Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 4 listopada 2011 
    

iPhone 4S od 11 listopada oficjalnie w Polsce


Autor: Zbyszek | źródło: Apple | 23:17
(55)
Najnowszy smartfon Apple - iPhone 4S jest aktualnie dostępny w sprzedaży w 35 krajach świata. Firma Apple oficjalnie poinformowała, że już 11 listopada grupa ta powiększy się o kolejne 15 państw, wśród których będzie również Polska. Od przyszłego piątku iPhone 4S będą mogli kupić także mieszkańcy: Albanii, Armenii, Bułgarii, Czarnogóry, Grecji, Gwatemali, Hong Kongu, Korei Południowej, Malty, Nowej Zelandii, Panamy, Portugalii, Rumunii i Salwadoru. Cena telefonu w naszym kraju w zależności od pojemności zintegrowanej pamięci wyniesie od 2699 do 3699 PLN.

W związku z przypadającym tego dnia w naszym kraju Świętem Narodowym wolnym od pracy debiut iPhone 4S w Polsce nastąpi faktycznie dzień później - 12 listopada. Dzień wcześniej po prostu najprawdopodobniej nigdzie nie znajdziemy otwartego sklepu, trudno także oczekiwać aby telefon kupiony w dniu 11 listopada w sklepie internetowym został jeszcze tego samego dnia dostarczony kurierem.

Phone 4S jest wyposażony w nowy system operacyjny iOS 5 oraz dwurdzeniowy procesor Apple A5, dwukrotnie bardziej wydajny od układu A4 montowanego w iPhone 4. Oprócz tego smartfon ma aparat fotograficzny o rozdzielczości 8-megapikseli ze stabilizacją obrazu, umożliwiający nagrywanie filmów w formacie Full HD 1080p z płynnością 30 klatek na sekundę. Telefon jest dostępny w wersjach z pamięcią o pojemności 16, 32 i 64GB, z białą lub czarną obudową.

Smartfon który miał swoją oficjalną premierę dokładnie przed miesiącem trafił do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Japonii w dniu 14 października, a dwa tygodnie później - 28 października w kolejnych 28 krajach świata. Do końca roku telefon ma być dostępny w 70 krajach.


Rekomendowane ceny iPhone 4S w Polsce:

- iPhone 4S 16 GB – 2699 PLN
- iPhone 4S 32 GB – 3199 PLN
- iPhone 4S 64 GB – 3699 PLN

Telefon od dziś można już zamówić w systemie przedsprzedaży w Polskim Apple Store, pod adresem store.apple.com/pl. Apple zapewnia bezpłatną wysyłkę telefonu w ciągu 1 do 2 tygodni.



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Kolejek po to (autor: pomidor | data: 5/11/11 | godz.: 01:16)
    raczej nie będzie.

  2. Własnie się zastanawiam nad tymi ludźmi, (autor: Jacek_2004 | data: 5/11/11 | godz.: 01:16)
    którzy w tej chwili kupują na allegro iPhony 4s 64GB za 4600 zł. Co nimi kieruje ?

    http://allegro.pl/...ocka-fvat-23-i1897242761.html


  3. Łolaboga (autor: ZeXeL | data: 5/11/11 | godz.: 01:34)
    Toż to złodziejstwo! Komputer można za to kupić i to nie byle jaki...

  4. Mi nawet troszke zal... (autor: gantrithor | data: 5/11/11 | godz.: 03:34)
    tych wszystkich ktorzy oddadza dziewictwo czy nawet czesc ciala "nerke" zeby tylko byc na topie i miec iphona czy cokolwiek innego z nadrukiem apple.

  5. cena (autor: Migimax | data: 5/11/11 | godz.: 04:36)
    patrząc na ceny, zastanawiające jest że dołożenie 16GB i dołożenie potem jeszcze 32GB kosztuje tyle samo - czyli 500 zł :/

  6. Czyli uzywane bedzie mozna tanio kupic (autor: josefek | data: 5/11/11 | godz.: 05:58)
    przeciez milosnicy Appla nue maga z starymi sie pokazywac...

  7. @pomidor (autor: arra | data: 5/11/11 | godz.: 10:09)
    Może w Polsce nie, ale i tak ograniczenie w polskim sklepie Apple do max 2 sztuk na jednego kupującego coś mówi. Sam chciałem zamówić 3 sztuki, ale mogłem tylko dwie. za 2 tygodnie będą u mnie :). Czuję, że znowu jak zwykle będzie to najlepiej sprzedający się smartfon na świecie ;)

    @JAcek_2004: to samo co kieruje ludźmi kupującymi BMW, czy merole, chcą mieć sprzęt najwyższej klasy, kasa się nie liczy.
    Poza tym w sklepie jest o 1000 taniej ;)

    ZeXeL: można kupić komputer, tyle że po co mi 3-ci komputer? Komputera do kieszeni nie schowasz, więc co to za argument ;)

    @gantrithor: też nie rozumiem tych ludzi, na szczęście jednak chyba większość kupujących po prostu idzie do sklepu i kupuje.

    @Migimax: to dużo i mało, osobiście nie widzę potrzeby kupowania więcej niż 32gb (w czwórce nigdy nie zapełniłem tej pamięci)

    @josefek: chyba nie, nawet stare 3gsy w dobrym stanie nadal chodzą w okolicy 1000-1500. Dobry sprzęt będzie trzymał cenę, a chętnych jest gigantyczna ilość.


  8. arra (autor: Remedy | data: 5/11/11 | godz.: 10:33)
    Chyba nie bardzo rozumiesz co oznacza pojęcie "gigantyczna".

  9. ciekawe (autor: Grza | data: 5/11/11 | godz.: 11:03)
    czy znowu beda pozorowane kolejki przed salonami orange? ;)

  10. arra (autor: ZeXeL | data: 5/11/11 | godz.: 11:07)
    no tak, komputera nie wcisnę do kieszeni, ale Galaxy SII, który gniecie wszystkie Iphony już tak :)

  11. @remedy (autor: arra | data: 5/11/11 | godz.: 11:34)
    Oznacza to, że jak sprzedawałem IP3gs to miałem 4 maile na godzinę z pytaniem o szczegóły i z ofertami kupowania od zaraz, jak sprzedawałem Samsunga to miałem jednego maila w sumie, musiałem sprzedać za 1/2 ceny w końcu.

    @ZeXel: proszę cię daj już spokój z Samsungiem i gnieceniem/miażdżeniem. Skoro gniecie miażdży do dobrze, bo może wpłynie na politykę Apple, dawania więcej niż by chcieli.


  12. ZeXeL- z czystej ciekawości (autor: Demo | data: 5/11/11 | godz.: 11:43)
    czym Galaxy gniecie I4s?

  13. @Demo (autor: arra | data: 5/11/11 | godz.: 11:46)
    Swoimi rozmiarami, które sprawiają, że trzeba mieć naprawdę dużo miejsca w spodniach ;)
    Co do gniecenia to cytuję: "Samsung Galaxy S II, potrzebował aż 85 dni na sprzedanie się w liczbie 5 mln egzemplarzy. iPhone 4S osiągnął wynik 4 mln sztuk zaledwie w 3 dni."

    I to przy dwukrotnie większej cenie.


  14. Nie wiem co Was dziwi (autor: agnus | data: 5/11/11 | godz.: 11:58)
    Są ludzie, których stać na rzucenie 5.000 bo taką mają zachciankę a przy okazji lubią Allegro :) Dla nich Galaxy czy nowe Nokie będą... zbyt tanie i popularne.

    Chcą iPhone i będą go mieć niezależnie ile żółci wyleją znawcy IT na forach i w komentarzach.


  15. @arra (autor: jack.uzi | data: 5/11/11 | godz.: 11:59)
    Oj taaaak... Gowno jest smaczne - miliony much nie moga sie mylic.

    To, ze cos jest modne, nie znaczy, ze jest dobre. Zazwyczaj jest wrecz przeciwnie.


  16. @arra... (autor: jack.uzi | data: 5/11/11 | godz.: 12:02)
    "Dla nich Galaxy czy nowe Nokie będą... zbyt tanie i popularne." - super. Tylko, to chyba iphone jest zbyt popularny... Boze...

  17. Sorry. (autor: jack.uzi | data: 5/11/11 | godz.: 12:02)
    Post wyzej mialo byc @agnus.

  18. Demo (autor: Markizy | data: 5/11/11 | godz.: 12:07)
    I4s na pewno nie, ale kolejna generacja Galaxy tego powinna dokonać, ja osobiscie jakoś omijam telefony samsunga, a telefony appla wyglądają mi na zabawki dla gadżeciarzy, mają odpowiednią wydajność/funkcjonalność ale nie za tą cene, no ale kwestia gustu.

    arra
    Nie żebym się czepiał ale albumy Justina Biebera też w niektórych grupach schodzą szybko, a w innych wcale, samsung telefon bardziej jest dla zwykłych ludzi, a apple dla gadżeciarzy, stąd takie różnice.


  19. arra (autor: Markizy | data: 5/11/11 | godz.: 12:10)
    tylko uwzględnij ile nokia sprzedaje różnych modeli telefonów a ile apple ?

    Według skąpca 107 vs 9, stąd takie wyniki dla niektórych modeli.


  20. @19 (autor: Markizy | data: 5/11/11 | godz.: 12:11)
    uzupełnienie samsung ma 138 modeli !

  21. O rany (autor: ZeXeL | data: 5/11/11 | godz.: 12:40)
    jak ja uwielbiam fanboytowską napinkę :D
    Tak, SII gniecie iphona i musicie się z tym pogodzić. A żeby zrobić Wam jeszcze większego ciśnienia, to poczytajcie sobie testy albo weźcie oba telefony do ręki.
    A ajfonik sprzedaje się tak dobrze, bo fanatycy składają w ten sposób kondolencje Jobsowi :)


  22. Szkoda że z Jobsem (autor: pomidor | data: 5/11/11 | godz.: 13:27)
    nie zrobili jak z Leninem.
    Można było zrobić małe mauzoleum ze szklaną gablotą z ojcem założycielem. Nie tylko pracownicy mieli by większą motywację, ale także można było by sprzedawać bilety za 1000$ dla odwiedzających.


  23. Co gorsza... (autor: jack.uzi | data: 5/11/11 | godz.: 14:23)
    ...ludzie by je kupowali...

  24. @ZeXel (autor: Blazakov | data: 5/11/11 | godz.: 14:27)
    Właśnie dziwi mnie że w sumie nie ma tu takiej ostrej napinki. :) Jak na razie wszystko w normie. Ale skoro już trollujemy to odbiję piłeczkę - żeby zrobić Tobie "większoego ciśnienia" to po tym wzięciu do ręki i pierwszym wrażeniu (większy ekran) poużywaj sobie to bydle przez miesiąc, poczuj się jak to jest nie móc wyciągnąć dzwoniącego telefonu ze spodni w zatłoczonym autobusie, ponarzekaj na forach na niedorobione aplikacje na Androida, pokurw trochę na sypiący się system m.in z powodu w/w aplikacji, ale także źle przeprowadzonych aktualizacji czy ogólnego grzebania w nim.

    Recenzje pisze się jak najszybciej i zwykle dotyczą nówki-sztuki-cnotki-niewydymki. Zobacz, że w przypadku iPhona więcej problemów z nim mają haterzy niż użytkownicy. :) Jeżeli już się naprawdę coś dzieje (błędy aktualizacji iOS5 czy programowy błąd powodujący szybki zużycie baterii) to larum jest na wszystkich branżowych (i nie tylko) serwisach i forach. Jeżeli coś się sypie na jakimś modelu z Androidem to nikt tego nie nagłaśnia, bo to przecież normalne.

    @14, @wszyscy_którzy_marudzą_na_cene_iPhona:
    Nowy Galaxy Nexux jest droższy od iPhona. I to o całe 100$ w dwuletniej umowie. Czyli więcej niż sporo. I ten trend się utrzyma, bo 4S nie pokazał w sumie nic nowego. Dla tego wszystkim z nas - użytkowników - powinno zależeć, żeby zarówno produkty Apple jak i konkurencji były jak najlepsze.


  25. @22, @23 (autor: Blazakov | data: 5/11/11 | godz.: 14:28)
    Na szczęście Jobs miał za dużo oleju w głowie żeby stać się produktem.

  26. Trudno (autor: ZeXeL | data: 5/11/11 | godz.: 14:44)
    się pogodzić z tym, że SII jest po prostu lepszy... :)

  27. co by nie mówić iPhone 4S to pierwszy model (autor: digiter | data: 5/11/11 | godz.: 14:44)
    który prawdopodobnie nie pobije liczbą sprzedanych sztuk swojego poprzednika. Apple trafił w lukę, która powoli zapełnia się innymi modelami smartfonów Samsunga, LG i Motoroli. Jobs miał duże szczęście, że Nokia spieprzyła Symbiana, ale po wprowadzeniu Win8 nie ma szans żeby Apple utrzymał swoją pozycję.

  28. @ZeXeL (autor: Blazakov | data: 5/11/11 | godz.: 15:04)
    Trollujesz czy po prostu masz tego SGS2?

    @digiter: Niekoniecznie. Apple, zwłaszcza ostatnio, nie raz zaskakiwało. To samo sam gadałem po premierze 3GS - że w sumie to już trzeci podobny model i sprzedaż po nasyceniu rynku będzie tylko spadać. Jeżeli faktycznie nie zrobią nic to zeżre ich konkurencja (choć mimo wszystko bardziej stawiałbym na Androida niż Windowsa). Ale wątpię, że firma z takim potencjałem tak spieprzyłaby sprawę. Kto wie co oni tam mają. Może iPhona nano w obudowie obecnego iPoda nano z paskiem na rękę i słuchawką BT w zestawie? Dróg innowacji jest wiele.

    Niestety, dużo zależy od tego CZY i JAKIE decyzje podejmie teraz zarząd. Wiele decyzji Apple pod kierownictwem Jobsa było ryzykownych, dopiero po pewnym czasie okazały się słuszne. Jeżeli zaprzestaną wypuszczania innowacji i będą chcieli konkurować jedynie parametrami jak cała reszta rynku teraz - to faktycznie wróże im całkiem spory problem. Jeżeli nie trafią i wypuszczą choć jeden model iPhona który się nie przyjmie cały "amejzing" pryśnie, fanboje odejdą i kłopoty będą jeszcze większe.


  29. Owszem, mam (autor: ZeXeL | data: 5/11/11 | godz.: 15:08)
    i miałem okazję "pobawić" się nowym ajfonem 4S i dla mnie wybór by był oczywisty. Nie wiem do czego się tam dopłaca prawie 2 razy więcej.

  30. @ZeXeL (autor: Blazakov | data: 5/11/11 | godz.: 15:20)
    http://www.ceneo.pl/11570562
    To nie jest "prawie 2 razy więcej" tylko "50% więcej".

    Abstrahując już od wszystkich typowych argumentów które pewnie znasz i wnioskuję, że do Ciebie nie przemawiają (obsługa, system, aplikacje itd), odpowiem Ci na to pytanie z mojej perspektywy. Ja dopłaciłbym za to, że sprzedając ten telefon po roku czy dwóch na Allegro łączny koszt użytkowania (cena kupna minus cena sprzedaży) byłby i tak niższy niż S2.
    Po prostu - sprzęty Apple trzymają cenę, a dla mnie kosztem urządzenia nie jest jego cena w momencie kupna tylko cena którą płacę za okres (np rok) użytkowania.


  31. 12345 (autor: Plackator | data: 5/11/11 | godz.: 16:13)
    Nie każdy potrzebuje swobodnego, wolnego, otwartego systemu - jedyni wola być prowadzeni za rączkę i mieć wszystko na wyciągniecie reki, mimo ze może to być niedopracowane, ograniczone, niestabilne.

    Jeszcze pozostaje ta "religia" wokół produktu, która nakazuje pewnym ludziom kupowanie danego produktu i zmuszanie innych do jego kupna.


  32. @Plackator (autor: arra | data: 5/11/11 | godz.: 18:00)
    Nie wiem skąd ten pogląd o jakiejś religii, po prostu człowiek chce kupić produkt wysokiej jakości i wie, że jak wywali kasę na nadgryzione jabłko to taki produkt otrzyma. Widzisz tu jakąś religię? Apple po prosu nie odwala tandety, więc może opinia o religijności bierze się stąd, że trzeba przeskoczyć pewien próg finansowy, ale to przecież można powiedzieć w praktycznie wszystkich markach premium. Nikt tu niczego nikomu nie nakazuje, za wyjątkiem zdrowego rozsądku, każącego ciężko zarobione pieniądze wydać na produkt wysokiej jakości, dającego dużą frajdę w użytkowaniu.

  33. @16 (autor: agnus | data: 5/11/11 | godz.: 18:17)
    iPhone popularny? Oj chyba telefony do 1000zł są znacznie bardziej popularne ;)

  34. @Plackator (autor: Blazakov | data: 5/11/11 | godz.: 18:25)
    O ile co do "ograniczonego" się zgodzę, to jakby Apple wypuściło produkty "niedopracowane" czy "niestabilne" bardzo mocno i szybko popsuliby sobie markę. O ile dużo można tej firmie, zarzucić, to pokaż mi co w produktach tej firmy jest "niedopracowane".
    Jedna rzecz.
    Może być głupi luźny przycisk głośności, ostra krawędź, luźny zawias, nadlewka plastiku, krzywo zamocowana matryca, przegrzewający się dysk twardy czy nawet nierówno nadrukowany przycisk włączania zasilania.


  35. @up (autor: Plackator | data: 5/11/11 | godz.: 20:58)
    Zwłaszcza iPhone 4 był perfekcyjnym produktem apple wg. twojego mniemania.

  36. @Plackator (autor: Blazakov | data: 5/11/11 | godz.: 21:18)
    Zapewne chodzi Ci o sprawę anteny? Nie da się ukryć że tutaj była wpadka, za którą poleciały głowy, ale dowiedziałem się o niej nie od użytkowników czy samemu testując tą zabawkę, tylko właśnie z internetu. Sam pewnie nigdy w życiu jako osoba praworęczna bym się nie zorientował. To jest właśnie to o czym mówiłem - więcej problemów z tymi urządzeniami mają Ci którzy hejcą (hate'ują? Cholera, zna ktoś dobry, krótki polski odpowiednik) po forach niż Ci którzy ten sprzęt mają.

    Za to w całej reszcie - tak, uważam że był to telefon dopracowany jak żaden inny na rynku.

    Przy okazji - pozdrawiamy Allegro :)

    http://img228.imageshack.us/...8/2954/36540227.jpg


  37. 3/4 komentów nie da się czytać (autor: Eskan | data: 5/11/11 | godz.: 21:35)
    Na co dzień grzeczni userze na widok artukułu ze słowem "iPhone" zamieniaja się w... no właśnie, nie wiadomo co. Nie kupię iP bo nie ma tego co mają inne telefony, a co mi się podoba lub jest mi przydatne i tylko dlatego, nawet za ok. 1500 zł. nie spojzałbym na 4S - koniec, kropka. Ala po co mam sie z kimkolwiek na ten temat wykłucać. Dzieci neo z bamboszy wygladają. Jak to powiada pewien gość - chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy.

  38. @up (autor: Remek | data: 5/11/11 | godz.: 22:13)
    Kup sobie słownik ortograficzny, bo też nie da się czytać.

  39. @38 (autor: Eskan | data: 5/11/11 | godz.: 22:27)
    Forma? Treść? Bambosze? Słoma? Masz coś merytorycznego do wytknięcia?

  40. @39 (autor: Remek | data: 5/11/11 | godz.: 22:39)
    Styl. Ortografia. I kto tu z bamboszy wygląda, heh.

  41. @Remek, nie możesz wytrzymać? (autor: Eskan | data: 5/11/11 | godz.: 22:50)
    Styl jest OK., ortografia błądzi. Jednak przeczytaj jeszcze raz @37 z włączoną deszyfracją alfabetu łacińskiego. Tu nie chodzi o "Ę" i "Ą".

  42. Glowa boli (autor: Plackator | data: 6/11/11 | godz.: 01:12)
    Od ilości wyznawców nadgryzionego jabłka..

  43. @up (autor: Plackator | data: 6/11/11 | godz.: 01:14)
    No i nie ma sensu z nimi dyskutować, są jak pomidor, niby inna skorka, ale miąższ ten sam.

  44. osobiscie (autor: akslow | data: 6/11/11 | godz.: 08:22)
    mnie apple denerwuje sporami o trywialne prawa patentowe. Ale nie zmienia to faktu ze wymienilbym swojego 3gs na 4s. Tych telefonow nalezy po uzywac, aby je docenic. Z drugiej strony za swojego 3gsa dalem 200zl co bylo akceptowalna cena (zaraz po premierze) teraz na bank nie dałbym więcej niż 500zl za 4s - przy zakupie na abonament. Ogolnie mam wrażenie, że producenci telefonow robia nas w konia. Przy średniej dlugosci zycia telefonu okolo 2 lat oplacalnosc zakupu gadzetu za 3000 stoi, dla mnie, pod znakiem zapytania. Juz komputery dzis mamy duzo tansze a ilu producentow zarabia pod drodze. Nie oszukujmy sie w produktach firmy apple placimy krocie za marke. Stad firma dysponuje najwieksza rezerwa gotowki w USA. Fakt zasluzyli sobie jakoscia ich produktow, pomyslowoscia. Nalezy zauwazyc, ze dodatkowo przyspieszyli znacznie rozwoj smartfonow. Wiec sa i dobre strony istnienia firmy apple. Pewnie wiekszosc osob krytykujaca produkty apple, z gory nastawila sie na nie do marki z powodu wysokich cen, ktore w naszych realiach sa czesto poza ich zasiegiem.

  45. czy twój 3gs się psuje? (autor: myszon | data: 6/11/11 | godz.: 10:41)
    że mówisz o dwuletnim cyklu życia? 3gs kumpla, kupiony zaraz po premierze wygląda jak nówka a bateria ma ponad 90% pojemności. Parę lat jeszcze spokojnie pociągnie. Tak samo jest pewnie z innymi telefonami, ale ludzie się przyzwyczaili, że po dwóch latach należy im się nowy, lepszy, szybszy telefon i dletego na rynku jest masa plastikowych telefonów, które rozsypują się po dwóch latach.

  46. up.. (autor: Marek1981 | data: 6/11/11 | godz.: 11:30)
    Nie widzę tutaj dużo sensownych wypowiedzi.
    a) jak kogoś stać to niech sobie kupi i tyle
    b) S2 ma lepsze parametry a iF trochę lepiej dopracowany soft i tutaj nie ma jakiegoś zwycięscy (pomijając cene)
    c) @Eskan "ak to powiada pewien gość - chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy"

    Głupiś i tyle w temacie. Ja od 12 lat mieszkam w dużym mieście i najwięcej kretynów, fanatyków i przemądrzałych idiotów jest w mieście. Zresztą można łatwo zauważyć na imprezach i spotkaniach firmowych kto wychował się na wsi a kto w mieście. Kultura osobista mieszczuchów jest przeważnie znacznie niższa.

    d)nie nazwałbym użytkowników iF fanatykami, bo jak coś się kupi i te urządzenie się sprawdzi to wtedy będzie się chciało kupić następny produkt tej samej firmy.


  47. @Marek1981 (autor: Blazakov | data: 6/11/11 | godz.: 13:13)
    Wole "fanatyka" niż "lansera", "wyznawcę", "pedała" czy "idiotę/frajera". A i takie rzeczy od "wykształconych, z dużych miast" się czasem słyszy (oczywiście nie wprost) kiedy ktoś wyciąga taki sprzęt. Zwłaszcza jak ma słuchawki na uszach.

    Jakie to polskie.


  48. @myszon (autor: akslow | data: 6/11/11 | godz.: 19:08)
    masz racje. Jestem bardzo zadowolony z mojego 3gs i zamieniac go nie zamierzam. Jeszcze pouzytkuje z 1-2 lata ;). Telefon do moich zastosowań sprawdza sie idealnie. Zgadzam sie z Toba, że telefon trzyma sie bardzo dobrze - porownujac do wszystkich, ktore do tej pory mialem. Pewnie wymienie 3gs dopiero na 5 albo 5s ;)

  49. 54321 (autor: Plackator | data: 6/11/11 | godz.: 20:33)
    Szkoda mi tych którzy korzystają z powolnych PC'tow, ale sie nie martwcie, kiedyś zarobicie na swojego super szybkiego, uniwersalnego, stabilnego, perfekcyjnego iMac'a.

    Uważasz się ze trzymałeś smartphone? To jesteś w błędzie!
    Jedynym prawdziwym smartphonem jest Iphone, nic innego w wszechświecie się nie liczy.


  50. @Plackator (autor: grafenroot | data: 7/11/11 | godz.: 00:02)
    Właśnie tacy jak ty robią opinię użytkownikom ogryzka.
    Przykre.


  51. pioter (autor: piochux | data: 7/11/11 | godz.: 00:40)
    kurcze dlaczego oni tak mocno winduja te ceny. 3 lata temu kupowalem swojego 3g, nowego, polskiego, bez umowy, praktycznie w dniu polskiej premiery, za 1700 zl. a teraz trzeba o 1000 wiecej zeby wogole myslec o zakupie nowego modelu. za 1700 to dobry sprzet. ale 3k bym nigdy za niego nie zaplacil. aktualnie mam toucha do gier i htc do dzwonienia - i to jest moim skromnym zdaniem najbardziej ekonomiczne wyjscie jesli idzie o posiadanie kieszonkowych zabawek od apple. imo nie ma sensu placic kroci za mozliwosc dzwonienia z ipoda (jakby nie patrzec iphone to ipod z funkcja telefonu).

  52. To są argumenty, (autor: Nohrabia | data: 7/11/11 | godz.: 11:22)
    czy żalenie się, że was nie stać na iPhona? :)

    Ja chciałbym forda mustanga. Nie stać mnie na niego, ale nie winię sprzedawcy, że go tak straszliwi go wycenia :P


  53. żalenie się? stac mnie na iPhone. (autor: Michał_72 | data: 7/11/11 | godz.: 11:25)
    Ma go mój przyjaciel i miałem okazje dokładnie go "obmacac"
    Mam SGSII i tez ma kilka rzeczy irytujacych.
    Rozpoczynając od braku obsługi głosem w języku polskim oraz konieczności połączenia z netem.


  54. A co do ceny (autor: Michał_72 | data: 7/11/11 | godz.: 12:12)
    trzy lata temu dolar był po 2,20.
    dzis jest po 3,20.

    stąd różnica w cenie.


  55. @ Blazakov (autor: Borat | data: 8/11/11 | godz.: 02:42)
    "Po prostu - sprzęty Apple trzymają cenę, a dla mnie kosztem urządzenia nie jest jego cena w momencie kupna tylko cena którą płacę za okres (np rok) użytkowania"

    Jak już go kopiłeś i wydałeś ponad 4 tys zł to jakie ma znaczenie jego cena po roku skoro już go masz?


    Chyba że masz na myśli to za ile go możesz sprzedać?
    Ale gdy kupisz iPhone za 4,6 tyś zł to po roku i tak nie weźmiesz za niego więcej niż 2-2,5 tys zł. Jak kupisz samsunga za 1600 to po roku sprzedasz go za mniej więcej 600-800 zł.

    Gdzie to trzymanie ceny?


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.