Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 18 sierpnia 2008 
    

Wymagania sprzętowe dla Call of Duty: World at War


Autor: Redakcja | 11:02
(12)
TreyArch, grupa odpowiedzialna za przygotowanie kolejnej części sagi Call of Duty, podała minimalne wymagania sprzętowe dla swojego najnowszego tytułu Call of Duty: World at War, którego premiera zapowiadana jest na IV kwartał 2008 roku. Aby gra "ruszyła" konieczny będzie CPU: AMD 64 3200+ / Intel Pentium 4 3.0GHz; pamięć w ilości 512MB (XP) lub 1GB (Vista) oraz karta graficzna Nvidia 6600GT/ATI Radeon 1600XT (Shader 3.0) z 256MB pamięci. To minimum, więc nie można oczekiwać 'fajerwerków' przy takiej specyfikacji.

Call of Duty: World at War to kolejna odsłona popularnej serii - oparta na silniku znanym z poprzedniej części Modern Warfare - tym razem przed ekrany graczy wraca klimat II Wojny Światowej - czekają nas bitwy w Rosji, zdobywanie Berlina, a także potyczki w dżungli i na Pacyfiku.

Gra przygotowywana jest dla platform PC, XBox360, PS3 i Wii.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. To minimum, więc nie można oczekiwać 'fajerwerków' przy takiej specyfikacji (autor: Kosiarz | data: 18/08/08 | godz.: 15:26)
    Niby powinni isc z duchem czasu i pchac grafe do przodu... ale wole zagrac w cos co przypomina wolfa i daje mase wrazen niz w jakiegos super wygladajacego gniota...

    To prawie tak jakby porownywac Single i Multi we Frontlines: Fuel of war.


  2. najwazniejsze (autor: Tomasz | data: 18/08/08 | godz.: 17:38)
    ze znow mozna postrzelac do niemcow :)

  3. Tomasz (autor: RusH | data: 18/08/08 | godz.: 18:27)
    do kitajcow

    i nie ma co straszyc wymaganiami, i tak bedzie dumped down pod konsole wiec poleci spokojnie na 1950/7900


  4. spam (autor: matt5817 | data: 18/08/08 | godz.: 21:46)
    spam

  5. wieksze niz CoD4 (autor: mcz | data: 18/08/08 | godz.: 22:35)
    wymagania dla CoD4:MW
    p4 2.4Ghz lub AMD 64 2800+
    RAM 512MB dla XP oraz 768MB (Vista)
    nviadia 6600 lub ATI 9800Pro ze 128MB pamieci

    jak widac CoD: WW ma wieksze wymagania a wiec bedzie wiecej efektow graficznych z fizyka

    dlatego jak na razie pokazuja dema gameplay na konsolach, bo niewiele rozni sie od czworki

    ukrywaja miodnosc gierni - nie moge sie doczekac !!


  6. Zbanujcie tego jełopa (autor: Takkyu | data: 18/08/08 | godz.: 22:48)
    z tym tekstem o iPhone 3G.

  7. zauważcie (autor: ViS | data: 18/08/08 | godz.: 23:39)
    że ten silnik jest genialnie napisany - grafika jak dla mnie wciąż zachwyca, a chodzi płynnie na marnym sprzęcie. Gry które się pojawiają nie umywają się do CoD4 - pod względem płynności ale i grafiki. Powinni żyłować do końca i sprzedać pod Dooma 4 :)

  8. czy ja wiem ze taki super (autor: RusH | data: 19/08/08 | godz.: 05:15)
    kolory wyprane, jedynie dym mi sie bardzo podoba, jest swietnie zrobiony i nie zjada fps

  9. na pudelku CoD4 (autor: mcz | data: 19/08/08 | godz.: 10:10)
    jest napisane ze uzywa "ID technology" ktora jest wlasnoscia ID software, wiec ciekawe jaki "silnik" kupili ?
    jak widac przerobili go i nawet super im to wyszlo


  10. Ciekawe czy w końcu będę musiał zmienić grafikę (autor: Marek1981 | data: 19/08/08 | godz.: 15:00)
    bo mój staruszek x1800GTO w CoD4 dawał rade w full detalach pośmigać na granicy płynności (20-27fps).
    A i tak wolę sobie pograć w AoE2, Diablo, Jagged Alliance 2, Heroes 2,4.


  11. Marek1981 (autor: RusH | data: 19/08/08 | godz.: 15:11)
    polecam Jagged Alliance 2 v1.13
    http://ja2v113.pbwiki.com/
    http://www.ja-galaxy-forum.com/...bb=cfrm&c=11

    TONY broni i nowe fiuczersy :)


  12. @RusH (autor: Marek1981 | data: 21/08/08 | godz.: 12:40)
    thx :)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.