Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Środa 30 grudnia 2009 
    

Układ graficzny Larrabee w konsoli?


Autor: Redakcja | źródło: Electronista | 18:06
(37)
Intel Larrabee był spektakularną klęską Intela na rynku GPU, ale producent mikroprocesorów postanowił ją chociaż trochę zmniejszyć i odzyskać część poniesionych wydatków. Okazuje się, że produkt, który nie nadaje się dla rynku PC, może być strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o konsole. Dzieje się tak dlatego, ponieważ Multi Core Larrabee może być wykorzystane zarówno do generowania grafiki jak i do wykorzystania ogólnego. Z nieoficjalnych źródeł wynika, ze Intel zwrócił się z propozycja takiego wykorzystania ich GPU do Nintendo oraz Sony.

W Internecie krążą pogłoski, że Nintendo Wii HD, które ma być odpowiedzią na powoli słabnącą sprzedaż konsol tego producenta będzie wyposażone w GPU Intela. Jednak do prezentacji następcówPS3 i Wii jest jeszcze daleko. Rodzi sie wiec pytanie, jakiego koloru będą konsole Next Gen? W każdym razie zarówno AMD jak i Nvidia mają jeszcze dużo czasu by Intelowi przeszkodzić. (Autor: PT)

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Taa... (autor: Wujofefer | data: 30/12/09 | godz.: 19:36)
    I co jeszcze. Larrabee już w dniu swojej niedoszłej premiery byłby zacofany względem konkurencji. Do tego chcą zmniejszyć projekt ze względu na zbyt duże wydzielanie ciepła i wrzucić go do konsol. To się nie może udać. Intel nie potrafi robić dobrych grafik a programiści będą narzekać, że mają 24, 32 czy może nawet 48 rdzeni.
    Najlepsze połączenie dla konsol to CPU od IBM i GPU od ATI/NVIDII.


  2. Wujofefer (autor: Markizy | data: 30/12/09 | godz.: 20:04)
    i z tym się zgodzę :)
    chociaż intel ma też inne fajne procesory co by sie do tego nadały, np coś pokroju polaris :)


  3. a premiera Fermi przesunieta (na razie) na 2 kwartal 2010 (autor: Chucky | data: 30/12/09 | godz.: 20:14)
    morgi skomentuj...;D

  4. TOTALNA BZDURA (autor: Barbarian | data: 30/12/09 | godz.: 20:25)
    Larrabee is dead, a Fermi to czysty papier bez szans w 2010.

  5. @Barbarian (autor: Wedelek | data: 30/12/09 | godz.: 22:28)
    Wcale nie byłbym taki pewny. Larrabee jest słabsze od topowych kart PC, ale też konsole nie potrzebują aż takich wydajnych układów. Poza tym Larrabe istnieje, a Intel może ją sprzedać za przysłowiowe 10$ zysku z konsoli. Im to sie itak opłaci. Jeśli chodzi o Fermiego, to też mi się nie chce wierzyć, żeby pierwszych działających sampli nie mieli.

  6. To by mialo nawet sens (autor: Wyrzym | data: 30/12/09 | godz.: 23:01)
    bo konsole to takie hermetyczne urzadzenia, jeden mocnu ulad do wszystkiego, tyle czy ktos sie na to skusi? sony poczatkowo mialo do ps3 wrzucic dwa celle, ale skusili sie na GPU zeby ulatwic pisanie gier na to. Wiec Sony raczej odpada :] MS sie deklarowal na GPU od AMD juz, Nontendo to kij ich wie. Zreszta Intel sie na sile chce wcisnac w konsole, ale po pierwszym Xboxie juz chyba wszyscy zrezygnowali z jego rozwiazan.

    @Wedelek
    "Wcale nie byłbym taki pewny. Larrabee jest słabsze od topowych kart PC, ale też konsole nie potrzebują aż takich wydajnych układów. "

    Bzdura, konsole w dniu premiery zawsze posiadaly najwydajniesze rozwiazania (wyjatek wii), wiec kto sie pokusi na ulad ktory jest sto lat za murzynami?


  7. @Wyrzym (autor: Marek1981 | data: 30/12/09 | godz.: 23:18)
    "Bzdura, konsole w dniu premiery zawsze posiadaly najwydajniesze rozwiazania (wyjatek wii), wiec kto sie pokusi na ulad ktory jest sto lat za murzynami?"
    Też nie do końca prawda np takie PS3 ma grafike 6800 a na rynku juz dawno było 7900


  8. @Marek (autor: Wyrzym | data: 30/12/09 | godz.: 23:53)
    ale ja napisalem ze sony sie zdecydowalo na to GPU jakos tak pozniej... zreszta nie ma 6800 i zadnej podobnej, to inny uklad ktory wydajnosciowo podchodzi pod 7800gtx czy jakos tak

  9. @Wyrzym (autor: Wedelek | data: 31/12/09 | godz.: 00:06)
    Owszem, ale ukłąd nie może kosztować zbyt wile, bo się nie przyjmie. A jak już napisałem Intel zapewne zgodzi sie na znikomą prowizję, żeby tylko zarobić. Tak konsola z Larraee mogła by kosztować np ok 1000zł. Oczywiście nie wiadomo jak bęzie wyglądał przyszły rynek, ale inżynierowie też nie mogą przesadzić z ceną za konsolę.

  10. Powodzenia (autor: szpak3 | data: 31/12/09 | godz.: 00:13)
    a co się stało? czyżby akcjonariusze intela są wściekli za roztrwonienie takiej kasy na cudownego Larrabee, niech próbują, może się im zwróci 2% poniesionych kosztów

  11. @Wedelek (autor: Wyrzym | data: 31/12/09 | godz.: 04:31)
    Wszystkie kosztuja zbyt wiele, dlatego do konsoli sie doplacalo, doplaca i bedzie doplacalo, one w dniu premiery sa najwydajnieszymi maszynkami :]

  12. tylko (autor: Drow | data: 31/12/09 | godz.: 06:59)
    czy Intel sprzeda te technologie na wlasnosc komukolwiel? Watpie, a producenci konsol sie na to nie nabiora. nie w dniu, gdy liczy sie zarobek na samych juz platformach.
    To wlasnie zreszta byla przyczyna finansowej kleski xbox1 - MS skorzystal z czyjejs technologii bez posiadania jej na wlasnosc, co uniemozliwilo modyfikacje i obnizanie kosztow. W tej generacji wyciagneli wnioski.


  13. @Wyrzym (autor: Marek1981 | data: 31/12/09 | godz.: 07:45)
    to bodajże 6800 ultra.
    Co ciekawe w xbox360 jest x1800 które miało premierę ok 3mc po 7800.
    A dodajmy że xbox wyszedł z rok wcześniej od PS3 ( nie znam dokładnej wartości) zatem mogli wstawić 7800 spokojnie.


  14. @Marek1981 (autor: Deathraw | data: 31/12/09 | godz.: 10:18)
    Oj chyba się pogniewam na ciebie.Już raz cię sprostowałem w tej kwestii więc zrobię to jeszcze raz.

    W ps3 jest układ który jest bardziej do 7900 podobny niż do 6800 ultra.Właściwie jego parametry są jak 7900 okrojony o ROP (RSX ma ich 8).Co do x360 i układu ati to kolejną gafę strzeliłeś.Z x1800 ten układ nie ma nic wspólnego.To był wstęp ati do HD2900.GPU w 360 ma już zunifikowane shadery i ma ich 48, a nie jak w przypadku x1800 16ps i 8 vs, jednak w konsoli jest tylko 8 rop.


  15. bzdura (autor: Qjanusz | data: 31/12/09 | godz.: 10:21)
    po pierwsze wg plotek to nie Wii HD miałby zawierać rozwiązanie Intela, ale jeżeli już, to dopiero jego następca.

    Po drugie, źródło (PC Watch) pisząc te rewelacje opiera się na własnych domysłach i wróżeniu z fusów. Zero jakiegokolwiek potwierdzenia.

    Na zdrowy rozsądek, po co konsolom procesor x86?
    Dalej, przecież porażka Cella w PS3 pokazała dobitnie że wdrażanie wspaniałych i uniwersalnych architektur do prostego w zastosowaniach pudełka, jakim jest konsola, kończy się tak, jak "rozwija się" PS3. Czyli wieczne dokładanie kasy do konsol i zarzucenie rozwoju głównego CPU. Właśnie takiego wspaniałego Cella - Larrabee.

    Nintendo swoją siłę zawsze opierała na świetnej grywalności a nie rozwiązaniach super technologicznych i siłowania się z mega wydajnością.
    No może poza wyjątkiem N64, który był klasycznym przykładem wtopy w historii firmy.

    Jednym słowem, marne szanse na ziszczenie się takiego scenariusza.


  16. @Marek (autor: Wyrzym | data: 31/12/09 | godz.: 10:38)
    Jak juz to napisal Deathraw, trzeba sie pogniewac na ciebie ^^ ani uklad z Xa, ani z ps3 nie maja nic wspolnego z tymi co wypuszczali na PC, bo one byly specjalnie projektowane pod dane konsole i nie wydawane normalnie, chodz bywaja bardzo podobne do PCtowych, to jednak nimi nie sa.

    @Qjanusz
    "Dalej, przecież porażka Cella w PS3 pokazała dobitnie że wdrażanie wspaniałych i uniwersalnych architektur do prostego w zastosowaniach pudełka, jakim jest konsola, kończy się tak, jak "rozwija się" PS3."

    Jeszcze raz gdzies uslysze o porazce Cella to wyjde z siebie chyba ;] no powiedz mi jaka to porazka? w tym miesiacy sprzedali 30mln konsole, to tylko 5mln mniej niz X ma, a X jest rok dluzej na rynku, w eurpie pierwsza, w japoni pierwsza, tylko w USA jeszcze przegrywa z Xem (pomijam w tym rankingu Wii bo to inna sprawa) wiec JAKA PORAZKA CELLA????????????????????????
    Ta byl z nia problem na pcozatku (ale Ty jak reszta sie widac zatrzymales z informacjami z poczatku) o problemach z programowaniem itp, ale juz dawno to minelo, developerzy maja masze narzedzi dostarczonych przez sony i chwala sobie ta konsole ze ma praktycznie nieograniczone mozliwosci, a gry ktore wychodza (te eksklozywne) pokazuja ze to prawda, wiec mi pokaz ta porazke cella ;]
    Ktos gdzies cos kiedys powiedzial, inny podlapal i juz tak zostalo, ze porazka cella LOL :D

    p.s Jakby ktos nie wiedzial, dodam, ze Cell tez jest procesorem graficznym, ostatnio nawet zaczeli to wykorzystywac
    http://www.eurogamer.net/...saboteur-aa-blog-entry


  17. @Deathraw (autor: Marek1981 | data: 31/12/09 | godz.: 10:40)
    Kiedyś kiedyś się tym coś interesowałem ( bo były współlokator był fanem PSa) i pamiętam coś o 6800ultra x2 (jakoś tam połączone)
    Do xbox360 słyszałem o zmodyfikowanym x1800.
    W nd jak wytrzeźwieje to poszukam


  18. @Qjanusz (autor: Deathraw | data: 31/12/09 | godz.: 10:48)
    x86 jest po to żeby odpalać liunxy na konsolach ;P.Co do wii HD to pewnie jest już opracowywane więc , jest po prostu za późno na to żeby całą architekturę zaczęli robić na nieudanym dziecku intela.Co do nintendo to moim zdaniem(gracza) największą wpadką jest wii.Co to za konsola która jedyne co oferuje to jakieś arcade.N64 popełniło błąd pod tytułem cartridge, ale ogólnie wii zaliczam do większych porażek firmy(oczywiście nie marketingowych) bo mieli zrobić najtańszą konsolę którą okroili ze wszystkiego.Wyszła konsola droższa od jakieś 10 razy wydajniejszego xboxa360.

  19. @Wyrzym (autor: Marek1981 | data: 31/12/09 | godz.: 10:52)
    Wiem że są zmodyfikowane:)

  20. @Marek1981 (autor: Deathraw | data: 31/12/09 | godz.: 10:54)
    http://en.wikipedia.org/...X_'Reality_Synthesizer'

    http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos_(graphics_chip)

    Z tego co wiem RSX ma ten sam problem co 7800 z jednostkami ps coś tam z wykorzystaniem 16 w danej chwili czy coś takiego, ale dokładnie nie pamiętam więc nie będę się wypowiadał.


  21. @Deathraw (autor: Marek1981 | data: 31/12/09 | godz.: 11:16)
    NVIDIA CEO Jen-Hsun Huang stated during Sony's pre-show press conference at E3 2005 that the RSX is twice as powerful as the GeForce 6800 Ultra

  22. @Deathraw (autor: Wyrzym | data: 31/12/09 | godz.: 11:18)
    Ja na swojej ps3 mam linuxa, na Xie tez bym mial gdyby sie dalo, na ps2 mialem, nawet bym mial na tosterze gdyby byl troche bardziej zaawansowany i jeszcze bym sie upieral przed wszystkimi ze jest tam niezbedny ^^

  23. @Marek (autor: Wyrzym | data: 31/12/09 | godz.: 11:19)
    no tak, jest napisane ze CEO powiedzial ze RSX jest dwa razy wydajniejszy niz 6800 ultra, a nie ze jest to 6800 ultra x2 ;]

  24. @Marek1981 (autor: Deathraw | data: 31/12/09 | godz.: 11:23)
    No właśnie napisali że jest dwa razy mocniejsze od 6800 ultra a nie że to 6800 ultra w sli.

    @Wyrzym w starym xboxie dało się bez problemu w 360 trzeba bylo na odpowiednim dashu odpalić spreparowanego king konga z exploitem ukrytym w teksturze jakiejś, a wtedy to już była otwarta furtka.Problem jest tylko z dashem.Jak masz za nowy to musisz downgrade robić a do tego trzeba infectusa który ma parę innych bajerów jak odbanowywanie konsol(zmiana seriala) czy zmiany regionów, no ale to kosztuje i roboty z lutowaniem też jest.


  25. @Wyrzym (autor: Qjanusz | data: 31/12/09 | godz.: 12:14)
    no dobra, może porażka to za mocne słowo.

    Fakt jest taki że Cell miał być super procesorem do wszelkich zastosowań. Nie szczędzono środków na jego opracowanie (400 mln dolarów).
    Efekt był taki że programiści mieli ogromny problem z opanowaniem programowania tego CPU. Nawet teraz mówi się o niewykorzystanych zasobach PS3. Samo PS3 pomimo większego potencjału niż X360, wcale nie reprezentuje lepszej jakości gier, a często gorszej.
    Cell jest najdroższym elementem PS3, a do tej pory sama konsola musi być dofinansowana.
    Cell miał być wszędzie, czytniki BD, telewizory, urządzenia wbudowane, serwery, a nawet karty rozszerzeń do PC. Miał być lekarstwem na wszystko.

    A skończyło się tak że, Cell nie będzie rozwijany, a poza PS3 jeżeli już gdzieś występuje, to w śladowych ilościach. No może poza dwoma superserwerami z TOP500.
    Najbardziej rozbawiło mnie szumne wprowadzenie TV z Cellem, jako osobne pudełko. Okazało się że Cell zamontowany w obudowie cienkiej plazmy nie ma szans za realne schłodzenie. Tak właśnie kończą szumnie wprowadzone, wspaniałe, uniwersalne, potężne i nikomu nie potrzebne konstrukcje.

    Intel też się w porę zorientował. No może nie w porę, ale bardziej mógł popłynąć.


  26. qjanusz (autor: komisarz | data: 31/12/09 | godz.: 13:22)
    PS3 ma gry o jakosci znacznie lepszej niz xbox - Uncharted 2, kilzone 2, moze jeszcze jakies. Jest ich niewiele, ale to tylko potwierdza fakt wiekszego i niewykorzystanego potencjalu. Co nie zmienia faktu, ze cell byl bledem, w zespole projektowym powinni byc tez prgramisci z poza Japonii:)

  27. heh, (autor: TeXXaS | data: 31/12/09 | godz.: 13:44)
    Programowanie na Cella to jakaś masakra. Może jakby ramu dali sporo - jakaś java by pomogła. Co do Wii - słaby sprzęt z dobrym pomysłem. Problem w tym, że inni już to skopiowali. Tak czy siak - się dobrali :D Pewnie Nintendo poszło po kosztach, a Intel chce odzyskać ile się da. Nvidia i AMD/ATI się cenią... Pewnie z konsolki nici, a Intel coś tam złapie. Chociaż - jeżeli płacone mają od sztuki może być różnie ;)

  28. @Qjanusz (autor: Wyrzym | data: 31/12/09 | godz.: 14:25)
    ja cie czytac nie moge :D

    Cell byl opracowany przez trzy korporacje, czyli projektowal IBM, a kase dawaly pozostale dwie, a to znaczy ze Cell nie nalezy do IBM i co? mieli go sami dalej rozwijac ? myslisz ze to takie proste pakowac procesor do superkomputerow ktore Ty produkujesz i mowic ze to wszystko twoje?

    W czytnikach BD jest Cell ^^ zwie sie ps3, w zwyklych cell?? chyba cos ci sie przysnilo, co do telewizorow, to premiera telewizorow z cellem jest na dniach, beda to tylko i wylacznie telewizory nalezace do toshiby, bo do niej nalezy ostatnia fabryka ktora robi te procki i ona nabyla do niego wiekszosc praw.

    "Najbardziej rozbawiło mnie szumne wprowadzenie TV z Cellem, jako osobne pudełko"

    ?? byc moze, ale to pewnie do starych TV w nowych jest w srodku.

    "Okazało się że Cell zamontowany w obudowie cienkiej plazmy nie ma szans za realne schłodzenie."

    Jak cienkie Ty plazmy widziales? moze pomylilo ci sie z LCD ;] bo moja to grubosci ps3 jest ^^

    "Samo PS3 pomimo większego potencjału niż X360, wcale nie reprezentuje lepszej jakości gier, a często gorszej."

    Wiesz co? zajmij Ty sie moze przesledzeniem rynku gier, jaki producent i co powiedzial na temat danej konsoli, jakie wychodzily kiedys gry, a jakie teraz, np looknij w linka co dalem wyrzej, pokazuje co mozna osiagnac jak sie kaze cellowi grafike obrabiac, a nie swoimi wlasnymi przemysleniami, bo ani to madre, ani prawdziwe.

    p.s Uncharted 2 jedna z najladnieszych gier ever, grafika to tylko Crysis go bije, jest na ps3, a tqorcy powiedzieli ze jeszcze jest moc w tej konsoli i ucharted 3 bedzie jeszcze ladniejszy. Tak cell byl bledem bo doskonale sie spisuje w konsoli, do tego czego byl projektowany glownie no i ciezko sie go programuje, ciekawe ilu z was na niego cos pisalo :]


  29. Komentarz? Jak zwykle Intel ma racje (autor: morgi | data: 31/12/09 | godz.: 14:57)
    bo opiera sie na faktach i badaniach
    http://en.expreview.com/...ntel_targets_gaming.jpg


  30. @Wyrzym (autor: Qjanusz | data: 31/12/09 | godz.: 15:32)
    no dobra...

    IBM się wycofał z Cella. Dlaczego firma miałaby się wyprzeć swojego dziecka, które jest dochodowe i ma świetlana przyszłość?

    TV z Cellem: JEDYNA Toshiba Cell REGZA 55X. W Europie pojawi się dopiero w 2010 roku. Łącznie z wielką puchą obok cienkiego panela wieszanego na ścianie.

    PS3 - Nie twierdzę że konsolka ma gorsze możliwości od X360. Wiem że ma lepsze. Niestety nie przekłada się to na efekty wizualne gier. Nie mam ani jednej ani drugiej konsoli, ale lubię czasami poczytać porównania grafiki tych samych gier na konsolach i PC. Niestety PS3 prawie zawsze jest na szarym końcu. Starszy X360 pośrodku, a wersje PC posiadały najlepszą jakość. A to że jest jeden czy dwa tytuły wybitnie dopieszczone na PS3, to świadczy tylko o tym że szumna konstrukcja Sony totalnie się nie zbłaźniła, a nie o wyższości PS3 nad konkurencją.

    Właśnie w tym tkwi problem z właścicielami PS3, że czekają aż od wielkiego dzwona pojawi się jakiś exclusive, który usprawiedliwi sporo większy wydatek na PS3 w porównaniu do x360. A właściciele tych ostatnich po prostu cieszą się lepszą grafiką w prawie każdym dobrym multi platformowcu.


  31. Morgi (autor: TrezorX | data: 31/12/09 | godz.: 16:55)
    jak ja Ciebie kocham jesteś gość Twoja ślepota mnie oświeca. Dla mnie to czapki z głów przed Tobą. Nawet jak Intel i NV nie daj boże będą robić elektronikę do kibla to też będziesz miał och i ach zdanie na tych firm temat że super klocki spływają przy ich hardwarze he he nie no KOZAK jesteś.

    Co do Labbre to ja się dziwię że tego syfu nie odpuścili.


  32. @Qjanusz (autor: Wyrzym | data: 31/12/09 | godz.: 19:23)
    Hymm.. gdzie Ty zobacyzlas ta puszke obok tv? moze jest, moze nie, ale ten tv mozliwe ze bedzie mial bo tam ze 2tb dysku bedzie...
    Ale ja slyszalem o procku w TV i widzialem dawno juz sample takiego...

    "Nie mam ani jednej ani drugiej konsoli, ale lubię czasami poczytać porównania grafiki tych samych gier na konsolach i PC. Niestety PS3 prawie zawsze jest na szarym końcu."

    No to ja ci mowie ze to chyba robiles wieki temu, na poczatku jak ps3 wyszlo, bo wtedy developerzy mowili nawet ze priorytetem jest X a na ps3 robia tylko porty, ale to sie danwo juz zmienilo. Tyle ze problem z multipratformowymi grmai polega na tym ze na kazdej konsoli musza wygladac tak samo, min dlatego przesuneli premiere FF13 mimo ze jest gotowa na ps3, wyszla tylko w japoni, ale tam rynek sie rzadzi swoim zyciem.

    "A to że jest jeden czy dwa tytuły wybitnie dopieszczone na PS3, to świadczy tylko o tym że szumna konstrukcja Sony totalnie się nie zbłaźniła, a nie o wyższości PS3 nad konkurencją."

    Tu sie grubo mylisz, wlasnie te gry pokazuja co ta konsola potrafi, kazda gra ktora teraz wychodzi na ps3 prezetuje bardzo wysoki poziom, sony powolalo specjalna grupe programistow ktora czuwa na poziomem wydawanych gier.

    "Właśnie w tym tkwi problem z właścicielami PS3, że czekają aż od wielkiego dzwona pojawi się jakiś exclusive, który usprawiedliwi sporo większy wydatek na PS3 w porównaniu do x360. "

    Ja na nic nie czekalem, kupilem konsole ze wzgledu na MG4, Heavy Rain ktorego jeszcze nawet nie ma i DMC4 ktory sie okazalo bedzie tez na iXa.

    "A właściciele tych ostatnich po prostu cieszą się lepszą grafiką w prawie każdym dobrym multi platformowcu."

    Czytaj dalej fora dla fanboji to bedziesz duzo wiedzial, cieszyli sie moze lepsza grafika ale to tak z poltora roku temu, wiem ze moze widziales skrinszoty porownawcze z lupa, gdzie to na iX niby lepsza grafa, ale ja ci mowie, mam obie konsole w domu i sam probowalem porownywac. Grywam na plazmie 42 cale w odleglosci ok 2.5m od tv i roznicy nie widac zadnej podczas grania, no ale fakt, na stopklatce z lupa nie probowalem porwnywac ;]

    @Morgi co to za obrazek wrzuciles? nie przygladalem sie mu dokladnie, ale te podkreslone tytuly mi sie rzucily w oczy, czyzby domowa korekta za pomoca worda sie wdawala w znaki, czy moze te podkreslenia cos znacza? :]


  33. Po pierwsze to Larrabee nie ma i nie będzie (autor: Borat | data: 1/01/10 | godz.: 12:25)
    Jak coś czego nie ma może być w konsolach.
    Skoro już w fazie projektu było za słabe nawet do dzisiejszego PC to jakim cudem ma to dać radę w kolejnych generacjach konsol?


  34. @Wyrzym (autor: Qjanusz | data: 1/01/10 | godz.: 13:03)
    Tu masz info nt tego TV

    http://hdtvmania.pl/...znamy-date-premiery-i-cene/

    Pucha jest? Jest! Innego TV na razie w planach niema. I Bez ściemy, albo jakiś argument w dyskusji proszę, a nie że sample widziałem...

    Co do dysków, to są modele 42" z wbudowanymi 300 GB. Żadnego problemu nie ma żeby wbudować napęd 640GB. Ten TV na 55" i nie byłoby żadnego problemu z zabudową trzech HDD.

    Na prawdę myślisz że pucha jest usprawiedliwieniem dla 2TB?

    A co do PS3, to wiedziałem że ją masz. Było to czuć od co drugiego napisanego przez Ciebie słowa :-)

    Co do gier natomiast, to może faktycznie nie będę się wypowiadał. Nie mam konsolki. Wiem tylko tyle co powie mi google po wpisaniu frazy "porównanie grafiki ps3 xbox360"


  35. A no tak (autor: Wyrzym | data: 1/01/10 | godz.: 18:52)
    jest puszka, a mialo byc w TV, zreszta czy to problem? ta puszka to zarazem tuner, a nie oszukujmy sie, chcesz TV, tuner musisz miec... jakis.

    "Na prawdę myślisz że pucha jest usprawiedliwieniem dla 2TB?"

    Wiesz, w sumie nawet wyglada niezle, szkoda na nia miejsca? :>

    A nie tylko mam ps3, ale tez wszystkie inne konsole nowej generacji, na kazda po ok 40 gier wiec porownanie mam i wiem co mowie, wiem tez co pisza na forach, wojna fanbojow, dokladnie taka sama jak tu AMD vs Intel vs Nvidia


  36. a w xbox jest pewnie AMD :)))))) (autor: speed | data: 1/01/10 | godz.: 23:44)
    Co do jakosci jest roznie ,wiekszosc gier wyglada lepiej na boxie (prawie wszystkie) .Wyjatki to trzy gry (pisane specjalnie pod PS3 wlacznie).
    Pisze tak bo porownywalem jak to wyglada .Syn ma Kuro50" (oczywiscie odpowiednia kalibracja)
    i nie ma dupy boxowe gry wygladaja lepiej i
    nie to ze ja widze roznice ale zapaleni fani ps3 sami to potwierdzili (siedemnastolatkowie wiedza juz co dobrze wyglada a co inaczej. To ze nie kazdy kupi Kuro do grania to nie moj problem jak sie chce aby dobrze wygladalo to trzba niestey zaplacic . Przepychanie sie co lepiej wyglada jest bez sensu bo dla chlopakow co innego sie liczy :))))))


  37. @speed (autor: Qjanusz | data: 4/01/10 | godz.: 10:17)
    właśnie główną zaletą konsol miała być cena w porównaniu do pieca. Więc argument z pchaniem kasy żeby było ok, trochę jest nietrafiony.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.