Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 17 grudnia 2009 
    

Sterowniki Catalyst 9.12 już dostępne


Autor: Zbyszek | źródło: TechConnect | 21:32
(21)
Dosłownie przed chwilą na stronach firmy AMD pojawiły się najnowsze sterowniki Catalyst 9.12, przeznaczone dla kart graficznych z serii ATI Radeon HD 2000, 3000, 4000 i 5000 oraz chipsetów IGP z serii 3000 i 4000. Nowe sterowniki wprowadzają pełną obsługę OpenGL 3.2, ponadto umożliwiają sprzętową akcelerację DirectCompute 10.1 przy użyciu kart Radeon HD 4800 i 4700. Wśród wprowadzonych ulepszeń wyróżnić można również nowy sterownik ekranu, oznaczony numerem 8.681. Oprócz tego instalacja Catalyst 9.12 zapewnia 6% wzrost wydajności w grze STALKER: Call of Pripyat, a także 9% wzrost ilości punktów w benchmarku 3DMark Vantage dla kart ATI Radeon HD 5700 i 5800. Catalyst 9.12 w wersji dla systemów operacyjnych Windows XP, Vista i 7 oraz Linux można pobrać ze strony support.amd.com.

Aktualizacja | 18.12.2009 | 16:35 |

Firma AMD opublikowała wałaśnie hotfix do sterowników Catalyst 9.12. Więcej informacji na ten temat znajduje się
tutaj.

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Tak trzymać w AMD! (autor: Barbarian | data: 17/12/09 | godz.: 22:48)
    Są nowe karty, to można i nowe stery realizować.

  2. DirectCompute 10.1 (autor: Qjanusz | data: 18/12/09 | godz.: 10:01)
    bardzo miło :-)

  3. DirectCompute -> dobrze że się załapałem :P (autor: xernos | data: 18/12/09 | godz.: 11:28)
    DirectCompute no i fajnie muj radek 4770 nie bedzie się nudzić jak pojawi się coś do obróbki materiału video :P-pzdr.

  4. @xernos (autor: Remek | data: 18/12/09 | godz.: 11:56)
    załap się na słownik ortograficzny jeszcze...

  5. http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/ATICatalyst912Hotfix.aspx (autor: dr1zzt | data: 18/12/09 | godz.: 12:39)
    j/w

  6. Polecam ten "hotfix" (autor: agnus | data: 18/12/09 | godz.: 12:57)
    Mimo że to po prostu nowa wersja sterów. Pierwotne 9.12 u mnie przycinały rysowanie w OpenGL.

  7. xernos (autor: agnus | data: 18/12/09 | godz.: 12:58)
    Rozważ poradę Remka..

  8. SPOKO (autor: dr1zztmorgi | data: 18/12/09 | godz.: 13:04)
    Chłopak chciał napisać literkę "h" w miejsce "m" (jeszcze stara szkoła).

  9. Faktycznie stery z naprawa tego z spartolili (autor: morgi | data: 18/12/09 | godz.: 13:43)
    # migotanie obrazu w różnych grach OpenGL, np.: City of Heroes, Enemy Territories: Quake Wars, Riddick
    # migotanie trawy i białe krawędzie obiektów, w benchmarku Heaven, przy wykorzystaniu interfejsu DirectX 9


  10. @morgi (autor: ligand17 | data: 18/12/09 | godz.: 15:27)
    A to źle, że naprawiają?

  11. @ligand17 (autor: Qjanusz | data: 18/12/09 | godz.: 15:32)
    Źle bo to AMD naprawiło, a jak naprawiło to wcześniej spartoliło, a jak spartoliło to nie ważne czy naprawiło czy nie, bo i tak spartoliło.

    Ale za to jak się komentuje wydajność/jakość DirextX i OpelGL na układach mobile (tak tak morgi), to już jest cacy.

    A jak tam Larrabee wyświetla trawę w Heaven z najnowszymi sterami????


  12. @Remek & agnus (autor: xernos | data: 18/12/09 | godz.: 16:57)
    Postaram się nie walić więcej byków - pisałem to z rana, jeszcze wpół przytomny po kilku godzinach snu - co do sterów to niedługo je przetestuje. Niestety DC nie będę mógł wykorzystać, bo wymagają DirectX 10.1, a ja nadal siedzę na sprawdzonym Xp -pzdr.

  13. @dr1zztmorgi (autor: xernos | data: 18/12/09 | godz.: 17:00)
    Niestety nie zgadłeś, zawiodła cię twoja dedukcja, źle napisałem wyraz "mój".

  14. Ludzie wy się leczcie. (autor: yantar | data: 18/12/09 | godz.: 17:30)
    Chyba od tego wydaje się nowe sterowniki by poprawić błędy i dać możliwości nowym produktom. NV też wydała ostatnio łaty na to co u niech nie było wporządku. Intel wydał.. no ogólnie, żeby jakiś obraz był na tym co nazywają swoim układem graficznym. =]

  15. A właśnie... (autor: Piter | data: 18/12/09 | godz.: 17:35)
    Wczoraj sobie zainstalowałem Duke Nukem 3d pod ten nowy Polymer Renderer no i oczywiście kwiatki na dzień dobry - ekran migocze jak szalony w trybie full screen :/
    Szlag człowieka trafia.


  16. DirectCompute ładnie działa na 4850 (autor: Soulburner | data: 18/12/09 | godz.: 18:06)
    w wydanym jakiś czas temu benczmarku. Teraz tylko czekać, aż pojawi się jakieś użyteczne oprogramowanie z tegoż korzystające.

  17. @Soulburner (autor: Qjanusz | data: 18/12/09 | godz.: 20:16)
    dokładnie.

  18. Prypec rzeczywiscie lepiej dziala (autor: dr1zzt | data: 18/12/09 | godz.: 21:12)
    Zwlaszcza widac to przy artefaktach, ktore zbieramy z wody - byly straszne slowdowny.

  19. dr1zzt (autor: mandred | data: 18/12/09 | godz.: 23:49)
    sprawdzałeś może w laboratorium w zalanym pomieszczeniu kiedy atakują szczury. Na 9.11 mój sprzęt tak nie wyrabiał, że miałem poniżej 5 fps.

  20. Szczury tzn chomiki? (autor: dr1zzt | data: 19/12/09 | godz.: 15:24)
    Oj nie mam tam savea... w sumie skonczylem gre drugi raz, teraz mecze clear sky bo przegapilem.

  21. szczury (autor: mandred | data: 19/12/09 | godz.: 18:05)
    takie małe szybkie.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.