Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 8 marca 2011 
    

Oficjalna premiera kart Radeon HD 6990


Autor: Zbyszek | 11:45
(59)
Firma AMD oficjalnie wprowadza dziś na rynek swoje flagowe dwuprocesorowe karty graficzne Radeon HD 6990. Karty składają się z dwóch układów Cayman i mają zastąpić dotychczas oferowane również dwuprocesorowe Radeony HD 5970. Akceleratory mają łącznie 3072 procesory strumieniowe (1536 x 2) oraz 4GB pamięci GDDR5 (2 x 2 GB). Częstotliwości taktowania wynoszą 830 MHz dla układów graficznych oraz 5000 MHz (efektywnie) dla pamięci, natomiast maksymalny pobór mocy 375W. Ponadto karty mają przełącznik pozwalający na wybór jednego spośród dwóch trybów pracy: zwykłego i OC.

W trybie OC taktowanie układu graficznego jest zwiększane z 830 do 880 MHz, napięcie zasilania z 1,12 do 1,175V, natomiast maksymalny pobór mocy wzrasta z 375 do 450W.

Karty są wyposażone w jedno złącze DVI oraz cztery mini DisplayPort 1.2 a także najnowsze regulatory napięcia Voltera i obsługują wszystkie funkcje i nowości wprowadzone wraz z debiutem kart Radeon HD 6800 i 6900, w tym UVD 3.0, obsługę HDMI 1.4a i DisplayPort 1.2, obrazu stereoskopowego (AMD HD 3D), ulepszony filtr anizotropowy oraz technologię AMD PowerTune. Do zasilania służą dwie 8-pinowe wtyczki.

Sugerowana cena detaliczna wynosi 699 USD w Stanach Zjednoczonych, natomiast w Polsce 2499 PLN.




 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. . (autor: zigg | data: 8/03/11 | godz.: 12:04)
    .

  2. @Zigg (autor: Marek1981 | data: 8/03/11 | godz.: 12:42)
    czytałem i jestem pod wrażeniem wydajności. Ale prądu tez pobiera masakrycznie.

  3. AMD (autor: Conan Barbarian | data: 8/03/11 | godz.: 12:51)
    Niech tylko Buldożer będzie dobrym produktem, to naprawdę będzie świetny okres dla kupujacych.

  4. @hm (autor: skyler | data: 8/03/11 | godz.: 13:09)
    i czym tu sie zachwycac? kto z nas kupi cos takiego...ludzie to az 2500zl. cena nowego dobrago komputera. nie bede wspominal o pradzie, a podobno femi takie pradozerne....

  5. @skyler (autor: Marek1981 | data: 8/03/11 | godz.: 13:23)
    Coś mi się wydaje żeś jest nakierunkowany....
    przecież tutaj masz max 375W a Fermi (1chip) max 325W


  6. Nie dosc ze glosne (autor: Pararocker | data: 8/03/11 | godz.: 13:24)
    to i niewystarczająco wydajne: nie ma szans byc lepszy od GTX590, który ma byc do tego kartą cichą.

  7. Z testów wynika, (autor: krzysiek_mil | data: 8/03/11 | godz.: 13:25)
    że ewidentnie potrzebny jest niższy wymiar technologiczny. Mam na myśli wysoki pobór energii.

  8. A ja zaluje... (autor: b0unc3r82pl | data: 8/03/11 | godz.: 13:28)
    ... ze ta karta nie wyszla razem z debiutem kart 6950/6970. Wtedy zamiast SLI wybor byl by prosty...

  9. @krzysiek_mil (autor: Pararocker | data: 8/03/11 | godz.: 13:30)
    Pobór energi za wysoki? Wg mnie w tym segmencie nie ma to juz takiego znaczenia. Tutaj liczy się czysta wydajnośc, dobre wsparcie (obsluga przez gry obu GPU) oraz głośnosc wentylatora,

  10. kontyn. 9. (autor: Pararocker | data: 8/03/11 | godz.: 13:32)
    Oraz oczywiscie wsparcie dla innych zastosowan niz granie, a z tym, jak dotąd, u AMD nie jest za dobrze.
    Do tego boli fakt, że karta za tyle pieniędzy np. w Metro2033, Batmanie, JustCause2 czy Mafii2 będzie generowala gorszą grafikę niż nawet taki GTX560 który jest prawie 3 razy tanszy (karta AMD nie obsluguje CUDA i physX).


  11. @8 ... (autor: b0unc3r82pl | data: 8/03/11 | godz.: 13:36)
    .. ocywisci mialem na mysli CF a nie SLI :P

  12. @10. (autor: Mariosti | data: 8/03/11 | godz.: 13:50)
    Cuda i physx nie poprawiają jakości grafiki, physix potrafi najwyżej nieco bardziej komplikować modele geometryczne, ale nie ma to nic wspólnego z jakością wyświetlanej grafiki.

  13. Ad. @1 (autor: Bonusso3 | data: 8/03/11 | godz.: 14:17)
    Jak zawsze. Co jak co ale recki grafiki mają genialne.

    Bardzo ładne skalowanie. Prawie 90%. Wątpię żeby Nvidia miała podobnie ze swoim GTX580.

    Jeszcze tylko czekam na komentarz Sony Vaio... :)


  14. @Mariosti (autor: Marek1981 | data: 8/03/11 | godz.: 14:21)
    Ale on i tak tego nie zrozumie:)
    2 sprawa że osiągi gorsze tylko w benchmarku a w grze wymiecie wszystkie gpu nv:
    http://pc___.pl/art45101-5.html
    _ wiadomo co:) i w najwyższej rozdziałce NV nie ma co szukać


  15. @12 (autor: Pararocker | data: 8/03/11 | godz.: 14:30)
    http://www.gry-online.pl/S040.asp?ID=86 - masz tutaj caly akapit nt. wykorzystywania CUDA w JC2.
    Co do physX - owszem, dzięki niemu grafika jest ladniejsza. Z reguly to pozostające na ziemi odłamki czy powstawanie dymu w Mafii2 to wlasnie physX, ta technologia to nie tylko realistyczne falowanie plaszcza jak myslą niektórzy. A Mafii 2 z physX na High nie odpalisz nawet i na HD6990. Tak smao zresztą z Metro2033.


  16. 700$ (autor: vgr. | data: 8/03/11 | godz.: 14:45)
    to tylko 4 dni pracy w USA,,,, a w Polsce szkoda gadać

  17. @15 Co ty.. (autor: PrEzi | data: 8/03/11 | godz.: 15:12)
    Pierniczysz Pararocker...
    Zbanowali jednego fanboya to sie drugi uaktywnil... tych twoich pierdół nie da się wręcz czytać.
    Powiedz mi - W KTÓRYM momencie w JAKIEJKOLWIEK grze PhysX ma JAKIKOLWIEK wpływ na realne granie (chodzi mi tu konkretnie o to, co się pod wpływem tej 'fizyki' w grze realnie zmienia, przykład z wykorzystania Havoka - wyburzanie ścian przez które można przechodzić, animowanie fizyki postaci etc.).
    Jak dla mnie PhysX to do tej pory troche dymu, skrawek falującego materiału i parę odprysków i iskier bez żadnego wpływu na rozgrywkę.
    Dziękuję za taki wodotrysk, który powoduje to, że w ekstremalnych sytuacjach nawet najmocniejsze karty NV się dławią.


  18. @Pararocker (autor: krzysiek_mil | data: 8/03/11 | godz.: 15:21)
    niestety, ale PhysX to jak na razie są pierdoły, nie mające wpływu na grywalność i jakość grafiki w grach. W przyszłości, jeśli rozwinie się będzie miłym dodatkiem. Jak na razie nawet funkcjonuje pogląd o lepszym obrazie wyświetlanym przez Radeony. Osobiście nie potwierdzam, ale widziałem porównania, choćby na pclabie.

  19. krzysiek (autor: morgi | data: 8/03/11 | godz.: 15:26)
    To jest produkowanie smieci na ekranie, ale nie licz na to, ze inne fizyki sa lepsze, przede wszystkim wiekszosc nie jest darmo, albo ich po prostu nie ma w sensownym uzyciu. psiks jak narazie jest i nie zanosi na nowe fizyki na gpu.

  20. cóż (autor: scoobydoo19911 | data: 8/03/11 | godz.: 15:47)
    Nowy Radeon to mocna bestyjka i nie ma się co spinać, ale tu się rozi pytanie czy dla większości graczy jest sens wydawać ponad 2 i pół klocka żeby mieć trochę więcej fps przy ekranie 1680x1050 czy 1920x1080? Szczerze mówiąc wątpie. Za niecałe 1300 zł można mieć gtx570 czy hd5970 które sobie bezproblemowo poradzą z wyżej wymienionymi rozdzielczościami w sli czy cf będą wydajniejsze.

  21. @20 (autor: Pararocker | data: 8/03/11 | godz.: 16:04)
    Zgadza się, dużo lepiej zakupic 2x GTX570 zamiast tego glosnego i nieoplacalnego czegos od AMD.
    Nie dosc ze taniej, to i jeszcze wydajniej, wpiera physX oraz CUDA, a więc nadaje się rowniez do czegos innego od grania.


  22. @21 (autor: Marek1981 | data: 8/03/11 | godz.: 16:21)
    Jak widać nawet nie potrafisz zrozumieć zwykłej wypowiedzi.
    Ale cóż każdy może się wypowiedzieć ...


  23. Jak to mówią? (autor: Alt-Computer | data: 8/03/11 | godz.: 17:09)
    Król jest jeden :)))

    http://www.techpowerup.com/...deon_HD_6990/22.html


  24. Zgadzam sie (autor: morgi | data: 8/03/11 | godz.: 17:31)
    maja gold medal w kategorii najwiekszego wyjca i suszarki wsrod kart graficznych, niewyobrazalne, ze mozna takie padlo wprowadzic, ale Nvidia moze to przebic, kto wie. Powrot do czasow prl, kiedy wozono sie na glucho i w ciemno.
    'There’s no way around the fact that the 6990 is an extremely loud card; and while games aren’t as bad as FurMark here, it’s still noticeably louder than everything else on a relative basis'


  25. Panie Morgi vel Morgi (twojepc.pl) vel Rookie (autor: Alt-Computer | data: 8/03/11 | godz.: 17:43)
    vel Jacek Kleyff:
    IP: 167.202.201.4

    A co Pan powie na temat wydajności Króla?


  26. I drugie pytanie (autor: Alt-Computer | data: 8/03/11 | godz.: 17:44)
    już się Pan pozbył telefonu LG? czy dalej go Pan wychwala?

  27. nie jest (autor: piobzo | data: 8/03/11 | godz.: 18:45)
    źle.. mogło być znacznie cieplej i głośniej... wydajność była do przewidzenia.. niestety cena duża.. za cene poniżej 2000zł była by to świetna konstrukcja... bardzo opłacalna.. a tak.. jest tylko przeciętna

  28. Ale mam frajde z czytania komentarzy ;-P (autor: Marcel | data: 8/03/11 | godz.: 18:58)
    Szczególnie krzykaczy z obozu nV.
    Jak pojawił się GTX480 (pomimo 1 GPU) to pobór prądu i głośność były "akceptowalne"...
    No cóż, jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Ale spokojnie, niedługo wyjdzie 590-ka, wtedy punkt widzenia znów się zmieni. Całkiem możliwe że nawet pokona HD6990 (a wtedy wszystko będzie można mu wybaczyć).


  29. @Morgi (autor: pebal | data: 8/03/11 | godz.: 19:24)
    Puknij się w czoło i nie pisz nic więcej.

  30. morgi (autor: Gigant | data: 8/03/11 | godz.: 22:30)
    Chcesz aby karta 450W była cicha jak ta za 100zł? No to dokup sobie bloczek wodny i będziesz mieć ZERO decybeli ;)

    A Nvidia nie przbije Radzia bo jest tak samo jak Radzio limitowana do 450W (2x pin8 po 150W i PCI_E 150W). ;)


  31. Pararocker (autor: Gigant | data: 8/03/11 | godz.: 22:50)
    Psiksa to ty se możesz w doope wsadzić....
    Na directcompute można takie same efekty zrobić jak nie lepsze.

    Psiks to margines i nie ma szans wygrać z DC Physic i OpenCl Bullet.


  32. Piękny cios ze strony AMD!!!!!!!!!!! (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 10:08)
    na in4 jest super recka.

    Karta po prostu genialna. Nie tylko bije na głowę dotychczasowego króla (HD5970), to jeszcze robi to przy umiarkowanym podorze prądu, zadowalającym hałasie (CICHSZA NIŻ GTX480!!!) i co najwazniejsze, AMD ZNALAZŁO LEKARSTWO NA MIKROPRZYCIĘCIA - zmorę multiGPU dowolnego producenta.

    Dopracowane stery, super wydajność, genialne OC, jak na multiGPU. BOMBA!!!


  33. AMD=TANDETA!! (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 10:28)
    . Jesli chodzi o mikroprzycięcia na HD6990 - z testów benchmarka: Crysis jak dotąd był niegrywalny w 1920x1200 w maksymalnych detalach i wygładzaniem krawędzi. Mając do dyspozycji kartę Radeon 6990 wydajność w wielu miejscach spadała dość nisko, co wpływało na komfort grania. Identyczna sytuacja miała miejsce na Radeonie 5970.

    Dodatkowo w grach takich jak Lost Planet 2 lub Hawx2 na AMD się nie da grać! Zaś w takich grach jak Civilization 5 w 1920x1200 z AAx8 twój BÓG HD6990 jest wolniejszy od GF GTX560Ti SLI buhaha


  34. Ciąg Dalszy (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 10:33)
    Zaś jeśli chodzi o głośność to HD 6990 jest porównywalny z GTX480 i sporo głośniejszy od GTX580. Pobór prądu zabija:

    http://www.hardware.fr/...-carte-tous-records.html

    Teraz czekam na odwet z twojej strony fanbojku AMD :D


  35. no i wyszło szydło z worka (autor: Sony Vaio | data: 9/03/11 | godz.: 10:35)
    inne portale już opisują manipulację amd!!!
    Wszystkie testy były robione w trybie "turbo" po przełączeniu drugiego biosu, ale UWAGA amd oficjalnie informuje, że używanie drugiego biosu z wyższymi taktowaniami równa się utracie gwarancji!!!


  36. dla fanbojów amd (autor: Sony Vaio | data: 9/03/11 | godz.: 10:37)
    "Firma AMD twierdzi, że użyła dwóch układów BIOS tylko ze względu na to, że tanie zasilacze mogłyby mieć problemy zapewnieniem nowemu Radeonowi "mocy". Redakcja serwisu nie przyjmuje jednak tego tłumaczenia tak łatwo.

    Firma AMD bowiem, jak twierdzi Bit-Tech.net, zastrzega, że używanie przełącznika BIOS (Antilles Unlocking Switch) powoduje utratę gwarancji! Dodatkowo serwis został poinformowany, że przytłaczająca większość danych porównawczych (wydajności) firmy AMD była oparta na... ustawieniu ekstremalnym.

    Trzeba przyznać, że podejście AMD jest niedorzeczne. Jak inaczej nazwać sytuację, w której standardowa funkcja, z której do celów marketingowych korzysta sam producent, dla użytkownika wiąże się z utratą praw gwarancyjnych? "


  37. @Dregor (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 10:41)
    ja nie potrzebuję zakładać innego konta, z którego obrażam innych, przeklinam, pisze nieprawdę i ogólnie robię chlew.

    Jesteś niewiarygodny i zaniżasz poziom wypowiedzi.

    Wsadź sobie swojego gorącego GTXa w przedział!


  38. Edit... (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 10:44)
    Dla mnie AMD zawsze było i będzie tandetą. Ten sprzęt nie nadaje się do niczego:/ Miałem HD5970 przez pół roku i to była straszna męczarnia - gry chodziły jak chciały a dość często było tak że jak wyszła nowa gra bądź demko to zawsze na AMD się . :/ Plątanina ze sterownikami, istny horror - nie życzę temu największemu wrogowi. Przez to jebane AMD aż dostałem nerwicy bo wypieprzyłem wtedy na ten złom 2400 zł i czułem się jak kapitan statku dosłownie. Ciągle coś . na tym złomie nie chodziło:/ A jazda ze sterownikami to była taka że jak AMD coś naprawiło w grach w jednych sterownikach tak później w innych to . i tak w koło macieju:/ Miałem ten złom przez pół roku, wkońcu powiedziałem DOŚĆ TEGO sprzedałem ten złom za 1600 zł i kupiłem 2xGTX470 Asusa i jestem mega zadowolony. Już na nominalnych zegarach 2xGTX470 zmiażdżyły wydajnościowo na maksa wykręconego czyli 950MHz na rdzeniu i 4.70GHz na pamięciach a w dodatku 2xGTX470 pięknie się u mnie kręcą. Oto mój sprzęt:

    Intel Corei7 920 D0 1.29V + Scythe Mugen 2 z Fanderem 120 mm, Asus Rampage II Extreme X58 Tylesburg,6144MB 1600@1910MHz DHX Dominator CL9 (3x2048), Asus 2xGTX470 1280MB 320bit, Vertex 2 60GB SSD jako dysk systemowy WD VelociRaptor 3000HLFS 300 GB, Serial ATA/300 10000 RPM 16MB cache, 2xWD Caviar 1.0TB Black 32MB Cache, WD Caviar 1.0TB Black 64MB Cache, LG Combo (DVD+/-RW + Blu-ray + HD-DVD) GGC-H20L black BOX, Be Quiet Dark Power Pro P8 1200W, Asus Xonar HDAV 1.3 Deluxe + głośniki Logitech 5.1 Z-5500 THX, Klawiatura Logitech G15, ,Myszka Logitech G9, Podkładka pod mysz Razer Goliathus Alpha Speed RZ, Windows 7 Ultimate x64 PL, Monitor LCD DELL 24'' U2410 H-IPS, Telewizor 40 cali LED Sony KDL-40NX700.


  39. na. (autor: piobzo | data: 9/03/11 | godz.: 10:52)
    całe szczęście ludzi którzy dają się nabrać na taki bełkot jak twój dregor jest coraz mniej.. a i ludzi którzy chcą ci udowadniać twój brak racji wciąż przybywa... ja proszę uprzejmie wykropkować tego pana nade mną.. za brak kultury osobistej w wypowiedzi.. chodzi mi o zwroty takie jak "jebało","kurwa" itp..

  40. @DYD - zrób coś proszę z chlewikiem z posta nr 38 i wcześniejszych (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 10:55)
    ...

  41. Piobzo (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 10:56)
    Bełkoczą i płaczą zawsze Fanboje i trolle AMD! Ja opisałem swoją przygodę jaką doświadczyłem z HD5970. I powiedziałem sobie NIGDY WIĘCEJ AMD.

  42. ja znam kolesia, który nie mogąc doczekać się do Fermi (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 11:03)
    kupił właśnie HD5970.

    Jako fan nVidii, podchodził sceptycznie do Radeona. Po zakupie dziękował mi kilkanaście razy że go namówiłem.
    Zadowolony jest do dnia dzisiejszego!


  43. ..wulgaryzmów (autor: piobzo | data: 9/03/11 | godz.: 11:09)
    ...wiesz kto używa?(nawiązanie do bełkotu i płaczu fb amd)

    chciałeś zabłysnąć wiedzą i doświadczeniem? bo raczej wyszło na to, że dostałeś "komputr" od syna i się przegrzewa bo słoma w "wirnik wlozła".. ponad to masz problem z:
    -instalacją sterowników, (czego ja nie mam nawet na Linuksie na którym ostatnio eksperymentuje, ponad to jestem zadowolonym posiadaczem win7x64 prof);

    -dobieraniem słownictwa i ubogością leksykalną;
    -szkorbutem?;


  44. Up.. (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 11:09)
    Też nie mogłem doczekać się na Fermi od NV więc zakupiłem HD5970 z myślą że będzie wszystko cacy - jednak nie było, uwierz mi. Nie zdenerwowałbyś się gdybyś na kartę wydał 2400 zł ciężko zarobionych pieniędzy a potem ta gra Ci nie chodzi, albo tak jak było w Bad Company 2 lub w Crysisie gdzie klatki mi spadały do 20 FPS:/ I to ma być karta za 2400 zł tak? Odpalam AVP 2 i też z tessalacją i detalami na maxa z AAx4 w 1920x1200 ten Radek ledwo co dyszał, klatki naprawdę mega w dół spadały. Z 2xGTX470 nie mam żadnych problemów i FPS nie lecą mi w dół jak głupie co nie mogę powiedzieć tego samego o HD5970. Powiem jedno 2xGTX470 ma gigantyczną moc obliczeniową w środowisku DX11, to jest widać gołym okiem.

  45. @up (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 11:30)
    gołym okiem widać że masz problemy nie tylko z komputerami...

  46. . (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 11:32)
    .

  47. jak (autor: piobzo | data: 9/03/11 | godz.: 11:33)
    widzisz moc karty gołym okiem to z chłodzeniem jest coś nie tak

  48. . (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 11:38)
    .

  49. Up.. (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 11:41)
    Mylisz się i to bardzo. Grave bardzo mądro i rzeczował pisał i nie miał klapek na oczach!! Konto mam tutaj od dawna i cały czas czytałem wasze wypowiedzi jak się udzielaliście ale niestety nienawidzę jak ktoś jest fanbojem:/ Owszem miałem przez kilka lat również sprzęt na AMD i dotąd go miałem jak się nie sparzyłem na A64 Venice i Abicie AV8 na VIA K8T800Pro.

  50. od dawna (autor: piobzo | data: 9/03/11 | godz.: 11:47)
    pół roku w it to nie od dawna

  51. . (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 11:49)
    .

  52. dregor (autor: piobzo | data: 9/03/11 | godz.: 12:02)
    proszę http://support.amd.com/...ownload/Pages/index.aspx
    próbuj aż ci się uda ten pierwszy raz jest trudny ale się nie poddawaj.. Nadole masz filmiki które ci poprowadzą ...z nvidią sobie radzisz mówisz to nie szukam ale jak tylko coś to powiedz


  53. @Dregor (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 12:04)
    "bardzo mądro i rzeczował pisał"

    Ty tez piszesz bardzo mądro i rzeczowo.
    z przeklinaniem i robieniem chlewiku również sprawnie Ci idzie.

    Koniec tego mielenia.
    AMD wydało kinga, które zastąpiło dotychczasowego kinga (również od AMD). Takie są fakty i proszę się z tym nie zgadzać - jeżeli ktoś ma czas na kopanie się z koniem.

    logout!


  54. [@ uWaga] nie bluzgać... (autor: DYD-Admin | data: 9/03/11 | godz.: 12:34)
    ...i nie słać wycieczek personalnych do innych, bo będą bany i kasowanie całych wypowiedzi...

  55. @Dregor (autor: lamik91 | data: 9/03/11 | godz.: 13:44)
    Jak nie potrafisz korzystać ze sprzętu to nie dziwota że miałeś takie przygody...
    Jak możesz pisać o Trollach AMD skoro sam bluzgasz na AMD a NVIDIA wychwalasz pod niebiosa... Oczywiście mam nadzieje że dostaniesz bana :)


  56. @up (autor: Qjanusz | data: 9/03/11 | godz.: 16:19)
    dzisiaj DYD widać miał dobry humor i banował za bluzgi, jak to się już zdarzało.

    Dregor może drugi raz nie trafić na taką promocję ;-)


  57. Up.. (autor: Dregor | data: 9/03/11 | godz.: 17:14)
    Szkoda na was słów:/ Fanboj zawsze będzie fanbojem:/ Dobrze że ja taki nie jestem i nawet AMD nie pohańbiłem a to że przejechałem się na tym to inna kwestia już jest.

  58. @trollofan Dregor (autor: lamik91 | data: 9/03/11 | godz.: 19:01)
    Zadziwiasz mnie... jak brak Ci na nas słów to po co piszesz ? pomyśl trochę zanim coś napiszesz...

  59. #Up (autor: Alt-Computer | data: 27/03/11 | godz.: 16:06)
    ciekawe, że na innym portalu ten sam oszołom już nie ma aż tak wykręconego konfigu :))

    "Intel Corei7 920 D0 1.25V + Scythe Mugen 2 z Fanderem 120 mm, Asus Rampage II Extreme X58 Tylesburg,6144MB 1600@1910MHz DHX Dominator CL9 (3x2048), Asus 2xGTX470 1280MB 320bit, Vertex 2 60GB SSD jako dysk systemowy WD VelociRaptor 3000HLFS 300 GB, Serial ATA/300 10000 RPM 16MB cache, 2xWD Caviar 1.0TB Black 32MB Cache, WD Caviar 1.0TB Black 64MB Cache, LG Combo (DVD+/-RW + Blu-ray + HD-DVD) GGC-H20L black BOX, Be Quiet Dark Power Pro P8 1200W, Asus Xonar HDAV 1.3 Deluxe + głośniki Logitech 5.1 Z-5500 THX, Klawiatura Logitech G15, ,Myszka Logitech G9, Podkładka pod mysz Razer Goliathus Alpha Speed RZ, Windows 7 Ultimate x64 PL, Monitor LCD DELL 24'' U2410 H-IPS, Telewizor 40 cali LED Sony KDL-40NX700. "


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.