W tym tygodniu rusza największa kampania reklamowa w historii firmy Intel. Intel chce wydać dziesiątki milionów dolarów na kampanię, która potrwa... trzy lata! Podstawowe media, jakie zostaną wykorzystane, to prasa oraz Internet. Wiadomo już, że w reklamach zostaną użyte hasła: "Czy firma, która nie produkuje komputerów, może odmienić bieg ich historii?" oraz "Czy mikroskopijny kawałek technologii rozwiąże problemy na skalę przedsiębiorstwa?".
Intel jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie - w tej klasyfikacji zajmuje szóste miejsce, wyprzedzają go tylko Coca-Cola, Microsoft, IBM, General Electric i Nokia. Wartość brandu wycenia się na 34,7 mld USD. Nowa kampania ma sprawić, że marka Intel stanie się jeszcze bardziej znana. Przedsięwzięcie ma mieć dla firmy znaczenie porównywalne do kampanii z roku 1991, kiedy to wypromowano hasło "Intel Inside". Do jej sukcesu przyczynił się fakt, że Intel partycypuje w kosztach reklam innych firm, pod warunkiem, że w materiałach znajdzie się wspomniane logo.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.