Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 31 grudnia 2009 
    

GF 300 dla notetbooków nie będą mieć wiele wspólnego z Fermi


Autor: Redakcja | źródło: Tech Connect | 17:07
(61)
Nvidia postanowiła wprowadzić na rynek aż siedem nowych mobilnych kart graficznych z serii 300. Niestety nie jest to powód do radości, bo nowe karty nie są mobilnymi wcieleniami Fermiego, a ich architektura łudząco przypomina tę z serii 200. GeForce GTS 360M na przykład ma taką samą liczbę rdzenie jak 260m - 96, ten sam 128-bitowy interfejs pamięci i wsparcie dla pamięci GDDR5 z częstotliwością taktowania do 2000 MHz. Zmieniła się jednak wydajność. 360M ma teraz wydajność 413 Giga Flopa, podczas gdy jego poprzednik 260M miał zaledwie 396 Giga Flopów.

Pozostałe karty prezentują się następująco: GeForce GTS 350M z 96 rdzeniami i 360 GFLOPS, mająca 72 rdzenie GT 335M (233 GFLOPS / 1210 MHz zegar Shaderów), z 48 rdzeniami GT 330M (182 GFLOPS) i GT 325M (142 GFLOPS). Jeśli chodzi o GeForce 310M i 305M, oba wyposażone są w 16 rdzeni i mogą sie poszczycić odpowiednio 73 i 55 Giga Flopami.

"Nowe" mobilne GPU od Nvidii powinny pojawić się w sprzedaży wkrótce po premierze mobilnych GPU AMD. Oręż będzie musiał wystarczyć nvidii przynajmniej do kwietnia. Niestety posiada on pewne braki w stosunku do konkurencji - obsługa jedynie DX10, podczas gdy konkurencja ma już karty z DX11. (Autor: PT)

 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Kotleciki (autor: szpak3 | data: 31/12/09 | godz.: 17:17)
    czas podać :) a może tak NV zacznie wydawać przepisy kulinarne bo jak by nie było w tym doświadczenia im nie brak

  2. :-) (autor: Qjanusz | data: 31/12/09 | godz.: 18:22)
    szef kuchni poleca...

  3. swoją drogą dołożą AMD (autor: Qjanusz | data: 31/12/09 | godz.: 18:28)

    AMD na CES tylko sześć sztuk nowości mobilnych przedstawi. nVidia aż siedem! Chciała być lepsza, no to zostanie. O jedną "nowość" :-)

    Na 100% ta liczna nie była przypadkowa.


  4. powinni (autor: ziemoone | data: 31/12/09 | godz.: 18:40)
    zmienic nazwę firmy na nKotlet :)

  5. ziemoone (autor: szpak3 | data: 31/12/09 | godz.: 19:00)
    MacVidia + cola

    sorry + CUDA

    :)


  6. zwiekszona wydajnosc... (autor: Chucky | data: 31/12/09 | godz.: 20:33)
    20Gflopow - ~5% - miedzy poprzednia generacja a 'najnowsza'... normalnie CUDA na kiju...
    Panowie obstawiamy - ile razy nvidii uda sie odgrzewac kotleta...


  7. morgi do dziela (autor: cp_stef | data: 31/12/09 | godz.: 20:51)
    ;-)

  8. Zobaczymy ile urobku bedzie z tego (autor: morgi | data: 31/12/09 | godz.: 20:56)
    chleba, media i fanowie ostrza sobie humorek a niedawno wielu oglaszalo, ze nie dotkna kotleta przy premierze GTS 250, ale widac wielu zlamalo sie, bo naklejka nie ma znaczenia, to jak w sporcie nazwiska nie graja.

  9. MORGI (autor: ziemoone | data: 31/12/09 | godz.: 21:49)
    TY JESTES JEDNEK NAPRAWDE GLUPI A JA MYSLALEM ZE SE JAJA RIOBISZ :D

  10. ziemoone (autor: Lolo.64 | data: 1/01/10 | godz.: 00:25)
    Ty tez jesteś na prawdę głupi, że tak późno załapałeś głupotę Morgiego. Jedynie swoim bezsensownym wpisem udowodniłeś, że nci nie masz do powiedzenia. Już byś chociaż powiedział, że NVIDIA po raz kolejny robi pierd**nik na maxa.

  11. moje kotno zostało założone dnia 2001-10-18 22:02:26 (autor: power | data: 1/01/10 | godz.: 01:54)
    i mimo ze ciezko jest sie z nim rozstawac to mam do was (redakcji) jedno proste pytanie:
    czy chcecie zeby ten chuj morgi dalej pisal bzdury czy moze wolicie zachowac pewny poziom na tej stronie?
    tego skurwysyna nie moge juz wiecej czytac, pisze bzdury i wprowadza ludzi w blad. od kiedy t tolerujecie troli?


  12. ... (autor: Elektron | data: 1/01/10 | godz.: 03:25)
    od kiedy mu płacą :D

  13. Nie wiem co wy chcecie (autor: shadowxxz | data: 1/01/10 | godz.: 09:48)
    od niego. Przecież teraz nic głupiego nie napisał.
    Zmienianie tylko nazw i udawanie, że wypuszcza się nowy produkt jest karygodne. Ale można świadomie takiego kotleta wybrać, gdy ma odpowiednią wydajność za odpowiednią cenę, bez oglądania się na naklejkę. Sam kupiłem kotleta GF8800GS >GF9600GSO bo nie chciałem za nówkę wydawać więcej niż 200zł. Ci co się nieznają przed zakupem powinni przejrzeć jakieś testy, żeby nie sugerować się nazwami, przy dostępie do internetu nie jest to takie trudne, a jak ktoś kupuje w ciemno to jest sam sobie winien.


  14. niestety (autor: Wedelek | data: 1/01/10 | godz.: 12:03)
    ale morgi może mieć rację. Coż z tego, że są to kotlety. Jeśli będą mieć odpowiednią cenę do wydajności, to mogą sie całkiem dobrze sprzedawać.

  15. Weldek (autor: Lolo.64 | data: 1/01/10 | godz.: 16:14)
    Te pseudoFermi mogą mieć tylko cenę, o wydajnosci zapomnij.

  16. @shadowxxz (autor: ligand17 | data: 1/01/10 | godz.: 17:00)
    "Ale można świadomie takiego kotleta wybrać" - no właśnie nie do końca prawda, bo to są chipy "mobile" - to producent decyduje, jaka będzie konfiguracja laptopa. Klient nie ma na to najczęściej żadnego wpływu.

  17. power (autor: Soulburner | data: 1/01/10 | godz.: 17:00)
    jeśli Ci morgi przeszkadza, pomijaj jego komentarze i tyle. Mnie one czasami bawią, a kiedy mnie wnerwiają, przestaję czytać w połowie i przechodzę do wpisu następnego użytkownika. Wypisując słowa powszechnie uznawane za wulgarne stałeś się bliski morgiemu - skończyłem czytać Twój post na ch...

  18. @Lolo (autor: Wedelek | data: 1/01/10 | godz.: 20:07)
    Tak, Twoja wizja nowych GF wydaje się bardziej prawdopodobna, ale nie koniecznie tak musi być. Na pewno takie postępowanie jest warte potępienia.

  19. Znowu kotlet (autor: Czarny_PL | data: 1/01/10 | godz.: 20:14)
    hehe teraz wiem ze na pewno moim nastepnym zakupem nie bedzie kotlet nvidii tylko grafika z obozu ATI - Mobility Radeon 5870 :))

  20. @ligand17 (autor: shadowxxz | data: 1/01/10 | godz.: 22:11)
    Prawda, w przypadku notebooka trzeba zwracać uwagę na wiele rzeczy przez to wybór się bardziej gmatwa. Pozostaje mieć nadzieję, że producenci zaprezentują odpowiednie konfiguracje do wyboru. Mi chodziło bardziej o to że dobry kotlet nie jest zły i że ludzie tu się kłócą już sam nie wiem o co...

  21. shadowxxz (autor: szpak3 | data: 1/01/10 | godz.: 22:43)
    dobry kotlet nie jest zły
    Może masz i racje, ale po co NV ogłasza że coś nowego oferuje, jak jest dobre niech pozostanie przy odpowiednim nazewnictwie, i jest spokój a nie krętactwo.
    A co do tego DOBRE to już się wiele, wiele,napisałem o mojej strasznej mobilnej karcie nv :(


  22. .... (autor: Marek1981 | data: 2/01/10 | godz.: 09:37)
    Ujednolicenie nazw (oficjalne) jest niezbyt dobre dla klientów znających się trochę na rynku. Można się pogubić. A to co serwuje NV od dłuższego czasu jest takim samym przekrętem jak GF4.....

    Widać że NV ma w dupie klientów i swoją reputacje.


  23. Jasne jesli ma w ciemnym miejscu klientow (autor: morgi | data: 2/01/10 | godz.: 11:03)
    to dlaczego klienci to kupuja, produkt broni sie sprzedaza i na nic ujadania, skoro najlepszym przykladem jest GMA, tyle ile blota i szamba nan wylano nijak sie ma do popularnosci tego rozwiazania.

  24. .... (autor: Marek1981 | data: 2/01/10 | godz.: 11:48)
    GMA zniknie z rynku jak NV wygra proces z Intelem o praktyki monopolistyczne. A wszystko wskazuje że tak.
    GMA istnieje ponieważ cena proc+gma << cena procka.


  25. @morgi (autor: ligand17 | data: 2/01/10 | godz.: 11:52)
    GMA? To ten syf, do którego Intel dopłaca $20 każdemu, kto zechce to kupić?

  26. GMA (autor: Lolo.64 | data: 2/01/10 | godz.: 12:02)
    Zacznijmy od tego, że GMA to nie jest żadna grafika. Mając świadomosc posiadania tego gówna, nie chciałoby mi się nawet włączać monitora. Więcej bym zdziałał na wyłączonym.

  27. @Redakcja TPC vel @Morgi (autor: AmigaPPC | data: 2/01/10 | godz.: 12:14)
    zmieńcie tego kretyna, któremu płacicie - ten powoduje odruchy wymiotne.

  28. MORGUŚ tak dla twojej inf (autor: szpak3 | data: 2/01/10 | godz.: 13:39)
    schodzą laptopy na GMA bo jest ich masa w marketach itp. a te niby lepsze, droższe na NV leżą obok, wciska się ludziom ten szajs i skutecznie blokuje konkurencje, mam znajomego z dłuższym stażem w selgrosie i doskonale wiem jak to tam działa, ale w twoim matrixie jest oczywiście inaczej żadnych przekrętów tylko świadomy klient.

  29. szpak3 (autor: morgi | data: 2/01/10 | godz.: 14:16)
    No wlasnie leza obok siebie i kazdy ma do nich dostep i co pcha ludzi do wyboru gma, przeciez to takie gowno, ale widocznie dobre gowno i ktos tu sie zna na interesie, a krytykanctwo ma sens tylko wtedy kiedy dostrzega najwazniejsze aspekt, czyli w jakim celu jest to gowno, a cel jest widocznie spelniony.

  30. taaak... (autor: sz4rlej | data: 2/01/10 | godz.: 14:30)
    hmm, idę odgrzać sobie mielonego, bo zgłodniałem ;)

    co do morgiego, pokazuje trzy trendy:
    1. jeśli ATI wyprzedza nV pod względem sprzedaży, to najważniejsza jest technologia

    2. jeśli ATI wyprzedza nV technologicznie wtedy liczy się sprzedaż

    3. jeśli ATI wyprzedza nV w obu tych aspektach, morgi zaprzecza faktom i podaje milion linków potwierdzających takim informacją (wszystkie pochodzą oczywiście z nvidia.com i ich materiałów reklamowych).

    Jednym słowem, jemu mózg wyprali w siedzibie nV puszczając 24/7 swoje spoty reklamowe. po prostu nic go nie przekona. dyskusja z nim nie ma najmnijeszego sensu.


  31. .:. (autor: Shneider | data: 2/01/10 | godz.: 15:23)
    morgi - zgadza sie. ale od strony klienta wyglada to inaczej.

    glupi, nieswiadomy lub skrajnie nie wymagajacy klient kupi gma.

    intel nie ma zadnej grafiki i cale szczescie ;-)


  32. GMA rządzi! ;) (autor: pwil2 | data: 2/01/10 | godz.: 20:14)
    Dlaczego wybrałbym GMA? Na laptopa na którym można pograć trzeba wydać sporo więcej (~8600GT to jednak za mało do grania), a do gierek flashowych (np. z Facebooka) wystarczy przyzwoity procesor + GMA. Poza tym dodatkowa grafika to dodatkowy pobór prądu. Do filmów, internetu i wszystkiego poza grami GMA wystarczy.

  33. @pwil2 (autor: ligand17 | data: 2/01/10 | godz.: 20:53)
    toś chyba nigdy nie miał do czynienia z GMA na poważnie. Przecież ten syf ma nadal (po ~10 latach od premiery) niedopracowane sterowniki.

  34. No i teraz (autor: szpak3 | data: 2/01/10 | godz.: 21:10)
    GMA przeżyje renesans w Core i5, i3 powpychają to gdzie się da, intel już jawnie ogłasza że jego zintegrowane GPU są najlepsze do najpopularniejszych gier, pewnie okaże się to takim niewypałem jak Larrabee
    http://pclab.pl/news40461.html


  35. Klient nie jest glupi ani nieswiadomy a tak (autor: morgi | data: 2/01/10 | godz.: 21:31)
    w ogole to kto wie na ile swiadomy, czy kazdy musi miec odpowiednia wiedze na ten temat, elementarna nie zawiera poradnika co musze wiedziec na okreslony temat, jesli nie mam w tym interesu. Nie ma czegos takiego w krajach wolnorynkowych jak wpychania na sile, czy wlewanie prosto do gardla pozywki masowej, kazdy ma wolna wole i szczegolnie teraz wystarczy mu kliknac by miec encyklopedyczne informacje i co i nic, bo z igly widly sie tu tworzy.

  36. ... (autor: szpak3 | data: 2/01/10 | godz.: 22:13)
    Jakie to szczęście m że 90% ludzi tu czyta twoje posty z uśmiechem i pożałowaniem na twarzy bądź wcale, ten propagandowy odrealniony bełkot o niczym.

  37. @pwil (autor: Aamitoza | data: 2/01/10 | godz.: 22:49)
    Ja odpalam wszystkie gry na radeonie 4330 i jakoś daje rade pograć. Mam też GMA i nie idziw pograć w większość gier wydanych po 2007 roku. Za to radek ciągnie bez problemu wiedźmina na średnio wysokich, Aiona na średnio niskich (GMA wcale), COD'a 4, Dragon age'a i wiele innych zeszłorocznych gier. GMA albo w ogóle nie chce działać, albo wypluwa mniej niż 5fps.

  38. @morgi (autor: ligand17 | data: 2/01/10 | godz.: 23:13)
    Tak, tak to sobie tłumacz. Prawda jest taka, że ~90% sprzedawanych przez Intela chipów GMA ładowane jest do komputerów kupowanych przez duże firmy jako sprzęt służbowy i tam użytkownik nie ma absolutnie nic do gadania w kwestii konfiguracji. Musi pracować na tym syfie i może jedynie kląć.

  39. Niby kotlety, ale na rynku mobile rządzą nieco inne zasady (autor: Grave | data: 2/01/10 | godz.: 23:40)
    Nie można sobie dobrać laptopa z zupełnie dowolnych elementów, jesteśmy niejako "skazani" na propozycje gotowych zestawów, które czasem w ograniczonym zakresie można modyfikować.

    Zatem przy wyborze decyduje bardzo wiele czynników, bo liczy się laptop jako całość. I bardzo wiele zależy od tego do jakich modeli laptopów i jakich firm trafią konkretne GPU.

    I tak jeżeli będę miał do wyboru jeden model z bdb ekranem, i wyżyłowaną konfiguracją (poza GPU), a z drugiej strony, model z mocnym GPU, ale badziewnym wyświetlaczem, przeciętnym CPU, wolnym dyskiem etc to o ile w pierwszym przypadku GPU nie będzie DUŻO wolniejszy wybiorę opcję opcję pierwszą nie patrząc czy to "kotlet" czy nie, czy od Nvidii czy ATI.

    Niestety laptopa kupuje się "z całym dobrodziejstwem inwentarza" i musi być najlepszy jako całość. GPU to tylko jeden z wielu elementów najczęściej bynajmniej nie najważniejszy.

    Dlatego mimo, że zagranie Nvidii uważam za absolutnie naganne to podejrzewam, że mimo tego ich "nowe-stare" GPU wcale nie są bez szans na rynku, a może nawet odniosą sukces chociaż na to nie zasługują.


  40. @LOL64 (autor: ziemoone | data: 3/01/10 | godz.: 10:41)
    broń cie panie boże lolo żebys poczuł się teraz urażony heheheh, ale to był sarkazm nie mogłem się oprzeć tez musze życ z morgim jak ty pozdro dla wszystkich fanów morgiego :)

  41. No to ludzie niech amd przekona wielkie firmy do siebie (autor: morgi | data: 3/01/10 | godz.: 14:04)
    na co oni czekaja, chyba sa zadowoleni, ze wytrwali, moze nie chca byc lepsi, bo to tez wielkie zobowiazania, na ktore nie sa i nie byli gotowi, wiec nie ma co narzekac bo wystarczy ze sobie wegetuja.

  42. .:. (autor: Shneider | data: 3/01/10 | godz.: 14:51)
    morgi - oto sie nie martw. porozumienie amd - intel, niesie za soba wiecen konsekwencji. jeszcze kilka miesiecy i pojawi sie znacznie wiecej rozwiazan amd.

    wiec misiu o to sie nie martw.


  43. @Shneider (autor: Marek1981 | data: 3/01/10 | godz.: 15:57)
    Za 3-4 lata zaginie x86 i prawdopodobnie niedługo zobaczymy procki z x86-128. Jeżeli AMD wprowadzi te instrukcje jako pierwsze to będzie miała ogromną przewagę (x86-64 i x86-128) co będzie dla Intela męką.
    Możliwe też, że do tego czasu zupełnie zrezygnują z nawiązań do x86. Jedno jest pewne, ciekawie zapowiada się nam na rynku IT.


  44. Shneider nie strasz M (autor: szpak3 | data: 3/01/10 | godz.: 16:10)
    za kilka mś ATI na polu cpu mobilnych jeszcze bardziej się umocni bo w tej materii intel oprócz ceny ma niewiele do zaoferowania a nv odgrzewa, teraz priorytetem po wydaniu kart na pc są karty mobilne, i już niedługo wyjdzie hd6000

  45. @Marek1981 (autor: Promilus | data: 3/01/10 | godz.: 16:13)
    A na co komu 128 bitowe instrukcje? SSE5 i AVX będą operowały na 128 bitowych danych, ale to nikomu zasadniczo się do niczego nie przyda. Za to typ packed czyli 4x64 bit albo 8x32 bit z pewnością :]

  46. ,,, (autor: szpak3 | data: 3/01/10 | godz.: 16:16)
    chodzi i o GPU ATI a nie jak napisałem CPU:)

  47. @Promilus (autor: Marek1981 | data: 3/01/10 | godz.: 16:18)
    Może i się nie przyda, ale wszechmocny MS na pewno to zmieni:P (prawdopodobnie)

  48. @Marek1981 (autor: Promilus | data: 3/01/10 | godz.: 17:02)
    Nie sądzę by to się miało szybko zmienić. Przestrzeni adresowej jest aż za dużo. Dlatego fizycznie ogranicza się te 2^64 do zaledwie 2^40 pamięci fizycznej i 2^48 wirtualnej. Precyzja...hmmm, x87 80 bitowe FP zostało w SSE2 i pochodnych wyparte przez 64 bity - zatem większej precyzji zasadniczo nie potrzeba. Najważniejsze będzie nie obliczanie z 128 bitową precyzją, a obliczanie naraz więcej danych 32 i 64 bitowych (SIMD). Z czego i tak w 90% zastosowań wystarcza 32 bitowa precyzja :) MS porządnie nie potrafi 64 bitów wykorzystać, a co dopiero mówiąc o 128...

  49. .:. (autor: Shneider | data: 3/01/10 | godz.: 19:01)
    Marek1981 - 128? po kiego.

    32 - 4 294 967 296
    64 - 18 446 744 073 709 551 616
    128 - ;-)

    64 starczy nam na baaardzo dlugo. zwlaszcza ze 99% userow nigdy nie bedzie potrzebowac 64bit do obliczen a jedynie adresowanie wiekszej ilosci ramu.

    a x86 z kolei to tylko kula u nogi.


  50. @all (autor: Marek1981 | data: 3/01/10 | godz.: 19:31)
    nie twierdze że to pomoże.... Niestety MS jest pewnym kreatorem rynku. A jak wiadomo trzeba się pochwalić czymś, nawet jak to na razie niepotrzebne. (np przejście na 64bit 3-4lata za wcześnie ale za to może dojrzeć).

    Jak wiadomo MS chce się pozbyć (ma plany) na stałe 32bit instrukcji. Prawdopodobnie następne wersje windy mają być 64 i 128bit. A więc myślę, że może ok 4-5 lat to potrwać. Dlatego tak bardzo intryguje mnie podpisanie porozumienia między Intelem a AMD na 5lat.


  51. hmm (autor: recydywista | data: 3/01/10 | godz.: 20:05)
    128 bit to lekka przesada ...
    IPv6 ma adresy 128 bitowe i wychodzi że jest 6,7 * 10^17 adresów na mm kwadratowy powierzchni Ziemi.
    O ile dla sieci ma to jakiś sens, dla procesorów średnio :-)


  52. szpak3 (autor: morgi | data: 3/01/10 | godz.: 20:45)
    Znaszli ty przyszlosc podaj numery totka? Za kilka miesiecy bedzie wiosna, lato, a potem no juz wiadomo, wtedy rowniez bedzie x86 i dobrze bedzie sie mialo. Mobilne i amd no ciekawe, jakim cudem amd moze odpowiedziec na Intel SoC? Wszedzie widze tylko sprzet w nominalnych zapowiedziach, a co w warstwie soft ma do zaoferowania amd, oprocz spozniajacych sie papierow na otwarte technologie i ich praktyczne zastosowania?

  53. @morgi (autor: Promilus | data: 3/01/10 | godz.: 20:57)
    AMD w przeciwieństwie do intela ma biblioteki OpenCL zarówno dla CPU jak i GPU. Zresztą to samo dot. AMD vs NV która to ma tylko dla GPU.

  54. hiehie (autor: morgi | data: 3/01/10 | godz.: 21:26)
    Spokojnie jak znaczenia praktycznego nabierze OpenCL i inne nawijanki to bedzie takie i smakie, bedzie odpowiedni sprzet. amd moze i ma, ale bardzo wybiorcze dla gpu, o czym zalinkowalem. Sprzet w pelni zgodny z CS5/OCL1.1 to ulamki procenta rynku(na steam to pare promili) i to praktyczne zastosowanie dalej jest na zerze, bo Stream jest ciagle slajdowiskiem.

  55. ALL (autor: AmigaPPC | data: 3/01/10 | godz.: 21:33)
    widzę, że Redakcja TPC w końcu dopuściła do korzystania z jej własności (czyli nicku @Morgi) innego/innych oszołomów, którzy zarzucają użytkownikom jasnowidzenia a sami swojego bałwochwalstwa, "kreowania" rzeczywistości i jasnowidztwa nie przyjmują do wiadomości.
    W myśl zasady - to wszyscy są źli a my jesteśmy OK, nam wolno wszystko.

    ŻAL SZANOWNA REDAKCJO, ŻE DO TAKICH PRYMITYWNYCH ZAGRAŃ SIĘ ZNIŻASZ.


  56. @morgi (autor: trepcia | data: 3/01/10 | godz.: 22:20)
    A cóż to za słownictwo ja u Ciebie widzę? "Gówno", "hiehie"? A co z Twoim trudnym do zrozumienia bełkotem oderwanym od tematu? Wogóle co się stało z Twoim stylem pisania? Co to, ktoś inny z redakcji/z polecenia redakcji jest teraz morgim?

  57. @Amiga (autor: Marek1981 | data: 3/01/10 | godz.: 22:21)
    Ja go nie czytam i pomijam jego komentarze:))
    Nie lubię się denerwować głupotą.

    A tak w nawiasie gdyby go wszyscy ignorowali to pewnie by się przestał wymądrzać


  58. a dajcie już spokój morgiemu (autor: Wedelek | data: 3/01/10 | godz.: 22:29)
    Co byście woleli?? Masę wkurzających reklam, czy może morgiego, który niejako swoimi głupimi czasami postami wytwarza zdrową dyskusję i przy okazji ożywia TPC nieco. Tak na niego narzekacie, a sami się cieszycie, że można go pognębić:P Dzięki temu jest kasa na stronę, mniej reklam i żywe dyskusje. Ja tam wolę morgiego.

  59. @morgi (autor: Promilus | data: 4/01/10 | godz.: 09:24)
    Skomentuj wyniki udostępnionych już na kilku portalach testów owych i3 i i5 :) Całkiem miła niespodzianka, no no...

  60. @trepcia (autor: Qjanusz | data: 4/01/10 | godz.: 09:43)
    podobnie myślę.

    Stara formuła "morgiego" się wyczerpała i trzeba zaatakować po nowemu. W sposób bardziej wieśniacki i kontrowersyjny.

    Ja też odpuszczam sobie te zaczepki.

    Szanowna Redakcjo, zastanawia mnie ilu mających coś sensownego do napisania użytkowników zrazicie do siebie, poprzez takie wybryki?
    Czy da Wam do myślenia, jak przyjdzie czas kiedy "morgi" będzie "dyskutował" tylko z nijakim LOLO???


  61. Dobre (autor: Marucins | data: 5/01/10 | godz.: 16:41)
    GF 300 dla notetbooków nie będą mieć wiele wspólnego z Fermi - no bo z czym z atrapami :)

    Masakra, teraz to ładnie widać jak zahaczyła Nvidia ryjem podczas tego upadku.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.