Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy miejsce na Twojš reklamę
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 20 stycznia 2009 
    

AMD 760G: tani chipset z grafiką DirectX 10


Autor: Zbyszek | źródło: VR-Zone | 14:37
(55)
AMD wprowadza na rynek nowy chipset. AMD 760G przeznaczony jest głównie dla tanich komputerów oraz producentów OEM, a także do stosowania w systemach typu embedded. Układ jest uproszczoną wersją doskonale znanego AMD 780G, od którego różni się mniejszą częstotliwością pracy zintegrowanego rdzenia graficznego (350 MHz zamiast 500 MHz) oraz brakiem sprzętowego wspomagania dekodowania materiałów HD. Ponadto nowy chipset pozbawiony jest możliwości obsługi złącz HDMI i Display Port, ma mniejszą liczbę wyprowadzeń PCI-Express oraz mostek południowy SB710 (brak ACC i RAID), zamiast droższego SB750. W ofercie rynkowej 760G pozycjonowany jest poniżej 780V i zastąpi przestarzały już 740G z układem graficznym klasy DirectX 9.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. bez dekodowania HD? (autor: komisarz | data: 20/01/09 | godz.: 15:00)
    co za wspaniały i oryginalny pomsył. Powinien byc jeszcze dopisek "tylko od AMD".

  2. Ja mam taki elo fajny komputerek (autor: Wyrzym | data: 20/01/09 | godz.: 15:05)
    w domu co nawet monitora nie ma podlaczonego, kupiony byl jak najtanie, na kiego grzyba tam wsparcie do HD? moze jeszcze by sie przydalo tam wrzucic jakas dwu procesorowa grafe i 2x quad ? :D

  3. a po co (autor: niewidzialny27 | data: 20/01/09 | godz.: 15:10)
    w sprzecie biurowym sprzetowe wsparcie dla hd raid tez niepotrzebne w stacji roboczej na ktorej ma dzialac np office i jakies oprogramowanie wspolpracujace z sql lub innymi bazami danych

  4. Wyrzym (autor: komisarz | data: 20/01/09 | godz.: 15:19)
    po co ci w ogole zintegrowana grafika, skoro nie masz monitora?

  5. .:. (autor: Shneider | data: 20/01/09 | godz.: 15:21)
    komisarz - bo sie przydaje.

  6. Shneider (autor: komisarz | data: 20/01/09 | godz.: 15:35)
    pci za 5zl. W koncu wyrzym chce jak najtaniej, wsparcie quadow mu nie potrzebne, to po co pchac sie w nowe wynalazki? Tym bardziej, ze sintegrowana grafika AMD nigdy do najtanszych nie nalezala.

  7. @komisaez (autor: ligand17 | data: 20/01/09 | godz.: 15:42)
    nie zawsze możesz włożyć kartę PCI (np. obudowa jest SFF a kartę low-profile ciężko znaleźć). Albo czasem potrzebujesz taki mały serwerek do firmy złożyć i używanej karty za 5zł nie włożysz.

  8. Kiedy ja to ostatni raz widziałem komp do biura (autor: Mcmumin | data: 20/01/09 | godz.: 15:53)
    zestawiony na AMD? Hmmm... Nie pamiętam...

  9. niewidzialny27 (autor: morgi | data: 20/01/09 | godz.: 16:02)
    Idac takim tokiem myslenia, to chipsety Intela sa najlepsze w temacie w polaczeniu z Celeronem, ideal dla biur.

  10. komisarz (autor: Wyrzym | data: 20/01/09 | godz.: 16:17)
    bo jeszcze mi sie kompa bez grafiki odpalic nie udalo ^^ a grafiki PCI to jakies duze i wystajace, musial bym obudowe wieksza miec i risera bo tylko jedno PCI jest. No ale oczywiscie ze wsparcia nie ma HD to trzeba kogos z AMD za to nabic na pal, spalic jego truchlo i poskakac na jego grobie krzyczac alleluja ;]

  11. komisarz (autor: Elektron | data: 20/01/09 | godz.: 16:19)
    nudzisz się, czy jak?

    Najśmieszniejsze jest to, że nie wykorzystujesz tego sprzętowego odtwarzania HD oglądając materiał HDTV zakodowany w x264 (pospolity format *.mkv) nawet na HD4870 czy GTX 280, czy co tam masz obsługujące sprzętowe odtwarzanie.
    Nie sprawdzałem jak jest z filmami DVD, bo tego nie odtwarzam na komputrze, ale najbardziej popularny jest *.mkv i tego grafiki same z siebie NIE odtwarzają. Trzeba pokombinować, a tego i tak nie robi 99% ludzi, więc nie wiem w ogóle na co psioczysz. Dla mnie to sprzętowe odtwarzanie jest o kant dupska roztrzaskać, marketingowy bełkot. Po co mi to, jak grafika sama nie potrafi wychwycić materiału HD, tylko trzeba ją zmusić. Jak uda ci się sprawić, że użycie procka podczas odtwarzania HDTV będzie na poziomie kilku %, no to gratuluję, dobiłeś do grona nielicznych.


  12. Elektron (autor: morgi | data: 20/01/09 | godz.: 16:55)
    Czyja to wina, ze system jest tak tepy, ze rozumie tylko komendy gpu to render 3d, a takie kpiny jak gpgpu dziala tylko na specjalnie przygotowanym sofcie.

  13. :-) (autor: niewidzialny27 | data: 20/01/09 | godz.: 17:12)
    @morgi sa najlepsze ze swoja temperatura pracy i pobobem pradu, a takze pod wzgledem ceny --- BRAWO

    @Mcmumin wyobraz sobie ze tam gdzie pracuje widuje dziesiatki dziennie i defakto mam z nimi mniej problemow niz z Inteloskimi platformami


  14. Nieważne czyja to wina morgi (autor: Elektron | data: 20/01/09 | godz.: 17:50)
    ważne, że zwykłemu zjadaczowi chleba, który w przyszłości kupi jakikolwiek chipset z integrą, na nic mu się to nie przyda.

  15. niewidzialny (autor: komisarz | data: 20/01/09 | godz.: 18:10)
    mozliweczemu nie powiesz , ze AMD widujesz w pudlach w piwnicy, dlatego masz z nimi mniej problemow.

  16. lol, Elektron (autor: daver | data: 20/01/09 | godz.: 18:15)
    Ty wiesz o czym piszesz?

  17. niewidzialny27 (autor: morgi | data: 20/01/09 | godz.: 18:39)
    Intel spelnia oczekiwania obecnie ponad 80 procent nabywcow, wiec do czego pijesz? Po prostu amd musi spelnic oczekiwania, przerosnac mistrza to zostanie nagrodzone.

  18. ... (autor: Deathraw | data: 20/01/09 | godz.: 20:04)
    Mogli go okroić z pixel i vertex shaderów bo po co to tak mizernemu układaowi.SM 4.0 jak dla mnie to nieporozumienie;)

  19. daver (autor: Elektron | data: 20/01/09 | godz.: 20:53)
    przeczytaj najpierw to, co napisałem wcześniej, a potem komentuj.

  20. ... (autor: niewidzialny27 | data: 20/01/09 | godz.: 22:02)
    @morgi powtarzac sie nie bede, a przerosl juz dawno, zwlaszcza w chpsetach ze zintegrowana grafika poczytaj troche testow w necie

    @komisarz na tym sprzecie ludzie pracuja a do tego niewylaczaja go nawet na noc


  21. Elektron, ja wlasnie o tym. (autor: daver | data: 20/01/09 | godz.: 22:10)
    Cala ta wypowiedz to stek bzdur.
    Uzyj odtwarzacza, ktory wykorzystuje API Twojej karty graficznej i radzi sobie z kontenerem matroski.


  22. stek bzdur LOL (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 00:03)
    To może ja mam się dostosowywać jeszcze jakiego odtwarzacza użyć, żeby mi to działało? Może jeszcze za niego zapłacić? Chyba człowieku na głowę upadłeś. Skoro taki genialny jesteś, to podaj nazwy darmowych programów, że kliknę na plik mkv i zużycie procesora głównego będzie 2%. Z chęcią przetestuję.

  23. rotf (autor: daver | data: 21/01/09 | godz.: 00:28)
    "To może ja mam się dostosowywać jeszcze jakiego odtwarzacza użyć[...]"
    Nie! naturalnie, ze "grafiki same z siebie [...] odtwarzają". Hy, hy.

    "Może jeszcze za niego zapłacić?" Jak masz ochote, ale jestem niemal pewny, ze znajdziesz cos darmowego.

    "Skoro taki genialny jesteś, to podaj nazwy darmowych programów, że kliknę na plik mkv i zużycie procesora głównego będzie 2%. Z chęcią przetestuję."
    np. VDPAU+mplayer-svn


  24. Mcmumin (autor: Chrisu | data: 21/01/09 | godz.: 00:47)
    przyjdź do mnie - zobaczysz...

  25. ... (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 01:23)
    Tak... dzięki za podanie linku do programu.
    Już widzę, jak zwykły Kowalski będzie grzebał za magicznymi sposobami uruchomienia sprzętowego odtwarzania. Może jakaś skrócona instrukcja?
    Wklepałem i widzę masę tematów z LINUX i NVIDIA. Nie mam linucha, am kartę ATI, więc może małe naprowadzenie, gdzie i co?


  26. Poproszę inny przykład (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 01:29)
    taki dla systemu Windows

  27. ... (autor: daver | data: 21/01/09 | godz.: 02:09)
    http://mpc-hc.sourceforge.net/DXVASupport.html

  28. @niewidzialny (autor: komisarz | data: 21/01/09 | godz.: 13:33)
    W jednym poscie piszesz, jak to wazny jest pobor pradu, a w drugim, ze komputerow ludzie na noc nie wylaczaja (i nie sa to napewno renderingowe stacje robocze). Naciagasz z kazdej strony...

  29. niewidzialny27 (autor: morgi | data: 21/01/09 | godz.: 15:22)
    Pod wzgl. chipsetow Intel stanowi potege, a amd nawet nie prowagi w statystykach na chipsety pod wlasne procesory, zalosne argumenty c.d.?

  30. daver (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 21:10)
    Sam chyba wiesz, że podajesz mi programy, w których sprzętowe odtwarzanie same z siebie nie będzie działać. Mplayer jest dla mnie strasznie ubogim programem i na pewno nie będę go używać. Następnym razem, nie oceniaj tak pochopnie czyichś komentarzy, gdyż nie podałeś żadnego prostego sposobu, żeby każdemu, nawet największemu laikowi komputerowemu to od razu działało.

    Ja korzystałem z manualnej metody zainstalowania dodatkowych kodeków i właśnie w ten sposób uruchomiłem sobie sprzętowe odtwarzanie w KMplayer. Na razie nie ma jeszcze takiego czegoś, że instalujesz i już wszystko jest cacy, przy każdym sposobie trzeba chwilkę pokombinować. Np teraz siedząc na WIN 7 podczas używania odtwarzacz mplayer, mkv korzysta z kodeka MPC, ale pisze w ustawieniach, że nie używa DXVA, prawdopodobnie jest zły render video.
    Nie ma nic za darmo. Uwierz mi, większość osób na pewno nie będzie kombinować z kodekami. Im się po prostu będzie wydawało "obraz jest, więc wszystko OK"
    Zaraz jeszcze przeskoczę na Vistę i tam sprawdzę.
    Jedyne co zauważyłem, to to, że na XP sprzętowe odtwarzanie mi nie działa, nawet program wykrywający sprzętową obsługę (DXVAChecker) pisał, że grafika nic nie obsługuje.
    Ja korzystałem z kodeka cyberlinka, ale podejrzewam, że po zainstalowaniu na Viście tego z mplayer i wybraniu dobrego rendera, będzie mi to działać tak samo.
    Dzięki za konstruktywną dyskusję ;), bo osobiście nie trafiłem na te kodeki jak się z tym bawiłem. Lece sprawdzić na Viście.


  31. ja Cie nie rozumiec (autor: daver | data: 21/01/09 | godz.: 21:55)
    co ty do mnie mowic.
    Co to znaczy "same z siebie"? Mplayer ubogim programem ? OMFG - to jeden z najpotezniejszych playerow. Mplayer korzysta z kodeka MPC ?? WTF ?!
    Sorki, ale mnie sie juz nie chce. Dostales link do Media Player Classic - Home Cinema, nic wiecej nie trzeba. Jesli Twoja karta wspomaga VC-1/AVC (o sterach chyba nie musze wspominac) to bedzie dzialac. Poradzi sobie rowniez z kontenerem matroski.


  32. OMFG!? (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 22:53)
    Zainstalowałem uruchomiłem i gówno za przeproszeniem działa!
    Co z tego, że odtwarza kontener matroski? Może sobie nawet po nim fruwać, jak użycie procka 50%. Może ty dalej nie rozumiesz o co mi chodzi.
    Najpotężniejszy może jest dla ciebie. Ja lubię mieć możliwość ustawienia wysokości/wielkości napisów (obsługi kodów mdvd), czcionki, pozycji obrazu w 3s, a nie lataniem po okienkach.
    Pewnie nawet nie sprawdziłeś, czy to w ogóle działa i się mądrujesz na lewo i prawo. Nawet nie wiesz jakiego filtru używa ten mplayer podczas odtwarzania - ano u mnie po rozpakowaniu tego programu tego co podałeś do ściągnięcia i uruchomieniu od razu był MPC video decoder. Włączyłem mkv i sprzętowe odtwarzanie nie działa! Może na karcie nvidi jest inaczej, ale ja mam to w dupie. Program nie wykorzystuje u mnie sprzętowego odtwarzania i koniec kropka.
    Skoro u ciebie niby działa, to chwała. Ale skoro nie potrafisz powiedzieć z jakiego kodeka korzysta ci mplayer i jaki render video masz wybrany, to nie ma sensu prowadzić dyskusji. Włącz u siebie jakiś mkv i sprawdzić dokładnie, czy rzeczywiście zużycie procka ma kilka procent, bo szczerze w to wątpię.


  33. dzizas (autor: daver | data: 21/01/09 | godz.: 23:08)
    mplayer - http://www.mplayerhq.hu
    MPC HC - http://mpc-hc.sourceforge.net/DXVASupport.html
    Masz racje, nie ma sensu prowadzic dyskusji skoro dla Ciebie mplayer = mpc


  34. No i jest sukces (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 23:12)
    działa mi w mplayer, ale oczywiście tak jak mówiłem:
    "SAMO Z SIEBIE OD RAZU PO ZAINSTALOWANIU I URUCHOMIENIU NIE DZIAŁA!!!" Zwykły laik by najwyżej kupke zrobił, a nie to uruchomił, chyba, że by przeleciał wszystkie możliwe opcje po kolei w programie.
    I działa mi to na MPC VD, najpierw sprawdź, czego używa u ciebie, a nie od razu z WTF wylatujesz.


  35. daver (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 23:18)
    czy ty jesteś opóźniony? Dałeś linka do odtwarzacza, który ściągnąłem i na nim testuję, a teraz podrzucasz jakiś link do jakiegoś gówna MPlayer.
    Wejdź sobie w programie: prawym myszki na obrazie/filters/ ooooo jest MPC video decoder, dekoder, z którego korzysta odtwarzacz. Dotarło, czy dalej nie bardzo? Na dodatek na stornie pisze"
    Unfortunately the MPC-HC decoder only supports the "bitstream mode" at this stage, which means that only the most recent graphic cards are supported"
    I właśnie taki dekoder też odtwarza ci HDTV, u mnie teraz właśnie działą w trybie "bitstream".


  36. W KMplayer (autor: Elektron | data: 21/01/09 | godz.: 23:44)
    też mi śmiga sprzętowe odtwarzanie na tym kodeku.

  37. ROTFL (autor: daver | data: 21/01/09 | godz.: 23:57)
    "czy ty jesteś opóźniony?"

    Mialem sie zapytac Ciebie o to samo (kilka postow wczesniej) ale mi kultura nie pozwolila. Tak czy inaczej gratuluje. Jestes masta!


    lol


  38. dokładnie... LOL (autor: Elektron | data: 22/01/09 | godz.: 00:05)
    sprawdziłeś, to co ci kazałem? Raczej nie bardzo - filtr "MPC video decoder" pewnie oczy by ci wypalił.

    Jest to zwykły kodek, którego możemy użyć praktycznie w każdym odtwarzaczu, wystarczy tylko zmienić render video. Niestety np taki odtwarzacz jak SubEdit nie ma w sobie opcji zmiany rendera video, więc należy wykombinować, jak wymusić używanie innego rendera niż domyślny przez cały system. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania rozwiązania.


  39. sluchaj (autor: daver | data: 22/01/09 | godz.: 00:14)
    kazac to sobie mozesz ... to raz. Dwa, Twoja wiedza jest bliska zeru. Trzy, podalem Ci najprostsze rozwiazanie na tacy i jeszcze miales problemy.

    EOT, bo sie znizam to poziomu rozmowcy.


  40. Właśnie po takich odpowiedziach (autor: Elektron | data: 22/01/09 | godz.: 00:58)
    widać, kto jaki reprezentuje poziom.
    Po pierwsze: nikt ci nie kazał, tylko wcześniej zasugerowałem ci żebyś się upewnił, bo nawet nie potrafisz rozróżnić nazwy programu od nazwy dekodera, o którym w 3 postach pisałem.
    Po drugie: mimo tego, że dałeś raptem linka, sam doszedłem co i gdzie zmienić mimo, że program 1 raz na oczy widziałem. Ty nie wiedziałeś nawet, że program korzysta z jakiegoś kodeka video i chyba dalej nie jesteś tego świadomy. Tylko "WTF" potrafiłeś powiedzieć. Kto tutaj ma zerowy poziom wiedzy, to dajmy osądzić innym.
    Po trzecie: wpierniczyłeś się w dyskusję sugerując, że kłamię odnośnie obsługi sprzętowego odtwarzania przez zwykłe odtwarzacze. Nastękałeś się, a nic z tym faktem i tak nie zrobiłeś. Nie ma programu, który po zainstalowaniu i nie zmienianiu niczego wykorzysta sprzętowe odtwarzanie. Dałeś linka do programu - OK, ale jak się nie ustawi tego co powinno, to program sam nie przejdzie na sprzętowe odtwarzanie. Dziękuję.
    Miłego wymądrzania się w dalszym życiu. Niestety żeby to robić najpierw trzeba mieć trochę oleju w głowie i pojęcia o tym, o czym się mówi. Zacznij od pojęcia "dekoder" bo miałeś z nim najwięcej problemów. A to jest jego przykładowa nazwa: "MPCVideoDec.ax"


  41. daver (autor: morgi | data: 22/01/09 | godz.: 15:24)
    Ty musisz sie opanowac, zeby DXVA zadzialalo to trzeba zostac woltyzerem i kombinatorem, to naprawde nie jest tego typu zainstaluj i wlacz, tam trzeba pozonglowac filtrami, bo to takie sprytne jest.

  42. morgi (autor: daver | data: 22/01/09 | godz.: 15:42)
    Opanowac sie? Nie rozumiem.

  43. W toczeniu piany o DXVA (autor: morgi | data: 22/01/09 | godz.: 16:12)
    to jest tak, ze to taka dmuchana lala od producentow gpu, kiedy proce nie byly w stanie puscic plynny obraz hd, a teraz wyszlo szydlo jak duzo tych kodekow i jak banalne jest wlaczenie tego badziewia.

  44. morgi (autor: daver | data: 22/01/09 | godz.: 16:46)
    To chyba nie do mnie te slowa. Ja mam w nosie DXVA, ja nawet nie uzywam windowsa. Chcialem udowodnic tylko Elektronowi, ze sprzetowe dekodowanie VC-1/AVC to nie "marketingowy belkot".

    Prosil o wskazanie rozwiazania dla jego platformy, zarowno sprzetowej jak i programowej, wiec podalem najprostsze i bezplatne, z naciskiem na obsluge kontenera matroski.

    Wazne sa standardy, implementacja w Windows mnie osobiscie zlewa.


  45. daver (autor: morgi | data: 22/01/09 | godz.: 17:35)
    Jak to nie belkot, to nawet wiecej niz belkot, to kpina z klienta, zeby cos uzywac to trzeba to udostepnic nalezy, ale producenci gpu to najwieksi po amd wciskacze kitu.

  46. morgi (autor: daver | data: 22/01/09 | godz.: 17:49)
    bez urazy, ale co dzis paliles?
    Masz sprzet+sterownik+API. Czego jeszcze oczekujesz od "producentow gpu" ?


  47. daver (autor: morgi | data: 22/01/09 | godz.: 18:00)
    Ale to takie trudne, zeby ten tryptyk ktory wymieniles dzialal na kazdym ich sprzecie w mozliwie najprostszej konfiguracji? Trudne jak widac, czesto nieprzekraczalna bariera, instalujesz sprzet i sterowniki i nie dziala!

  48. Ale co Ci (autor: daver | data: 22/01/09 | godz.: 18:13)
    nie dziala, lub na jakim sprzecie. Masz do nich pretensje, ze np PowerDVD nie otworzy kontenera matroski, czy ze sprzetowe dekodowanie jest realizowane przez wyspecjalizowany uklad w stosunkowo nowych modelach i to nie w calosci (w czesci ukladow), a powinno byc zunifikowane do shaderow? A moze po prostu Widows SUX i to tez ich wina?

  49. daver (autor: Elektron | data: 22/01/09 | godz.: 23:25)
    "To chyba nie do mnie te slowa. Ja mam w nosie DXVA, ja nawet nie uzywam windowsa. Chcialem udowodnic tylko Elektronowi, ze sprzetowe dekodowanie VC-1/AVC to nie "marketingowy belkot". "
    Ty jednak masz duże problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu. Mi nic nie musiałeś udowadniać. W pierwszym poście jak wół napisałem, że jeśli chce się wykorzystać sprzętowe odtwarzanie to trzeba pokombinować, tak jak napisał też morgi. Nic nie dał Ci też do zrozumienia mój tekst o kilku procentach zużycia procesora głównego podczas odtwarzania HDTV? Sprzętowe odtwarzanie "już sobie dawno zrobiłem" a ty miałeś mi podać sposób, żeby każdy laik też mógł z tego skorzystać, bez żadnych kombinacji... klik, instaluj, otwórz plik... działa.

    Tak na marginesie podam tylko, że udało mi się zrobić tak, że sprzętowe odtwarzanie powinno działać w "każdym" odtwarzaczu. W WMP mi działa, ale np w subedicie nie da rady tego zrobić. Program korzysta z dobrego kodeka, z dobrej nakładki video, film jest odtwarzany, ale nie ma obrazu. Już nasmarowałem do autora o problemie. Widocznie patch do visty jest tylko prowizorką, aby działało, zmieni się domyślną nakładkę video na inną i już jest kupa.


  50. nie chce mi sie z toba gadac (autor: daver | data: 22/01/09 | godz.: 23:51)
    bo chyba nie czytamy tego samego watku, lub potrzebujesz pomocy specjalisty...

    "Najśmieszniejsze jest to, że nie wykorzystujesz tego sprzętowego odtwarzania HD oglądając materiał HDTV zakodowany w x264 (pospolity format *.mkv) nawet na HD4870 czy GTX 280, czy co tam masz obsługujące sprzętowe odtwarzanie."

    Tak, to ja mam klopoty z czytaniem... Pomijam juz bledy merytoryczne w tym cytowanym swierdzeniu.

    "[...]że jeśli chce się wykorzystać sprzętowe odtwarzanie to trzeba pokombinować"

    Rzeczywiscie, odinstalowanie smiecia z przeroznych "kodek pakow", pobranie i zainstalowanie MPC-HC jest zajebistym wysilkiem umyslowym.

    "Nic nie dał Ci też do zrozumienia mój tekst o kilku procentach zużycia..." Wybacz, czytalem twoje wypociny piate przez dziesiate, bo juz mnie bawi "samo z siebie", czy niezidentyfikowany program "mplayer", ktory mplayerem nie jest tylko "jakims gownem" etc, etc...


  51. czytasz piąte przez 10 (autor: Elektron | data: 23/01/09 | godz.: 00:27)
    więc dlatego tak się to kończy.
    Zabłysnął intelektem i chciał nauczyć wykorzystywać sprzętowe odtwarzanie kogoś, kto już je ma LOL
    Dobre, boki zrywać.

    "Rzeczywiscie, odinstalowanie smiecia z przeroznych "kodek pakow", pobranie i zainstalowanie MPC-HC jest zajebistym wysilkiem umyslowym."

    Ten cytat świadczy tylko o tym, jaki jesteś ograniczony. Pobranie i zainstalowanie MPC-HC i zmianę ustawień w programie!!! Nie skracaj instrukcji.
    Myślisz, że każdy użytkownik wie tyle o komputerach co ty? To się grubo mylisz, podejdź/zadzwoń do siostry/brata, mamy albo taty i spytaj się czy wie co to "kodek pak".
    Nie według ciebie, każdy który umie nacisnąć przycisk na obudowie komputera będzie wiedział, żeby zainstalować kodek paka z dobrze zaznaczonymi haczykami, a potem jeszcze znajdzie akurat ten odtwarzacz, bo przecież tylko dwa są dostępne w internecie.
    HA HA.. haha omg zaraz padnę ze śmiechu.
    Przemyśl najpierw 10x, zanim napiszesz taki idotyzm.


  52. tak jeszcze dopowiem (autor: Elektron | data: 23/01/09 | godz.: 00:39)
    MPC-HC cała nazwa to: Media Player Classic Home Cinema. A jak się nazywa plik wykonywalny programu?
    "mplayerc.exe" ale tak to jest jak się czyta 5/10.
    Nie, ja cały czas mówiłem o innym programie, bo sobie sam znalazłem i nie korzystałem z twojego linku. - Zrozumiesz to zdanie, czy mam przełożyć?


  53. haha (autor: daver | data: 23/01/09 | godz.: 00:44)
    wiec to zaptaszkowanie "Enable DXVA" nazywasz "kombinowaniem", wykraczajacym poza mozliwosci przecietnie inteligentnej malpy ?

    Poradziles sobie ze sciagnieciem ripa z torrenta, poradzisz sobie z zaptaszkowaniem jednej opcji. Przestan sie blaznic.


  54. teraz to pieprzysz jak potłuczony (autor: Elektron | data: 23/01/09 | godz.: 01:04)
    albo nawet nie masz pojęcia, że to u ciebie nie działa.
    Tak zaptaszkuje sobie "Enable DXVA" (zresztą takie zaptaszkowanie mam w kodeku cyberlinka, a nie tym dostępnym wraz z MPC-HC, więc gdzie to u ciebie jest... ciekawe. Może w sterownikach nvidii?)

    A oto obrazek jaki nas wita po włączeniu mkv w twoim ulubionym programie:
    http://img525.imageshack.us/...25/1849/dxvaev0.jpg
    Rzeczywiście od razu śmiga... co za ignorant.

    Ten zrzut się chyba czymś różni:
    http://img440.imageshack.us/...0/9656/dxva2ea8.jpg


  55. daver (autor: morgi | data: 23/01/09 | godz.: 11:53)
    Zrozum, kodeki DXVA sa kulawe, glownie przez to ze obie firemki, nigdy nie chcialy tego udostepnic po ludzku, czyt. za darmo w prostej formie i obsludze, czego tego nie zrobily?

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.