Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
RECENZJE | Test NVidia GTX 580: TOP-model nVidii
    

 

Test NVidia GTX 580: TOP-model nVidii


 Autor: DYD | Data: 17/11/10

Test NVidia GTX 580: TOP-model nVidiiNVidia kilka dnia temu wypuściła na rynek następcę swojego topowego modelu GTX 480. Nowość z obozu 'zielonych' staje się więc aktualnie najbardziej wydajnym układem w ofercie Nvidii. Ruch ten jest również przygotowaniem na nadchodzące jeszcze w tym roku Radeony HD 6900 z szeregu 'czerwonych'. Układ GeForce GTX 580 został lekko przeprojektowany względem GTX-a 480, co w założeniu miało się przełożyć na wyższą wydajność i mniejszy pobór mocy. Jaką wydajność przestawia obecnie najmocniejszy Fermi oraz ile potrzebuje mocy aby to osiągnąć, o tym w niniejszym artykule.







Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: Test NVidia GTX 580: TOP-model nVidii
 
 » Nowości w GTX 580, opis i specyfikacja
 » Testy
 » o/c, pobór mocy, temperatury
 » Podsumowanie
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu
 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Wkradł się błąd w nazwie układu NVidi: (autor: krzysiek_mil | data: 17/11/10 | godz.: 14:42)
    w tabelce widnieje GTX 590:).

  2. jaki postep (autor: Markizy | data: 17/11/10 | godz.: 14:46)
    z serwisu gdzie nie było żadnych recenzji do serwisu gdzie recenzuje się nowości brawo :)

    zabieram się za lekturę :)


  3. zobaczcie jak tańszy (autor: emuX | data: 17/11/10 | godz.: 14:48)
    GTX460 1GB gniecie w grach droższego HD6870 bez fiuczersów.

  4. emux (autor: Aamitoza | data: 17/11/10 | godz.: 14:53)
    W których grach? Ja tam widze tylko benchmarki z gier, które nie mają wiele wspólnego z realnymi testami w grach ;)

    Testy w grach masz na nvision. Chociaż nie wszystkie wyniki obrazują realną wydajność w konkretnych grach (jest to uzależnione głównie od dobranego miejsca testowego) to i tak pokazują bardziej rzeczywisty obraz niż benchmarki.


  5. Ale DNO , (autor: Sony Vaio2 | data: 17/11/10 | godz.: 14:55)
    GTX 580 vide 486 pryegra w just cause 2 z radeonem 6870 , hahahaha

    co to za bubel jakis te testy albo karta


  6. Przepraszam, ze narzekam (autor: Jarek84 | data: 17/11/10 | godz.: 14:58)
    ale test dalej przeladowany li tylko benchmarkami - malo miarodajny tak naprawde... :(

  7. do EMUX (autor: Sony Vaio2 | data: 17/11/10 | godz.: 14:59)
    są jeszcze gorsze wpadki , mianowicie hd5970 dostaje w tyłek prawie w każdym teście , a zobacz jaką wydajnośc ma 5770 , hahaha .

    Co przez te testy mozna zrozumiec , ano tyle że nie warto ich brac pod uwagę bo 580 gtx to najwydajniejsze PCB i TDP na rynku


  8. dla mnie recki na tym portalu mogly by nie istniec (autor: zeek | data: 17/11/10 | godz.: 15:05)
    wchodze tu tylko dla newsow

    od recenzji jest in4


  9. W końcu prawdziwy dermi po....dłuuugim....oczekiwaniu (autor: rookie | data: 17/11/10 | godz.: 15:07)
    Widać, że fermi w końcu spełnia oczekiwania wydajnościowe. Widać stąd jaką wpadką był gtx480, który był planowany na pełnowartościowego fermi a wyszła kiszka :) W końcu nvidia wypuściła dobrą kartę. Pytanie na jak długo bo nowe dwuprocesorowe radki 69xx wyjdą całkiem niedługo...

  10. 470 GTX (autor: MagS | data: 17/11/10 | godz.: 15:27)
    Świetny i rzetelny test. Po raz kolejny przekonuję się że zakup GTX 470 był super wyborem. Dopracowane sterowniki, zdecydowanie lepsze osiągi i efekty w grach niż na ATI 5870 a teraz 6870 (Fani ATI twierdzili że nawet 5850 jest szybsza....). Głośność i pobór energii wcale średnio nie większy niż u konkurencji. A na dodatek GTX 470 tańszy niż ATI 6870. Świetnie. Nvidia zrobiła bardzo dobry kawał roboty.

  11. MagS (autor: emuX | data: 17/11/10 | godz.: 15:29)
    od dawna to powtarzałem to trole AMD chciały się zapluć.

  12. DYD - bijesz się w piersi że nie udało się ściągnąć GTX480 (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 15:31)

    a co z HD5970 ??????

    To właśnie tu rozgrywa się najciekawsza walka i można dostrzec ciekawe smaczki rywalizacji.

    Bez porównania segmentu TOP obu producentów cała recka jakoś tak średnio wygląda.

    Same testy też są średnie, ponieważ opierają się w dużej mierze na markach i rzecz jasna dużej ilości wykresów różnych ustawień fizyksa, który tak na prawdę interesuje kilka procent odbiorców.


    Co do karty to nic nowego: OC na poziomie zerowym, czyli odwrotnie proporcjonalnym do potrzebnego karcie prądu, który jest wręcz ogromny.
    Kotleciszcze aż miło.

    Jeżeli ktoś kocha nVidię, to lepszym pomysłem jest inwestycja w SLI GF104


  13. 470 GTX..... (autor: MagS | data: 17/11/10 | godz.: 15:34)
    Dodam jeszcze że moja GTX 470 w standardowej obudowie i standardowym chłodzeniu w spoczynku ma 42 C a w stresie 3D 89 C. Wszystko na najnowszych sterach.

  14. HD6970 (autor: mikay | data: 17/11/10 | godz.: 15:34)
    no no, macie karte jeszcze przed premiera :) DYD-popraw prosze maly blad w podsumowaniu :)

  15. To nie są przede wszystkim testy tylko Benche. (autor: Sony Vaio2 | data: 17/11/10 | godz.: 15:37)
    Nvidia to jednak nvidia , coraz bardziej przekonuje się że AMD to kijowa firma o słabym zasięgu produkująca niszę i dostajaca co rok w łeb z kazdej strony . np: ten ich nowy APU Zaccate E350 który po 3 latach ledwo wygrywa z Atomem , chwala się że ma tdp o 9 watt mniejsze niz atom , a idź pan w chu... z nimi , po 3 latach to powinni zjeść atoma na śniadanie nawet przy tym samym TDP .
    u nich z wydajnościa jest tak , GTX 460 to 100 % , no to zróbmy karte wydajniejsza o 4% , zamiast się wysilić i dowalić conajmniej 15-20% to oni 4% , AMD to Gów... ne firma , śmieszny system śmieszne zamiary ,syf.


  16. MagS (autor: Aamitoza | data: 17/11/10 | godz.: 15:41)
    To są benchmarki, a nie gry.

  17. @Sony Vaio2 (autor: arn2 | data: 17/11/10 | godz.: 15:43)
    Idź grać w te benche :)
    Super nieVidia to tylko w benchach jest mocna ,a ja tam nigdy się nie podniecałem benchami :(


  18. @arn2 (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 15:47)
    za to nieVidią podniecają się dzieci grające w najnowsze smarki ;-)

  19. @emuX @MagS (autor: Vitorek | data: 17/11/10 | godz.: 16:04)
    Proszę was... O ile GTX 580 można spokojnie pochwalić, o tyle pianie z zachwytu nad GTX 470 to jakaś kpina. Co najwyżej "na siłę" można uzasadnić jej zakup teraz, ze względu na desperacką (ze strony nVidia) cenę. Ta karta nie prezentuje sobą nic wartego uwagi, a już zakup jej za kwotę 1400-1500zł zakrawał na jakiś fanatyzm...

  20. @Vitorek (autor: emuX | data: 17/11/10 | godz.: 16:06)
    no to nadal przepłacal za AMD.

  21. @20 (autor: Jarek84 | data: 17/11/10 | godz.: 16:09)
    Za jakosc sie placi...

  22. @emuX (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 16:10)
    Ty też przepłacasz za AMD :-)

    Za każdym newsem traktującym o driverach AMD, marudzisz że to Ci nie działa, że tamto kuleje, że stery be, że ramki różowe na ekranie...

    Fanboju AMD!


  23. @emuX (autor: Vitorek | data: 17/11/10 | godz.: 16:12)
    Wiesz... zdarzało mi się zapłacić 2400zł na 8800GT., Nawet dziś nie myślę o tym nie traktuje tego kategoriami "przepłaciłem". Tymczasem za HD Sapphire 5870 Vapor-X OC zapłaciłem 1500zł. Ta karta jest istnym majstersztykiem, ale jeżeli tego nie rozumiesz, to nie chce mi się z tobą dyskutować. Zresztą nawet jeżeli rozumiesz, to tez nie chce mi się z tobą dyskutować...xD

  24. up@ (autor: Vitorek | data: 17/11/10 | godz.: 16:13)
    8800GTX oczywiście...

  25. @Vitorek (autor: AmigaPPC | data: 17/11/10 | godz.: 16:47)
    #23 - zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości jako szczęśliwy użytkownik 5870 Vapor-X, z którym w przeciwieństwie do mitomanów nie mam żadnych problemów ani sprzętowych ani programowych.

  26. do zakupu kart (autor: bananowy song | data: 17/11/10 | godz.: 16:47)
    nV zazwyczaj trzeba doliczyć koszt zakupu nowego zasilacza :>

  27. @DYD (autor: zomb1e | data: 17/11/10 | godz.: 16:58)
    Sorry ale ten test to jakaś kpina.

  28. @bananowy song (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 17:06)
    i to raczej nie byle jakiego :-/

    Ale nie martwmy się nVidią. Czuje po kościach że to tak na prawdę HD6990 udowodni, że marny promil konsumentów posiada na prawdę dobre zasilacze ;-)


  29. żenada nie test! (autor: buceek | data: 17/11/10 | godz.: 17:09)
    Porównywać GTX580 z HD5750? Proszę was, nie ma najważniejszych rywali czyli HD5890 i GTX480...
    Co do samej karty to czy chłopcy z nV nie mogli wydać tej karty zamiast tego szmelcu (GTX480) który wyszedł pół roku temu?


  30. @buceek (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 17:29)
    bohater testu z HD5750 łatwo wygra. Natomiast z HD5970 niestety nie.

    Usprawiedliwienie takie że HD5970 może łatwo uchwytne nie jest, ale recenzent zdaje się pomijać jego istnienie, ubolewając nad brakiem w zestawieniu GTX480.

    i weź tu panie nie pomyśl że morgi to redakcja :-(


  31. brawo redakcja, dobry test (autor: Sony Vaio | data: 17/11/10 | godz.: 17:36)
    w koncu rzetelnie pokazuje, ze GTX580 to miazga, a GTX470 bije jak chce 6870. Dosc juz w necie pro fanbojsko-aemdowskich testow. Swiat sklada sie z dwoch czesci : zielonej trawy i niebieskiego nieba, na czerwonych komuchow nie ma tam miejsca, no chyba ze w Chinskiej Republice Ludowej badz Koreii Polnocnej.

  32. @Jarek84 (autor: emuX | data: 17/11/10 | godz.: 17:39)
    AMD to jakość? śmieszne. Na dwie karty AMD czekałem 3 tygodnie zanim dystrybutor znalazł sprawne egzemplarze mój i kolegi. Zresztą pisałem o tym kiedyś. Co więcej, mój HD5750 w drugim kompie myślałem że jest stabilny 800/1200 furmark itp. W Call of Duty Black Ops jednak trzeba było zjechać do 760/1160 bo ciągle freeze. Kupiłem tą kartę tylko dlatego, że była wtedy najszybszą pasywną kartą z DX11.

    Także GTX470 to jedyny wybór w tym segmencie tak jak napisał MagS. AMD to słabe podkręcanie i słabe sterowniki. HD5770 też niby się podkręcał, ale podkręcony przy dwóch podłaczonych monitorach na drugim co jakiś czas wyświetlały się poziome paski.


  33. widać rzeczywistość (autor: Adex1234 | data: 17/11/10 | godz.: 17:44)
    grafika AMD dostaje baty, a pieski szczekają że zły test, że niewiarygodny, że 5970 nie ma. Wiadomo że GTX580 cudowny nie jest, ale trzeba przyjąć do wiadomości że na chwilę obecna to najwydajniejsza grafika. Testy GTX'a były robione ze ściągniętym TDP limiterem?

  34. @emuX (autor: zomb1e | data: 17/11/10 | godz.: 18:31)
    Skąd ty się w ogóle wziąłeś, kupujesz pasywne karty do podkręcania. A na miejscu AMD nie wymienił bym ci na gwarancji tych kart, jak się nie potrafi podkręcać/zmieniać biosu to się za to nie zabiera. Zepsułeś kartę koledze niezła sierota z ciebie ;)

  35. @DYD zawiodłem się o.O (autor: Bonusso3 | data: 17/11/10 | godz.: 18:41)
    Co to za testy? Jako doświadczony redaktor powinieneś wiedzieć że testy przeprowadza się na grach a nie na ich benchmarkach które mają się ni jak do autentycznej wydajności układu. Po drugie testowanie karty bez jej największych "wrogów" tj. GTX480 i HD5870 jest trochę niemiarodajne. Swoim postępowaniem dajecie przyzwolenie dla takich pasożytów jak SonyVaio, EmuX itp. Gratuluje! Kiedyś uważałem ten wortal za ciekawy i rzetelny jednak od pewnego czasu spadacie drastycznie z poziomem.

    PS: Poza tym już 4 miesiące czekam na odpowiedź na mojego maila w którym była pewna propozycja z mojej strony.


  36. Należałoby uzupełnić test (autor: krzysiek_mil | data: 17/11/10 | godz.: 18:44)
    o HD 5870 i GTX 480. Koniecznie. Jednak przede wszystkim brakuje testów wielu popularnych gier. Dpiero w nich można ocenić faktyczną wartość karty na dzień dzisiejszy.

  37. @Bonusso3 (autor: zomb1e | data: 17/11/10 | godz.: 18:45)
    Sony Vaio, emuX, morgi to są mroczne wcielenia tutejszych adminów. Wszystko piszą dla kasy.

  38. @test (autor: kwasior500 | data: 17/11/10 | godz.: 18:53)
    Bijecie pianę, że NVIDIA jest mocna tylko w benchmarkach. Przy teście Radeonów serii sześć trzymaliście mordy krótko a teraz już nie?

    Poza tym czy obecność GTX480 i 5970 zmieniłaby w jakikolwiek sposób wyniki testowanej karty? Sądzę, że nie.


  39. @kwasior500 (autor: zomb1e | data: 17/11/10 | godz.: 18:55)
    Jeżeli ktoś ma tutaj mordę to na pewno ty.

  40. @Bonusso3 (autor: emuX | data: 17/11/10 | godz.: 18:55)
    sam jesteś pasożytem. Napisałem coś nieprawdziwego? piszę z własnego dużego doświadczenia.

    @zomb1e
    wg testów w necie ta pasywna karta szła nawet 850MHz na rdzeniu. Ale w necie pełno pro amdkowskich testów. Zweryfikowałem i aby CoD chodziło bez błędów to tylko 760. Karty to Gigabyte i Sapphire, były zepsute a nie ja je zepsułem i mi je wymienili na nowe.


  41. @emuX (autor: Jarek84 | data: 17/11/10 | godz.: 19:08)
    Ale masz doswiadczenie... pasyw + OC plus pewnie zero nawiewu na karte i piekarnik tracera zamiast budy :E

    I tak AMD to jakość za którą się płaci, nie masz kasu kupujesz zamienniki... :P


  42. hehe dobre Jarek84 (autor: Sony Vaio | data: 17/11/10 | godz.: 19:11)
    amd to jakosc, a brutal to perfumy...
    Fanboje amd nie moga pogodzic sie z przegrana, teraz testy nie takie, a to pretensje do redakcji, ze maili nie czytaja i inne tego typu bzdury.
    Nie mozna byc fanatykiem, trzeba byc obiektywnym, a obiektywnie patrzac Nvidia jest lepsza od amd.


  43. no wlasnie (autor: Jarek84 | data: 17/11/10 | godz.: 19:18)
    do tego dochodzi jeszcze syndrom 'wyzszosci subsytutu' - to daje sie ostatnio zauwazyc w Polskim spoleczenstwie klasy watpliwej... kupuja brutale, pozniej dochodzi do zamiany mydla na inne specyfiki itd

  44. @Bonusso3 @inni benchmarkooporni... (autor: DYD-Admin | data: 17/11/10 | godz.: 19:22)
    ...nie chce już się powtarzać, ale to są testy z gier - benchmarkiem sensu stricte są tylko PCMark, Computemark i 3DMark, nie widzę nic "złego" w stosowaniu benchmarków wbudowanych w gry...
    ps. nie wiem o jaką kwestie Ci chodzi, podeślij raz jeszcze zapytanie @ mail


  45. ja powiem tak (autor: Krax | data: 17/11/10 | godz.: 19:41)
    niewiel jest szybszy...od 470 wiec jesli kupiles gt popredniej generacji to poczekaj.... to samo tyczy sie kard hd z seri 5XXX.... nic wiecej tylko kotlet....
    czekamy na kotlet od konkurenji...


  46. Benchmarki to tylko menchmarki (autor: Arlic | data: 17/11/10 | godz.: 19:45)
    A trolle to tylko trolle....

  47. DYD (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 19:45)
    a jakiś komentarz co do braku porównania GTX580 do najpotężniejszej obecnie karty na rynku?

    :-)


  48. @DYD - benchmarki... (autor: Bonusso3 | data: 17/11/10 | godz.: 20:00)
    Nie widzisz w tym nic złego? To może napisze raz jeszcze. Benchmarki wbudowane w gry mają się nijak do prawdziwej wydajności podczas gry. Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego bo trolle mnie zjedzą ale tak po prostu jest.

    @emuX wybacz ale w twoich wypowiedziach nie ma ani grosza "doświadczenia". Może nie widać ale zaglądam tutaj dosyć regularnie i czasami sam nie wierzę co czytam patrząc na komentarze twoje, @Sony Vaio, @Sony Vaio2 (przepraszam jaki kogoś pominąłem).

    Sorry, że mój komentarz był trochę za mocny ale zależało mi na wywołaniu reakcji kogoś z administracji bo na prawdę mam szacunek dla tego wortalu ale jak ktoś tutaj ładnie napisał "wchodze tu tylko dla newsow".

    PS. @Arlic to ten Arlic o którym myślę? :E


  49. @Tak Arlic ten który Arlic (autor: Arlic | data: 17/11/10 | godz.: 20:04)
    też dla newsów tu przeważnie przychodzę, lub dla komentarzy które są czasami lepsze niż texty na bashu.

  50. to byla wersja do testow czy do sprzedazy? (autor: cyriak | data: 17/11/10 | godz.: 20:22)
    testowana przez was wersja ma funkcje obniżania zegarów przy poborze mocy powyżej 200 watt?
    jeśli nie to czy są gdzieś testy wersji dostępnej w sklepach, czy wszystkie są na egzemplarzach dla prasy?


  51. obiektywne marki i gierki (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 20:36)
    pamiętam jak nieVidia wydała demko na podstawie gierki Batman.

    Demko jak demko... niby z gierki więc powinno być obiektywnie. nVidia wygrała z kretesem i fama w świat poszła.

    2 tygodnie poszła kolejna fama o oparciu demka na podstawie wyselekcjonowanej sceny w gierce, a całe porównanie z demka miało się nijak do rzeczywistych osiągów kart podczas normalnej gry

    :-)

    kiszka tłumaczenie...


  52. @Qjanusz (autor: rookie | data: 17/11/10 | godz.: 20:39)
    Ale nie zaprzeczysz, że fermi z prędkości ''malucha'' w końcu przemienił się w merca :)

  53. @cyriak (autor: Bonusso3 | data: 17/11/10 | godz.: 20:47)
    W każdej chwili programowo można zdjąć te zabezpieczenia. Także te dodatkowe kilkanaście Mhz przerodzi przynajmniej +50Mhz (dla rdzenia) :)

  54. U was tych trolli coraz więcej (autor: Arlic | data: 17/11/10 | godz.: 20:48)
    Czy mi sie wydaje....

    W Computemark widać ładnie, każda karta ma słabe i mocne strony, pomijając że fermi trosze za dużo ciągnie prądu jak na swoje możliwości


  55. DYD , pobor pradu (autor: speed | data: 17/11/10 | godz.: 20:59)
    jakis dziwne wyniki ,bardzo dziwne.
    Podpowiem ze jedna z najlepszych na dzien dzisiejszy metoda jest :
    Miernik ktory ma blokade max W t.z pokaze i zablokuje najwyzsza wartosc.
    Do tego proponuje gre Crysis Warhead ustawienia w grze na gamer rozdzielczosc 1920x1200 i zaczac gre i po pienciu minutach odczytac wartosc max. W
    Zaden test nie pokaze tego co ta gra.
    Dema z Crysisa Warhead max pokazuja (umnie ) 501W a gra 527W i jak dotad zadna nie daje wiecej.
    W Twoim tescie wychodzi ze procesor (CPU) ciagne prawie 200W ?? dlatego jedyna uczciwa metoda jest zagranie w gre i odczytanie wartosci a benchmarki i dema o kant potluc. Bylo tak 15 lat temu i jest dzisiaj.


  56. @rookie (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 20:59)
    a gdzież bym tam śmiał zaprzeczać :-)

  57. @speed (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 21:01)
    to prawda, ale wtedy wyniki wyszły by nie takie, jakie wyjść powinny ;-)

  58. @speed (autor: DYD-Admin | data: 17/11/10 | godz.: 21:50)
    ...a odpal sobie benchmark ComputeMark w okienku, test MandelV i potem uruchom Stability Test w Everest beta najnowszym (stress wszystkiego oprócz hdd), wówczas miałem wartości dochodzące do 590W... jak możesz sprawdź u siebie szczytowe wartości spróbowałbym z warhead, ale nie mam już gtx 580...

  59. Dyd i benchmarki (autor: EXpect | data: 17/11/10 | godz.: 22:02)
    Dyd zrobiles zbiorowisko benchmarkow pod Nvidie (prawie wszystko the way its meant to be played), testujesz gry z PhysX, ktory dziala w przypadku Radeonow wylacznie na CPU i probujesz wydawac wyroki na temat kart?

    Gdzie tutaj jest obiektywnosc juz nie wspominajac, ze wszystkie inne portale maja normalne (czyt. ukladajace sie logicznie) wyniki testow. :)


  60. @Bonusso3 (autor: cyriak | data: 17/11/10 | godz.: 22:02)
    tu nie chodzi o możliwość odblokowania - tylko o wydajność cywilnej wersji - wierze ze takie zabezpieczenia są dodawane z jakiegos powodu i nie tylko po to aby można było je wyłączyć - to jest kwestia czy to zabezpieczenie obniżą wydajność nie tylko w benchmarkach ale tez w zwykłym użytkowaniu. reasumując - czy istnieją gry które obciążają gf110 na tyle żeby to zabezpieczenie się włączyło

  61. z cyklu spocone czoło grozi i zapowiada (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 22:03)
    http://pclab.pl/news43922.html

    jednak on z Otellinim zapowiadającym powinni się spiknąć. Pasują do siebie jak kupa i nocnik.


  62. @EXpect (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 22:06)
    doczekasz się tak, jak ja prośby o skomentowanie braku nawet wspomnienia porównania z najpotężniejszą kartą graficzną HD5970. A to jest właśnie sedno porównań na innych portalach

    :-)


  63. @Qjanusz (autor: Rajq | data: 17/11/10 | godz.: 22:12)
    ty sobie zaloz ten nocnik na glowe. Napewno bedzie ci do twarzy. 5970 to dwuchipowy skladak sprawiajacy mase problemow. Zawsze jeden monolityczny chipset bedzie lepszy niz dwa skladaki i kazdy zdrowo myslacy czlowiek ci to powie. AMD nie potrafi zmusic do dzialania cross we wszystkich tytulach ktore zwyczajowo sa uzywane w testach a co mowiac gry mniejszych producentow.

  64. zgadzam się z emuX (autor: DTOsman | data: 17/11/10 | godz.: 22:37)
    miałem radeonka 5770 i cienko się krecił, nie dało się nawet podnieść taktowania rdzenia stabilnie o 50 mhz, bo co jakiś czas był freeze. Do tego problemy z AA choc akurat na tej karcie i tak powyzej x2 nie miało to sensu. Brrr szmelc i lipne sterowniki

    A GTX470 luzem +220 Mhz na rdzeniu i gra gitara.


  65. @cyriak (autor: Bonusso3 | data: 17/11/10 | godz.: 22:44)
    Te zabezpieczania są po to, żeby na papierku było mniej niż 200W :) Zegary są tak ustawione, żeby nawet pod max obciążeniem nie przekroczyć wspomnianych 200W.

    Wątpię czy są jakieś testy pokazujące OC ze zdjętymi "zawiasami" bo dopiero ostatnio to "odblokowano" :)


  66. @Rajq (autor: Qjanusz | data: 17/11/10 | godz.: 22:44)
    eee dziękuję. Z niebieskim nocnikiem na głowie wyglądałbym jak typowy inteikowy pudelek.
    A chyba zdążyłeś się już zorientować że średnio jestem zainteresowany pokorną postawą wobec niebieskiego dymacza i narzuconym z góry dogmatem jedynie słusznej technologii :-)

    @DTOsman - widzisz.. i jesteś gościem. Pogoniłeś czerwony szmelc z obudowy i masz teraz błogi spokój. A ten czerwony troll emuX sprzedał GTX470 i ponownie osiadł na AMD. Jak ostatnia ofiara :D


  67. .... (autor: buceek | data: 18/11/10 | godz.: 00:10)
    Zacznijmy...
    Benchmarki z gier są do dupy!! Przykład? Mafia 2 benchmark pokazywał mi na mojej 4850 poniżej 40fps w grze w tej samej lokacji czyt. w magazynie miałem poniżej 60fps (na tych samych ustawieniach... głupi byłem że zaufałem temu testowi)

    @emuX i inni... HD5770 to jest tzw low-end te karty poza podstawowymi zadaniami nie nadają się raczej do gier a przynajmniej do tych nowoczesnych a wy je porównujecie z GTX470? BA DYD porównuje je do GTX580... Pogrążacie się "Panowie"! Test powinien być porównaniem kart o podobnej wydajności a nie low-end vs. high-end, karta za 2000zł vs karta za 500zł.
    Kumacie różnice?! wiem że nie...
    emuX GTX470 jest lepszy od HD5770 - też mi osiągnięcie....


  68. DYD nie przesadzajmy, to tylko test karty graficznej (autor: speed | data: 18/11/10 | godz.: 00:48)
    ale zrobie tak jak mowisz aby zobaczyc jak to wyglada .Ja mam co innego aby dac 'popalic' CPU nawet temu szesciordzeniowemu :)))
    Prawda jest taka ze 580 w grach bierze sporo wiecej niz 200W jak na razie moj rekord to 278W i to w prawdziwej grze a nie w benchmarkach. To ze ma pewne ograniczniki dla 'futerka' to bardzo dobrze mnie nie przeszkadza a Tobie??
    Karta jest bardzo dobra jedynie nasza cena troche przesadzona bo 540$ + 12% tax to 600$ jest za duzo ,cena 450$ byla by super i gwarancja na to ze szly by jak woda podczas powodzi:)) a tak ludzie zwlekaja bo noz ATI bedzie szybsze lub takie same a tansze .
    Ogolnie polecam karte . Jak znajde troche wiecej czasu to podam bardziej szczegolowe pomiary i wyniki.


  69. EmuX itp. Gratuluje (autor: Sony Vaio2 | data: 18/11/10 | godz.: 04:08)
    dobrze mnie nie przeszkadza a Tobieludzie zwlekaja bo noz ATI bedzie szybsze@emuX i inni... HD5770 to jest tzw low-end te karty poza podstawowymnajpotężniejszą kartą graficzną HD5970.

  70. lepiej to nie komentowac, bo ci zaraz obroncy AMD-u (autor: josefek | data: 18/11/10 | godz.: 09:17)
    uduwodnia, ze po polsku nie umiesz pisac......

  71. @josefek (autor: Qjanusz | data: 18/11/10 | godz.: 09:34)
    nie przesadzaj...
    jak się postarasz, to ładnie Ci wychodzi. Nawet merytorycznie.
    Ale jak czasem drapniesz pazurem, to lepiej żebyś faktycznie nic na szybkiego nie pisał.


  72. @67 (autor: KaT | data: 18/11/10 | godz.: 11:26)
    no zobacz, a ja mam 5750@5770 i mam stabilne 50-60 fps w 1680x1050 AAx2 i pełnych detalach w takich tytułach jak Fallout: New Vegas, SC2, czy najnowszy COD: Black Ops. Grafa kupiona rok temu za niewiele ponad 400 pln wciąż daje radę.

  73. @72 (autor: popierdulka1234 | data: 18/11/10 | godz.: 12:34)
    nie każdy umie ze swojego sprzętu wycisnąć max. daj im kupić coś wg nich bezproblemowego.
    ktoś kto zna się na sprzęcie to lata mu to czy kupi ati czy nv, poradzi sobie z każdym podzespołem i będzie zadowolony


  74. @popierdulka1234 (autor: emuX | data: 18/11/10 | godz.: 13:12)
    za to ty umiesz, pewnie jak dobrze sprawdzić ci kompa to sadzi błędami np. na pamięciach. Ja jestem poweruser:] i potrafię wykazać błędy u AMD.

  75. @Piotruś (autor: Qjanusz | data: 18/11/10 | godz.: 14:02)
    "Ja jestem poweruser"

    wszyscy o tym wiemy i bardzo Ci dziękujemy że jesteś z nami i dzielisz się swoją mądrością.


  76. @emu (autor: draconewt | data: 18/11/10 | godz.: 17:14)
    A jako power user potrafisz wykazać błędy u Intela czy to już przekracza twoje możliwości?

  77. ale spóźniona ta oferma :D (autor: emuY | data: 18/11/10 | godz.: 19:03)
    o cały rok !!!
    ale lepiej późno niż wcale i do tego rewelacyjna wydajność i cena, co by tu nie mówić.
    Nareszcie zieloni wzięli się do roboty, a u czerwonych ??.. no cóż chyba się nie spodziewali ciosu między oczy :)
    Mogli najpierw wprowadzić 6970/6950, a nie zbijać bąki i wyklepać 68xx, w cenie starego 58xx - trochę tu bezsensu, pomijając 6850, który się nieźle kręci.
    Założę się, że jak wyjdzie 570/560, to radki 6xxx będą zbijane ceną, bo AMD wyprodukowało je po to by zgarnąć większy rynek w middle i nieźle się przy tym obłowić :)


  78. @emuY (autor: emuZ | data: 18/11/10 | godz.: 21:13)
    Nie podszywaj się podemnie. To ja jestem ten jedyny oryginalny i jakże elokwentny gosć.

  79. @up (autor: emuY | data: 19/11/10 | godz.: 17:36)
    XYZ - w sam raz :P

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL