Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Wtorek 22 lutego 2011 
    

Kineckt i Windows 7 w końcu się dogadają


Autor: Wedelek | źródło: Ubergizmo | 09:56
(21)
Kontroler Microsoft Kinect dla konsoli Xbox 360 został ciepło przyjęty przez użytkowników i niemal natychmiast rozpoczęły się utyskiwania, że nie można z niego korzystać w połączeniu z komputerem PC i systemem Windows. Oczywiście równie szybko pojawiły się doniesienia o entuzjastach, którzy zaczęli pracować nad oprogramowaniem umożliwiającym używanie Kineckta z komputerem. Na szczęście sam Microsoft nie tylko nie ma zamiaru walczyć z podobnymi praktykami, ale też wyjdzie użytkownikom na przeciw publikując specjalne SDK dla Kineckta, umożliwiające pisanie oprogramowania dla systemu Windows 7.

Narzędzia oficjalnie pojawią się wiosną bieżącego roku i na chwilę obecną nie wiadomo jak będą one wyglądać.



 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Teraz (autor: Fatov | data: 22/02/11 | godz.: 10:25)
    czekac tylko na programy/ gry korzystające z K., oby się przyjęło.

  2. Na co to komu? (autor: RoXall | data: 22/02/11 | godz.: 10:49)
    Ilu użytkowników xbudy z tego korzysta? No właśnie to jest dobre dla niedzielnych graczy.

    A programiści mając co robić... niech się lepiej skupią na wyciskaniu ostatnich soków z optymalizacji kodu zamiast iść na łatwiznę.


  3. kinect (autor: mikay | data: 22/02/11 | godz.: 11:15)
    ma jedna zasadnicza wade - wymaga od cholery miejsca. do odmozdzajacych gier na xboxa jest calkiem fajny, ale jesli chodzi o komputer? jakos sobie nie wyobrazam "raportu mniejszosci" i machania lapami przed ekranem komputera, zeby sobie chociazby zapuscic muze i pobawic sie excelem :)

  4. a mnie się podoba pomysł (autor: Dabrow | data: 22/02/11 | godz.: 11:36)
    i czekam ąż ktoś wpadnie żeby zrobić sterowanie programami 3D przez takiego kineckta (-;

  5. Dabrow (autor: mikay | data: 22/02/11 | godz.: 12:19)
    tylko bedziesz musial spedzic troche czasu na silowni, zeby tak caly dzien machac rekami ;)

  6. Kwestia wyobrazni (autor: franc# | data: 22/02/11 | godz.: 12:53)
    ktorej ludziom z MS nie brakuje. Fakt, ze jednak mimo majkrosowatości opublikują SDK świadczy o tym, że zwęszyli pewien business. Wiele osob znowu kupi Winde tylko poto zeby pomachac rękami na pulpicie i poszpanować jak to można ikonki przenieść nie dotykając myszy.
    Nie wiem ilu z Was pamięta kosiarza umysłów - piękna idea VR szybko upadła, bo tylko super komputery byly w stanie obsłużyć tę technologię - dziś zrobi to najzwyklejszy piec...
    Możliwości tej technologii są nieograniczone!!! A to dopiero pierwsza wersja...


  7. Jeszcze się okaże (autor: pomidor | data: 22/02/11 | godz.: 13:49)
    że inny zrobią lepsze sterowniki od M$. Nie było by to dziwne.

  8. Informatycy dorównają pudzianowi (autor: Arlic | data: 22/02/11 | godz.: 13:54)
    już niedługo.

  9. eee tam (autor: Dabrow | data: 22/02/11 | godz.: 14:48)
    to machanie będzie siłką (-; Oby tylko nie zrobili ForceFeedback - bo całej ściany to jednak nie dźwignę (-;

  10. fajnie to może działać jako pomoc (autor: psemeq | data: 22/02/11 | godz.: 16:16)
    w aplikacjach do filmów czy muzyki. siedząc na kanapie oglądając film nie trzeba lecieć do myszki by zatrzymać, etc. w winampie, gestami ręcznymi ściszać, kolejne kawałki puszczać... wszystko zależy tylko od zasobności portfela, bo trzeba kinekta kupić... ;/

  11. A CO TO JEST (autor: LoneStarr | data: 22/02/11 | godz.: 18:00)
    KINECKT?

  12. @10 (autor: RoXall | data: 22/02/11 | godz.: 20:56)
    Zamiast lecieć do myszki polecisz po czujnik kineckt`a a jeśli weźmiesz go ze sobą to czemu nie wziąć ze sobą bezprzewodowej myszki/klaksy. Od paru lat piszę i gram z kanapy na kompie.

    Jedno jest pewne jest to początek nowej ery. Kiedyś może powstanie z tego coś fajnego. Raczej na pewno.


  13. tylko jak takie ostre oświetlenie w podczerwieni (autor: XTC | data: 22/02/11 | godz.: 21:25)
    wpłynie długofalowo na nasze oczy?
    http://www.youtube.com/...nFxA&feature=related
    Można by rzec, że MS to tam się nie narobił - kupili gotowe rozwiązanie od PrimeSense.


  14. XTC (autor: Arlic | data: 22/02/11 | godz.: 22:25)
    zależy od długości fali jaka jest stosowana.

  15. IR googles ? nie znam takiego urządzenia, bo takowe nie istnieje (autor: Arlic | data: 22/02/11 | godz.: 22:27)
    Chyba tani, chiński noktowizor za 50zł, który i tak ma ok. 30x-50x większą czułość od ludzkiego oka i zbiera 10x-15x więcej światła.

  16. Ja to widzę tak. (autor: Qjanusz | data: 22/02/11 | godz.: 22:29)
    Plazma, HTPC oparty na Zacate, XBMC z dopałką GPGPU i Kinect :-)

    Coś mniej więcej jak tu:
    http://www.youtube.com/...e=player_embedded#at=147

    tylko że bardziej profi.
    Chodzi mi taki koncept od dłuższego czasu po głowie :-)


  17. http://www.youtube.com/watch?v=apbhF6iw6R0&feature=related (autor: Arlic | data: 22/02/11 | godz.: 22:30)
    jest to około 900nm długość fali .

  18. @add (autor: Qjanusz | data: 22/02/11 | godz.: 22:30)
    http://www.youtube.com/watch?v=9RDqv7vqJIo

  19. trzeba nie mieć wyobraźni (autor: Seba78 | data: 22/02/11 | godz.: 22:45)
    aby nie dostrzegać tysięcy innych zastosowań dla tego pizdrełka. Tak pewnie wygląda np. przyszłość sterowania wszystkimi multimediami itd.

  20. @up (autor: Qjanusz | data: 22/02/11 | godz.: 23:33)
    dokładnie :-)

  21. emm drivery sa dostepne (autor: RusH | data: 23/02/11 | godz.: 09:10)
    od pol roku, SDK od primesense tez, M$ sie troche spoznil

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.