Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Wtorek 17 czerwca 2008 
    

Firefox 3.0 oficjalnie wydany


Autor: Zbyszek | źródło: Mozilla | 20:55
(16)
Mozilla oficjalnie wydała dziś swoją nową przeglądarkę internetową Firefox 3.0. Twórcy przeglądarki podkreślają szybkość i bezpieczeństwo aplikacji oraz ponad 15 tysięcy zmian, jakie wprowadzono względem poprzednika. Firefox 3.0 bazuje na platformie Gecko 1.9 i wprowadza kilka znaczących zmian, między innymi inteligentny pasek adresu, pełnoekranowy zoom, nowego menadżera pobierania plików a także wizualizacje podczas przewijania zakładek oraz przenoszenia zawartości stron na dysk twardy. Programiści poświęcili również wiele trudu na optymalizację wycieków oraz zmniejszenie zużycia pamięci operacyjnej. Aplikację w polskiej wersji językowej można pobrać stąd.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. :))) (autor: Atrus | data: 17/06/08 | godz.: 23:05)
    Jest fajny ten nowy FF3 :-),czy bedzie perfekcyjny?

  2. @Atrus (autor: agnus | data: 17/06/08 | godz.: 23:40)
    Nic nie jest perfekcyjne prócz świata wg. Morgiego :)
    Osobiście zainstalowałem nowego Liska - chodzi, choć kilka pluginów niestety musiało się wyłączyć (niezgodność wersji). Mam nadzieję że nie będę żałował uaktualnienia :) Na razie odpukać.


  3. Szybszy to on jest (autor: Kosiarz | data: 18/06/08 | godz.: 01:01)
    nie da sie ukryc... chociaz mnie strasznie $#%##$ 1 rzecz - nie moge sie dostac na poczte szkolna bo sie certyfikat nie zgadza i nie bardzo mam pomysl jak to obejsc :/

    Reszta gicik, fajny bajer z Drag&Drop dla obrazkow


  4. certyfikat (autor: Dzban | data: 18/06/08 | godz.: 01:33)
    to pogrzeb opcjach poza tym na pasku adresu masz taki zielony kawałem jak się łączysz z szyfrowaniem jak go klikniesz to masz takie okienko spróbuj tam poszukać.

  5. jaki dlugi news.. (autor: unodgs | data: 18/06/08 | godz.: 08:44)
    nie chce nic mowic ale na tym portalu wyraznie faworyzuje sie liska. Prosze zobaczyc jaka dluga notka byla o operze 9.5. Nie wspominam za nie padla zadna informacja o rc1. W przypadku Firefoxa bylyo o wszystkich rc a ostatnio ze bedzie 3.1. Moze dac newsa o tym nad czym pracuje opera, podac linka do publicznego buildu ktory przechodzi acid3.. Po prostu - troche wiecej rownowagi..

  6. a dziala import z 2.0 ? (autor: XiSiO | data: 18/06/08 | godz.: 10:09)
    hasla, formularze i historia z bookmarkami bez problemu ? czy trzeba czyms dodatkowym importowac ?

  7. unodgs - spoko zostaw (autor: Dabrow | data: 18/06/08 | godz.: 10:30)
    bo się spocisz (-;
    <flame>Chcą to niech się mordują z lisem ((((((((((-; <\flame>


  8. Ciezko sie czyta tego "newsa" (autor: marekl | data: 18/06/08 | godz.: 10:48)
    widac ze pisał to jakis natchniony spec od PR.
    Masa grania na emocjach minimum suchych danych.

    Mogli byscie na tpc zaczac ingerowac w te teksty przesylane z dzialow PR firm, pisac cos sami od siebie a nie tylko ciagle wklejac teksty reklamowe.


  9. @XiSiO (autor: pit808 | data: 18/06/08 | godz.: 11:02)
    @XiSiO - Wszytko Ci zaimportuje z poprzedniej wersji. Bez obaw. Nie odinstalowuj tylko starszej wersji.

    Co tu gadać szybki jest.

    @Dzban - Certyfikaty są teraz widoczne z lewej strony jako niebieski lub zielony pasek. Wciskasz i masz informacje. Ja jeszcze nie natrafiłem na niezgodny certyfikat.

    @agnus - Na dodatki nie będzie trzeba długo czekać, a raczej na ich poprawkę do zgodności z 3.x


  10. @ marekl (autor: Zbyszek.J | data: 18/06/08 | godz.: 11:45)
    "pisac cos sami od siebie" - news jest napisany sam od siebie, w dalszej części znajduje się informacja prasowa, która zaczyna się od słów "Warszawa, 17 czerwca 2008"

    Wszystko co powyżej nie jest informacją prasową. Zresztą, wkrótce usunę materiał PR i zostanie sam news.


  11. ziefff (autor: Remedy | data: 18/06/08 | godz.: 12:08)
    No thank you, but no thank you. Czas uruchamiania to nadal "pociąg do nieskończoności". Czas ładowania stron........................................................... paralitycznie długi. PRacujcie dalej.

  12. @Remady (autor: pit808 | data: 18/06/08 | godz.: 13:13)
    Przeinstaluj tą VISTE i zacznij bajkę od początku. Może ty FF1.0 pociągnąłeś, i szpanujesz. Wiem, że teraz jest moda na EMO, ale bez przesady.

    Wiem że używasz Opere i powiem, tak obie przeglądarki uruchamiają się w tym samym tempie, ale za to w FF strony generują się o niebo szybciej niż w O.


  13. pit412 (autor: Remedy | data: 18/06/08 | godz.: 17:05)
    Vista nigdy nie zagościła na moim komputerze i zapewniam Ciebie, że nie zagości.
    Po drugie przestań pajacować z tym identycznym czasem otwierania. Każdy (nawet cymbał) zauważy, że FF potrzebuje znacznie więcej czasu na uruchomienie się niż np. Opera czy nawet IE.
    Twój argument na temat generowania stron pozostawiam tylko z echem mojego gromkiego śmiechu.


  14. O co tyle hałasu? (autor: long | data: 19/06/08 | godz.: 07:44)
    Sprawdziłem FF i operę i ............ wróciłem do dobrego IE. Najlepsza przeglądarka. Wszystko śmiga aż miło.

  15. @Remedy (autor: Bart Simpson | data: 20/06/08 | godz.: 04:00)
    Jestes ksiazkowym przykladem trolla. Jeszcze ktos sobie pomysli, ze te Twoje brednie to prawda.. Niezaleznie od tego ile masz wiosen na karku, przemysl to, o czym tak bezmyslnie piszesz, a potem odejdz od peceta i pobiegaj sobie troche na swiezym powietrzu - to zawsze pomaga!

  16. Bart Simpson (autor: Remedy | data: 24/06/08 | godz.: 00:27)
    Jesteś książkowym przykładem szczekacza, czyli nic do powiedzenia na temat + dużo piany w ustach... ale tylko na odległość.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.