Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 20 października 2010 
    

Jeszcze ciepły trailer 3DMark 11 @ DX11


Autor: DYD | 17:39
(29)
Dziś Futuremark wypuścił najnowszy swój trailer z prezentacją nadchodzącego benchmarka 3DMark 11. Techniczne demo pod nazwą "High Temple" zawiera pokaz tessellacji i efektów świetlnych renderowanych w czasie rzeczywistym poprzez 3DMark 11 i natywną obsługę silnika DirectX 11. Volumetric lighting prześwietla scenę gęstej dżungli jasnym światłem słonecznym. Tessellacje są używane do odzwierciedlenia detali rzeźby świątyni oraz motywów roślinnych. Post processing dostarcza ostrości głębi i różnych efektów soczewki. Muzyka jest zaś oryginalną kompozycją słynnego Pedro Macedo Camacho. Trailer "High Temple" jest do obejrzenia w dalszej części newsa wersji YouTube włącznie z rozdzielczością 1080p.

3DMark 11 zostanie wydany jeszcze w tym roku.





















 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. AMD (autor: Conan Barbarian | data: 20/10/10 | godz.: 17:45)
    Fusion APU takie rzeczy łyka na deser.
    Zbuk graficznt Intela nawet nie wystartuje.


  2. Malo wizualnie tej teselacji (autor: morgi | data: 20/10/10 | godz.: 18:00)
    a ciekawe czy jest fizyka, 3d smarki to jednak slaby wyznacznik wydajnosci i technologii.

  3. @morgi (autor: Sony Valo | data: 20/10/10 | godz.: 18:07)
    wszyscy wiemy już że grafika za śniadego bicza pokaże w tym smarku jako pierwszy wynik 1k punktów bo AMD LLANO APU da tu dużo dużo więcej, a zapomniałem core-i7 pomoże mu w podnoszeniu fps'ów żeby "zbuczek" nie dostał za dużo batów od AMD

  4. Licytacja otwarta, kto da więcej, temu więcej dołożymy w smarkatym wyniku (autor: Qjanusz | data: 20/10/10 | godz.: 18:10)
    gówniany sposób na robienie biznesu, zarazem zamętu na rynku IT i głowach mniej rozgarniętej klienteli.

    @Conan Barbarian
    Przeszedłeś samego siebie. APU ma teselatory z serii HD5000, czyli gówniane. Fakt, to to się uruchomi, ale ta rzecz raczej stanie w wąskim gardle (dosłownie) i prędzej APU się nią zaksztusi, niż przełknie na deser.


  5. @morgi2 (autor: Sony Valo | data: 20/10/10 | godz.: 18:12)
    po obejrzeniu filmu stwierdzę dodatkowo że tu jest tak mało teselacji że pewnie ten 3dsmark nie będzie dla ciebie wyznacznikiem ilości punktów jeśli niedajborze nividio będzie miał mniej punktów niż AMD RADEON

  6. Sony typie (autor: Lolo64_EX1_rev2.1 | data: 20/10/10 | godz.: 18:31)
    bo moze ta teselacja to zwykła bujda na resorach? Walą efekty zapominajac o czymś takim jak tekstury. Wystarczy zerknać ma nowego Medala. Co oni tam zrobili? Tylko, że Medal zawodzi akurat pod wieloma względami.

  7. Nowy moh (autor: morgi | data: 20/10/10 | godz.: 18:36)
    jest jaki jest bo to giera z nowego programu kiepskich, czyli gaming 'distroyed'.

  8. ... (autor: AMD_Master | data: 20/10/10 | godz.: 18:48)
    Taka ilość detali była już możliwa na kartach z przed 2-3 lat. Według mnie teselacja powinna działać inaczej - jak się zbliżamy do jakiegoś detalu to zagęszcza siatkę, a jak oddalamy to na odwrót.

  9. swoją drogą (autor: G.S.S. | data: 20/10/10 | godz.: 19:07)
    ta grafika (świątynia) nie wydaje się Wam jakaś taka "cukierkowa" - jak w filmach typu Shrek? Owszem - jest bardzo szczegółowa, ale IMHO realistycznie nie wygląda...

  10. Lolo64_EX1_rev2.1 (autor: Mario2k | data: 20/10/10 | godz.: 19:09)
    To ze wiele gier na PC posiada kulawe slabej jakosci textury zawdzieczamy konsola ktore to posiadaja az 512mB Ramu :) dzis 80% gier ktore wychodza na PC to konwersje lub wspoldzielone projekty z konsol :/

    Co do nowego 3DMarka to widac w koncu jakas przyzwoita grafe ,bo to co zapodali w Vantage to byl chamski zart


  11. no ładny bokeh (autor: cyferluu | data: 20/10/10 | godz.: 19:46)
    hmmm nikt pewnie nie zauważył ale efekt przysłony 6scio listkowej mmmm... kto wie ten znajdzie :D to już coś wiecej niz zwykły blur drugiego planu...

  12. tragedia (autor: ViS | data: 20/10/10 | godz.: 20:05)
    cofanie się z jakością 5 lat wstecz byle tylko grafika wyrobiła w miarę z teselacją to przesada.

  13. Mario2k (autor: morgi | data: 20/10/10 | godz.: 20:15)
    Konsolizacja to jedna sprawa, ale tekstury na radeonkach optymalizowane tez sa, ciagle je lataja sprzetowo jak tylko inteligentni spece wylowia babole, kpina, ze Nvidia moze porzadnie tekstury obrabiac od 2006 a oni kleca i kiepia do dzisiaj.

  14. i sie zacznie (autor: Rajq | data: 20/10/10 | godz.: 20:30)
    pogon znowu o pkt. ;) Zaraz po wyjsciu i po zrobieniu testow na sterach jakie beda dostepne zarowno od nV jak i AMD okaze sie ktora architektura jest lepsza. Potem obie beda mialy sraczke optymalizowania pod 3dmarka nowego i juz bedzie zafalszowany obraz. Oczywiscie powyzszy przypadek zadziala pod warunkeim profesjonalzimu Finow i braku faworyzowania ktorej z firm w dx 11.

  15. @Qjanusz (autor: Conan Barbarian | data: 20/10/10 | godz.: 20:45)
    Wiem, że APU nie wydoli, ale pomarzyć można. W sumie było jakieś 55% prawdy. Zastanawiam się nawet, czy Śniady Kicz w takich okolicznościach nie dokona czasem wyłączenia grafiki (z wrażenia), myląc to z włożeniem GPU na PCIe.

  16. To nie przypadek, że dopiero dzisiaj (autor: pomidor | data: 20/10/10 | godz.: 21:01)
    pokazał się nowy 3DMark. AMD przekonało (pewnie $ami), aby nie wypuszczać tego wcześniej, i nie robić wstydu Radeonom 5. Teraz radki 6, w pełni przygotowane do DX11, mogą już bez strachu uruchomić ten benchmark.

  17. @16 (autor: Sony Valo | data: 20/10/10 | godz.: 21:59)
    to samo mogę powiedzieć odnośnie INTEL/MICROSOFT co do wypuszczenia 64bit wersji OS'a. bardzo ale to bardzo zajebiście dziwnym trafem WINZGROZA 64bit gotowy był dopiero w momencie kiedy wielkie niebieskie dogoniło zapóźnioną konkurencję

  18. @06 (autor: Sony Valo | data: 20/10/10 | godz.: 22:02)
    widzisz morgiemu nie wytłumaczysz inaczej i czekałem aż morgi się wypowie żebyś zobaczył że to nie ja tu tępy i tendencyjny jestem hahahhahahahahhahha a ty się dałeś wrobić jak ostatni oszołom

  19. @06 (autor: Sony Valo | data: 20/10/10 | godz.: 22:06)
    dodatkowo pierwsze nieśmiałe pruby teselacji sam włączałem na ATI RADEON 8500/9100 w gierce która się zwie The Elder Scrolls: Morrowind jakieś 7 lub 8 lat temu

  20. @Sony Valo (autor: Qjanusz | data: 20/10/10 | godz.: 23:38)
    ja również to obiłem w tak samo archaicznych czasach w Wolfensteinie :-)

    W tym samym czasie nVidia brała na siebie bardzo mocne ciosy, za GeForce FX i przekręty w generowanej grafice 3D

    Zastanawiałem się wtedy dlaczego tak genialne rozwiązanie nie jest popularne i dlaczego nVidia się w to nie pcha. Dzisiaj wiemy dlaczego. Gówno dla usera, a kasa dla siebie. Z punktu widzenia teraźniejszości, wszyscy potrzebowali czasu aby dojrzeć.

    ps. M$ też potrzebował czasu... Teraz Intel krzywo patrzy na M$ za opuszczoną i wyśmianą sierotę IA64


  21. Pytanie do expertów *! (autor: BeHQ | data: 21/10/10 | godz.: 00:54)
    Da się pograć na tym 3d Marku? Tyle o "markach" mówią, a nigdy nie udało mi się na nim zagrać. Mam zepsuty komputer?

  22. @Qjanusz (autor: Sony Valo | data: 21/10/10 | godz.: 01:54)
    pomijam że FX był suszarką a nivido samo wypuściło filmik ośmieszający swój produkt niestety nie pamiętam nazwy filmiku ale jeśli kojarzysz goście np ganiali z fx'em jako dmuchawa do liści to zarzuć linkiem chętnie się pobawię oglądając jeszcze raz

    do tego jako bastion opengl tandem p4+fx w enemy territory w porównaniu do amd+ati dostawał baty jakich mało

    jak pamiętam kumpel kupił fx za 1600zł w polsce ja swojego radka 9800 w USA w przeliczeniu na polskie 850zl, zamienił się ze mna 1:1 bez dopłat, najlepsze jest to że opchnąłem badziewie i kupiłem sobie jeszcze jednego radka tyle że w polsce z polską gwarancją. A najlepsze jest to że oba radki działają aktywnie po dziś dzień a FX się spalił dwa miesiące po gwarancji...........

    OT wpisz w google.pl "nvidia fx suszarka avi" przeczytaj kontekst z 10 wyniku, rewelacja


  23. @22 (autor: Sony Valo | data: 21/10/10 | godz.: 01:57)
    chodzi o kontekst niebieskie + pogrubienia

    to wsam raz wynik dla sony vaio jako malarza :)


  24. @Lolo64_EX1_rev2.1 (autor: Sony Valo | data: 21/10/10 | godz.: 02:15)
    jak ktoś kiedyś powiedział do mnie "typie" to dostał za to wyrok na pięć niedziel palmowych i jakoś dopiero niedawno wyszedł z paki

    a słownictwo typu "typie" odnośnie osoby z którą się rozmawia ostatnio w mojej obecności używały tylko małolaty które ledwo potrafiły zliczyć do dziesięciu, jarały dopalacze, i chwaliły się jak to ciała dają za szmateksy, więc chyba nie chcesz żebym tak o tobie myślał


  25. podoba mi się... (autor: Sandacz | data: 21/10/10 | godz.: 07:41)
    No - według mnie to jest jakiś przełom - obiekty z założenia okrągłe, obłe są w końcu praktycznie takie na ekranie - trudno zauważyć kanciastość brył, nawet roślinność jest bardziej naturalna

  26. Nie widze sensu kupowania nowych kart skoro 90% gier to porty z konsol (autor: 9PasażerNostromo | data: 21/10/10 | godz.: 08:56)
    Pecetowcy to się już tylko Benchmarkami mogą podniecać bo 90% gier to porty z konsol z podbitą rozdzielczością, dodanym AA i ANIZO, nie odbierzcie tego jako złośliwość...sam nad tym ubolewam bo lubie sobie pograć na PC ale taka jest prawda, rynech PC jest obecnie mało dochodowy dla producentów gier (nie licząc paru wyjątków). Dziwie sie ludziom po co kupują nowe karty i tak biją pianę w komentarzach kłócąc się o to czyja karta jest lepsza skoro i tak gów*o z tego. Obecne gry na PC mają często w ustawieniach na high gorsze tekstury niż starsze gry sprzed paru lat, praktycznie wszystkie tytuły klasy AAA to porty z konsol. Dlaczego w dalszym ciągu na peceta najładniejszą grą jest Crysis (i dodatek do niego)...to proste, bo od tamtych czasów praktycznie nikt nie robi już gier wykorzystujących potencjał nowych układów GPU, procesorów i ramu. Jedyne co zostało pecetowcom to ślinienie się do nielicznych benchmarków. Gdyby PC byl w dalszym ciągu ważną platforma to w grach mielibysmy 5 razy lepszą grafę niż mamy (na poziomie zbliżonym do tego z filmiku), a tak mamy to co mamy czyli kiepskie tekstury, małe lokacje, słabą geometrię, ubogą fizykę....wszystko dostosowane do mocy obecnych konsol. Nie jestem wrogiem konsol ani wrogiem PC ...uwielbiam grać na obydwu platformach...po prostu dziwię się ludziom że sie tak podniecają nowymi kartami i procesorami oraz prowadzą takie smieszne wojenki w komentarzach skoro to wszystko jest bezcelowe. Moim zdaniem dopóki nie wyjdzie nastepna generacja konsol nie poprawi sie w zauwazalny sposób grafika w grach na PC (ktore są po prostu konsolowymi portami)..gdy wyjdzie nastepna generacja konsol wtedy mozna będzie sens kupowania nowych bebechów do PC (takich by kolejne "porty z nowych konsol" chodziły płynnie).

  27. #26 (autor: morgi | data: 21/10/10 | godz.: 10:53)
    Blacharstwo jako port do gier stacza sie, marginalizuje, akurat czesciowo to efekt miernej sprzedazy w porownaniu do konsolowych wersji, a druga sprawa to sprzet jego wsparcie i technologie. Skoro tylko jedna firma stara sie lub przynajmniej inicjuje zmiany i nowe mozliwosci, to druga to kulawy patenciarz, mocno zapozniony, ktoremu na mysli tylko taniosc, a nie zmiany na lepsze po profity. No pain no gain, no gun no fun.

  28. @ 27 (autor: Sandacz | data: 21/10/10 | godz.: 13:17)
    "Skoro tylko jedna firma stara sie lub przynajmniej inicjuje zmiany i nowe mozliwosci," - no w końcu Morgi docenił AMD i przyznał rację szerokiemu gronu sympatyków tej sympatycznej firmy, nie wiedziałem że kiedyś się to stanie :-)))

  29. Skoro 9 pasazer się powtarza to i ja się powtórzę (autor: Sandacz | data: 21/10/10 | godz.: 13:20)
    Masz sporo racji - konsole nieco zepsuły technologicznie gry dla PC, ale ciągły rozwój pecetów - bo oprócz grafy, mamy ciągły wyścig w CPU, szybszym i większym RAM, pojemniejszych HDD - więc garfika naturalną drogą nie może stać w miejscu bo pozwala na to technologia. No i konsole również ze względu na stałą wydajnościową progresję pecetów muszą co jakiś czas się posuwać do przodu by jednak różnica w grafice nie była aż tak widoczna. Według mnie konsole są w mniejszym stopniu winne że grafa w pc zaczyna leżakować a bardzie istotny staje się czynnik ekonomiczny determinujący opłacalność produkcji gier wykorzystujących wszelkie możliwości sprzętu - po prostu dobry jakościowo produkt wymaga więcej czasu a czas wtym przypadku to bardzo gorący pieniądz. Gry nie sa tak optymalizowane jak kiedyś (bo i tak pociągną), bugi są łatane w patchach kiedy gra już jest na rynku. Szybciej (a więc i taniej) buduje się postać z 100 poligonów niż 1000.
    A że wielu ludkom do samozadowolenia potrzeba np chwalenia się czy to droższym (bo lepsze nie znaczy zawsze droższe) samochodem, telefonem czy grafiką albo w ogóle metką zcy marką - to już niestety ciężka ułomność naszego gatunku, stąd te wojenki


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.