EA pracuje nad Dead Space 3 na silniku Frostbite 2.0
Autor: Wedelek | 13:07
(1)
Pierwsza część gry Dead Space, będąca połączeniem gatunków TPP i survival horror zachwyciła graczy, a gęsta atmosfera towarzysząca zwiedzaniu przejętego przez Necromorphy statku kosmicznego w ciele inżyniera Isaaca Clarke’a odniosła rynkowy sukces. Studio EA Games postanowiło stworzyć więc drugą część, której akcja przenosi nas (nadal w ciele biednego Isaaca) na jeden z księżyców Saturna (Tytan), gdzie w górniczej osadzie po raz kolejny przyszło nam stawić czoła oponentom o niezbyt przyjemnej aparycji.
O ile kontynuacja zebrała dobre opinie, to w środowisku "ortodoksyjnych" fanów zawrzało, bo ciasne tunele zamieniono na otwarte przestrzenie, a gra stała się bardziej dynamiczna, co dla wielu wpłynęło negatywnie na klimat gry i jej "miodność".
Tymczasem producent postanowił raz jeszcze wysłać ludzkiego śmiałka (nie wiadomo czy znów Isaaca) do walki z Necromorphami, a trzecia odsłona cyklu ma przejść dwie gruntowne zmiany. Po pierwsze grafika ma stać na najwyższym poziomie, za co będzie odpowiadać silnik Frostbite 2.0, a po drugie sama gra ma stać się jeszcze bardziej dynamiczna. Co więcej producent chce by siłą napędową gry stał się również tryb multiplayer, w którym będziemy mogli pacyfikować całe to pozaziemskie tałatajstwo wraz z kolegami.
Pytanie tylko co na to fani serii.
Quo vadis Dead Space?
K O M E N T A R Z E
Z tą (autor: ZeXeL | data: 29/02/12 | godz.: 14:43) dynamiką to źle, bo to horror. Zrobią z tego nawalanie ala Duke Nukem. Ale takie tryby sieciowe typu Defense czy coś w ten deseń to by mogło być całkiem fajnie.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.