Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Czwartek 24 stycznia 2002 
    

Akcja "Koszulka" - ciąg dalszy...


Autor: Anitka | 21:49
(37)
Na początek dzięki za zainteresowanie :) Jako że koszulki "robimy" po raz pierwszy, postanowiliśmy stworzyć najbardziej uniwersalne wersje t-shirtow, które przypadną do gustu większości. Tak więc nie będzie niestety kołnierzyka w "serek", ani koszulek POLO (przynajmniej tymczasowo). To co widzicie na obrazku, to na razie wstępny projekt, a nie gotowy produkt. Jeśli akcja "koszulka" będzie się cieszyć powodzeniem, a my dzięki temu zdobędziemy trochę doświadczenia w tym temacie, wówczas będzie można pomyśleć o produkcji bardziej wymyślnych gadżety typu kubek, czapka oraz marzenie męskiej części - bielizna ze stosownym napisem :) Póki co pozostaniemy przy zwykłej, ale mamy nadzieje ciekawej koszulce...

A teraz trochę szczegółów a propos wykonania i ceny. Na wstępie zaznaczę, że opierając się głównie na Waszych głosach, postawiliśmy na jakość wykonania - zarówno materiału koszulki, jak i nadruku. Cena będzie niestety nie mała, bo wyniesie ok. 50 zł, ale za to jakość koszulki gwarantowana (materiał posiada gramaturę 195g/m2). Kolory będą oczywiście czarne i białe (Agnes, będziesz miała swoją jasną jako pierwsza!!!). Zastanawiamy się jeszcze, czy nie dać dużego logo na plecy, a na przód jakiś znak. Jednak to rozwiązanie na pewno znacznie podwyższy cenę a do tego trzeba będzie stworzyć logo od nowa.

Na tak wysoką cenę składa się koszt samej koszulki ok. 20 zł (typu Screen Stars "Premium T lub Promo Stars) + nadruk tzw. długim meszkiem - metoda efektowna i bardzo trwała (sprawdzaliśmy i macaliśmy, wygląda solidnie). Oczywiście postaramy się w miarę możliwości obniżyć koszty. Cena także zależna będzie od ilości zamówień. Szczegóły jeszcze podam, jak już ocenimy wstępne zainteresowanie na t-shirty.

Oczywiście to nasza propozycja i wcale nie upieramy się przy takim rozwiązaniu - jednak zależy nam aby sprawę pchnąć z działu rozmyślań i propozycji, do działu akceptacji (czyli Wy) a potem już tylko produkcja...

PS. Pozdrawiam jeszcze kolegę Artura, który zauważył moją skromną osóbkę, dzięki (tylko ta "siakas" mi się nie spodobała...)

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. aby tak dalej.... (autor: Nakano-brak rejestracji | data: 24/01/02 | godz.: 22:11)
    projekty wyglądają spoko - zobaczymy jak będzie w rzeczywistości, ale tak czy inaczej pomysł coool i czekam (pewnie nie ja jeden)na jego szybką realizację

  2. Mam taka propozycje dot. loga ... (autor: McMike | data: 24/01/02 | godz.: 22:17)
    moze zamiast napisu na przodzie umiescilibysmy male logo TPC to ktore znajduje sie na dole ekranu po lewej stronie.
    Uwazam ze taki dyskretny ale za to swietnie rzucajacy sie w oczy znaczek bedzie lepszy niz napis. Pomysl z tym malym logo wpadl mi do glowy jak znalazlem w szafie koszulke Biohazard'u i zobaczylem ze jest na niej wlasnie taki maly znaczek firmujacy zespol B. jesli ktos kiedyl sluchal tego zespolu i kojarzy logo bedzie wiedzial o co mi chodzi.


  3. Ja, podobnie jak McMike, wolałbym (autor: juniorEZ | data: 24/01/02 | godz.: 22:24)
    mały okrągły znaczek tpc na przodzie koszulki, a na plecach napis: www.twojepc.pl.
    Pomyślcie nad tym. Co do rękawów to uważam, że napis nie powinien być na całym obwodzie.
    McMike: Znaczek tpc nie przypomina znaczku Biohazardu;-)


  4. kurka, troche droga ta impreza... (autor: McKania | data: 24/01/02 | godz.: 22:27)
    jw.

  5. bardzo dobrze (autor: Agnes | data: 24/01/02 | godz.: 22:32)
    pochwalam troskę o jakość i dzięki za pamięć o jasnej wersji :)

  6. wiem ze nie przypomina ... (autor: McMike | data: 24/01/02 | godz.: 22:37)
    chodzilo mi o ogolny wyglad :0

  7. no tak a o biednym helmucie-pomysłodawcy nikt nie pamięta (autor: helmut | data: 24/01/02 | godz.: 22:46)
    Może jasną jako pierwszą dla Agnes , a dla helmuta pierwszą ciemną :...(

  8. Pomysl z logiem ala McMike... (autor: Anitka-Redakcja | data: 24/01/02 | godz.: 22:57)
    ...powstal takze w naszych glowach. Co prawda naczelny troche na nie narzeka, ale kto wie...
    Wybacz mi helmut, ze o Tobie nie wspomnialam. Oczywiscie doceniamy Twoja zasluge! Dlatego tez postaramy sie przygotowac dla Ciebie cos ekstra!
    Do Agnes: dla nas oczywiscie koszulki w rozmiarze XS!?


  9. Ladna jest taka jak na obrazkach,bez serka. (autor: Grolshek | data: 24/01/02 | godz.: 22:58)
    Z logiem mniej podobalaby sie.Cena wcale nie za wysoka zwazywszy na fakt iz koszulka TPC ma najwyzszy stosunek wydajnosc/cena:)Pomyslodawcy nalezy sie pierwsza czarna.

  10. majne little propozyszyn is: (autor: DYD-Admin | data: 24/01/02 | godz.: 23:03)
    - na plechach nasze logo w dwoch kolorach (duuuze)
    - na dole adres: www.wiadomo co :)
    - a na piersi jaki mini znak :) moze byc ten szeryf

    ps. ale to tylko moj taki troche fantasy pomyslunek, cena pewnie by zniechecila wiekszosc...

    dyskutujmy zatem dalej :)

    ps. czemu nikt nie pochwali Anitki za wklad, docence dziewcze bo bedzie smutna ;-)


  11. Propozycja (autor: t800-brak rejestracji | data: 24/01/02 | godz.: 23:33)
    1.Nic nie zmieniajcie.Z przodu logo tpc
    tak jak jest a na plecach nic
    nie drukujcie.

    2. tak jw + na plecach 10 cm WWW


  12. Anitka jesteś wielka !! (autor: Agnes | data: 24/01/02 | godz.: 23:40)
    Ja cię doceniam! :)
    rozmiar taki, jaki mówisz :)
    A jak to będzie z dystrybucją? poczta polska? pytam, bo też to nas czeka...


  13. Zapewne poczta... (autor: DYD-Admin | data: 24/01/02 | godz.: 23:47)
    ...bo tak bedzie najtaniej: wyslka + dobra koperta z babelkami to jakies 8 zł

  14. A dla spiacych w dolarach... (autor: DYD-Admin | data: 24/01/02 | godz.: 23:48)
    ...servisco za 36 zł :)))

  15. ok na boardzie padla propozycja (autor: Okota | data: 25/01/02 | godz.: 00:10)
    co do konkursu na logo co wy nato????
    http://www.twojepc.pl/boardPytanie12860.htm#6


  16. hmm (autor: Bergerac | data: 25/01/02 | godz.: 03:41)
    Osobiście bym pozostał przy tym co widać na obrazku czyli małe logo z przodu z prawej lub lewej strony. To duże na plecach nie do końca do mnie przemawia. W końcu nie zawsze to co wielkie musi być super, trzeba poza tym się zastanowić, czy nadmiarowość byłaby elegancka i wskazana...

  17. qrde... (autor: snail | data: 25/01/02 | godz.: 07:28)
    nikt nie lubi 'serka' pod szyją??? tylko okrągłe? trzeba wziąc pod uwagę, że w okrągłych jest ściągacz który szybciej siem zużywa niz sama koszulka... tfuuu na samą myśl o rozciągnietym ściagaczu słabo mi siem robi ....

  18. niezle... (autor: McRabbit | data: 25/01/02 | godz.: 07:30)
    ... pomysl extra, projekt tez, co do logo to wydaje mi sie ze naczelny ma troche racji, to logo nie bedzie za dobre, to oficjalne z gory jest spoko, co do plecow to lepiej zostawmy je w spokoju, ewentualnie moze byc adres u dolu,
    i jeszcze jedno, czy musi byc biala?? lepsza bylaby jakas "kremowa " czy cos w tym stylu.
    pozdrawiam


  19. Mam inny pomysl z przodu normalen logo z gory ekranu (autor: XiSiO | data: 25/01/02 | godz.: 08:05)
    pod nim maly adresik stronki, natomiast z tylu duze okragle logo TPC, tylko ta cenna...

  20. Cena niestety... (autor: Anitka-Redakcja | data: 25/01/02 | godz.: 08:43)
    ...wysoka, bo koszt materialow (dobrej jakosci) jest wysoki. Tez myslalam o kremowej, bo w koncu wersja jasna jest kremowa (bezowa) a nie biala, ale naczelny chce biala.

  21. Naczelny chce białą?... (autor: Agnes | data: 25/01/02 | godz.: 09:06)
    ale ponoć mamy dyskutować ?....
    Też wolę beżową, w końcu takie jest "mojepc" ;) Czy trudniej jest dostać koszulki w tym właśnie kolorze, czy są droższe?...


  22. Ani to ani to... (autor: Anitka-Redakcja | data: 25/01/02 | godz.: 09:10)
    ...koszulka jak koszulka, a kolor dowolny. Drozsze to by nie bylo...ale zeby przeforsowac pomysl "bezowy" potrzebne byloby wiecej niz nasze dwa kobiece glosiki :)

  23. Propozycja (autor: Przemas-brak rejestracji | data: 25/01/02 | godz.: 10:15)
    Odnosinie koszulek cena jest spora za 50 zł można zrobić super koszulki w serki i inne bajery oczywiście jeśli zrezygnujecie z Promo Starsa czy innych zachodnich koszulek a zwrucicie się do firmy która, posiada własną szwalnię i wykonuje sitodruk wysokiej klasy, te włoski o których pisaliście to jest flok i po kilku ładnych praniach w naszych proszkach nie będzie to takie efektowne, znam dobrą firmę która uszyje każdą koszulkę i wykona cuda z ndrukiem za połowę ceny i będzie to produkt w 100 % krajowy, odnośnie loga i projektów można by o głośić konkurs na projekt loga czy innych wstawek na koszulkach, może zgłoszą się osoby które wymyślą coś extra. Jeśli chcecie namiary na tą firmę to napiszcie, widziałem kilkanaście koszulek z ich nadrukami po prostu super robią też inne gadzety kubki, czpy i inne bajeru full serwis :P

  24. Hehe (autor: Fryzjer-brak rejestracji | data: 25/01/02 | godz.: 10:53)
    Koszulki dobry pomysl ja napewno kupie,te dwie kobitki co tu tak sie buntuja dam im co chca bo jeszcze pivko nam odbiora.A z tym logiem to mysle tak jak all z przodu na piersi male logo (u kobiet na cycuszku chyba wypadnie ;>)

  25. Heh błąd (autor: Fryzjer-brak rejestracji | data: 25/01/02 | godz.: 10:54)
    Tam miało byc dać im a nie dam im ah te piuvo i klawisze w plastiku

  26. Te dwie kobitki... (autor: Anitka-Redakcja | data: 25/01/02 | godz.: 11:00)
    ...to sie wcale nie buntuja! Jedna ma dobry opmysl, a druga przewodzi akcji "koszulka". Wiec bez obaw o swoje "pivko"...

  27. jasno kremowy zamiast bialego? (autor: josh | data: 25/01/02 | godz.: 12:16)
    tak sobie mysle, ze oczojebne biale koszulki brudza tak szybko, ze po ubraniu takiej trzeba przec caly dzien uwazac na wszystko dookola zeby nie wygladac jak po wyjsciu z kanalu...
    oczywiscie chcielbym jasna, ale biala? przeciez jasna strona TwojePC tez nie jest biala...
    co do projektu to bardzo podoba mi sie np. duzy napis na plecach i logo z przodu. i adres na calym obwodzi rekawka (i tak nikt z obwodu rekawka nie przeczyta, a bedzie ladniej wygladalo)


  28. Ja tez jestem z akrmowym bialy za szybko sie brudzi (autor: Thadeus | data: 25/01/02 | godz.: 12:20)
    tylko rozmiar double extra large jesli mozna :), cobym sie zapakowal w nia bo kiedys kupilem koszulke co byla chyba o dwa numery mniejsz niez na metce poisalo

  29. Przemas ma 100% rację (autor: ili@s | data: 25/01/02 | godz.: 12:23)
    flok ładnie wygląda tylko przy pierwszych 3-4 praniachw automacie (chyba nikt nie będzieich ręcznie pra ;-) ), a cena to z kosmosu. Robiłem koszulki dla kulek. Spytajcie o ich jakość posiadaczy. W komplecie z czapeczką i nadrukiem wyszły po niecałe 20 zł a było tylko 30 szt.

  30. Cena i dostepnosc... (autor: DYD-Admin | data: 25/01/02 | godz.: 12:39)
    ...na razie sprawdzilismy oferte jednego producenta, ktory wydal sie nam atrakcyjny. Jednak widac ze potrzebna bedzie weryfikacja tej oferty - niestety bedzie tydzien poslizgu: w niedziele zwijam zagle z Anitka na tydzien czasu, sprawa wiec wroci na poczatku lutego. Teraz juz zabieram sie do szukania jakiejs alternatywy... moze dzieki temu cena spadnie!

  31. ANITKA :>> (autor: XCLONE | data: 25/01/02 | godz.: 17:03)
    HAH! a ja poprosze koszulke ... nawet 2 :> z autografem DYD'a, KILGOR'a ... i ANITKI OFFKORZz :DD

    co do koszulek i projektu - kurna ... ludziska ... nie zmyslajcie za duzo, bo w grudniu koszuline dostanieta... :P
    okraglo pod szyja, kremowo i ledwo-czarno,
    (nie wszystko jasne jest biale i nie wszystko ciemne jest czarne :P)
    logo na piers (lub 'sheriff')... tyl pusty, rekawki wokolo opisane... WSIO ...
    tak, zebym moogl koszuline do roboty ubrac, a nie tylko na sped baranow... ;)
    cena do zweryfikowania, ale ostatecznie do zaakceptowania :>

    btw. Anitko: nie dasaj sie :P przynajmniej byl powood, zeby cos odpisac ;) ... przepraszam ...

    Pozdr.
    Artur S.


  32. To ja się dopiszę jako posiadacz koszulki (autor: Agnes | data: 25/01/02 | godz.: 17:16)
    kulkozjadów.
    Kolor czarny, nadruk żółty ... coś a'la farba, nosi się rewelacyjnie, żadnych porozciąganych ściągaczy pod szyją, nie blakną, nadruk absolutnie nie schodzi, a przechodziłam już w niej trochę od kwietnia zeszłego roku. Prana ofc w automacie. Czapeczka analogicznie.
    Tak więc faktycznie popytajcie jeszcze, a pewnie uda się znaleźć coś tańszego i dobrego. Acha, to nic, że tydzień poślizgu, lepiej dłużej, a ... ;)


  33. Koszulki TPC - Sonda (autor: vitto-brak rejestracji | data: 25/01/02 | godz.: 19:31)
    zdecydowanie maly znaczek z przodu , w zupełności wystarczy ,osoby "z branży ;)" i tak będą wiedziały o co cho ;)

  34. to ja się wypowiem (autor: Agnes | data: 25/01/02 | godz.: 19:46)
    jako posiadacz koszulki kulkozjadów. Czarna z żółtym nadrukiem, nie blaknie, nie rozciąga się, nadruk nie schodzi, a prana ofc w automacie. Od kwietnia (maja?...) mam, stan idealny i wcale nie dlatego, że ją oszczędzam. Tak że faktycznie warto poszukać jeszcze, porównać ceny itp....

  35. Bardzo dory pomysł!! (autor: Michal S | data: 26/01/02 | godz.: 12:56)
    Popieram w pelni projekt jest OK. Tylko ta cena trocze wysoka, może da się trochę zjechać. A odnosnie koloru to może nie tyko białe i czarne, jakieś brazy i delikatne pastele polecam osobiście.

    Michal S


  36. hmm (autor: GULIwer-brak rejestracji | data: 27/01/02 | godz.: 12:34)
    Koszulki I klasa ale jak Agnes mówi ze koszulki kulkozjadów trzymają się dobrze to czemu nie zwrócić się z zapytaniem do osoby która je dostarczyła. Wyszloby taniej i miast 2 miałobym się 3 :))
    Jeśli chodzi o inne materiały promocyjne to tez służe pomocą, siorka pracuje w firmie reklamowej w W-wie, więc pewnie jakiś upust by się znalazł. Pytałem się jej w sprawie kubków poleciłą Metalowe izotermiczne z grawerunkiem (np. GULIwer :) całkiem fajnie wyglądają


  37. Akcja koszulka (autor: root-brak rejestracji | data: 27/01/02 | godz.: 12:46)
    Pomysł z koszulką jest naprawdę dobry / podobny widziałem też na www.benchmark.pl

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.