Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 13 lipca 2012 
    

Sprzedano 4 miliony egzemplarzy gier z serii Wiedźmin


Autor: Zbyszek | źródło: CD Projekt | 21:04
(7)
Firma CD Projekt RED poinformowała, że obie części gry Wiedźmin sprzedały się w łącznej liczbie 4 milionów egzemplarzy. Na sumę składają się ponad 2 miliony sztuk pierwszego Wiedźmina, w tym 400 tysięcy egzemplarzy tej gry sprzedane w całym 2011 roku, oraz około 1,9 miliona sztuk gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, z czego ponad 500 tysięcy to wersja konsolowa. Wynik ten, chociaż daleki od osiągnięć największych hitów w branży, jest jednak imponujący, a same gry pozwoliły firmie CD Projekt zdobyć uznanie nie tylko wśród graczy, ale także recenzentów z całego świata.

Wiedźmin 2 w wersji na komputery PC ukazał się 17 maja 2011 roku, natomiast edycja rozszerzona wydana na konsolę Xbox 360 i komputery PC została wydana 17 kwietnia. Jeszcze w tym kwartale tego roku gra zostanie wydana także w Japonii oraz w wersji na komputery Mac.

CD Projekt pracuje także nad nową megaprodukcją. Gra zostanie osadzona w futurystycznym świecie - gracze będą odkrywali mroczne uniwersum wcielając się w postać należącą do wybranej przez siebie klasy. Przy projekcie CD Projekt RED będzie ściśle współpracował z twórcą uniwersum Cyberpunk - Mike'm Pondsmithem.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. no super (autor: RusH | data: 14/07/12 | godz.: 08:17)
    2 gry przez pare lat sprzedaly sie tak dobrze jak DEAD ISLAND przez kilka miesiecy ....

  2. Dead Island (autor: Mario2k | data: 14/07/12 | godz.: 08:38)
    To byl pozytywny szok . Oby pocisli kontynuacje z paroma usprawnieniami znowu bedzie hit co do Wieska sprawa wyglada podobnie kasa z tego typu jakosciowych produktow musi byc konkretna byle tylko programisci nie odwalali kaszany.

  3. Co mnie uderzyło (autor: morgl | data: 14/07/12 | godz.: 09:20)
    w grach Techlandu:
    - Chrome - całkiem ambitna, mikrosukces (aktualnie na steamie za 1 ojro:)
    - Call of Juarez - mniej ambitna, spory sukces
    - Dead Island - najmniej ambitna, typowa siekana, wielki sukces


  4. @1 @2 W1/2 i DI to całkiem (autor: ghs | data: 14/07/12 | godz.: 09:25)
    dwie różne grupy odbiorców. Nie będę oceniał tych grup ale z czystym sumieniem można założyć że ta druga jest zdecydowanie liczniejsza, zwłaszcza w USA

  5. hmmm (autor: Mario2k | data: 14/07/12 | godz.: 13:27)
    Swoboda poruszania sie w Dead Island to dla mnei najwiekszy atut , do tego ladne widoki trzeba miec poczucie estetyki zeby to docenic .

    Jednym podoba sie swinia w nowo postawionej oborze innym palac w Versalu ;)

    tych drugich jest znacznei mniej niestety :/


  6. @5. (autor: 5eba | data: 14/07/12 | godz.: 13:53)
    malowana swinia to nadal swinia

  7. @03 (autor: Plackator | data: 16/07/12 | godz.: 01:05)
    Gra w co-op jest wielkim atutem tej gry :/ bez tego gra była by nie do przejścia z powodu nudy.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.