TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 31 października 2011 |
|
|
|
Sterowniki Catalyst 11.10 WHQL opublikowane Autor: Zbyszek | 18:12 |
(13) | Firma AMD opublikowana swoje najnowsze sterowniki z serii Catalyst, oznaczone numerkiem 11.10. Sterowniki są przeznaczone dla kart i chipsetów IGP z serii Radeon od HD 2000 do HD 6000, mają certyfikat WHQL i zawierają optymalizacje dla gry Battlefield 3. Oprócz tego nowe Catalysty dodają obsługę konfiguracji Eyefinity z pięcioma monitorami w trybie portretowym lub krajobrazowym, zwiększają maksymalną obsługiwaną rozdzielczość konfiguracji Eyefinity do 16 000 na 16 000 pikseli oraz rozszerzają możliwości funkcji Bezel Correction.
Funkcja ta w przypadku konfiguracji Eyefinity odpowiada za uwzględnienie szerokości ramek monitorów w wyświetlanym obrazie i od teraz umożliwia korekcję również w przypadku monitorów o różnej gęstości pikseli.
Sterowniki można pobrać z tej strony. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Do testow (autor: Mario2k | data: 31/10/11 | godz.: 18:42)
Zaraz potestuje w BF3 podczas przeprawy przez sekwane .
- Się zmieścili w czasie ;) (autor: Kenjiro | data: 31/10/11 | godz.: 19:20)
Ale nie widzę poprawek dla Rage w zakresie OpenGL, chyba olali sprawę :/
- Kenjiro (autor: Markizy | data: 31/10/11 | godz.: 20:38)
albo za mało ludzi siedzi nad OpenGL stąd przeciągają się poprawki dla tego środowiska.
Poniekąd wina to producentów gier, bo w OpenGL ile jest obecnie gier 5, 10 % ?
- OpenGL To staroc w srodowisku gier !!!! (autor: Mario2k | data: 31/10/11 | godz.: 21:33)
Tak naprawde tylko ID Software na chama promuje
OpengL dla gier , a to dlatego bo jada na 10 letnim silniku i poprostu nie maja zaplecza zeby zrobic nowy silnik pod DX11 , zreszta sprzedali sie w calosci do Bethisdy . R.i.P ID Software z ich starym silnikiem pod OpenGL
- @4: (autor: MBR[PL] | data: 31/10/11 | godz.: 23:53)
Oj jeszcze zapłaczesz jak Ci Microsoft zagra - i celowo nie piszę "zatańczysz". Próbkę do czego prowadzi monopol na własnościowe API miałeś z DX wyższym niż 9.0c - MS stwiedził, że przez >=DX10 będzie zmuszał ludzi do kupna NT6.x - i w sumie się udało. DX10 i wyższych pod XP nie ma i nie będzie. Podobnie z DirectSound - obecnie pod Windows dla gier akceleracja sprzętowa dźwięku nie ma sensu - praktycznie wszystkie karty z DSP sprzętowym zostały sprowadzone do roli AC97/Azalia i wszystko liczy CPU.
M.in. dlatego trzymam kciuki za OpenGL, OpenAL i OpenCL - multiplatformowość może być nadzieją na zażegnanie zagrożenia monopolu własnościowego API MS.
- OpenAL (autor: RusH | data: 1/11/11 | godz.: 07:05)
OpenAL to obecnie jedyny sposob na akceleracje sprzetowa dzwiekuw viscie, to dopiero ironia :)
swoja droga creative kombinuje z openal jak moze aby zamknac kod tego projektu
- taaa (autor: bajbusek | data: 1/11/11 | godz.: 13:23)
na tych sterach nie daje się grać w Rage !!!
Poprzednia wersja z poprawką dawała radę, teraz mamy powrót do przeszłości ... Carmack Ty damski organie płciowy :P
- do bajbusek (autor: konopa | data: 1/11/11 | godz.: 15:59)
--> spokojnie da się pograć, zainstaluj patcha do rage, zmniejsz bufor textur na mały, utworz skrot na pulpicie tak aby uruchamiac gre z parametrem +jobs_numThreads 0; w sterownikach ati zaznacz: antyaliasing - uzyj ustawien aplikacji, filtrowanie anizotropowe - uzyj ustawien aplikacji, catalyst A.I. ma byc wlączone! - ustaw na zaawansowane, potrojne buforowanie rowniez wlączone, czekaj na odswiezanie pionowe - sprawdz sam; powyzsze stery ati sa imo lepsze od preview2 bo rage sie nie wyklada.
- @4. (autor: Kenjiro | data: 1/11/11 | godz.: 17:35)
Bzdurzysz co nieco, bo OpenGL na dzień dzisiejszy jest nieco z przodu jeśli chodzi o możliwości względem DirectX 11, a z wydania na wydanie różnica się powiększa. Oczywiście pewnie Microsoft się znów wysforuje jak wyda DX12, ale zanim to się stanie upłynie sporo wody w Wiśle.
Inną sprawą jest dostępność OpenGL na innych platformach niż Windows i Xbox, czym niestety DirectX pochwalić się nie może, co powoduje, że dobrze napisany silnik będzie działać na prawie każdej platformie łącznie ze smartfonami. Z tego też powodu UnrealEngine jest wielo-bibliotekowy czyli potrafi działać z DX, OpenGL i innymi wynalazkami, które przez historię się przewijały.
Tak więc wieszanie psów na OpenGL, bo Carmack skopał robotę przy optymalizacji silnika/gry, jest mocno nie na miejscu.
- OGL (autor: morgl | data: 1/11/11 | godz.: 19:03)
OpenGL będzie zyskiwał coraz bardziej na znaczeniu. I nie tylko za sprawą Unreal Engine czy Unigine, a dzięki platformom mobilnym (smartfony i tablety, które niebawem zastąpią konsole) i rozwojowi gier przeglądarkowych, np. na silniku Unity3D. To nastąpi znacznie wcześniej niż się wielu wydaje...
A Carmack... Cóż, ostatnią udaną grą ID było Quake 3 Arena, z roku 1999! Ostatnią wyprzedzającą graficznie (ale o słabym gameplayu) konkurencję był DooM 3 z 2004. Ostatnia dekada w wykonaniu ID to systematyczne odwalania lipy, a Rage jest już w ogóle poniżej krytyki (4.0/10 na Metacritic). Ani to grywalne, ani ładnie wyglądające.
- do konopa (autor: bajbusek | data: 2/11/11 | godz.: 14:43)
--> a nie łatwiej wgrać patcha do farcry albo przekompilować rage ?
Daj spokój, zapłaciłem za grę i nie mam zamiaru bawić się w obejścia - na poprzednich sterach mimo tych wszystkich kombinacji podczas wyścigów czasami texrtury i tak się waliły.
- do bajbusek (autor: konopa | data: 2/11/11 | godz.: 22:30)
-->sposob na rozwiazanie problemu istnieje. inna kwestia jest czy gra rage powinna byla wyjsc na rynek w takiej postaci w jakiej wyszla; zaplaciles za produkt i oczekujesz, ze gra bedzie dzialala poprawnie. zawsze mozesz skorzystac z przepisow dotyczacych zgodnosci produktu z umowa i domagac sie zwrotu poniesionych kosztow.
- do konopa (autor: bajbusek | data: 3/11/11 | godz.: 16:40)
--> coś robię źle, niestety podany przez Ciebie przepis powoduje wyłożenie się gry. Zaraz po odpaleniu ekran zamraża się i jedyne co mogę zrobić to <ESC> - wychodzę do windowsa z informacją, że program RAGE.EXE wygenerował błąd :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|