Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
Poniedziałek 12 lipca 2010 
    

GeForce GTX 460 Cyclone do podkręcania od MSI


Autor: Zbyszek | źródło: TechPowerUp | 16:49
(15)
Firma MSI wprowadza do sprzedaży cztery nowe karty graficzne z serii GeForce GTX 460, przeznaczone dla miłośników podkręcania. Karty są wyposażone autorski system chłodzenia Cyclone z wentylatorem o średnicy aż 92mm oraz płytkę drukowaną z komponentami o podwyższonej jakości. Ich serce stanowi 40-nanometrowy (nm) układ GF104 z 336 procesorami strumieniowymi (CUDA Cores). Karty dostępne są w wersjach z 768MB lub 1GB pamięci oraz standardowymi (675, 1350, 3600 MHz) lub fabrycznie zwiększonymi (725, 1450, 3600 MHz) zegarami taktującymi. Do kart producent dodaje oprogramowanie MSI Afterburner, umożliwiające swobodną regulację zegarów oraz napięć. Ceny wynoszą od 200 do 250 USD.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. super karta (autor: emu@mailplus.pl | data: 12/07/10 | godz.: 17:00)
    podkręcona miażdży HD5850 i jest tańsza.

  2. .... (autor: skyler | data: 12/07/10 | godz.: 17:20)
    ceny w uk za 460 zaczynaja sie od 160 funtow. calkiem przystepna kwota

  3. karta za kartą (autor: Sony Vaio | data: 12/07/10 | godz.: 17:43)
    cena, jakość, support, niektórzy już żałują, że dali się omamić i kupili amd.

  4. @Sony Vaio (autor: lamik91 | data: 12/07/10 | godz.: 18:56)
    Pewnie mało takich co żałują no chyba że taki "zielony Sony" który kupił komputer w markecie i dostał Radeona to teraz płacze bo za czerwono ma w obudowie ;))

  5. Czy w TPC będą testy tej karty ? (autor: pomidor | data: 12/07/10 | godz.: 21:10)
    Czy pozostaje tylko czytanie opinii od troli NVIDIA ?

  6. upp (autor: MacLeod | data: 12/07/10 | godz.: 21:11)
    Po co na tcp? Testy sa i karta jest super. I nie jestem trolem nvidia, mam ati :)
    Ale teraz bez watpienia wybralbym te wlasnie karte, bo za te cene jest idealna. Taka jak powinny byc fermi od poczatku...


  7. @5. (autor: krzysiozboj | data: 12/07/10 | godz.: 21:16)
    czytanie troli intela czy amd jest równie przykre lub zabawne :))

  8. nikt nie żałuje że kupił AMD, (autor: Qjanusz | data: 12/07/10 | godz.: 23:33)
    bo jak AMD obładowało kartami półki sklepowe, to nVidia nie miała nic poza fotkami z konferencji nt atrap.
    HD5XXX to powoli przeżytek.

    Teraz nie ma sensu kupować karty. Za chwilę będą HD6XXX.


  9. @Qjanusz (autor: emu@mailplus.pl | data: 12/07/10 | godz.: 23:36)
    ja żałuje że kupiłem AMD.

    Już prawie miesiąc czekam na sprawną kartę i dostałem maila że raczej w tym tygodniu powinni już ją dostać, tak długo szukają sprawne egzemplarze.


  10. pomidor a co chcesz wiedziec?? (autor: speed | data: 12/07/10 | godz.: 23:39)
    Czytajac zagraniczne strony z testami zwroc uwage na:
    jaki model jest testowany ,ile pamieci i ile jest podkrecony .
    W tech chwili jest 9 roznych modeli .
    Krotko jezeli ktos gra w rozdzielczosci 1920x1080 to szkoda kasy na 460 lepszym wyjsciem jest 465 a najlepszym 5850 .
    roznica w cenie najdrozszej wersji 460 a 5850 jest 0 (zero) z tym ze 5850 jest wyraznie wydajniejsze.
    Jezeli grasz na nizszych rozdzielczosciach to najtanszy model 460 jest jak najbardziej OK .
    Z tego co widze to roznica pomiedzy poszczegolnymi modelami i firmami 460 sa ponad $100 ale to nowosc i trzeba liczyc sie ze kosztuje jezeli cena najbardziej wydajnego modeli 460 bedzie w okolicach 200-220$ bedzie dobrze a nawet bardzo dobrze . jezeli roznica pomiedzy 460 i 5850 bedzie 20-30$ to bedzie bezsensowne kupowanie 460 . Z tego co slyszalem ATI zejdzie z cena 5850 do poziomu 230-240 $

    Testy w sieci pokrywaja sie z tym co mam (
    podstawowa wersja ,najtansza ) ogolnie kicha jak i 5830 ale jest sporo podkreconych wersji i radza sobie dosc dobrze.
    5850 jest srednio 10-15 % wydajniejsze od najlepszej 460 jezeli utrzymaja taka roznice w cenie bedzie Ok.


  11. Na orgazm fanów nvidii jeszcze za wcześnie (autor: Zaku | data: 12/07/10 | godz.: 23:43)
    Karta poprawiona prezentuje się całkiem dobrze, ale tylko w stosunku do starszej o pół roku i od razu określonej niewypałem i nieporozumieniem karty 5830 :] Widać że nvidia nie ma mocy żeby równać się z najmocniejszymi przedstawicielami AMD. Trzeba poczekać przynajmniej kolejne pół roku żeby sytuacja się odmieniła. Młoda architektura małymi kroczkami wychodzi z wieku niemowlęcego, ale na przykładzie AMD było widać że dorastanie z 2xxx do 5xxx zajmuje kilka lat a nie miesięcy. AMD raczej nie obniży cen przez kolejne pół roku, a jak obniży to nvidia pewnie znowu znajdzie się w ciemnej i głębokiej...

    Mam nadzieję że seria 5xxx to już ostatnia generacja poprawianych 2xxx i pojawi się coś nowego, ale dobrze żeby stało się to w ciągu pół roku bo inaczej to nvidia będzie raczkować a AMD znajdzie się w jej teraźniejszym miejscu.


  12. Ciekawe ile trzeba będzie czekać (autor: neuron | data: 13/07/10 | godz.: 09:26)
    na karty pokroju GT240 lub 9600-9800GT. pewnie zrobią jeszcze w 40nm bo wątpie by wypuscili w nowym procesie technologicznym 28nm. No chybaze wyjdą ztakim opóźnieniem gdy pojawia sie pierwsze od nvidii z serii 5xx. A tak co do portalu to zauważyłem że w weekendy jest zastój nowych tematów i nie ma co poczytać nowego w sobotę i niedzielę po (sumie w kosciele;) Za to natygodniu jest ten portal zasypywany tematami za co go lubię między innymi bo zawsze szybko cos nowego :) jednak w weekendy jak dla mnie jest mały zastój.Pozdrawiam

  13. @emu (autor: Qjanusz | data: 13/07/10 | godz.: 10:20)
    a no fakt. żałujesz Ty, wszyscy Twoi znajomi i cała rodzina.

    tylko że Ciebie i Twoich fantazji nie biorę pod uwagę, bo kłamiesz jak z nut, a Twoje coraz nowsze pro nVanbojscie i any AMD opowieści kupy się nie trzymają.


  14. @Qjanusz (autor: emu@mailplus.pl | data: 13/07/10 | godz.: 13:46)
    podać ci moje RMA abyś podając się za własciciela karty sam zadzwonił do dystrybutora i sprawdził stan reklamacji?

  15. @emu (autor: ligand17 | data: 13/07/10 | godz.: 15:11)
    no to podaj. Zobaczymy, czyja to faktycznie wina - AMD, ATi, producenta karty, dystrybutora, sklepu czy może pierdołowatego użyszkodnika.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.