Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 8 czerwca 2011 
    

Kinect Fun Labs wzbogaca wirtualną zabawę


Autor: DYD | 10:53
(10)
Microsoft, producent sensora ruchowego Kinect dla konsoli Xbox 360, udostępniła dla użytkowników Xbox LIVE darmowy program Kinect Fun Labs - projekt umożliwiający przenoszenie gracza na ekran telewizora, skanowanie otoczenia i obiektów znajdujących się wokół sensora oraz jeszcze bardziej szczegółowe śledzenie ruchów ciała, w tym ruchu palców dłoni. Dzięki dedykowanym gadżetom, można również przerobić rozmiar swojej własnej głowy (tzw. bobblehead), ożywić ulubione pluszaki oraz tworzyć niepowtarzalne dzieła sztuki gestami dłoni.

Dzięki ciągłej dostępności nowych gadżetów, można do woli korzystać z nowych możliwości Kinect, oglądać i głosować na dzieła przyjaciół oraz oceniać ulubione aplikacje.

Kinect Fun Labs został uruchomiony wraz z czterema gadżetami: Kinect Me, Bobble Head, Build A Buddy i Kinect Googly Eyes. Kolejne rozwinięcia będą dodawane od lipca tego roku, wsród nich Avatar Kinect oraz Kinect Sparkler.

Twórz i dziel się. Dzięki dedykowanemu serwisowi KinectShare.com, można także publikować swoje ulubione zdjęcia i filmy bezpośrednio na portale społecznościowe jak Facebook, Twitter i YouTube.

Skanowanie użytkownika
Aby przenieść się w wirtualny świat Kinect Labs, wystarczy stanąć przed sensorem Kinect, który zeskanuje użytkownika, przeistaczając go w awatara. Sensor uchwyci nie tylko wymiary postaci, ale również ubiór, styl uczesania oraz podobieństwo fizyczne.

- Kinect Me. Stwórz awatara, który wygląda całkiem jak Ty. Wystarczy, że staniesz przed sensorem Kinect, a Twoja twarz, uczesanie i ciuchy zostaną przeniesione na wirtualnego kompana. Możesz też zapozować do zdjęcia albo przygotować osobisty album.
- Bobble Head. Zabawę z Bobble Head ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia. Dzięki technologii skanowania użytkownika, możesz przemienić się w wielkogłowego dziwoląga, którym zaskoczysz znajomych. Odbijaj swoje wirtualne ja od ścian albo przyklej się na desce rozdzielczej samochodu i kiwaj się tak jak lubisz.

Skanowanie otoczenia
Zmień dowolny przedmiot w ulubioną wirtualną zabawkę. Wystarczy przytrzymać obiekt przed sensorem, a Kinect przygotuje jego trójwymiarowy model.
- Build A Buddy. Ożyw swoje otoczenie. Zeskanuj dowolny obiekt, dobierz dla niego nowe charakterystyki, dodaj swój własny głos i patrz, jak rodzi się Twój nowy najlepszy przyjaciel. Baw się z nim i nagrywaj zwariowane filmy.
- Kinect Googly Eyes. Zorganizuj swój własny teatrzyk lalkowy. Umieść wielkie "gały" na dowolym przedmiocie, i podaruj mu swoją osobowość, gesty i głos. Razem, napiszcie nową historię.

Śledzenie palców dłoni i zmiana tła
W lipcu, rozszerzona technologia śledzenia ruchów dłoni pozwoli na jeszcze większą swobodę i kreatywność. Pozwól swoim palcom przejąc kontrolę i steruj akcją na ekranie wszystkimi, lub którymkolwiek z nich. Nowo opracowana techologia skanowania tła pozwoli też na dokładniejsze przenoszenie użytkowników w nowe, wirtualne światy.
- Kinect Sparkler. Rysuj światłem! Zamień swoje ciało w szablon a palce w magiczne pędzle i pomaluj swój świat świetlistymi liniami. Twoj pokój, to Twoje płótno. Pokaż znajomym swoją kreatywność.

Avatar Kinect*
Dostępny również od lipca tego roku program Avatar Kinect pozwoli Ci spędzić czas z siedmioma przyjaciółmi w wirtualnym świecie - od studia nagraniowego po sceny z nocnych klubów, przez wystawne bankiety i deski teatru - i tworzyć nagrania z Waszych spotkań. Dzięki mocy techologii Kinect, steruj ruchami i mimiką swojego awatara, w nieosiągalny dotychczas sposób: Twój awatar odtworzy każdy Twój uśmiech, grymas, skinienie czy słowo. Niezależnie, czy spotykasz się ze znajomymi na pogaduchy, chcesz zainteresować przyjaciół z serwisów społecznościowych albo odegrać scenki z ulubionych filmów, Avatar Kinect otwiera przed Tobą nieskończony świat możliwości.

*Wymaga abonamentu Xbox LIVE Gold oraz sensora Kinect.



 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Kiedy to na blaszaka? (autor: insomnia | data: 8/06/11 | godz.: 11:03)
    Świetna technologia. Czemu na PC tego nikt nie zrobi? Kamerki i mikrofony są przecież bardzo powszechne, a rynek graczy liczny i możliwość podpięcia PC pod TV jest (hdmi).

  2. możliwość sterowania przez kamerkę na PC istnieje (autor: piaskoon | data: 8/06/11 | godz.: 11:20)
    i ma się dobrze (program jest darmowy). Nie pamiętam nazwy tego softu. Kiedyś się nim pobawiłem i wyrzuciłem. Ot ciekawostka.

  3. chyba tutaj jest to o czym mówię: (autor: piaskoon | data: 8/06/11 | godz.: 11:28)
    http://www.camspace.com/

  4. o prosze (autor: mikay | data: 8/06/11 | godz.: 12:37)
    profesor z Back to the Future odnalazl swoje miejsce :) niestety zasadnicza dla mnie wada kinecta jest to, ze wymaga cholernie duzo miejsca. wiem, bo sam sie bawilem :)

  5. at 4 (autor: Promo | data: 8/06/11 | godz.: 12:58)
    w jakim sensie dużo miejsca ? chodzi Ci o obszar poruszania sie człeka ?

  6. mikay (autor: piobzo | data: 8/06/11 | godz.: 13:57)
    w sumie przed 14" monitorem czy tv nikt się w to nie będzie bawił... a do oglądania +29" też jest potrzeba trochę miejsca

  7. @piobzo (autor: mikay | data: 8/06/11 | godz.: 14:04)
    bawilem sie na tym przed 46" ekranem i naprawde wymaga to cholernie duzo miejsca. do ogladania tv spokojnie 2-3m wystarcza, do grania z kinectem juz nie :) tutaj potrzeba spooooro wiecej. a jak sie jeszcze gra we dwie osoby, no coz...jest wesolo ;)

    @Promo - tak, chodzilo mi o obszar poruszania sie czleka.


  8. ad 7 (autor: mikay | data: 8/06/11 | godz.: 14:07)
    w sumie niewazne pod co podpiety jest xklocek, czy 14" monitor czy 50" tv, ruchy czlowieka sa zawsze takie same i wymagaja po prostu duzo miejsca, przynajmniej jesli chodzi o granie za pomoca kinecta :)

  9. mam kinect i lezy od 6mc nieuzywany (autor: Carmamir | data: 8/06/11 | godz.: 15:52)
    zero normalnych gier...

  10. kinekt niszczy rynek FPS na xboksie (autor: RusH | data: 8/06/11 | godz.: 16:47)
    co mnie wcale nie mrtwo bo kazde FPS na padzie to scierwo, ale mimo wszystko lol

    M$ chyba zabulilo publiszerom za promowanie kinekta i na E3 bylo od groma "fps" obslugiwanych przez gesty, problem polega na tym ze nie byly to normalne FPSy jak metroid gdzie jedna reka sterujesz postacia a druga sterujesz celowaniem, na XBOXA da sie tylko zrobic RAIL SHOOTery, czyli cos ala automaty do gry SEGI z lat 1990 gdzie ekran sam sie przesuwa a ty tylko celujesz


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.