Dziś ukazał się pierwszy patch do najnowszego benchmarka grupy Futuremark, który oprócz poprawek wprowadza nowe cechy zgłoszone przez użytkowników. Z ważniejszych zmian jakich dokonano warto wspomnieć o dodaniu zakładki z wynikami testów bezpośrednio w aplikacji (tylko w wersji Advanced i Professional) - wcześniej były dostępne jedynie poprzez stronę 3DMark.com. Właściciele SLI muszą poczekać na nowe sterowniki NVidii, na razie dla nich 3DMark 11 jest niedostępny. Pełna lista zmian w dalszej części informacji, zaś aktualizację 1.01 można pobrać ze strony: www.3dmark.com/3dmark11/download/update
K O M E N T A R Z E
Czy ktoś wie (autor: Qjanusz | data: 20/12/10 | godz.: 23:14) dlaczego Futuremark nie zaimplementował w najnowszym marku sprawdzonego silnika fizyki Physxa, tylko eksperymentuje z niszowym Bulletem?
Ja wiem (autor: Gigant | data: 21/12/10 | godz.: 00:08) bo PhysX to totalne gówno. liczy się tylko Bullet.
@Gigant (autor: Qjanusz | data: 21/12/10 | godz.: 00:46) no nie wiem...
Bullet jest otwarty i po części darmowy, więc nie może być dobry.
PhysX to klasa sama w sobie. Fakt że kosztuje, ale nic co dobre nie może być darmowe. PhysX jest zaimplementowany w np Batmanie i gra z nim odpalona wygląda żywo i cudnie. Zresztą stoi za nim wielka i licząca się firma, która mocno go promuje i opłaca studia developerskie, które się skuszą.
Tym bardziej mnie dziwi że Futuremark tak pobłądził...
Qjanusz (autor: Gigant | data: 21/12/10 | godz.: 02:09) pieprzysz jak potłuczony. co już nie jesteś za AMD?
a psiks to gówno właśnie dlatego ,że jest zamknięte. Futuremark wie co robi i nie promuje standardów bez przyszłości.
@Gigant (autor: Qjanusz | data: 21/12/10 | godz.: 11:18) "już nie jesteś za AMD" - głupie pytanie. Nawet gdybym tam pracował to nie był bym za ta firmą. Dlaczego miałbym być?