Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 2 kwietnia 2010 
    

1200W zasilacz Xilence z 80Plus Gold


Autor: Zbyszek | źródło: TechPowerUp | 16:05
(18)
Xilence zamierza przebojem wejść na rynek zasilaczy komputerowych adresowanych do entuzjastów. Firma niebawem rozpocznie sprzedaż nowego zasilacza komputerowego o nazwie XQ 1200W. Jednostka jest zgodna ze standardem ATX 12V v2.3, oferuje moc 1200W i wyróżnia się bardzo wysoką sprawnością, która w zależności od obciążenia wynosi od 87 do aż 92%. Dzięki temu zasilacz spełnia wymogi najwyższej normy 80Plus Gold. Do dyspozycji są 4 linie +12V oraz komplet przewodów wystarczający do zasilania nawet najbardziej rozbudowanych konfiguracji sprzętowych. Odprowadzaniem ciepła zajmuje się wentylator o średnicy 135mm, z przeźroczystymi łopatkami. Sugerowana cena detaliczna wynosi 249 USD. Zasilacz będzie dostępny w sprzedaży w drugiej połowie kwietnia.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Do zestawu z.. (autor: gen_F | data: 2/04/10 | godz.: 17:07)
    ..Fermentem jak znalazł.

    "Jadźka, dawaj no to mięcho, w obudowie sobie usmaże"


  2. ,,, (autor: szpak3 | data: 2/04/10 | godz.: 18:15)
    Powoli przeraza mnie taki rozwój sytuacji, jeśli chcesz grać w nowe tytuły kup wydajną prądożerną kartę, jeśli chcesz ciszy bierz blok wodny i zestaw wc, no i oczywiście zasilacz 1200W
    I nie ważne że wydasz na starcie około 3tyś ( + kasa za prąd ), za to jaki szacun w gimnazjum,,,


  3. .:. (autor: Shneider | data: 2/04/10 | godz.: 22:09)
    szpak3 - takie podejscie wystepuje jedynie wsrod osob ktore nie maja bladego pojecia co kupic.

    dzisiaj naprawde dobry komputer do grania pod obciazeniem siorbie 250W wiec w czym problem?


  4. Shneider (autor: szpak3 | data: 2/04/10 | godz.: 22:42)
    czy sFermentowany pc pod obciążeniem siorbie 250W ?
    Chodziło mi o to że cały ten rozwój, jakoś się wypacza, coraz droższe, szybsze ale i mniej ekonomiczne rozwiązania, dawno temu marzył mi się b wydajny pasywny pc ale z każdym rokiem widzę że to nierealne.


  5. szpak3 (autor: yantar | data: 3/04/10 | godz.: 00:11)
    To raczej znak, że czas na zupełnie nową generację sprzętu i przemyślenie konstrukcji komputera. Bo to obecnie faktycznie zaczyna wszystko gonić w piętkę. Z drugiej strony domowy użytkownik dziś ma dostęp do sprzętu, który naście lat temu mógł mieć tylko jakiś instytut lub zasobna firma.

  6. yantar (autor: szpak3 | data: 3/04/10 | godz.: 01:16)
    masz racje dziś mamy dostęp do zaawansowanego sprzętu, w branży pc jedynie ssd po lcd to odejście od typowych rozwiązań, wiem że odejście od krzemu to daleka droga ale można sobie czasem pomarzyć :)

  7. .:. (autor: Shneider | data: 3/04/10 | godz.: 10:45)
    szpak3 - a od kiedy oferma jest wyznacznikiem nowej generacji kart?

    radeon HD5770 siorbie 18W w spoczynku i 108W pod obciazeniem.

    do tego kosztuje 4x mniej od ofermy.

    najwyzsza polka to najwieksze marnowanie pieniedzy. takze chyba marudzisz aby marudzic.


  8. @all (autor: antrax | data: 3/04/10 | godz.: 14:37)
    Shneider ma racje po co przepłacać jak można kupić taniej a dobre
    Ja jestem od wczoraj szczęśliwym posiadaczem Phenoma x2 550 w którym odblokowałem rdzenie i przy napięciu w biosie 1.225V chodzi na 3,4GHz, a 1,5125V i mamy 4.01GHz więc po co przepłacać?


  9. antrax (autor: szpak3 | data: 3/04/10 | godz.: 16:35)
    masz racje, popieram I myślę że nie musiałeś zmieniać zasilacz na takiego potwora 1200W
    Shneider
    oferma nie jest dla mnie żadnym wyznacznikiem, już dawno na tpc pisałem, jedynie Quadro darze szacunkiem, z racji tego że to karty do ciężkiej pracy jak i stacje w których siedzą mają prawo do wyższego zużycia energii, ale takie potwory jak Fermi wymuszają posiadanie drogich zasilaczy i wręcz zmodyfikowania chłodzenia, rozpoczyna się wysyp np
    http://twojepc.pl/news20946.html
    http://twojepc.pl/news20979.html
    może nie napisałem wprost, że nie popieram nv za ich prądożerne karty


  10. .:. (autor: Shneider | data: 3/04/10 | godz.: 20:24)
    szpak3 - fermi to nie jest karta do domu.

    quadro to dymanie w pupe klienta tak samo jak firegl. kilka opcji ktore moze wykonac kazda karta graficzna, ale za cos klient musi zaplacic 4 czy 6 tys zl.

    natomiast fermi bedzie sprawdzi sie w stacjach obliczeniowych tesla i nigdzie indziej.

    do domu dzisiaj kupuje sie od 5770 do 5870

    przykladowa stacja, i7 @ 4.0, 8 dyskow, potezne chlodzenie, jakis radek i to wszystko idzie na 400W zasilce.

    nowe kompy sa znacznie oszczedniejsze od poprzednikow. kiedys dyski grzaly sie okropnie, dzisiaj najnowsze jednotalerzowe wersje pobieraja 40% mniej od swoich poprzednikow.


  11. Shneider (autor: morgi | data: 3/04/10 | godz.: 20:38)
    Tylko po co kupowac hd5k, ktore jest gorsze wydajnosciowo niz hd4k i nie ma niczego pozytywnego oprocz tego 40 nm, co daje sens tylko w kategorii energooszczednosci czyli w blacharce to pic na wode, takie 5770 trza podkrecic zeby doszedl do starych serii.

  12. Shneider (autor: szpak3 | data: 3/04/10 | godz.: 21:15)
    Shneider proszę, @ kilka opcji ktore moze wykonac każda karta graficzna @ no może i masz racje ale nikt w firmach nie ma tyle czasu :) mój przyjaciel na stacji deel T7400 robi w 3D i to właśnie 2xQuadro FX 4600 sprawiają że na rendery nie czeka wieczności
    Ja pracuje w 2D więc budżetowe Quadro NVS 290 poszło do szafy, mam puki co HD4770 i nie narzekam


  13. @morgi (autor: antrax | data: 3/04/10 | godz.: 21:17)
    5770 to jest karta dla mas i o tym tu dyskutujemy jak kupić coś dobrego za nie dużą kaskę i oszczędnego

    @szpak3
    zasilacz mam 750W pozostałość po moim q6600 który przy 3,6GHz wpierdzielał tyle ile zdążył (serio to coś koło 260W przy 1.625V) i grzał się

    A teraz dzięku uprzejmości firmy AMD mam proce sporo szybszego który w stresie osiągnął na boksowym wentylu 49 stopni przy 4 GHz i napięciu 1.5125 V
    I nic go nie przebije tym bardziej że trafiłem wyprzedaż i kupiłem go za 229zł :)


  14. .:. (autor: Shneider | data: 3/04/10 | godz.: 22:18)
    szpak3 - quadro roznilo sie przedewszystkim sterownikami, oraz odblokowanymi funkcjami tak bylo na 100% jakis czas temu.
    co do renderingu to zalezy juz oprogramowania i wykorzystania karty. za jakis czas opencl sie upowszechni bedzie mozna sobie renderowac i na radku 4xxx.

    takze nie twierdze ze quadro ani firegl jest zle, po prostu cene maja z pupy ;-)

    morgi - bzdury.


  15. Shneider (autor: szpak3 | data: 3/04/10 | godz.: 22:41)
    tu masz racje, ceny nowych quadro, firegl są zbyt zaporowe:) a i taki matrox potrafi dowalić, a te wspomniane rendery są robione w 3dsmax

  16. .:. (autor: Shneider | data: 3/04/10 | godz.: 23:02)
    szpak3 - dziabie w 3ds i wiem ze rendery ida tylko przez cpu. a na radku 4770 podglad dziala super plynnie.

  17. Shneider (autor: szpak3 | data: 4/04/10 | godz.: 00:03)
    Jak już pisałem 3D to nie moja działka :) mnie bardziej interesuje optymalna maszynka pod 2D puki co dodałem pamięci, zostały wolne dwa sloty chce dojść do 24GB, CS4 x64 siorbie ram strasznie :)

  18. Szpak3 (autor: Dabrow | data: 5/04/10 | godz.: 23:10)
    na dziś dzień Quadro jeszcze nie odpowiada za rendering (-; OWszem przyspieszą pracę w viewportach ale za render to u kolegi odpowiada odpowiednie CPU.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.