Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 31 października 2008 
    

Kryzys Motoroli pogłębia się


Autor: Zbyszek | źródło: TechConnect | 10:31
(14)
Motorola, firma znana głównie z produkcji telefonów komórkowych, już drugi raz w tym roku ogłasza zwolnienia pracowników. Koncern potwierdził dziś oficjalnie konieczność rozwiązania umów o pracę z około 4.5% osób spośród całej załogi, w związku z koniecznością szukania oszczędności. W trzecim kwartale obecnego roku działalność firmy przyniosła stratę w wysokości 397 milionów dolarów, podczas gdy w analogicznym okresie roku poprzedniego odnotowano 60 mln. USD zysku. W poprawie kondycji nie pomogła nawet restrukturyzacja przeprowadzona w lipcu, w efekcie której zamknięte zostało blisko 120 laboratoriów, a kadra pracowników zmniejszyła się aż o 20%.

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. A to ciekawa informacja. (autor: AZet | data: 31/10/08 | godz.: 10:55)
    Obecnie czym glownie sie zajmuja, ktos wie?

  2. hmm (autor: macol | data: 31/10/08 | godz.: 11:43)
    tym ?
    http://www.motorola.com/us/products.jsp


  3. Hurra. Mam nadzieję że padną. (autor: havik | data: 31/10/08 | godz.: 11:51)
    Telefon komórkowy na gwarancji trzymali w naprawie ponad miesiąc. Odmówili wydania mi nowego z uwagi na przekroczenie czasu naprawy. Wydali mi go z błędnie działającym softem. Powiedzieli, że to dlatego, że wgrywając nie trzymali się właściwej procedury i mogą mi przyjąć ponownie do serwisu. Przestrzegam wszystkich przed Tą firmą. Siedząc w serwisie słyszałem nie jeden telefon rozwsćieczonych klientów.

  4. ... (autor: reev | data: 31/10/08 | godz.: 11:57)
    mojemu kumplowi raz przyjęli, a za drugim razem napisali, że telefon był używany w środowisku zbyt wilgotnym... ta firma i jej serwis to parodia...

  5. @AZet. Motorola to nie tylko komórki (autor: Arlathan | data: 31/10/08 | godz.: 12:32)
    Polecam http://business.motorola.com/...bility/index.html, poza tym to też sprzęt WiFi.

  6. poprawka Linka (autor: Arlathan | data: 31/10/08 | godz.: 12:32)
    http://business.motorola.com/...obility/index.html

  7. Widze (autor: AZet | data: 31/10/08 | godz.: 15:09)
    No coz, dziwi mnie ze ta firma pada.
    Ale rynek i konkurencja sa nieublagane.
    Cos mi sie zdaje ze to podobny skutek jak AMD : chcec wszystko i zostac ze sloniem.


  8. Re: havik i reev (autor: DJopek | data: 31/10/08 | godz.: 20:32)
    A ja znam multum takich samych przykładów z przebojami z serwisem Nokia, Samsunga i SE. Tak się dzieje w niejednym serwisie, ale uwaga w Polsce. Zagranicą z reguły nie ma takich problemów. Ot, ludzie ludzie ludzie.

  9. AZet (autor: morgi | data: 1/11/08 | godz.: 10:05)
    To nie rynek tak dziala, a prawo selekcji, slabe talenty, zle decyzje i sami siebie w powietrze wystrzela jak nie wywala nieukow lub nierobow.

  10. @morgi (autor: sol4rlag | data: 1/11/08 | godz.: 12:13)
    swojego czasu Motorola przez wielu była traktowana jako jedyny słuszny producent procesorów ;)
    Ciekawi mnie na czym się potknęli.


  11. wzruszajace wspomnienia mam z motorola (autor: cp_stef | data: 1/11/08 | godz.: 12:21)
    moja pierwsza komorka byla tej firmy wazyla chyba z 2 kg i mila taka fajna dluga antenke wyciagana :)

  12. Serwis Motoroli (autor: havik | data: 1/11/08 | godz.: 19:52)
    SE, Samsung i Motorola mają zdaje się tego samego serwisanta RR serwis. Najbardziej wkurza mnie że firma szczyci się certyfikatem ISO 9001. Ten certyfikat ma być gwarantem spełnienia zobowiązań umownych.

  13. I dobrze niech padną w cholerę. (autor: Borat | data: 4/11/08 | godz.: 02:07)
    Jak się robi gówno i jeszcze odmawia naprawy mimo ewidentnej wady telefonu wciskając jakieś bzdury o wilgotnym środowisku!! Nic dziwnego, że maja straty. Ktoś kto raz kupił już nigdy tego nie zrobi i odradzi znajomym.

  14. @Borat (autor: Takkyu | data: 6/11/08 | godz.: 20:56)
    Dokładnie - to samo ze słuchawką bluetooth...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.