TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 22 lipca 2011 |
|
|
|
CDProjekt Red prezentuje Patch 1.3 dla Wiedźmina 2 Autor: Wedelek | źródło: CDProjekt | 09:02 |
(11) | Wygląda na to że CDProjekt Red nie próżnuje i już teraz można pobrać kolejną paczkę poprawek dla Wiedźmina 2:Zabójcy Królów, oznaczoną numerkiem 1.3. Nowy patch zawiera długą listę poprawek, które obejmują zarówno błędy utrudniające grę, jak i animację niektórych postaci. Warto zaznaczyć, ze po aktualizacji gra w końcu obsługuje rozdzielczości 4:3, 5:4, 16:10, co jest wyjściem na przeciw oczekiwaniom graczy. Dodano również możliwość przechowywania części ekwipunku u karczmarza, zbalansowano znak Quen i umożliwiono wykorzystywanie mutagenów w alchemii.
Po zainstalowania łatki znika również launcher, który nie działa już dłużej w tle gdy gra jest uruchamiana, co powodowało niekiedy błędy. Na koniec twórcy dodali nowy DLC o nazwie „Wór pełen piór”, do którego możemy przystąpić w drugim akcie.
Nowy patch możecie pobrać TUTAJ
Poniżej znajduje się pełna lista zmian:
1. Nowy darmowy DLC – „Wór pełen piór” to nowe zadanie dostępne w drugim akcie gry. Aby je rozpocząć, należy udać się do ekscentrycznego Elthona mieszkającego w samotnej chacie niedaleko kamieniołomu w pobliżu Vergen. Największa nagroda czeka u Elthona dla najbardziej cierpliwych graczy.
2. Gra obsługuje formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:10.
3. Dodano schowek na przedmioty. Gracze mogą przechowywać przedmioty z ekwipunku w karczmach. Aby pozostawić przedmioty w schowku lub je z niego odebrać należy porozmawiać z karczmarzem.
4. Do ekwipunku dodano kategorię „Rupiecie” zwiększającą przejrzystość klasyfikacji przedmiotów.
5. Dodano nową kategorię w menu „Dodatki” umożliwiającą odgrywanie animowanych sekwencji (wspomnień Geralta, snów ukradzionych przez harpie, itp.) poza grą.
6. Wprowadzono opcję Szybkiego ładowania gry pod klawiszem F9.
7. Wprowadzono opcję chowania HUD aby umożliwić tworzenie zrzutów z ekranu bez wyświetlonych paneli. W przypadku nowych instalacji opcja ta dostępna jest domyślnie pod klawiszem „H”. Użytkownicy, którzy dokonali modyfikacji w konfiguracji klawiszy muszą przejść do panelu „Ustawienia klawiszy” w narzędziu konfiguracyjnym Wiedźmina 2, a następnie przypisać tej opcji wybrany klawisz. Uwaga: nie ma możliwości kontynuowania gry przy schowanym HUD.
8. Dodano licznik przedmiotów umieszczonych w kieszeniach.
9. Do panelu alchemii dodano opcję tworzenia kilku przedmiotów naraz.
10. Usunięto błąd polegający na braku obsługi rozdzielczości 2560x1440.
11. Rozwiązano problemy związane z technologią nVidia 3D Vision. Gracze nie muszą już odinstalowywać powiązanych sterowników.
12. Wprowadzono poprawki do obsługi funkcji 3D Vision, SLI oraz Crossfire przez grę.
13. Poprawiono obsługę funkcji Ubersamplingu przez karty nVidia
14. Wprowadzono poprawki do panelu opcji „Ustawienia klawiszy” umożliwiając konfigurację przycisków myszy dla osób leworęcznych.
15. Wprowadzono dodatkowe opcje ustawień klawiszy umożliwiające konfigurację przycisków służących do szybkiego wyświetlania paneli użytkownika.
16. Usunięto problem związany z resetowaniem opcji gry w momencie aktualizacji. Instalacja patcha nie resetuje już opcji gry.
17. Plik konfiguracyjny nie zostaje nadpisany w momencie aktualizacji i nadpisania launchera oraz urządzenia konfiguracyjnego.
18. Podczas aktualizacji launcher ulega zamknięciu zapobiegając pojawieniu się błędu aktualizacji.
19. Launcher zostaje całkowicie zamknięty i nie działa dłużej w tle.
20. Błąd aktualizacji „Zainstalowana wersja gry jest niewłaściwa lub niekompletna” pojawiający się w przypadku braku wystarczającej ilości miejsca na dysku systemowym został przeformułowany aby lepiej informować o przyczynie problemu.
21. Mutageny pełnią również funkcję składników alchemicznych. Częstotliwość pojawiania się słabszych mutagenów jest dużo wyższa niż silnych mutagenów, a ogólna częstotliwość pojawiania się wszystkich mutagenów została zmniejszona.
22. Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się mutagenów oraz w sklepie Thoraka.
23. Sekcja w prologu obejmująca ucieczkę przed smokiem pozostaje niedostępna do momentu ukończenia wszystkich części prologu związanych ze szturmem na twierdzę, łagodząc tym samym poziom trudności na początku gry.
24. Podczas walki z kejranem po zawaleniu mostu na mapie, na końcu mostu pojawia się pinezka mająca na celu pomoc graczowi w odnalezieniu właściwej drogi i ukończenie zadania.
25. W wielu zadaniach pinezki na mapach zostały poprawione.
26. Osłabiono moc znaku Quen – czas trwania znaku zmniejsza się o 20% szybciej po otrzymaniu ciosu od przeciwnika. Wprowadzono również inne, mniejsze poprawki związane z balansem tego znaku.
27. Usunięto problem związany z brakiem możliwości stosowania olejów na srebrnych mieczach.
28. Usunięto problem związany z petardami Smoczy sen. Sztylety zadają bossom połowę obrażeń.
29. Wprowadzono szereg optymalizacji w karczmie w Vergen.
30. Usunięto błąd podczas odgrywania muzyki w sekwencjach skradania się.
31. Usunięto błąd związany z siłowaniem się na rękę z Bartoszem Szkutą. Gracze nie mogą dłużej 32. bez końca wzbogacać się na siłowaniu z tym przeciwnikiem.
33. Usunięto możliwość rozpoczęcia walki na pięści z kobietą modlącą się pod pomnikiem w Vergen.
34. Przeciwnicy w mini grze w jednej z karczm zmieniają swoje pozycje we właściwy sposób nie blokując się nawzajem.
35. Usunięto błąd związany z mieczem Fenna podczas walki.
36. Usunięto błędy związane z Rękawicami zielarza.
37. W prologu Geralt zachowuje swój długi stalowy miecz przez cały czas, tzn. podczas sekcji szturmu nie jest ekwipowany domyślny miecz.
38. Usunięto błąd związany z nieśmiertelnością niektórych nekkerów.
39. Usunięto błąd związany z pojawianiem się podczas gry czarnego ekranu uniemożliwiającego dalszą rozgrywkę.
40. Nad gniazdami nekkerów po ich zniszczeniu nie pojawiają się dłużej ikony interakcji.
41. Po ukończeniu zadania „Zapach kadzideł” nie pojawia się informacja o zakończeniu zadania niepowodzeniem.
42. Usunięto nagłe przejście do gameplay’u tuż przed rozpoczęciem przerywnika z Cynthią i Filippą.
43. Usunięto Triss, Roche’a i Iorwetha podczas końcowej animacji tuż przed rozpoczęciem wyświetlania napisów końcowych.
44. Poprawiono ścieżki patroli strażników.
45. Usunięto możliwość zabicia wysłannika Redanii w namiocie Henselta, uniemożliwiając jego respawn.
46. Elfka w Vergen nie zastyga dłużej w pozie „stracha na wróble”.
47. Zgnilce pożywiające się zwłokami nie pojawiają się po spaleniu danego ciała.
48. Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonowaniem społeczności w grze.
49. Wprowadzono szereg poprawek w ustawieniach kamery w dialogach.
50. Wprowadzono niewielkie zmiany do sekwencji dialogowych (m. in. poprawiono gestykulację króla Foltesta na murach miasta w prologu).
51. Usunięto blokadę postępu w zadaniu „W szponach szaleństwa". |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- @NEWS (autor: popierdulka1234 | data: 22/07/11 | godz.: 09:19)
pierwszy raz w życiu czekałem na poprawkę do monitora, nareszcie sobie gierkę kupię i obadam :P
- PREMIERA (autor: ghs | data: 22/07/11 | godz.: 09:35)
PATCHA! czekamy na kolejną odsłonę cyklu czyli patch 1.4
- Patch (autor: el3ment | data: 22/07/11 | godz.: 10:40)
Jakos mi nie przeszkadzaly te pasy na gorze i dole ekranu.. Wrecz nadawaly grze taki "filmowy" klimat.. Jedyny plus tego patcha to dodanie mozliwosci przechowywania czesci ekwipunku u karczmarza.. Zacznie sie kolekcjonowanie.. ;)
- Dobra, jeszcze tylko 5 patchy. (autor: belixa | data: 22/07/11 | godz.: 10:47)
jeszcze 5 patchy i kupie grę od CD project. ;]
Nie oszukujmy się, na przykładzie totalnie niegrywalnego Blade and Sword. CD projekt NIGDY nie zrobi gry nie wymagającej 100000 poprawek.
- @4 Ciąg dalszy. (autor: belixa | data: 22/07/11 | godz.: 10:49)
To czekam na błyskotliwą ripostę kogoś, kto napisze, że brak testerów gier w Polsce. ^^
- @belixa (autor: el3ment | data: 22/07/11 | godz.: 11:19)
Z Blade byl problem, ale np. Z Gothic 3 tez tak bylo, i niestety tez potrzeba bylo kilka patchy, zeby gra byla grywalna.. A tutaj te problemy poprawiane w patchach zdarzaja sie tylko u niektorych graczy.. U mnie zaden blad nie wystapil podczas gry, nie liczac poczatkowych problemow z wydajnoscia, ktore pierwszy patch naprawil..
- matko (autor: myszon | data: 22/07/11 | godz.: 12:29)
takie wielkie Patch 1.3 na miniaturce, że od razu pomyślałem, że to patch 1.3 do FarCry.
- @belixa (autor: mikay | data: 22/07/11 | godz.: 15:28)
grales moze w Disciples III. tam pomimo ilus tam latek gra jak dla mnie to ciagle wersja beta. mialem dosc i gierka poszla do ludzi. tak niedopracowanego szitu bym sie nie spodziewal po genialnej dwojce.
- belixa (autor: Aamitoza | data: 22/07/11 | godz.: 15:51)
Najpierw zagraj, a potem stękaj.
Wiedźmin jest grywalny w 100% już od wydania - bez patchy. TO co tutaj masz to głównie dodatki i zwiększanie jego możliwości + kosmetyczne poprawki mało znaczących błędów.
Poza tym co ma CDPR (producent gry wiedźmin) do innych gier których CDP jest tylko wydawcą (a wydawca nie ma wpływu na błędy gry)? Bo nie bardzo rozumiem tę idiotyczną i pokrętną filozofię ;]
- @9 - na pewno już od wydania? (autor: lcf | data: 22/07/11 | godz.: 17:37)
Bo mi się przypomniał dzień premiery :)
http://50mb.pl/
- ... (autor: Aamitoza | data: 23/07/11 | godz.: 11:28)
śmieszna sprawa - ani razu do windowsa wiczer mi się jeszcze nie wywalił. Quick loada nie potrzebuję - ważne, że był quick save paski na 16_10 wcale nie przeszkadzały (nadawały lekko kinowego/filmowego klimatu) W walkach też jakiegoś problemu nie zaobserwowałem - a przeszedłem łiczera raz na wersjo premierowej, raz na 1.1, raz na 1.2 i pewnie teraz przejdę na 1.3.
Jednyne co odnotowałęm, to poprawa wydajności po przejściu na 1.1 i 1.2 i dodatki - a nie poprawy błędów, bo przechodząc 1.0 nie zanotowałem ich za wiele. - raz - słownie raz musiałem wczytać grę, bo coś się po krzaczyło.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|