Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 29 czerwca 2011 
    

AMD planuje szybkie wycofanie 45nm procesorów


Autor: Zbyszek | źródło: VR-Zone | 14:29
(56)
Po premierze swoich najnowszych 32-nanometrowych procesorów APU Llano oraz CPU z architekturą Bulldozer firma AMD zamierza szybko wycofać z oferty dotychczas oferowane 45-nanometrowe układy. Produkcja procesorów z serii Phenom II zostanie zakończona w 3 kwartale bieżącego roku, a serii Athlon II kwartał później - obie serie procesorów powinny być jeszcze dostępne na rynku przez kilka kolejnych miesięcy po zakończeniu produkcji. Układy z serii Phenom II zostaną zastąpione przez serię 4, 6 i 8-rdzeniowych procesorów FX z podstawką Socket AM3+, natomiast seria Athlon II zostanie wyparta przez APU Llano.

Od końca bieżącego roku produkowane będą już tylko wyłącznie 32-nanometrowe układy APU z serii A ("Llano") i CPU Bulldozer, oraz 40-nanometrowe APU z serii E z architekturą Bobcat.



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. koncepcja słuszna (autor: Qjanusz | data: 29/06/11 | godz.: 15:10)
    ale słowo "szybkie" w kontekście konkurencji jest nie na miejscu.

  2. Być może użyli okreslenia "szybkie" (autor: agnus | data: 29/06/11 | godz.: 15:13)
    w kontekście pierwotnych planów bo jak napisał przedmówca... w innym wypadku brzmi co najmniej zabawnie :)

  3. dokładnie... (autor: Seba78 | data: 29/06/11 | godz.: 15:22)
    wszystko jest względne:) szybko w kontekście poczynań konkurencji brzmi nieco śmiesznie:)

  4. ............ (autor: Marek1981 | data: 29/06/11 | godz.: 15:26)
    Szybko jako proces wygaszania produkcji w starszym procesie technologicznym.

  5. Seba (autor: Aamitoza | data: 29/06/11 | godz.: 15:39)
    Racja, bo intel nadal sporą cześć produkcji ma w 45nm ...i to jeszcze Core2, a nie tylko i5/i7 1 generacji.

  6. Podobno bludożery (autor: Dather | data: 29/06/11 | godz.: 15:49)
    Nie będą szczycić się wydajnością więc po co robić im wewnętrzną konkurencje z athlonem i phenomami?
    Trzeba przyznać że te "szybkie" jest zabawne ^^


  7. Dather (autor: Aamitoza | data: 29/06/11 | godz.: 15:54)
    A nie szybkie? 3 kwartały o tylko 32nm zostają - u intela minęło już 1,5 roku a dalej robią 45nm, więc nie wiem gdzie jest w tym coś smiesznego.

    A co do wydajności bulldozera - wróżka Ci powiedziała, czy kolega z podwórka? ;)


  8. Ani wróżka ani kolega z podwórka (autor: Dather | data: 29/06/11 | godz.: 16:02)
    sam zapewne widziałeś testy te głupie zakrywanie wyników jakby to naprawdę miało być nie wiadomo jaką wielką tajemnicą?
    Może się czegoś boją...prawdy że buldożery to wtopa? tak jak to inżynierowie amd przyznało?: http://www.brightsideofnews.com/...e.aspx?pageid=1
    Sam wierzyłem że bulldożery będą czymś lepszym, że złoże sobie dobry sprzęt za tanie pieniążki ale niestety to minęło i teraz liczę że chociaż trochę przyczynią się do spadku cen wydajniejszego szrotu.
    No cóż pozostało mi liczyć na niebieskiego smurfa :/


  9. Aamitoza (autor: agnus | data: 29/06/11 | godz.: 16:04)
    Zobaczymy jak im wyjdzie. Buldozery też mialy zdaje sie wyjsc szybciej a nadal na nie czekamy. Intelowi też nie zawsze wszystko wychodzi. Rzeczywistość rewiduje plany.

  10. agnus (autor: piobzo | data: 29/06/11 | godz.: 16:08)
    może i dobrze że czekamy.. bo powtórka z phenoma mogła by poważnie zachwiać wizerunek firmy który od dłuższego czasu ( w dużej mierze to zasługa fusion) jest dość dobry

  11. Pentium 4 przed premierą był wspaniały (autor: Plackator | data: 29/06/11 | godz.: 16:56)
    A co wyszło :D

    Seria HD4xxx miała nie wnieść dużego skoku, a co wyszło ?

    O serii HD5xxx nic nie mówiono, a co wyszło?


  12. nm wielkość kory mózgowej (autor: insomnia | data: 29/06/11 | godz.: 16:58)
    dalej mam procek w 90 nm i gdyby poszedł mi na 10 Ghz to by mi nie był potrzebny ten niby nowoczesny 32 nm wymiar, bo wydajność znowu by była powyżej średniej. Tak więc wymiar nie jest wyznacznikiem wydajności, ani taktowanie jak wielu myśli i porównuje do konkurencji. Gdyby wypuścili phenoma II x 4 w cenie 200 PLN w nowym wymiarze to wielu by było zadowolonych.

  13. @Dather (autor: ekspert_IT | data: 29/06/11 | godz.: 17:43)
    Głupoty mówisz. Mała poprawa w steppingu i naprawdę dużo da się zrobić. Phenom 955 w stepingu c2 miał tdp 140w i nie mogliby produkować nowszych wersji ze względu na ograniczenia podstawki am2+, natomiast stepping c3 miał tdp 95w i oferta produktowa doszła aż do wersji 980 z 3.7Ghz i to o tdp 125w. Mogliby wyprodukować wersję 4ghz o tdp 140w tylko po co skoro LLano już w ofercie a BD wyjdzie w ciągu 2 najbliższych miesięcy?

  14. @12 (autor: RoXall | data: 29/06/11 | godz.: 19:11)
    Zarówno Venice jak i Toledo w 90nm latał mi przekraczając 3ghz przy ~1,55V na dużym AC

  15. AMD wie co robi. (autor: mFuker | data: 29/06/11 | godz.: 19:38)
    Przespali moment, gdzie konkurencja już mamiła klientów, a teraz nie próżnują. Nauczyli się na błędach i nie śpią.

    Zdecydowanie pozytywnie z ich strony. Powoli, ale nadrabiają zaległości. Nie śpią.


  16. I co z tego że AMD (autor: pomidor | data: 29/06/11 | godz.: 20:08)
    wyjdzie z 45 nm. Jak mają kiepską architekturę to i nowy proces nie pomoże - będą mizerne zyski albo i brak. Na Buldozer i Liano dużo nie zarobią. Te procki czempionami wydajności na pewno nie będą, zaś połączenie 32nm i dużego rdzenia musi kosztować.
    Intel jeszcze przez co najmniej rok będzie zbierał grubą kasę z 45nm.


  17. @16 (autor: ekspert_IT | data: 29/06/11 | godz.: 20:31)
    Ale LLano nie ma konkurencji. Po prostu intel nie ma APU i taka jest prawda. Tylko AMD ma platformę pod GPGPU: Sprzęt i gotowe rozwiązania programistyczne. APU to przyszłość i nic tego nie zastopuje. Jeśli komputery PC i laptopy cały czas mają być najwydajniejsze to jedynie za pomocą llano bądź podobnych rozwiązań. Same procesory, biorąc pod uwagę ponadgigahercowe częstotliwości cpu w komórkach, nie mają świetlanej przyszłości.

  18. pomidor (autor: Gigant | data: 29/06/11 | godz.: 20:35)
    Spływaj z wątka o AMD. To nie miejsce dla ciebie ;)

    Llano ma 6 dekoderów i kręci się do ponad 5.4GHz więc nie martwiłbym się o architekture ;)


  19. gigant (autor: Aamitoza | data: 29/06/11 | godz.: 20:46)
    Skończ cholera bo to same bzdury.Nie ma żadnego 5,4Ghz, ani 6 dekoderów. Llano jest 5% szybszy od athlona II.

  20. Bulldozer (autor: PCCPU | data: 29/06/11 | godz.: 21:36)
    Niby Moduł ma mieć bardzo nowoczesny i wydajny(teoretycznie) FPU, nowoczesne instrukcje(wreszcie) to
    jaki by FX nie był w praktyce według mojego odczucia z jednej strony potencjalnie niska wydajnosc pojedynczego wątku(INT) zaś z drugiej strony modułów jest coś maławo bo tylko 4.
    Wracając do wydajności to mam nadzieje że przesłanki które krążą po sieci to celowa dezinformacja i uśpienie czujności konkurenta a nie ostatnie słowo co do wydajności.
    Według mnie Moduł BD powinien mieć wyższą wydajność INT(Single Thread) względem rdzenia K10 minimum 20-30% do tego max 6 Modułów a sukces FX jak i wielki powrót AMD murowany.


  21. PCCPU (autor: Markizy | data: 29/06/11 | godz.: 21:43)
    obecnie każda plota o wydajności bulldozera dla AMD jest korzystna, bo się o nich mówi i ich najnowszym procesorze. Co do wypowiedzi inżyniera AMD to podejrzewam że jest to były inżynier, i dawno się zajmował projektem, bo wątpię żeby któryś z inżynierów faktycznie się wypowiadał na ten temat. Nie przypominam sobie żeby ktoś mówił o architekturze przed premierą produktu jakiego kol wiek.

    AMD już od jakiegoś czasu rozkłada premiery w czasie, w sumie teraz wszyscy mieli nadzieje że w końcu upieką dwie pieczenie na jednym ogniu, ale z sobie wiadomych powodu przesunęli premierę jednego układu.


  22. @ekspert_IT (autor: pomidor | data: 29/06/11 | godz.: 21:47)
    Nie sobie to Liano ma ten GPU. Wielkość rdzenia ma podobną do SB, tyle że SB będzie sprzedawane jakieś 50% drożej.
    GPGPU (czyli także APU) już od paru lat ma robić rewolucję w desktopach, i jakoś jej nie widać.

    @Gigant
    Znowu tu przepełzałeś ? :) Obalam mity na temat AMD, więc to news dla mnie.
    Weź może czytaj plotki z większym dystansem, bo Ci to zostaje w główce dłużej niż potrzeba.


  23. pomidor q (autor: Markizy | data: 29/06/11 | godz.: 21:55)
    słyszałeś o wolnym rynku (chociaż z definicji)?

    Każdy sprzedaje to co chce, a czy znajdzie nabywców to zależy od klientów, wielu ludzi chce mieć dobre gpu i dobre cpu, llano jest do nich właśnie skierowane. Wiec ktoś uzna ze zbędne mu mocne igp kupi intela, ktoś uzna że potrzebne mu mocniejsze igp weźmie amd proste.


  24. Markizy (autor: PCCPU | data: 29/06/11 | godz.: 21:56)
    Masz rację choć z drugiej strony po tych wszystkich przeciekach można mieć mieszane odczucia co BD. Miejmy nadzieje że będzie dobrze.

  25. Markizy (autor: PCCPU | data: 29/06/11 | godz.: 21:56)
    Masz rację choć z drugiej strony po tych wszystkich przeciekach można mieć mieszane odczucia co BD. Miejmy nadzieje że będzie dobrze.

  26. @PCCPU (autor: pomidor | data: 29/06/11 | godz.: 21:57)
    Buldozer ma wzrost w IPC o jakieś 12% względem Phenoma. Samo AMD to mówi, potwierdzając wzrost całkowitej wydajności o 50% przy wzroście rdzeni z 12 do 16. Liczby nie kłamią. Szału (oczekiwanego) nie będzie.

  27. @Markizy (autor: pomidor | data: 29/06/11 | godz.: 22:02)
    Ja tylko twierdzę że Intel więcej zarobi na waflu od AMD, i tyle. Nie wiem co to ma wspólnego z wolnym rynkiem.

  28. ... (autor: Aamitoza | data: 29/06/11 | godz.: 22:17)
    to ja doleję oliwy do ognia.

    http://i53.tinypic.com/23j2u80.png

    4GHz bulldozer ES vs 4Ghz 990X od intela w grach (SLI). - test wykonany przy okazji testowania płyty AMD.


  29. pomidor (autor: Markizy | data: 29/06/11 | godz.: 22:24)
    zarabia więcej bo ma lepsze produkty, jest to kwestia architektury obecne llano bazuje na projekcie z 2003 roku czyli obecnie już 8 lat. Przeszła ona wiele modyfikacji, ale niektórych niedociągnięć nie da się tak nadgonić. A obecna architektura intela wyszła 3 lata temu (core 2 duo nie biorę pod uwagę jak k7 u amd), i była to całkowicie odmienna koncepcja od tej co była wcześniej (netburst).

    Podobnie można powiedzieć o gpu obecnych, amd więcej zarabia na układach z wafla niż nvidia a mimo wszystko obydwoje mają dochody i to nie małe.


  30. Amitoza (autor: PCCPU | data: 29/06/11 | godz.: 22:48)
    Ciekawe która to rewizja sampla była.
    Niby nie jest źle ale te gry chyba niewykożystują 6T ani tymbardziej 8T. Trzeba wziąść też pod uwagę że istnieje też SB który zapewne jeszcze lepiej by wyszedł w tych testach a już niedługo też będzie 6Core co prawda na LGA2011 ale jednak. Trzeba poczekać na więcej testów.
    Pomidor
    Z tego co pamiętam o ile dobrze pamiętam te 50% więcej według JF odnosiło się do przepustowości a nie wydajnośći.


  31. Amitoza (autor: PCCPU | data: 29/06/11 | godz.: 23:04)
    Wracając do tego testu to tak na dobrą sprawę nie ma pewności czy BD działał z faktycznie z zegarem 4GHz bo mogło być więcej jak i równie dobrze mniej. Także niewiadomo czy był to FX-8000. 6000 czy może 4000. Puki co obowiązuje NDA więc nie ma co wierzyć w źadne testy i napewno niemożna na ich podstawie wyciągać wniosków.
    Ja puki co w żadne testy z rewelacyjnymi czy to kiepskimi wynikami FX-ów nieuwierze gdyż jak dla mnie nie są wiarygodne.


  32. PCCPU (autor: Aamitoza | data: 29/06/11 | godz.: 23:07)
    To była recenzja płyty, a nie FX. Podali informacje, że był to 8 rdzeniowy FX ES z zegarem 4Ghz. Rewizja ponoć już B2 - innych informacji nie mogli podać i nie podali.

  33. Amitoza (autor: PCCPU | data: 29/06/11 | godz.: 23:32)
    Bardzo dobre wyniki ale to jeszcze za mało. Interesuje mnie przedefszystkim pojedynczy wątek.
    Z drugiej strony jeśli obowiązuje NDA to czy mogli ujawnić te wyniki?


  34. PCCPU (autor: Aamitoza | data: 29/06/11 | godz.: 23:49)
    Nie są to testy konkretnego modelu - podali zegar i że to FX ;)

    Poza tym właśnie tali test pokazuje najlepiej wydajność pojedynczego wątku i jak widać jest minimalnie poniżej i7 pierwszej generacji - więc będzie najprawdopodobniej około 15% wolniejszy od SB zegar w zegar. więc powinien być z 15-20% szybszy od phenoma - szału nie ma, ale przy 8 wątkach już wychodzi całkiem fajna wydajność. No ale trzeba poczekać na pełne testy.


  35. Amitoza (autor: PCCPU | data: 30/06/11 | godz.: 00:06)
    Jeżeli pojedynczy wątek jest na poziomie i7 pierwszej generacji to w sumie niebyło by źle a nawet było by dobrze. W końcu oznaczałoby to że Moduł(2T) jest znacznie wydajniejszy od Core SB.

  36. PCCPU (autor: agnus | data: 30/06/11 | godz.: 02:24)
    "przedefwszystkim"? Jezu... Przede wszystkim powinieneś zainstalować autokorektę do Twojej przeglądarki, bo jak rozumiem na szkołę już za późno?

  37. pomidor (autor: Gigant | data: 30/06/11 | godz.: 02:45)
    Jakie mity obalasz? AMD zakończy całkowicie produkcje 45nm procków w pół roku po wprowadzeniu 32nm. Intel 1.5 roku ma proces 32nm i nadal robi połowe w 45nm. Nie widzisz tutaj lepszości AMD to spływaj z wątku...
    Szybkości przestawiania produkji 3x szybsza niż Intel robi wrażenie...


  38. PCCPU (autor: Gigant | data: 30/06/11 | godz.: 02:56)
    Mogli ujawnić wyniki BD i złamać NDA o ile mają ale są to sample specjalnie z nałożonymi blokadami więc wątpie aby te wyniki były miarodajne... AMD się zabezpieczyło na wypadek niekontrolowanych przecieków. BD musi być mocny skoro go tak zatajniają...

  39. agnus (autor: PCCPU | data: 30/06/11 | godz.: 04:51)
    Dzięki za spostrzegawczość i znalezienie błędu który wkradł się pisząc na telu bez klawiatury qwerty. Myślałem że więcej błędów popełniam no ale widocznie nie jest jeszcze tak źle ;-)
    T9 nieużywam bo nigdy go nieużywałem przez co mam bazę wyrazów ubogą.
    @Gigant
    Może tak może nie czasto brutalnie zweryfikuje.
    ps. Oby się nieokazało że AMD nałoży blokadę na finalne wersje FX-ów by z litości Intela niedobić czasami(ironia on) :-)


  40. Planuje, czyli jkeszcze do masowej producji Llano nie gpotowy jest (autor: josefek | data: 30/06/11 | godz.: 07:00)
    a jak juz cos planuje na koniec roku, to trzeba bedzie z latem 2012 liczyc...a tak pozatym chcialbym tutaj obecnych specjalistow od ekonomi spytac ,jezeli sprzedaje Acerowi N030 z HD 6xxx i setem chipowym a acer w sklepie ten laptop za 370 euro( bez Vatu) oferuje, to ile w koncu AMD na tym zarabia, ze ma interes jeszce 7 miesiecy to produkowac....podobny model z E350 mozna za ta sama cene kupic....

  41. I co oni chca jeszcze produkowac.... (autor: josefek | data: 30/06/11 | godz.: 08:00)
    Jesli to prawda jest to sa jak zwykle zalosni:
    AMD Phenom II X4 P940

    The AMD Phenom II X4 P940 is a slow clocked quad-core CPU for laptops. Compared to the desktop Phenom II, the mobile Phenom II X4 offer no level 3 cache and are therefore compareable to the desktop Athlon X4 line. The slow clock speed allows the low powerconsumption (25 W TDP) but may lead to a bad performance in single threaded applications and games. The single thread performance should be between a 1.4 GHz and 1.7 GHz Core 2 Duo processor. If all four cores are used in benchmarks, the performance may reach the level of a Core i3 processor.

    As the current Intel Core i3 CPUs, the P940 offers an integrated DDR3 memory controller (up to DDR3-1066). However it is still manufactured in 45nm (SOI process).


  42. up. (autor: Krax | data: 30/06/11 | godz.: 10:18)
    amd nie sprzedaje prockow w cenie detalicznej.... ale napewno zarabia wiecej niz ty przez swoje glupie madrkowanie

  43. i juz po testach (autor: piwo1 | data: 30/06/11 | godz.: 10:19)
    na portalu konkurencji ciekawy artykul.
    llano daje rade.wydajnosc grafiki po podkreceniu bardzo dobra.50% zwyzki :)


  44. @Gigant (autor: pomidor | data: 30/06/11 | godz.: 10:29)
    Zacznij używać wyobraźni, bo dalej będziesz się kompromitował.
    Intel ma dużą liczbę linii produkcyjnych, i nie wprowadza od razu nowego procesu do wszystkich linii, tylko po kolei. Dlatego CAŁKOWITE, przejście zajmuje 2 lata. Nie musi się śpieszyć, bo CPU 45 nm nadal są świetne.
    W przypadku AMD tych linii jest mniej, więc jeżeli szybko zakończą produkcję z dwóch starych linii, przy jednoczesnym wypuszczeniu produktów z dwóch nowych linii, to powstaje złudny efekt 'szybkiego przejścia na nowy proces'. Niestety AMD musi opuścić CPU 45 nm bo nikt tego nie chce kupować, i zmniejszanie marży niewiele daje. http://techreport.com/discussions.x/21214
    Zarówno u AMD jak i Intela, uruchomienie nowej linii zdolnej do ZYSKOWNEJ produkcji zajmuje jakieś 2 lata.


  45. ... (autor: Aamitoza | data: 30/06/11 | godz.: 12:02)
    gigant, powiem tak - skończ już pie****ić. Recenzje w sieci się pojawiły, OC między 3,6, a 3,9Ghz - więc szału nie ma. Świetny OC GPU (+60%) świetny OC pamięci - kontroler ciągnie nawet do 2,4Ghz, co w phenomach X4 było nie do osiągnięcia (nawet 2Ghz były nie lada problemem), Wydajność zegar w zegar o 5% wyższa od Athlona II w części zastosowań. Więc nie ma żadnych 6 dekoderów ani niczego w tym rodzaju. Do tego AMD powiększyło L2, ale też go spowolniło - tak jak w 65nm athlonach, pewnie gdyby cache był równie szybki, to mieli byśmy większą przewagę nad athlonem II - zamiast 0-5%, to 5-10%. - może w kolejnej rewizji coś poprawią.

    Co do poboru energii w idle porównywalny lub często niższy od i3 2100, w pełnym stresie stresie na poziomie i5 2400.

    Jak za tę cenę to ciekawa oferta.


  46. Amitoza (autor: PCCPU | data: 30/06/11 | godz.: 13:49)
    W poście nr 33 miałem na myśli inne testy nie tylko z gier.
    O ile w grach FX może się całkiem dobrze sprawować o tyle w innych zastosowaniach MOŻE być kiepsko. Oczywiście mam na myśli pojedynczy wątek.
    ps. Mam nadzieje że doczekam dnia w którym będą testy Bulldozer-a u konkurencji jak z Llano + szczegółowy opis architektury.


  47. c42- widac to doslkonale po ich sytuacji na gieldzie (autor: josefek | data: 30/06/11 | godz.: 16:25)
    Tam zarabiaja ( albo okradaja) ich direktory i dziwnym przypadkiem walsnie o insider trading byl AMD wmieszany....nawet jak juz cos rzeczywiscie dobrego maja to musza produkcje u innych fabrykowac bo sami swoje fabryki arabom podarowali i napewno tam ktos z ich direktorow lapowke wzial....

  48. C42- a tak pozatym (autor: josefek | data: 30/06/11 | godz.: 16:33)
    Intel nawet w tabletach tych za 250 dollarow dominuje ze swoim kulawym Atomem a AMD moze odmawia producentom tych tanich tabletow swoich C50, bo przeciez nie chce zarabiac, oni wyzsze cele maja, ktore napewno sami nie znaja...

  49. pomidor (autor: Gigant | data: 30/06/11 | godz.: 18:33)
    A dlaczego Intel nie wprowadzi odrazu procesu 32nm do wszystkich procków? Przecież 45nm procki to już starocie...
    Tłumacz się bo po co kupować stare Core2 i Nehalemy jak jest szybszy i tańszy SB...


  50. Aamitoza (autor: Gigant | data: 30/06/11 | godz.: 18:49)
    Buhahaha cweluchu! Zobacz testy OC na purepc. Na jednym sreecnie z biosa jest max frequency 3600MHz. Widać, że producenci płyt ponakładali w biosie sztuczne ogranicenia żeby nie można było podkręcać Llano. Napięcie tez jest z kosmosu. AMD podawało 0.8-1.3 jako max a tu z 1.4V wyjeżdżają. No comment...

  51. ... (autor: Aamitoza | data: 30/06/11 | godz.: 19:37)
    blokady, to ponakładali, ale tobie na mózg. mit 6 dekoderów padł, to teraz będziesz szerzył mit 5,4Ghz? ;]

    napięcie jest takie, bo widocznie średnio udana rewizja. - jak widać steping B0, więc bardzo wczesny. Obecne llano najwidoczniej to produkty wypuszczone, aby wygenerować większy zysk, a nie przerzucać premiery jak w przypadku bulldozera - tylko, że w przypadku bulldozera wydajność i OC to ważne aspekty, które w llano się tak nie liczą. Więc z kolejnymi rewizjami i poprawą procesu na pewno będzie się to zmieniać i obniżą napięcia.

    przykłady - K10 wyszły w rewizji B2 i okazały się niedopracowane, a dopiero B3 poprawiło co miało poprawić.

    130nm Clawhammer dopiero w C0.

    bulldozery pokażą się też dopiero w B2, bo B0 i B1 nie spełniają oczekiwań.


  52. ... (autor: Gigant | data: 30/06/11 | godz.: 19:59)
    Żaden mit nie padł... AMD poprostu ogranicza wydajność tych procków przez blokade w Biosach żeby przypadkiem Buldożera pseudo core niepokonały ;) 6 dekoderów i 5.4GHz by zrobiły masakre...

  53. ... (autor: Aamitoza | data: 30/06/11 | godz.: 21:22)
    lecz sie ;)

  54. sam (autor: Gigant | data: 30/06/11 | godz.: 23:02)
    sie lecz...

  55. C42-widac ze na bilansach firm pojecia nie masz (autor: josefek | data: 1/07/11 | godz.: 07:20)
    zobacz ich ostatnie 5 latg, a potem dyskutuj, biberon juz sam trzymajac...

  56. Intel placac mnie swoim direktorom (autor: josefek | data: 1/07/11 | godz.: 07:24)
    zarobil prawie 25 % obrotu na czysto, wielki AMD doszedl , pomagajac sobie sztuczkami finansowymi do 8 % , wielki wyczyn....jak tak dalej pojdzie to nawet Llano nie pomoze, ale beda mogli sie w tej rzece zawsze za darmo wykapac...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.