TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Czwartek 14 kwietnia 2011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Skoro już dali chłodzenie wodne mogli pójść o krok dalej (autor: SweetDreams | data: 14/04/11 | godz.: 15:41)
i zamontować system przeciwpożarowy - tej karcie może się bardzo przydać jeśli ktoś będzie chciał ją choć trochę podkręcić
- To chyba tylko jedyny sposób na ta kartę by ugrać pare hercow (autor: Promo | data: 14/04/11 | godz.: 15:50)
nie paląc karty...
- Mogli by dac (autor: culmen | data: 14/04/11 | godz.: 16:12)
Niereferencyjne PCB z mocniejsza sekcja zasilania
- POV/TGT GeForce GTX 590 BEAST (autor: bumblebee | data: 14/04/11 | godz.: 16:43)
Bestia potrzebuje basen wody i niestety elektrownię. Najlepszym rozwiązaniem byłoby zastosować elektrownię wodną.
Ta karta jest nieporozumieniem.
Czy nie lepiej spokojnie używać Gigabyte GV-N560OC-1GI?
- chlodzenie woda nic nie da (autor: zigg | data: 14/04/11 | godz.: 16:44)
jak sekcja zasilania idzie z dymem jak ma dostarczyc papu chipom w postaci 0,5kW
- @5. (autor: Mariosti | data: 14/04/11 | godz.: 17:00)
Mosfety chłodzone do 50 stopni vs te same mosfety niechłodzone pracujące w temperaturze 120stopni mają zupełnie różną charakterystykę pracy... a mianowicie te pierwsze bez problemu poradzą sobie z 2x większym prądem, tak więc gtx 590 z wodnym chłodzeniem gpu(i koniecznie sekcji zasilania) jest dobrym rozwiązaniem i nie powinien się palić nawet po solidnym oc.
- @6. (autor: bumblebee | data: 14/04/11 | godz.: 19:02)
"nie powinien się palić nawet po solidnym oc"
W przypadku tej karty solidne OC to kilka MHz i nic więcej.
- @7. (autor: KuTeR | data: 15/04/11 | godz.: 00:00)
"W przypadku tej karty solidne OC to kilka MHz i nic więcej"
W przypadku referencyjnej karty. Ta jest chłodzona wodą i jeśli faktycznie, nieprzegrzewająca się sekcja zasilania daje radę, to dlaczego karta nie miałaby osiągać wyników OC podobnych do 580-ek? Inną sprawą jest, że dwuprocesorowe grafiki to karty tylko do benchmarków i bicia rekordów, bo mikroprzycięcia psują całą zabawę. Jakże mogłoby to działać skoro jeden procesor generuje klatkę, która się jeszcze nie wydarzyła, czyli nie w czasie rzeczywistym tylko przyszłym...
- zwodowali kolosa (autor: Sony Vaio rev 8.0 | data: 15/04/11 | godz.: 09:36)
ubot sie zanurzyl, by wyplynac z nienacka i zaatakowac o swicie radeonki.
- @KuTeR (autor: Mariosti | data: 15/04/11 | godz.: 12:20)
Wszystko, zawsze jest renderowane z opóźnieniem, kwestia jest taka że w 1 gpu to opóźnienie to 1/fps a dla 2gpu 2/fps itd. Mikroprzycięcia nie z tego nie wynikają tylko z synchronizacji danych między gpu która odbywa się po wolnych magistralach takich jak pcie. Aby ten problem zupełnie przestał istnieć komunikacja między gpu musiałaby być znacznie poprawiona, a na dodatek musiałyby współdzielić ram, bo synchronizacja dodatkowych GB tekstur robi spory narzut.
- @9. (autor: pclab | data: 15/04/11 | godz.: 15:01)
...ale oberwal w wyniku ostrzalu z Niszczyciela 6990 i zanurzyl sie ponownie by osiasc na dnie Rowu Marianskiego i sie juz z niego nigdy nie podniesc. I tak Fermi przechodzi do historii.
- @9. (autor: bumblebee | data: 15/04/11 | godz.: 16:51)
Takie majaki mają marynarze nvidii po kilku tygodniach ukrywania się pod wodą, gdy na górze admirał Radeon panuje.
- Baaardzo (autor: JAna | data: 16/04/11 | godz.: 16:36)
drogi czajniczek do gotowania wody ;)
- @news (autor: popierdulka1234 | data: 18/04/11 | godz.: 08:56)
w sumie quad-sli na zimę podłaczyć pod grzejnik zamiast do chłodnicy i kilowatem jeden pokój nagrzeje :)
- ta karta, z takim chłodzeniem + wzmiocnona sekcja zasilania (na godne OC) (autor: Qjanusz | data: 18/04/11 | godz.: 15:56)
to istny miód w obudowie każdego szanującego się entuzjasty...
Szkoda że takich kart nie ma...
I mniejsza z jej ceną i tym, ile żre.
Takie karty muszą dużo kosztować i jeszcze więcej wciągać nosem KWów.
- @Mariosti Bredzisz takie głupoty, że śmiech na sali. (autor: KuTeR | data: 19/04/11 | godz.: 01:33)
Widać, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, więc nie zabieraj głosu. Nie chodzi o opóźnienie, tylko o to, że dwa procesory nie renderują jednej klatki (producenci zrezygnowali z tego sposobu, bo skalowalność była słaba), tylko jeden renderuje aktualną klatkę, a drugi tą, której jeszcze nie ma i jest to robione na zasadzie przewidywania (predykcji). Dlatego mikroprzycięcia są najbardziej widoczne przy gwałtownych zwrotach kamery, a nie występują wcale w odtwarzanych scenach (benchmarki, przerywniki, itp.)
PCI-E jest wystarczająco szybkie. Podłącz sobie zwykłą grafikę na PCI-E x4 to spadnie wydajność, ale nie będzie mikroprzycięć. Zresztą 2 GPU na jednej karcie nie komunikują się przez PCI-E, a problem przycięć jest tak samo widoczny jak na konfiguracjach dwuch kart i wydajność jest identyczna dla analogicznych GPU.
Jak już mówiłem, rendering klatek jest naprzemienny więc pamięć nie jest synchronizowana i każdy GPU ma swoją własną na wyłączność, dlatego powiedzieć dwuprocesorowa karta z 4GB RAMU musi być traktowana jak zwykła z 2GB.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|