Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 15 lutego 2012 
    

Unreal Engine 4.0 zadebiutuje pod koniec roku


Autor: Wedelek | źródło: Hexus | 14:37
(16)
Wicedyrektor firmy Epic Games – Mark Rein zdradził nam, że już pod koniec roku zobaczymy czwartą wersję bardzo popularnego silnika Unreal Egine. W chwili obecnej nie wiadomo jakie nowe technologie zostaną wykorzystane w nadchodzącym UE 4.0, ale Rein przekonuje, że będziemy pod wrażeniem, i że warto było czekać. Wiceprezes Epic dodał również, że kolejna wersja Unreal Engine wzorem trójki będzie produktem wieloplatformowym, obsługującym najnowsze, jeszcze nienazwane produkty firm trzecich (w tym nowe architektury CPU i GPU).

Na pewno UE 4.0 pozwoli na pisanie gier dla komputerów PC, konsoli Xbox 360 i 720, Play Station 3, a także iPad’a 2 i 3. Więcej szczegółów poznamy najprawdopodobniej podczas czerwcowych targów E3 kiedy to po raz pierwszy zostanie zaprezentowana kolejna wersja silnika.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Nowy UE 4 (autor: pomidor | data: 15/02/12 | godz.: 15:01)
    będzie płynnie chodził na Kepler. Nie przypadkiem czekają na pojawienie się nowych kart NV.

  2. może i płynnie ale głośno (autor: Pider | data: 15/02/12 | godz.: 15:03)
    i gorąco :D Poza tym jak wyjdzie kepler amd będzie zaraz po nim wydawać kolejną generację kart, dlatego pomidołku nie jaraj się keplerem bo naprawdę nie ma czym...

  3. nvidia (autor: Milan13 | data: 15/02/12 | godz.: 15:46)
    Tak samo niema czym się jarac jesli chodzi o hd 7970 za 2300 zł.28 nm i ledwo wyprzedza 580 geforca a taki skok miał być...chyba tylko ceny

  4. Bedzie to chodzic na obecnych konsolach? (autor: Wyrzym | data: 15/02/12 | godz.: 15:52)
    bo gdzies czytalem ze jeden z tworcow sie wypowiadal ze zeby to ruszylo to trzeba 10x silniejszego sprzetu nic x360^^

  5. milan... (autor: Pider | data: 15/02/12 | godz.: 15:55)
    weź pod uwagę OC, żadne fermi czy kepler się tak nie będzie podkręcać/podkręcało.

  6. poza tym po OC taki radek 7970 spokojnie przegania 580 (autor: Pider | data: 15/02/12 | godz.: 15:56)
    z palcem w dupie...

  7. @1 pomidor (autor: mFuker | data: 15/02/12 | godz.: 16:56)
    Na to wychodzi, ze czekaja na NV z nowymi kartami.

    Panuje wielka zmowa w sektorze hardware-software.


  8. Fajnie fajnie (autor: Dziadek Żniwiarz | data: 15/02/12 | godz.: 16:57)
    Ja jestem fanem gier na UE3. Bardzo ładnie wyglądają i mają niskie wymagania. Z punktu widzenie gracza świetny silnik. Mam nadzieję, że UE4 będzie miał równie efektywny.

  9. @up (autor: Dziadek Żniwiarz | data: 15/02/12 | godz.: 16:58)
    * bez słowa "miał" ;-)

  10. @Wyrzym (autor: Drow | data: 15/02/12 | godz.: 18:19)
    no zeby to tech demo ruszylo, to trzeba mocnego sprzetu.
    Ale podkreslam slowo "techdemo"... jesli ktos liczy na taka grafike i fizyke, toczka w toczke, w realnych, prawdziwych grach nastepnej generacji - to niech lepiej sie nie oszukuje.


  11. @8. (autor: Kenjiro | data: 15/02/12 | godz.: 18:36)
    Mam całkowicie odmienne zdanie. UE3 to silnik z wieloma błędami, np. liczone transformacje wody mimo, że daleko za teksturami, to samo z innymi obiektami poza polem widzenia. Oczywiście producenci gier radzą sobie poprzez specjalne optymalizacje, ale gdy pierwsze gry wychodziły na nowej wersji silnika, to nie było zbyt różowo, a gry chodziły kiepsko, wyglądając przeciętnie. Jeśli tak samo będzie z nową wersją, to nie będzie rewelacji ani pod względem jakości, ani wydajności.

    P.S. Tak naprawdę, to tylko pierwsza wersja silnika wybijała się bardzo pozytywnie pod względem wydajności jak i jakości.


  12. @1 plynnie hehe zeby pokazac plynne demo wersji 3.9 (autor: gantrithor | data: 15/02/12 | godz.: 20:05)
    uzyli 3x GTX580 i 2x 6 rdzeniowych prockow a ty myslisz ze na jednej karcie to bedzie smigalo? powodzenia...
    Dwie karty w 28 nm sli mogly by dac plynny efekt ale nie ma co gdybac trzeba poczekac i sie przekonac.


  13. 11. (autor: RusH | data: 15/02/12 | godz.: 20:13)
    z ta teselacja to mogla byc wina Nvidii i developera bioracego lapowki^^^^prowadzacego kampanie marketingowa Nvidii

    ala crysis i The world's greatest virtual concrete slab
    http://techreport.com/articles.x/21404/2


  14. nvidia (autor: Milan13 | data: 15/02/12 | godz.: 20:32)
    I ja własnie chciałbym żeby smigało na jednej karcie.Bo jeśli ktoś chce teraz zakupić np:Hd 7970 to przez najbliższe dwa lata nie powinien sie martwic jakims nowym silnikiem graficznym

  15. do tego dochodzi optymalizacja kodu (autor: Pider | data: 16/02/12 | godz.: 06:43)
    przykład? Cities XL 2012, co z tego że mam quada, jak gra wykorzystuje tylko 1 i przy popoulacji 300k+ gra jest ciężka do ogarnięcia a od 1kk+ nie możliwe jest wogóle granie..

  16. Mam nadzieję, że przy okazji (autor: losarturos | data: 16/02/12 | godz.: 10:55)
    pokazania nowego UE4 wypuszczą też nowy UT4. Fajnie by było pograć w nową wersję mojej ulubionej strzelanki.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.