Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 13 kwietnia 2012 
    

Kazuo Hirai prezentuje strategię „One Sony”


Autor: Zbyszek | źródło: TechSpot | 11:55
(3)
Kazuo Hirai, pełniący od 1 kwietnia funkcję prezesa i dyrektora generalnego (CEO) będącej aktualnie w kryzysie firmy Sony podczas wczorajszej konferencji zaprezentował nową strategię swojej firmy. Strategia nazwana „One Sony” ma tchnąć nowe życie w firmę i pozwolić jej powrócić do świetności, a także dobrych wyników finansowych. W jej efekcie firma skupi się na trzech głównych dziedzinach: grach i rozrywce, urządzeniach mobilnych oraz technologiach związanych z cyfrowym obrazem (w tym na telewizorach i rozwoju technologii Crystal LED oraz OLED). Wzmocniona zostanie dywizja Entertainment, której szefem do 31 marca był właśnie Hirai.

Niestety nie odbędzie się bez nieprzyjemności - nowy szef Sony potwierdził, że w tym roku z pracą w Sony pożegna się 10 000 pracowników, czyli około 6% całej załogi. Równocześnie przeprowadzona zostanie restrukturyzacja i konsolidacja niektórych działów. Niewykluczone, że kilka z nich po głębszej analizie zostanie wystawione na sprzedaż. Liczba modeli oferowanych telewizorów ma zmniejszyć się o 40%, co poprawi jakość i przejrzystość oferty, a także zmniejszy koszty produkcji o 60%, czyniąc dział rentownym.

Restrukturyzacja, zwolnienia oraz wszystkie inne zmiany mają kosztować firmę jednorazowo okolo 925 milionów dolarów, jednak ten koszt ma się szybko zacząć zwracać, już od przyszłego roku.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. One Sony to nie znaczy Tylko Sony (autor: hideox | data: 13/04/12 | godz.: 12:38)
    ale Jedno Sony, only znaczy tylko

  2. ... (autor: Sauron920925 | data: 13/04/12 | godz.: 19:22)
    Zastanawiam się czy redukcja oferowanych modeli telewizorów o 40% to wciąż nie jest za mało. Sony powinno zrobić jak Apple. Podzielić produkcje na casual i hardcore i w każdym segmencie np po 2 modele maks produktu.

  3. One Sony (autor: Conan Barbarian | data: 13/04/12 | godz.: 20:12)
    '1' is the new business development initiative from Sony. It brings you access to the full portfolio of Sony products and services under one umbrella business ...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.