Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 29 sierpnia 2008 
    

Abit rezygnuje z produkcji płyt głównych


Autor: Zbyszek | źródło: Hexus.net | 11:35
(15)
Jak informuje serwis Hexus.net firma abit definitywnie rezygnuje z dalszej produkcji płyt głównych. Tym samym potwierdzają się informacje, które podawaliśmy jeszcze w maju. Kultowy niegdyś producent informuje już swoich partnerów handlowych o zaprzestaniu dalszej działalności w sektorze płyt głównych oraz zakończeniu ich produkcji wraz z końcem obecnego roku. Wszystko za sprawą niższych od oczekiwanych wyników sprzedaży.

Należąca do koncernu Universal Scientific Industrial (USI) firma w ubiegłym roku zdołała sprzedać zaledwie nieco ponad 2 miliony urządzeń. Plany na rok 2008 zakładały sprzedaż na poziomie 6 milionów egzemplarzy, jednak liczba sprzedawanych płyt głównych systematycznie spada.

Firma nie zniknie jednak całkowicie - po zakończeniu produkcji płyt głównych i reorganizacji na rynku pojawią się przenośne urządzenia internetowe oraz multimedialne produkowane przez abita.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. szkoda (autor: AZet | data: 29/08/08 | godz.: 12:05)
    ale ile rynek moze przyjac i jaka moze byc cena plyty aby byla chec wymiany na nowa ? Niewielu stac na coroczna rotacje sprzetu i to w zasadzie w 90%.
    I niewie firm tez stac na dluzsze straty.
    Jak Rosja , Indie i Chiny dociogna za x lat (20?) to poziomu kupna to rynek bedzie wymagal setek milionow plyt a nie drobnych milionow.


  2. Szkada i nieszkoda (autor: Nemezzis | data: 29/08/08 | godz.: 13:02)
    Abit zdobył wielka popularność dzięki płytom głównym serii 6 i 7. Lecz seria 8 była wadliwa dla Abita.
    Sam posiadałem płytę główną Abita z serii 8, to 1,5 roku trzymała i zaczął bios się psuć oraz głos.
    Paru znajomych też zrezygnowało z Abita po podobnych problemach w serii 8. Posiadam także płytę główna z serii 6. Nie mam żadnych zastrzeżeń do niej :]


  3. Przeciez (autor: kretos | data: 29/08/08 | godz.: 13:02)
    Rosja to jakies 120mln ludzi - wcale nie taki duzy rynek, ale Indie, Chiny, Pakistan, Iran to tak.

  4. miałem kiedyś ich płytę bxr 2.0 bodajże (autor: ulan | data: 29/08/08 | godz.: 13:59)
    to była moja pierwsza markowa płyta główna, wybrana z pełną świadomością tego co kupuję (a nie jak wcześniej co popadło). Procki na niej kręciły się jak głupie, chodziła u mnie super stabilnie przez 2 lata, potem ją sprzedałem kumplowi, u niego chodziła cały czas podkręcona 3 lata i potem podarował ją córce znajomej i wiem, ze jeszcze 2 lata później chodziła super stabilnie cały czas podkręcona. Najmniejszych problemów z nią nie było. To naprawdę była super stabilna i wykonana płyta... Teraz takich ze świecą szukać. Niestety potem już firma zeszła na psy, a zamiast inżynierów zatrudniła marketingowców, którzy dobili tę wspaniałą markę poronionymi pomysłami...

  5. Mialem kilka plyt Abita i zawsze spisywaly sie swietnie... (autor: Andrzej | data: 29/08/08 | godz.: 14:18)
    zazwyczaj robili doskonale plyty...pewnie zdarzaly sie tez jakies kwiatki ale to kazdemu producentowi sie przytrafia.To byla ciekawa i mila przygoda dla mnie ze sprzetem firmy ABIT :)

  6. Mam dwa Abity.. (autor: Michał_72 | data: 29/08/08 | godz.: 15:04)
    w tym jeden zabytkowy BX 133.. ten z puchnącymi kondziorami. Nie wymieniałem ich a płyta u mnie chodzi z jakimś baleronem już z 7? lat.

  7. ilosc (autor: AZet | data: 29/08/08 | godz.: 15:32)
    mozliwych wyborow oglupia, najlepiej jak z CPU : dwa jedynie sluszne i jedyne mozliwe.
    Kapitalizm transformuje w socjalizm ;))))))


  8. i dzięki Bogu! :) (autor: Kriomag | data: 29/08/08 | godz.: 17:36)
    przynajmniej wiedzą kiedy się wycofać ;)

    Jakby tak jeszcze MSI się wycofało to było by jak w raju :>

    Anegdotka od brata z serwisu: otwiera kompa od klienta a tam płyta MSI, wszyscy serwisanci w śmiech: ale wtopił, MSI...buhehe."


  9. Dogorywacze w koncu padaja, nieuchronnosc (autor: morgi | data: 29/08/08 | godz.: 18:19)
    losu, ciekawe ile inne firmy na A beda tak walczyly o byt.

  10. MSI - słyszałem (autor: Ceki | data: 29/08/08 | godz.: 20:44)
    sklepy nie chcą brać bo są problemy z gwarancją trzeba czekac itd. jedynie Gigabyte wymienia bez problemów

  11. zgadza się (autor: Kriomag | data: 29/08/08 | godz.: 22:15)
    i tak przy okazji, brat pracując na serwisie stwierdził, że w chwili obecnej tylko Gigabyte, nawet Asusy to awaryjna kiszka :)
    Ja na szczęście mam starego Asusa który od lat, jeszcze jako tako działa :P


  12. padla (autor: Nikita_Bennet | data: 29/08/08 | godz.: 23:37)
    yamaha odchodząc z modelem cdr-f1.
    teraz abit.
    obie firmy ktore stanowily o jakości.
    ech - szkoda gadać


  13. hmm (autor: LooKAS | data: 31/08/08 | godz.: 00:36)
    Gigabyte? kij w oko ich serwisowi, naprawiaja po 3-4 tyg, a plyta i tak sie pieprzy... asus tak samo. Kupujesz najtanszego asrocka, psusje sie i dostajesz nowke. Dlatego dla amd brac co jest najtanszego, a dla intela? Intela. Psuje sie i za 2 dni nowa z irlandii.

  14. Nie wiem ludzie (autor: AZet | data: 31/08/08 | godz.: 11:06)
    co wam sie w tych plytach psuje.
    Ja na przestrzeni lat mialem tylko JEDEN taki przypadek ze starosci - kondensatory.
    To wszystko.
    Wiec CO wyprawiacie ze swoim sprzetem ze wam sie pieprzy hurtowo?
    Pewnie jest tak : operacja galopu CPU sie udala, tylko bieznia umarla po wyscigu.


  15. AZet (autor: RusH | data: 1/09/08 | godz.: 20:34)
    my SPRZEDAJEMY sprzet, a nie kupujemy jeden komputer co 5 lat ...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.