TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 8 grudnia 2008 |
|
|
|
EA licencjonuje PhysX Autor: DYD | 21:02 |
(6) | NVidia poinformowała dzisiaj, że firma Electronic Arts licencjonowała technologię PhysX jako platformę do tworzenia gier, która dostępna będzie w studiach produkcyjnych EA na całym świecie. "PhysX to doskonałe rozwiązanie do opracowywania fizyki dla najpopularniejszych platform i jesteśmy bardzo zadowoleni implementując je w studiach produkcyjnych EA na całym świecie", powiedział Tim Wilson, główny technolog w należącym do EA Redwood Shores Studio. "Naszym podstawowym celem pozostaje oferowanie doskonałej rozgrywki. Jednym z jej najważniejszych elementów jest interakcja z postaciami, pojazdami i środowiskiem, zaś cel ten mamy nadzieję osiągnąć we współpracy z firmą NVIDIA".
Technologia NVIDIA PhysX składa się z silnika fizycznego, API oraz oprogramowania pośredniego zaprojektowanych tak, by pozwolić twórcom oprogramowania i animatorom na pełną kontrolę nad działaniem elementów interaktywnych, umożliwiając im podgląd zdarzeń fizycznych w czasie rzeczywistym. Technologia PhysX działa na wszystkich głównych platformach, w tym Nintendo Wii, Playstation 3, Xbox 360 oraz komputerach PC i może być akcelerowana zarówno przez CPU jak i na dowolnym procesorze graficznym obsługującym obliczenia równoległe powszechnego zastosowania CUDA, w tym procesory graficzne NVIDIA GeForce. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- ... (autor: kulapeta | data: 8/12/08 | godz.: 21:37)
Ta technologia, może zupełnie odmienić oblicze gier. Tak a' propos, to co się dzieje z grą-Mirror's Edge, bo niby w niej miał być zastosowany nowy silnik? I znowu we wszystkich grach logo Nvidii.
- kulapeta (autor: Markizy | data: 8/12/08 | godz.: 22:20)
tylko ze poziom gier z EA znacząco spadł, to nie ma dużej straty ;)
- @ kulapeta (autor: Drow | data: 9/12/08 | godz.: 07:58)
zaden nowy engine, niby gdzie to slyszales/las? mialy byc dodane specjalne efekty physx dla kart gf8+ tylko i wylacznie, co zostalo zrobione.
- chociaz PhysX (autor: Markizy | data: 9/12/08 | godz.: 10:22)
to chyba nvidia próbuje uratować na silę, bo blizzard zapowiedział wykorzystanie havocka, a ten drugi będzie wspierać bez problemu GPU ATI :)
Ale zobaczymy co będzie :)
- @Drow (autor: kulapeta | data: 9/12/08 | godz.: 16:27)
Sorki, po prostu się pomyliłem, niech Ci będzie. Nie ''nowy silnik'', jak napisałem, a ten silnik, może być?
- @kulapeta (autor: Drow | data: 10/12/08 | godz.: 08:19)
No spoko, przeciez nic sie nie stalo, lol ;o
Generalnie UE3 wspiera od zawsze physx engine, wiec problemu z dodatkowy efektami wielkich nie ma :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|