TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 8 kwietnia 2002 |
|
|
|
Nieoficjalne specyfikacje NV30 Autor: R4v | 15:01 |
(4) | nVNews podało za serwisem Guru3D specyfikacje układu NV30 (następca NV25 czyli GeForce4 Ti) produkcji nVidii. Należy pamiętać, że są to plotki i przypuszczenia i niekoniecznie muszą odzwierciedlać rzeczywistość. Specyfikacja przedstawia się następująco:- jądro ma się składać z 73mln tranzystorów
- osiem potoków przetwarzających
- poczwórny Vertex Shader
- podwójny Pixel Shader
- podwójny Z-Bufor
- Advanced Anisotropic ("12nvx mode")
- T&L jako osobny układ
- obsługa Glide API
- 256-bitowy interfejs pamięci 750MHz DDR
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Prawda (autor: Cyborg-brak rejestracji | data: 8/04/02 | godz.: 18:01)
Obecny GeForce4 zawiera 63mln tranzystorow posiadajac 4 potoki i podwojny vertex shader.Wynika to z tego ze chip zwiekszy sie tylko o 10 mln tranzystorow.Wiec malo prawdopodobne zeby 4 dodatkowe potoki oraz 3 shadery zmiescily sie w 10 mln.Daje nam to do myslenia ze powyzsz specyfikacja jest troche falszywa!!!!!
- No tak (autor: Cyc-brak rejestracji | data: 8/04/02 | godz.: 18:04)
Przy takich parametrach uklad powinien zajmowac ok90-100mln tranzystorow.:D
- :(((( (autor: Fastdeath-brak rejestracji | data: 8/04/02 | godz.: 21:56)
API Glide ?? Nic nigdy sami nie wymyślą patałachy, mam nadzieję że ich ATI wykupi :)
Glide na produkcie Nvidii - kompromitacja.
Glide to świętość 3dfx'a. Glide only :)
- to tylko spekulacje (autor: Meteor | data: 8/04/02 | godz.: 22:40)
a glide to pewne wymysl dziennikarzy. Dzisiaj juz nikt nie pamieta, co to takiego.
BTW, wtutaj tego nie widze, ale podoba mi sie pomysl z ukladem trzymajacym obliczenia dla podstawowych ksztaltow lub transformacji, zeby karta nie musiala liczyc ciagle tego samego od nowa...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|