Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 26 stycznia 2011 
    

Kolejne GeForce GTX 560 Ti z zegarem 1GHz na horyzoncie


Autor: Zbyszek | źródło: TechConnect | 16:06
(28)
Wygląda na to, że GeForce GTX 560 Ti Super Overclock firmy Gigabyte wkrótce doczeka się konkurencji. Własne autorskie wersje kart GeForce GTX 560 Ti z układem graficznym taktowanym z częstotliwością 1000 MHz szykują już firmy Sparkle oraz Point of View. Będą to modele Sparkle Calibre X560 oraz POV TGT Beast. Obie karty zostaną wyposażone w zmodyfikowane płytki drukowane oraz niereferencyjny system chłodzenia. Jako pierwsza do sklepów trafi konstrukcja firmy Sparkle, która jest już praktycznie gotowa. Obok układy GF114 taktowanego zegarem 1GHz karta ma 1GB pamięci o częstotliwości efektywnej 4800 MHz, a jej chłodzeniem zajmuje się cooler Artic Accelero X2. Do zasilania mają służ dwie wtyczki: 6 i 8-pinowa.

Firma Point of View dopiero pracuje nas swoją kartą, która ma być wyposażona w dwie 8-pinowe wtyczki zasilające oraz cooler Arctic Accelero Extreme z trzema wentylatorami.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Kolejny (autor: Pararocker | data: 26/01/11 | godz.: 16:08)
    GTX560Ti z tak wysokim taktowaniem rdzenia! Do tego znakomite chlodzenie od Arctic w zestawie! Nic, tylko brać, konkurencja w postaci HD6970 jest duuużo drozsza.

  2. @up (autor: rookie | data: 26/01/11 | godz.: 16:22)
    Zażyłeś niebieską pigułkę, czy co? Konkurencją dla 560TI jest 5870:
    http://www.benchmark.pl/...-3578/strona/12975.html
    W tym samym teście widać jak produkty nvidii dają ciała w Crisis :) Widać, że fermi jest wysoce niedopracowaną architekturą...


  3. zasilanie (autor: buceek | data: 26/01/11 | godz.: 16:34)
    6pin + 8pin jak w HD 6990... Dziękuje postoje:P

  4. @2: (autor: Pararocker | data: 26/01/11 | godz.: 16:37)
    Tak... opieraj się nadal na testach z benchamark.pl, a daleko zajdziesz (wyniki splaszczone, do tego niedorzeczne, np na jednytm wykresie HD6850 jest jako pierwszy, przed HD6970 czy GTX500).

    Z polskich portali to tylko nvision, a z zagranicznych pare się znajdzie np. anandtech testuje w miare obiektywnie.
    http://images.anandtech.com/...graph4135/35174.png

    Co do konkurencji w postaci HD6970: pisalem oczywiscie o przypadku gdy obie karty (HD6970 oraz GTX560Ti) są podkręcone, link do takiego porownania:
    http://nvision.pl/...Articles-415-ndetails-18.html


  5. @4 nie zgodzę się (autor: buceek | data: 26/01/11 | godz.: 16:54)
    http://images.anandtech.com/...graph4135/35159.png
    http://images.anandtech.com/...graph4135/35181.png
    http://images.anandtech.com/...graph4135/35190.png


  6. @5: (autor: Pararocker | data: 26/01/11 | godz.: 17:09)
    Podales linki do wykresow z 3 gier, w ktorych akurat Radeony sobie lepiej radzą, spojrz jednak na caloksztalt testu, szczegolnie na zakladkę nt. wydajnosci w teselacji oraz gpgpu.

    Ponadto przeczytaj test GTX560Ti OC vs HD6970 OC (moj poprzedni komentarz - podalem link).


  7. kończcie te bajeczki ;] (autor: belixa | data: 26/01/11 | godz.: 17:26)
    Nvidia ma lepszą jakość i lepiej cieszy oko a dzięki fanom "szybkości" ATI mamy niższe ceny. Jest konkurencja i jest dobrze.

    Osobiście mam gdzieś opinie fanboyów ATI bo wole szczegóły, fizykę i ładną grafikę kosztem tych 10 fps. A wy nadal walczcie miedzy sobą o szybkość ;P


  8. @Pararocker (autor: bananowy song | data: 26/01/11 | godz.: 17:32)
    Zacznijmy od tego, że GPGPU ani teslacja nie obchodzi ludzi, którzy kupują karty z mainstreamu. Więc nie piernicz dyrdymał.

  9. para-dobor (autor: Jarek84 | data: 26/01/11 | godz.: 17:44)
    testow jest jak zwykle para-przekonujacy :E

  10. hahaha (autor: MateushGurdi | data: 26/01/11 | godz.: 17:46)
    nvision jest obiektywne! Hahaha to sie usmialem xD Akurat to co drogi trolu zarzucasz benchmark.pl jest cecha rozpoznwcza nvision ;p @belixa nie ma to jak powielac niesprawdzone bajeczki no nie? ale akurat usuwanie szczegolow celem zwiekszenia wydajnosci ostatnio przytrafilo sie nvidii, dziekuje dobranoc.

    Co do tematu to pamietam gdy wyszly Radeony 4890 z zegarem 1GHz i wtedy wszystkie trole pialy bez wyjatku ze puste MHz itd i nie warto zylowac zegarow celem zwiekszenia wydajnosci uniemozliwiajac OC. A teraz jak nvidia wypuszcza GTX 560 Ti to nikt nawet o tym nie wspomina. Dzialalnosc lokalnych troli zawsze byla tutaj dla mnie najwieksza zagadka, ale gdyby naprawde chcieli pomoc nvidii to by sie zamkneli bo od ich gadania moze wziasc niesmak jesli ktos poczyta komentarze i pomysli ze uzytkownicy GF-ow to same pieniacze. Think about it. Ten portal czytaja tez ludzie chcacy po prostu rozeznac sie w sprzecie


  11. @07 (autor: Arlic | data: 26/01/11 | godz.: 17:50)
    Ciesz się tymi 3 czy 4 grami, mimo że bullet i OP od AMD, jest lepszy i znajduje się w większej liczbie gier.

  12. @11. (autor: Mariosti | data: 26/01/11 | godz.: 18:04)
    Obawiam się że nie może się cieszyć tymi grami bo w civ IV ewidentnie jest jakiś problem z grą skoro 6850 ma tyle samo fps'ów co 6970... Podobnie tamte testy "obliczeniowe" - ani nie wspierały multigpu, ani nie korzystały z typów wektorowych do obliczeń... w efekcie porównanie wyglądało tak - GF obciążony na 99.9% swoich teoretycznych możliwości vs radeon obciążony w 20-25% zależnie od architektury... na serio... gg nvidia.

  13. @12 (autor: Pararocker | data: 26/01/11 | godz.: 18:09)
    Z Civ5 jest taki problem, że ejst to gra robiona od początku pod Dx11, więc takie wyniki AMD mnie nie dziwią.

  14. Karta z podium lidera Nvidii (autor: morgi | data: 26/01/11 | godz.: 18:21)
    wydajnosciowo swietna trojca 580+570+560OC, postrach fanow.

  15. kolejna mega karta od Nvidia (autor: Sony Vaio | data: 26/01/11 | godz.: 18:40)
    fizyksy,Cuda druga Irlandia.
    Czasem amd uda sie miec pare klatek wiecej, ale przy 100 cz 105 nie ma zadnej roznicy, za to Nvidia ma lepszy obraz, dodatki i ogolnie za caloksztal lepsza oplacalnosc.


  16. @13. (autor: Mariosti | data: 26/01/11 | godz.: 18:52)
    To oznacza że nie wiesz nawet ogólnie jak działają procesory, ani gry, ani wszelkiego rodzaju oprogramowanie. Dlatego mam do ciebie prośbę - następnym razem jak będziesz chciał napisać jakiś komentarz, pod jakimś newsem o tematyce związanej z procesorami, programami itp., daruj sobie i go nie pisz. Zamiast tego możesz pobiegać na dworze, pozwalam ci.

  17. @16 (autor: Pararocker | data: 26/01/11 | godz.: 19:33)
    Jesli prawda jest nie taka jak by się chcialo, to wg ciebie lepiej nic nie pisać?

  18. @Parafucker (autor: Vitorek | data: 26/01/11 | godz.: 19:53)
    Dokładnie tak jak piszesz... po co naginać fakty i czarować? Lepiej nie pisać nic i nie narażać się na krytykę... ty natomiast robisz to notorycznie:>

  19. @Paraciota (autor: lamik91 | data: 26/01/11 | godz.: 20:04)
    nie :) On chciał Ci uświadomić, że jak się nie znasz to nie pisz bzdur ! :)
    a z Twoich komentarzy wynika, że się nie znasz


  20. Ilość komentarzy trolli (autor: Arlic | data: 26/01/11 | godz.: 22:06)
    ostatnio przeważa ilość komentarzy użytkowników

  21. Emu'ś, Piotruś, Pararocker (autor: Arlic | data: 26/01/11 | godz.: 22:07)
    Czy ten czas świąteczny się już nie skończył ?

  22. @Pararocker (autor: buceek | data: 26/01/11 | godz.: 23:08)
    Ty podałeś link do jednej gry w której 6950 przegrywa z GTX 560 ja podałem 3 linki których wyniki dają zupełni inny obraz. Skoro Ty hipokryto możesz to czemu nie ja?

  23. @buceek (autor: rainy | data: 26/01/11 | godz.: 23:28)
    Jeszcze nie zrozumiałeś myślenia trolli w rodzaju Pararockera: dobre są tylko te strony/testy, w których karty Nvidii wypadają lepiej - stąd uwielbienie dla Nvision.

  24. skończcie (autor: krukuz | data: 26/01/11 | godz.: 23:39)
    Skończcie karmić te trole. Wdawanie się z nimi w dyskusje jest jak mówienie do ściany(mogliby w końcu zniknąć z tym swoim jednokolorowym światem.
    A na temat to karta w tej cenie nie jest opłacalna lepiej kupić modowalnego 6950.
    Aczkolwiek i tak nie wiem po co kupować grafikę za 1000 chyba że macie monitory po 30 cali.


  25. @2. (autor: DTOsman | data: 27/01/11 | godz.: 03:27)
    fajne te testy na benchmarku. GTX560 na 1 Ghz rozprawia się z HD6970. Kompromitacja AMD

  26. GTX560 1Ghz osiągał abliżone wyniki do HD6970 (autor: Qjanusz | data: 27/01/11 | godz.: 08:49)
    ale tylko w niższych rozdzielczościach. Wyższa rozdziałka (oczywiście z kartą za 1kPLN można grać tylko w 80x600) to już standardowo domena Radeonów.

    Ciekawa uwaga:
    "Pocieszającym może być fakt, że w kilku testach najwyżej podkręcona karta graficzna Gigabyte nawiązała walkę z droższymi od siebie – Radeonem 6970 i GeForce GTX 570. Dzieje to się jednak naprawdę sporadycznie.

    Zbyt wysoka cena to nie jedyna wada najnowszej karty NVIDII. Jest jeszcze pobór energii elektrycznej. GeForce GTX 560 Ti pod obciążeniem pobiera więcej watów niż jego największy konkurent, Radeon 6950"

    http://www.benchmark.pl/...-3578/strona/13008.html

    Oczywiście nie możemy zapominać że moc HD6970 osiągalna jest w cenie 990 pln (konta 1100 pln za 560Ti)
    Odpowiedź na pytanie, która karta jest bardziej opłacalna , nasuwa się sama.


  27. dodajmy (autor: DTOsman | data: 27/01/11 | godz.: 12:11)
    do tego, że 6950 jest bardziej gorący. Kompromitacja AMD, jak kupować kartę graficzną to tylko nVidia.

  28. ... (autor: Qjanusz | data: 27/01/11 | godz.: 13:20)
    ...jak przepłacać za karty graficzne, to tylko nVidia.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.