Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 4 maja 2010 
    

Phenom II X6 1090T podkręcony do 6,8 GHz


Autor: Zbyszek | źródło: donanimhaber.com | 11:03
(68)
W ostatni weekend ustanowiony został nowy rekord w podkręcaniu najnowszych 6-rdzeniowych procesorów Phenom II X6 firmy AMD. Dzięki chłodzeniu ciekłym azotem udało się uzyskać częstotliwość 6799,8 MHz, co stanowi jeden z najwyższych wyników w historii podkręcania 45nm procesorów AMD. Rekord został osiągnięty na procesorze Phenom II X6 1090T Black Edition (3,2 GHz) z aktywnymi wszystkimi sześcioma rdzeniami. W trakcie testu układ pracował w temperaturze około -190 stopni Celsjusza i zasilany był napięciem o wartości 1,825V. Platformę testową stanowiła płyta główna Asus Crosshair IV Formula z chipsetem AMD 890FX.


 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Dla przeciętnego użytkownika wynik bez znaczenia (autor: Grave | data: 4/05/10 | godz.: 11:24)
    Ale kolejny raz brawa odbiera 45nm proces AMD. Nie wiem jak oni to zrobili że ich 6 rdzeniowe CPU nie tylko mają takie samo TDP jak 4 rdzeniowe, ale jeszcze na dokładkę lepiej (sic!) się od tych 4 rdzeniowych podkręcają!

    Brawo :-)


  2. Grave (autor: Dabrow | data: 4/05/10 | godz.: 11:39)
    szlifują co mają.

  3. Grave (autor: morgi | data: 4/05/10 | godz.: 11:39)
    I tak to nie ma znaczenia dla szarego uzytkownika, bo wydajnosc stoi w miejscu, a tdp zadne osiagniecie.

  4. jasne (autor: KaT | data: 4/05/10 | godz.: 11:44)
    szary użytkownik to ma gdzieś procki droższe, niż 150$, bo kupuje cały zestaw za 600-700$.

  5. @Grave (autor: Marek1981 | data: 4/05/10 | godz.: 11:53)
    -ja bym poczekał na 2 rewizje tych procków, jak na razie się mnie zawiodły.
    -nie podkręcają się lepiej od x4.... bo te ponad 7GHz już były kręcone


  6. dla szarego usera to nie ma znaczenia (autor: Qjanusz | data: 4/05/10 | godz.: 11:59)
    w pewnym stopniu...

    ale jest przesłanką do tego, że inwestując w taniego procka, inwestuje w technologię która odpowiednio obudowana potrafi czynić cuda niedostępne droższym egzemplarzom z firmy konkurencyjnej.

    Co jest bardziej wymowne, 32nm od Intela które jest drogie, ma bardzo dobre osiągi i jest tego bardzo mało, czy masowe 45nm które ma niesamowite możliwości, bardzo dobre osiągi i jest tanie?

    Kolejne brawa dla AMD!
    Jak dla mnie takie newsy są o wiele bardziej wartościowsze niż crapowata reklama w TVN24 o zawiedzionym robociku. Tfu!


  7. ... (autor: kosa23 | data: 4/05/10 | godz.: 12:00)
    trzeba zauważyć, że amd x4 kręciły się w początkowej fazie też na 6.8 ghz

  8. @all (autor: Marek1981 | data: 4/05/10 | godz.: 12:09)
    ale napisałem po polskiemu :P eh
    @kosa23 ok, ale wydajność czasami jest dużo gorsza od x4 to mnie martwi. Osobiście bym go nie polecił. Jak nast rewizja poprawi podstawowe problemy x6 to co innego.

    Trza być obiektywnym i tyle.


  9. nalezy (autor: rajkonkret | data: 4/05/10 | godz.: 12:18)
    nalezy dodac, ze w tym konkursie brali również udział polacy i również na płycie asusa.... uzyskali coś koło 6.5 Ghz ... a byli i amerykańce co mieli chłodzić helem...

  10. @rajkonkret (autor: Marek1981 | data: 4/05/10 | godz.: 12:32)
    ale to konkurencyjny serwis więc milczymy :P

  11. @Qjanusz (autor: emu@mailplus.pl | data: 4/05/10 | godz.: 13:09)
    ten proc jest kompletnie nie opłacalny. Kosztuje więcej niż i7 930 a jest od niego słabszy. Intela może podkręcić kazdy domownik na powietrzu, a turbana trzeba na azocie. Puste megaherce AMD nie zastąpią siły obliczeniowej dopracowanego rdzenia intela.

  12. @dla szarego użytkownika.... (autor: rookie | data: 4/05/10 | godz.: 13:12)
    Rebrandingowi typu c2d e6700 -> pentium E6700 mówimy stanowcze nie!
    A użytkownicy sami wybiorą to co dobre. Narazie widać wzrost AMD w desktopach i netbookach (mobilny athlon miażdży sflaczałego atomka:) )
    http://news.cnet.com/...-17938_105-10216940-1.html


  13. emu (autor: mikay | data: 4/05/10 | godz.: 13:16)
    to i7 podkrecisz do 6,8 na powietrzu? w dodatku kazdy to potrafi zrobic w zaciszu domowym oczywiscie na boxowym chlodzeniu? ciekawe... :)

  14. @emu (autor: tompo75 | data: 4/05/10 | godz.: 13:18)
    Teraz rozumiesz jak patrzymy na Ciebie?
    Skoro ślinisz się do kompletnie nieopłacalnego (pisze się razem) sprzętu jakim jest 470 i 480? Kosztują więcej niż 5870 i 5890 a są od nich słabsze.
    Plus taki że AMD nie szaleje tak z podstawkami jak Intel no i ceny są jednak "trochę" inne.
    Żeby nie było, to mam teraz Intela w kompie.


  15. emu (autor: djXone | data: 4/05/10 | godz.: 13:28)
    albo sie uczy, od morgiego, albo to morgi2 bo zaczyna pisac stylem morgiego...

  16. @emu (autor: kosa23 | data: 4/05/10 | godz.: 13:30)
    właśnie i7 930 to niewypał, bo 1055T jest o wiele lepszy, a 1090T zapewne miażdży, a nawet dorównuje i7 975.

  17. @emu@mailplus.pl (autor: rainy | data: 4/05/10 | godz.: 13:43)
    Na początek to naucz się, że nieopłacalny pisze się razem.

    A ceny tych X6 kształtują się na poziomie, którego się spodziewałem (powinny jeszcze nieznacznie spaść).

    X6 1055T - 705 złotych (najtańsza oferta na Skąpcu)
    X6 1090T - 1059 złotych

    Dla porównania i7 930 kosztuje 1017 złotych.


  18. a jakiego poziomu sie spodziewales? (autor: daver | data: 4/05/10 | godz.: 13:59)
    imho i tak (1090t) jest delikatnie za drogi, i7 930 w wiekszosci przypadkow jest wydajniejszy.

  19. kosa23 (autor: Grave | data: 4/05/10 | godz.: 14:09)
    " 1090T zapewne miażdży, a nawet dorównuje i7 975"

    To żeś się zapędził.... Dorównywać to sobie może w aplikacjach idealnie skalujących się do 6 rdzeni. W pozostałych przypadkach wyższa wydajność rdzeni daje wygraną Intelowi.

    rookie --->

    Pokonać Atoma za pomocą CPU o wyższym TDP to potrafi nawet VIA.

    Tylko że przy takim samym TDP jak to Neo od AMD Intel ma Core2Duo ULV oraz Core i7 ULV które miażdżą CPU AMD wydajnością.

    Więc sugeruje się tymi zwycięstwami nad Atomem nie podniecać, bo to tak jak polska reprezentacja chwaliła się jak to dzielnie rozgromiła "kelnerów" z San Marino 10:0....

    Jak AMD będzie szybsze od Atoma przy takim samym TDP to wtedy będzie mogło mówić o sukcesie. A na razie to ma TDP jak Intel ULV, a wydajność - znacznie niższą.

    Btw. Nie wiem czy zauważyłeś parę newsów wcześniej - Intel ma obecnie >70% udziałów na rynku desktopowych CPU (do kompletu blisko 90% w laptopach i ponad 90% w serwerach).

    Miło że AMD radzi sobie coraz lepiej ale mają jeszcze bardzo długi dystans do nadrobienia żeby chociaż mieć Intela w zasięgu wzroku.


  20. @daver (autor: rainy | data: 4/05/10 | godz.: 14:16)
    Moim skromym zdaniem, nie warto dopłacać ponad 350 złotych do 1090T, po to by mieć 400 MHz więcej i odblokowany mnożnik.

    1055T kręci się generalnie dobrze i w związku z tym, wydaje się on zdecydowanie lepszym zakupem (tylko około 110 złotych droższy niż X4 965).


  21. nom, stosunek ceny do mozliwosci 1055T (autor: daver | data: 4/05/10 | godz.: 14:27)
    jest calkiem rozsadny.

  22. Sztuka dla sztuki (autor: morgi | data: 4/05/10 | godz.: 14:27)
    amd doklada tylko krzemu, a nie pomysli jakby tu dodac wiecej powera do niego, wycisnac wiecej wydajnosci poprzez efektywnosc, przeciez tak sie szczyca w sumie nie swoimi bo podkupionymi efektywnosciami ati. Gdyby nad tym podzialali mieliby i rynek szeroki i szacunek, a tak maja blaszane cudaki padaki.

  23. @morgi (autor: kosa23 | data: 4/05/10 | godz.: 14:36)
    może w końcu coś zrobisz(od siebie) dla ludzkości, niż tylko gadać.

    intel, tak jest najwydajniejszy w braniu pieniędzy, a reszta tylko przyklaskuje. Jakie to żałosne.


  24. Zgadzam sie z Markiem (autor: MacLeod | data: 4/05/10 | godz.: 14:40)
    Testy wykazuja ze x6 potrafi dostac w dupe nawet od 955/65 x4. Do tego dziwne problemy z turbo, i pare innych niepokojacych rzeczy... Jezeli zosma bedzie taka sama to nie zaluje ze wzialem 955, i czekam na buldozera.

  25. @up (autor: arco2006 | data: 4/05/10 | godz.: 14:41)
    masz racje co do tego: "intel, tak jest najwydajniejszy w braniu pieniędzy, a reszta tylko przyklaskuje"
    Jak narazie to 1055T i 1090T są w cenie + podatek od nowości, za ponad miesiąc spadną do jakieś +/- 690zl i 980zl


  26. @kosa23 (autor: djXone | data: 4/05/10 | godz.: 14:46)
    mądrze napisane ;) i to nie tylko do morgiego, tylko do wszystkich co są anty do AMD, a Intela maja za bożka.

  27. @emu (autor: QampQ | data: 4/05/10 | godz.: 14:49)
    No faktycznie, dla gimnazjalisty, który tylko gra na komputerze i od czasu do czasu napisanie rozprawki w wordzie to X6 faktycznie jest nieopłacalny. Ale dla profesjonalistów, którzy szukają dość taniego stanowiska pracy jest to ciekawa oferta.

  28. @MacLeod (autor: rainy | data: 4/05/10 | godz.: 14:52)
    Ale o jakim dostawaniu w dupę mówisz?

    Jeżeli Turbo nie zaskoczy, to mogą to być kłopoty związane z BIOS-em (producenci płyt je aktualizują).

    Tu masz porównanie X6 1090T vs X4 955:
    http://www.anandtech.com/bench/Product/146?vs=88


  29. problemy z x6 (autor: Markizy | data: 4/05/10 | godz.: 15:02)
    są tego samego typu co z x3, nie każdy program rozkładać się dobrze po nie typowej ilości rdzeni, bo czasem może być na sztywno pisany pon 2^n (gdzie n=0,1,2,......), I wtedy nie dziwne że przegrywa z x4 skoro ma mniej herców, Zosma może mieć łatwiejsze życie, dzięki temu że ma dwa rdzenie mniej. Ale przyjdą testy i to zweryfikują.

  30. @14 (autor: mbuchcik | data: 4/05/10 | godz.: 15:05)
    5890? jest w ogóle takie coś w sprzedaży? chyba że coś przeoczyłem, to sorry.

  31. pff (autor: RuMuN | data: 4/05/10 | godz.: 15:09)
    jakbym pracował jako początkujący grafik freelancer bez kasy na mega inwestycje w sprzet chetnie bym wolal tani 6 jajowy sprzet, lub innaczej za ta sama kase co miałbym wydac na konf i7 to wole miec tanszego zlego szrota 6 jajowego i miec 3x wiecej ramu który bardziej sie przyda niz ten Power co oferuje i7. btw fakt HyperThreding sie przydaje przy renderach ale spokojnie wolalbym miec wiecej pamieci na pokladzie i lepsza graficzna. Tyle przyznam sie bez bicia JESTEM FANEM KRZEMU :) I co dzien dzialam na amd,intelu, ati,nvidia i nie sugeruje wam co macie wziasc i co jest be sam wole zjesc zepsutego banana i poczuc jaki on niesmaczny.

  32. Rainy (autor: MacLeod | data: 4/05/10 | godz.: 15:10)
    3dmarki, niektore aplikacje 64bit, "w grach" - crysis, fc2, source engine, cod... wszedzie lepszy jest "zwykly" phenom x4. Jezeli dodac ze nowy ma 2 rdzenie wiecej - jego przewaga jest minimalna, WE WSZYSTKIM. Do tego jest za drogi. Ot lekka ewolucja, ale nie rewolucja...

  33. @mbuchcik (autor: rainy | data: 4/05/10 | godz.: 15:12)
    Nie ma czegoś takiego - po prostu mała pomyłka (chodziło o 5970).

  34. @MacLeod (autor: rainy | data: 4/05/10 | godz.: 15:20)
    Litości, 3DMarki mogłeś sobie podarować - kogo one obchodzą?

    Co do gier - jeżeli nie robią one użytku z 6 rdzeni to jakim cudem Thuban miałby być szybszy?

    Poza dwoma dodatkowymi rdzeniami i Turbo, AMD nie wprowadziło żadnych istotnych zmian w tym procesorze.

    Być może, Twoje oczekiwania z nim związane były po prostu za wysokie.


  35. @rainy (autor: Marek1981 | data: 4/05/10 | godz.: 15:48)
    ja też miałem oczekiwania dużo większe i się zawiodłem...

  36. @Marek1981 (autor: rainy | data: 4/05/10 | godz.: 16:13)
    Podobnie jak MacLeod, miałeś zbyt wygórowane oczekiwania.
    Osobiście uważam, iż są to dobre procesory (szczególnie X6 1055T).

    Przy poprawnie działającym Turbo, powinien on oferować w aplikacjach 1-3 wątkowych żblizoną wydajność do X4 965/955.

    Tam, gdzie są wykorzystywane wszystkie rdzenie powinien być znacząco szybszy.

    Niestety, tego typu oprogramowania jest narazie niewiele, więc być może warto zaczekać na Zosmę.


  37. Fanow boli (autor: morgi | data: 4/05/10 | godz.: 16:28)
    ze nie moga kupic drogiego amd? hehe zmieniliby gadke, ze 'brak konkurencji' zamiast tego, ze drogo. Intel ma prawo i powody do ustalania cen, a to nie branie pieniedzy za 'nic' jak EU, ale konkretna praca i wysilek i 'nalezy sie. Co sie nalezy slabym o tym dobrze wiemy, jedynie niskie cenki i pochwaly od fanow, mozna i tak czasem, ale nie nonstop.

  38. ad. 3 (autor: mandred | data: 4/05/10 | godz.: 16:29)
    to teraz nie liczy się top tylko szary użytkownik?

  39. Od kiedy amd (autor: morgi | data: 4/05/10 | godz.: 16:37)
    bylo top? A tak chyba pare lat temu, teraz to sredniactwo max.

  40. @morgi (autor: tompo75 | data: 4/05/10 | godz.: 16:38)
    "a to nie branie pieniedzy za 'nic' jak EU" to już chyba mam(y) zupełną jasność co do Twojego wieku i poglądów chyba. Ew poczytaj kto ile pieniędzy wziął a kto ile dał w EU i za co. Typowy przykład człowieka, którego łatwo można zwerbować do nazistów czy innych sekt, który będzie powtarzał usłyszane farmazony i święcie w nie wierzył bez względu na rzeczywistość.
    A jeśli coś, to logiczniej chyba jest sprzedać gorszy wyrób tanio jak AMD (skoro już tak uważasz), niż wciskać miernotę typu Fermii za dużą kasę niewspółmierną do wyników. I kto tu jest bardziej fair i bierze kasę za nic?


  41. ... (autor: tompo75 | data: 4/05/10 | godz.: 16:50)
    żeby nie być gołosłownym to tutaj dowód na to co napisałem powyżej, że NV bierze kasę niewspółmierną do wydajności, więc można powiedzieć że za nic, za znaczek.
    http://www.in4.pl/...id=630&rectr_str_numer=21


  42. tompo75 (autor: Grave | data: 4/05/10 | godz.: 16:57)
    A powiedz mi co ma Nvidia i jej polityka finansowa do Phenoma II X6 1090T? Bo wyjeżdżasz nagle z tym Fermi na zasadzie "a Nvidia i tak jest gorsza".

    Tylko że tu akurat temat z Nvidią kompletnie nie związany jakbyś nie zauważył....


  43. I jeszcze jedno (autor: Grave | data: 4/05/10 | godz.: 17:05)
    tak na marginesie odnośnie cen. To RYNEK weryfikuje ceny (kupujący) i każdy towar jest wart tyle ile klienci chcą za niego zapłacić. Jeżeli klienci uznają że coś jest nie warte swojej ceny po prostu tego nie kupują.

    Choćby coś kosztowało nie wiem jakie krocie a jest klientela która to kupuje i uważa że jest tych kroci warte znaczy że cena jest dobra i adekwatna - proste.

    I tak po udziałach AMD widać, że ciągle zdecydowana większość kupujących woli dołożyć do Intela niż brać tanie AMD.


  44. @grave (autor: tompo75 | data: 4/05/10 | godz.: 17:14)
    oczywiście, że nie ma nic wspólnego, po prostu przykład brania pieniędzy za nic. Równie dobrze mogłem przytoczyć przykład z new beetle czy cooper'em gdzie cena towaru jest niewspółmierna do tego co oferuje, a bazuje na czymś co w ekonomii nazywa się czynnikiem mody ew można to podciągnąć do paradoksu Veblena. To też odpowiedź na to, że nie tylko rynek decyduje o cenie, a jeszcze co najmniej kilkanaście innych rzeczy, od mody, przez politykę po np zagrożenie wojną kończąc.

  45. ////// (autor: QampQ | data: 4/05/10 | godz.: 17:49)
    Dla kogo to jest procesor, ładnie napisali to na Tom`s Hardware:
    http://www.tomshardware.co.uk/...iew-31882-14.html


  46. heh (autor: RuMuN | data: 4/05/10 | godz.: 18:53)
    Zadne argumenty nie zmienia działań marketingowych metodą: "amplifying internetowy"

    Oto co :P


  47. hehe (autor: morgi | data: 4/05/10 | godz.: 18:55)
    Wybierajac Intela masz konkret w reku, czyli proca, plyte, etc. a jaki wybor ma obywatel EU, bedac pod tylko i wylacznie ich auspicjami w zamian za wymierzone sankcje klient dostal 'rownouprawnienie' czyli nic.

  48. hehe (autor: RuMuN | data: 4/05/10 | godz.: 19:11)
    a nie mowilem ^^

  49. morgi (autor: arco2006 | data: 4/05/10 | godz.: 19:14)
    "Wybierajac Intela masz konkret w reku, czyli proca, plyte"
    zapomniałeś dopisać ile się namęczył i napracował, żeby być tym No1 na świecie oraz przekupowanie tam gdzie trzeba, żeby procków od AMD nie sprzedawali, jaki to INTEL wspaniały dla nas chciał dać, super procki które okazały się szajcem, za takie pieniądze co sobie krzyka. A ile napracował się INTEL, żeby być monopolistą co później zaczął portkami trząść jak mu zarzuty i w sądach rozprawy miał. Ach ten nasz [ raczej Twój ] Intel jest spaniały. A teraz płacą [ zwracają Intelowi ] klienci za odszkodowanie dla AMD, żeby nie był stratnym.
    Morgi No1 :)


  50. @MacLeod (autor: kosa23 | data: 4/05/10 | godz.: 20:13)
    zanim rzucisz słowa na wiatr pomyśl, sprawdź, bo Ja Ciebie nie będę prowadził za rączkę.

    http://www.anandtech.com/...6?vs=45&i=47.48.50

    http://www.anandtech.com/...0?vs=56&i=47.48.50

    co powiesz(napiszesz)?


  51. CENA (autor: kosa23 | data: 4/05/10 | godz.: 20:22)
    Jest uzależniona od ilości danego towaru jak i również popytu.

    Grave jak wyjaśnisz sprawę P4. Przecież, to był shit, a ludzie kupowali, aż się uszy trzęsły.


  52. chociaż (autor: kosa23 | data: 4/05/10 | godz.: 20:27)
    jak firma wprowadza nowy produkt, to sprawdza próg cenowy(od najwyższej ceny w dół).

  53. z tym to jest jednak różnie (autor: kosa23 | data: 4/05/10 | godz.: 20:28)
    to zależy od polityki firmy, a strategi cenowych i marketingowych jest wiele.

  54. hehe fanowie to zawsze przeinaczaja (autor: morgi | data: 4/05/10 | godz.: 21:15)
    w czasach k8, czyli poznego P4 Intel tracil i to wyraznie.
    http://www.theregister.co.uk/...9/09/chart_amd.gif


  55. @up (autor: tompo75 | data: 4/05/10 | godz.: 22:39)
    "hehe fanowie to zawsze przeinaczaja"
    zapisz to sobie grubymi zgłoskami, bo w 99% to Ty jesteś ten fan co zawsze przeinacza ;p


  56. taaa... (autor: Qjanusz | data: 4/05/10 | godz.: 22:43)
    Intel miał mocną pozycję za czasów pierwszych P4 i jeszcze 2 lata później. Dziwne że miał bardzo wysoką sprzedaż, kiedy Pentium 4 był najgorszą szmirą pod słońcem. Klient zdecydował? Czy może bandycka praktyka?

    Rok 2002-2003 to okres kiedy Intel poszedł po rozum do głowy
    "Popularyzowanie Pentium 4":
    http://www.tomshardware.pl/cpu/20010423/

    I jak na złość akurat rok później to AMD miał bardzo dobry okres:
    http://www.technewsworld.com/story/33636.html
    AMD dało pod stołem? Nie sądzę. Producent blaszaka doszedł do wniosku że biorąc w łapę i jadąc pod prąd traci? Ktoś się obudził i doszedł do wniosku że każda ściema ma swoją granicę? Każdy odpowie jak mu pasuje, albo jakiego linka wygrzebie.

    Dalej było C2D i łamanie kołem, czyli historia współczesna.


  57. @kosa23 (autor: pawel.xxx | data: 4/05/10 | godz.: 23:47)
    http://fwd4.me/Miv

    Ja powiem że i7 860 jest tańszy o 100zł od phenoma II 1090. Pod względem wydajności lepszym, wyborem wydaje się być procesor intela. Jeśli w brać pod uwagę OC to intel jest zdecydowanie lepszy.


  58. @pawel.xxx (autor: kosa23 | data: 5/05/10 | godz.: 00:08)
    1. w którym miejscu jest wydajniejszy, bo nie widzę(no chyba, że to bieg sprinterski i liczy się każda setna sekundy)
    2. ile z tych wszystkich programów będziesz używać?
    3. FarCry2 ma tam pewne logo http://image.spreadshirt.net/...dth/190/height/190 więc jest z góry przekreślone(to jak NV robi z ATI). O dziwo gry bez tego loga lepiej działają. + większość gier wspiera x2 rdzenie(nawed crysis)
    4. 1090T kosztuje 1059 zł
    5. znajdz taki program który na 100% będzie obciążał x6
    6. to chyba będzie wszystko


  59. @ morgi (autor: lolo_64xxx | data: 5/05/10 | godz.: 04:19)
    "fanowie" ?? Kup sobie w końcu 980X, bo na tym szrocie co masz, nawet Ci nie podkreśla błędów.

  60. @up (autor: rookie | data: 5/05/10 | godz.: 09:47)
    widać, że używa internet explorera :) :) :) Znający się, używający Opery czy Firefoxa takich kłopotów nie mają :)

  61. @ALL (autor: AmigaPPC | data: 5/05/10 | godz.: 10:59)
    co by o tych CPU powiedzieć to i tak sprzedają się "na pniu", ponownie klient zapisy robi.
    Wersję 1055 sprzedałem ok. 80 sztuk (749 zł), a 1090T ok. 50 sztuk (1199 zł) od dnia premiery.


  62. @AmigaPPC (autor: QampQ | data: 5/05/10 | godz.: 11:04)
    A można wiedzieć ile sprzedano i7 w tym okresie czasu?

  63. @Up (autor: AmigaPPC | data: 5/05/10 | godz.: 11:47)
    W 5 sklepach ok. 30 sztuk (licząc wszystkie modele).
    Desktopowy i3 ani jeden nie znalazł chętnego, i5 ok. 60 sztuk.
    AMD <6 rdzeni - około 300 (licząc różne modele).

    Dzieje się tak za sprawą niskich kosztów całego zestawu, bo w tej dziedzinie Intel na razie nie ma czym powalczyć.
    Procesory drogie, płyty główne ("logiczne", że tak je nazwę) również.


  64. 6code od AMD jest fajne i coraz bardziej popularne (autor: Qjanusz | data: 5/05/10 | godz.: 12:40)
    ale dalej jest to postrzegane jako zapchaj dziura przed Bulldozerem.

  65. @Qjanusz (autor: AmigaPPC | data: 5/05/10 | godz.: 12:44)
    bo to prawda niestety.

    Architektura leciwa i gorsza niż Intela, ale trzeba oddać sprawiedliwość AMD, że mają perfekcyjny proces technologiczny.


  66. hehe (autor: morgi | data: 5/05/10 | godz.: 16:04)
    50 klyentow detalicznych na 50 korporacyjnych to calkiem 'udany' deal. Kto by sie pytal ile sprzedal jozek z zoliborza a ile wzial acer z taipei gdy w kolejce sie licytuja o procenty.

  67. @up (autor: rookie | data: 5/05/10 | godz.: 17:16)
    Mój przedmówca chyba zażył dziś zbyt wiele ''procentów''...

  68. @rookie (autor: zeek | data: 6/05/10 | godz.: 11:34)
    albo chory psychicznie po prostu ... rozrzucone mysli bez skladu i ladu ...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.