Firma DFC Intelligence opublikowała raport prognozujący przyszłość rynku gier online. Z raportu "The Online Game Market 2002" wynika, że do roku 2006 w sieci będzie grać już 114 mln osób - z tego 23 mln z użyciem konsol. Podstawowe czynniki stymulujące rozwój rynku interaktywnej rozrywki w Internecie to ekspansja konsol nowej generacji, w tym inicjatywa Xbox Live - największa inwestycja w historii branży. W ciągu ostatniego roku najbardziej spektakularnym sukcesem była gra "Dark Age of Camelot" produkcji Mythic Entertainment. Jej powodzenie sprawiło, że coraz więcej firm pracuje nad tytułami przeznaczonymi do rozgrywek online. W drugiej połowie roku wydarzeniem będzie zapewne sieciowa wersja jednego z najpopularniejszych tytułów ostatnich kilkunastu miesięcy - "The Sims". Według innych badań, przeprowadzonych przez firmę Gartner, w roku 2005 gry sieciowe będą generować roczny obrót na poziomie 2,6 mld USD.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.