Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 30 lipca 2012 
    

iPhone 5 - czy tak będzie wyglądać?


Autor: Wedelek | źródło: The Verge | 12:06
(77)
Portal iLab opublikował na swoich łamach zdjęcia/rendery przedstawiające nowego iPhone'a piątej generacji, wyposażonego w nowe, pomniejszone złącze typu Dock (19-pinów). Oczywiście widoczne poniżej obrazki pochodzą z nieoficjalnego źródła i na dobrą sprawę nie możemy mieć 100% pewności, że nowy iPhone będzie tak właśnie wyglądać. To co od razu rzuca się w oczy, to zastąpienie szkła na tylniej klapce metalem, co powinno spodobać się fanom, którzy narzekali na zbierającą odciski obudowę aktualnie sprzedawanej generacji smartfona Apple.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, urządzenie prezentowane poniżej otrzymało również większy ekran, który został zamontowany w obudowie o podobnych wymiarach jak ta iPhone'a 4S.





 


    
K O M E N T A R Z E
    

  1. tył bardzo podobny do nokii E52 (autor: digiter | data: 30/07/12 | godz.: 12:18)
    w pierwszej chwili pomyślałem że to jakiś następca Nokia E53. Może to ten sam designer zwolniony z Nokii robił ?

  2. ... (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 12:47)
    ja nie widzę żadnego podobieństwa do E52 ;) To jest przecież praktycznie to samo co ip4 z szkłem zmienionym na "amelinium". No i antenapewnie trafi do środka, zamiast być ramką w telefonie.

  3. podobieństwo stylizacyjne jest widoczne (autor: digiter | data: 30/07/12 | godz.: 13:02)
    tyle że w iPhonie ma się wrażenie że robił to jubiler a w Nokii rzemieślnik z PRL-u.
    http://www.dailymobile.net/...-e52-pictures-09.jpg


  4. ... (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 13:25)
    na tej zasadzie jest dziesiątki podobnych telefonów. Tytaj masz to samo co w ip4 tyle, że aluminiowe, a plastik jest tylko dla anten.

    Już bardziej HTC wildfire jest podobny, czy HD2. tylko mają inne proporcie aluminium do plastikowych zakńczeń.


  5. @digiter (autor: Mariusch1 | data: 30/07/12 | godz.: 13:27)
    Załóż okulary lepiej bo tak jak Aamitoza nie widzę żadnego podobieństwa. Nowy iPhone jest wykonany z metalu i cały efekt jest otrzymany przez chęć zachowania symetrii i stylu, a w tej nokii? Zwykły plastik i klapka z baterii ma inny kolor. Co więcej, klapka ta wychodzi na ramki obudowy. Sam pomysł zastosowania innego koloru w środkowej części tylnej obudowy nie świadczy ani trochę o tym, że są podobne. Trzeba mieć niezłą wyobraźnie, żeby widzieć podobieństwo w tych obudowach.

    A tak na temat obudowy i telefonu to czekam z niecierpliwością. Wreszcie jakiś smartfon, którego jakość wykonania jest na tak samo wysokim poziomie jak mój Wave 3. Jeśli ceny będą porównywalne do iPhona 4S w dniu premiery to możliwe, że będzie to mój kolejny telefon:)


  6. Malutka uwaga... (autor: P.J._ | data: 30/07/12 | godz.: 13:27)
    Nowy iPhone - roboczo nazywany w mediach iPhone 5 to szósta, a nie piąta generacja. Był już iPhone Classic (zwany też 2G), iPhone 3G, iPhone 3GS, 4 oraz 4S.

  7. @Aamitoza (autor: Mariusch1 | data: 30/07/12 | godz.: 13:29)
    Jeśli by tak patrzeć to nawet mój Wave 3 jest podobny bo to też ma podobny tył obudowy http://komorkomania.pl/images/2011/08/Wave-3.jpg

  8. hmmm (autor: Mario2k | data: 30/07/12 | godz.: 13:45)
    http://www.gsmarena.com/...ne_emerge-news-4576.php

    czyzby szklo zastapili cziprowym plastikiem ??


  9. Mam nadzieję, (autor: ZeXeL | data: 30/07/12 | godz.: 13:52)
    że będzie pękające tandetne szkło, bo bez tego ani rusz!

  10. według mnie (autor: sean | data: 30/07/12 | godz.: 14:24)
    nowy iPhone 5 jest najbardziej podobny do tego: http://upload.wikimedia.org/...n_Bush_Elephant.jpg

  11. Przód jak przód... (autor: agnus | data: 30/07/12 | godz.: 14:28)
    ... ale tył, jeśli to będzie naprawdę metal to podoba mi się. Elegancki i czyściutki. Nie podoba mi się tylko to "wejście" plastikiem na boku obudowy. Mogli zrobić pas metalu po całości obwodu.

  12. @ZeXeL (autor: Jacek_2004 | data: 30/07/12 | godz.: 15:43)
    próbując na siłę być dowcipny stajesz się żałosny

  13. @11 (autor: Paweł27 | data: 30/07/12 | godz.: 17:11)
    Jak przystało na Apple to na pewno nie będzie to plastik, jak u konkurencji. Apple zastosuje tu specjalne tworzywo sztuczne potocznie zwane iPlastik, a wszystko na i jest stokroć lepsze i profesjonalne :)

  14. Tak (autor: ZeXeL | data: 30/07/12 | godz.: 17:16)
    to będzie specjalistyczny metal, opatentowany oczywiście, który kruszy się jak szkło. Oczywiście będzie drogie, czego gwarancja nie obejmuje.

  15. ... (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 17:40)
    jak to ładnie wygląda jak zexela zalewa krew, że apple uczy się na błędach i potrafi zrobić coś lepiej niż większość konkurencji ;)

  16. @15 (autor: Paweł27 | data: 30/07/12 | godz.: 17:55)
    Ale czym sie tu zalewac? Przeciez jako posiadacz iphone od x lat dostajac cos praktycznie identycznego wizualnie to szlag by mnoe trafił. To tak jakbym miał cale zycie jeździć coraz to nowszym modelem merca, ale kazdy wygladalby tak samo.
    Watpliwa przyjemnosc dla oka :-)


  17. ... (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 18:07)
    Co to lubi. Trzymanie się jednego stylu jest dobre, bo dla firmy rozpoznawalne. Popatrz na IBM a potem lenovo. Znam ludzi którzy za nic nie kupili by notebooka z innym designem, a większość z nich brała po prostu nowszy model, z nowymi podzespołami i praktycznie identycznym wyglądzie. I to dla niektórych jest przyjemnośc dla oka.

    Dla mnie przyjemnością dla oka jest jakość wykonania i spasowania, a nie coraz to nowy "wyszczałowy" design. Dlatego też jeżeli o telefony chodzi to wolę HTC czy Nokię niż 99% modeli samsunga. (wyjątek to wave 1 i 3) Bo mimo, że HTC na dobrą sprawę także w wysokich modelach trzyma się zbliżonego designu, to zawsze wykonanie i materiały są na najwyższym poziomie.


  18. "modelem merca, ale kazdy wygladalby tak samo." (autor: 0r8 | data: 30/07/12 | godz.: 20:07)
    joo, porsche tez robi chujowe auta...

  19. no nie? masakra, wszystkie praktycznie takie same. (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 20:12)
    aston martin też totalna masakra, jak oni w ogóle tak mogą? Zero przyjemności dla oka po zakupie nowego modelu!

    haha ;)


  20. @18 i 19 (autor: Paweł27 | data: 30/07/12 | godz.: 20:39)
    Tak porshe i aston sa identyczne wizualnie na przestrzeni lat :-)
    Tos mnie rozbawil:-) Maja elementy rozpoznawalne moze w kilku przypadkach jexynie bryle, ale zeby byly identyczne ? Nawet Jaguar ostatnimi laty zmienil design, a tak twardo przez tule lat stal przy swoim, nawet pozbyto sie znaczka biegnacego jaguara na masce - niebywale ?


  21. . (autor: Informator | data: 30/07/12 | godz.: 21:02)
    .

  22. pawel (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 21:37)
    A ten ip5 ze zdjęc wygląda tak samo jak poprzednie? Zachował bryłę i front, ale to tyle reszta jest zmodyfikowana - więc dokładnie tak jak porshe i aston.

    DB7 volante z 1994
    http://dayerses.com/...-db7-vantage-volante-07.jpg

    DB9 volante 2004
    http://www.autohotest.com/...9-Volante-580x346.jpg

    Z grubsza to samo różnica w detalu.

    Porshe podobnie przez ostatnie 10 lat. Jak masz rozpoznawalny i atrakcyjny styl, to po co go zmieniać? Porshe czy aston podpicują trochę lampy, zmienią niektóre elementy na bardziej masywne wizualnie i z grubsza jest to samo.

    Tak wiem, fanboje japa będą mieli problem pochwalić się, że mają ip5 a nie ip4, ale kogo to interesuje? Jeżeli ip5 będzie miał taką formę jak na zdjęciu to jest jak najbardziej ciekawy wizualnie, do tego ponoć jego wielkośc nie wzrosła co jest kolejnym plusem i pozbył się bolączek poprzednika jak szklany tył czy też antena w postaci ramki.


  23. Aamitoza (autor: Dabrow | data: 30/07/12 | godz.: 21:53)
    "Porshe czy aston podpicują trochę lampy, zmienią niektóre elementy na bardziej masywne wizualnie i z grubsza jest to samo."
    No właśnie, z grubsza jest to samo, tylko cena jakoś nie taka sama (((-; Nie mam nic to rozpoznawalnego stylu, jestem za - identyfikacja marki to ważna rzecz, ale umówmy się że wciskanie kitu to mają w Porsche akurat opanowane, podobnie jak w Japku. Mimo że produkty mają fajne, design zawsze z górnej półki i przemyślany - to tego nie lubię (-;


  24. ps.1 (autor: Dabrow | data: 30/07/12 | godz.: 21:54)
    jeśli taki będzie ten iP5 to jest najfajniejszym ajfonem jak do tej pory.

  25. ps2. (autor: Dabrow | data: 30/07/12 | godz.: 21:54)
    DYD - możecie tego buca z reklamą portalu w końcu wypierdolić na zbity pysk?

  26. @24 (autor: Paweł27 | data: 30/07/12 | godz.: 22:26)
    Dlaczego będzie najfajniejszy? Przecież nie ma żednych różnic pomiędzy nim na 4s poza tylną ścianką która w 4 i 4s jest największym nieporozumieniem i zbieraczem tłuszczu i papilarek.

    Czyżby ten element paprający wystarczył by doprowadzić do orgazmu jabłkowego funa? ;)


  27. paweł (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 23:07)
    Poza tylnią scianką wygląda na cieńszy, do tego ma ekran 4" w obudowie zbliżonej wielkości, więc dobra wiadomośc dla tych dla których 3,5" to za mało. To wystarczająco, aby można było go uznać za najlepszego iphone'a, bo w końcu obudowa nie jest ani plastikowa, ani szklana, tylko aluminiowa, do tego większy ekran, co za tym idzie najprawdopodobniej większa rozdzielczośc w pionie więc i dodatkowy rząd ikonek na pulpicie.

    Na tej samej zasadzie można zapytać dlaczego galaxy S3 jest najlepszym z tej serii?


  28. @27 (autor: Paweł27 | data: 30/07/12 | godz.: 23:41)
    To i tak domniemania na temat, bo Apple trzyma wszystko w tajemnicy do ostatniej chwili, ale aluminium to żaden argument, bo przy galaxy zmieniam tylą ściankę na Alu lub Carbon i mam co chcę bez łaski firmy (sam tak mam w note). Ekran 3,5 to malizna a 4'' trochę większa malizna do czegoś więcej niż proste zabawy w telefon. S2 w stosunku do S3 to niewielka zmiana oczywiście na korzyść ale cudów nie ma (mam w domu obydwa), ale różnica w wielkości ekranu zasadnicza bo powyżej granicy malizny. Co do różnic poza wyglądem jest ich wiele ale nie ma co o tym wspominać gdy nie zna się specyfikacji iphone5. W galaxy S3 dla niektórych problemem jest tylna ścianka, że podobno rysująca, ale co stoi na przeszkodzie za grosze kupienie całego tyłu z Carbonu lub Aluminium. Jest przynajmniej taka fizyczna możliwość :)
    Na pewno iphone5 będzie najlepszym z serii, logiczne, tyko czy nie jest to odgrzany kotlet iphone 4s? Na pewno wizualnie nie wielkich zmian nie widać - jeżeli to nie kolejny fake :)


  29. Paweł27 (autor: Dabrow | data: 30/07/12 | godz.: 23:54)
    jakbyś nie wiedział - nie jestem jaPkowym onanistą, to samo dotyczy androida i samsunga.

  30. paweł. (autor: Aamitoza | data: 30/07/12 | godz.: 23:55)
    A co mi z aluminiowej klapki baterii, skoro tutaj wygląda na to, że cała bryła jest z metalu? Zmiana klapki w galaxy S3 to jak nałożenie na kierownicy skórzanego pokrowca zamiast od razu kupić samochód ze skórzaną kierownicą. Niby jest skórzana, ale do oryginalnie skurzanej jej daleko.

    Dla Ciebie 4" to malizna, a dla mnie maksimum, bo chcę telefon kompaktowych rozmiarów, a nie patelnię w kieszeni, więc pod tym względem ocena jak najbardziej błedna, bo mimo wszystko większość telefonów ma ekrany bliższe 4 niż 5".


  31. @30 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 00:16)
    Oryginalna czy nie ale jest możliwość w iphone nie ma, a ja jednak wybieram Karbon ze względu na wagę.
    Telefonów pewnie więcej jest tych bliżej 4'' aczkolwiek smartfonów pewnie też, tylko że większość to samsungi dla ciemniaków - bez wydajności i wyglądu, dopiero od 4,5'' zaczyna się coś lepszego a to już bliżej 4,7'' S3 niż 4'' w Iphonie5.
    Rozmowa w sumie o niczym, ale fakt jest taki że kibicuje się zawsze tym którzy nie robią z siebie ku.sów jak to robi Apple, które widząc że dosraje łoty od Samsunga na całej linii patentuje kształty, zaokrąglone robi i slide to unlock, a ostatnio nawet opatentowali ikony, widgety (których zresztą nie stosują, bo iOS przestałby chodzić płynnie), paski powiadomień i chyba nawet spuszczaną belkę którą oderżnęli z Androida.
    Szmaciarska firma będzie przeze mnie zawsze traktowana jak szmata. Zero honoru, zero zasad, zero wstydu i do tego nic nie produkuje, a największym jej wrogiem jest Samsung którego 1/4 podzespołów tworzy ich iphone. :)))


  32. mam nadzieję że to fail-news (autor: Qjanusz | data: 31/07/12 | godz.: 00:21)
    i że prawdziwy iPhone będzie przynajmniej ładniejszy.

  33. paweł (autor: Aamitoza | data: 31/07/12 | godz.: 00:28)
    gloryfikuj jeszcze bardziej samsunga... co się ograniczasz? haha ;)

  34. @33 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 00:37)
    Gloryfikuję. Zgadza się. A wiesz dlaczego?
    Bo jak większość na kontynencie jestem przeciwnikiem Acta i jestem w stanie się założyć od grubą kasę, po tym co zaczęło się dziać w sprawach patentowych, że to Apple było głównym pomysłodawcą i łapówkami prawie dokonali tego na czym im zależało. Na szczęście byliśmy mądrzejsi i to właśnie Polacy rozpoczęli wojnę przeciw Acta.
    Gloryfikuję Samsunga bo jest jedyną firmą która ma możliwości dokopania Apple.
    Może ty jesteś fanem Appla i popierasz to co się dzieje. Popierasz dążenie tej wrednej korporacji do zmonopolizowania rynków na całym świecie prze zablokowanie rozwoju, przez zablokowanie możliwości sprzedaży produktów innych firm. I trzeba być ślepym by tego nie widzieć. Dlatego nigdy nie kupię nic od takiej firmy, bo monopol jest z gruntu Złem i nieważne jakimi argumentami będzie się bronił, a zło trzeba tępić póki jest taka możliwość.
    Byłeś za Acta? Jesteś za monopolem?


  35. @34 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 00:41)
    Wyobraź sobie teraz sytuację gdy firma ford, pierwszy producent samochodów wykorzystuje wszystkie patenty, bez możliwości ich odkupienia przez inne firmy produkujące samochody i zaczyna walkę w sądach o zakazy sprzedaży innych samochodów niż Ford w poszczególnych państwach.
    Fajnie, czy coś jednaj jest nie tak?


  36. heh (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 01:40)
    Apple szybko wywaliło tą aplikację z apple store, czyżby nie dbało o zdrowie klientów ;)
    http://pclab.pl/news50559.html


  37. ... (autor: Aamitoza | data: 31/07/12 | godz.: 07:57)
    no i jeszcze teorie spiskowe! łał. Rzeczywiście coś Ci wyżarło fragmenty mózgu.

    A rosjanie mieli maszynkę do robienia mgły, co? :)


  38. @37 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 09:52)
    Umiesz czytac emotki? Czy poszedles na latwizne i odpisunesz ostatni wpis o formoe dowcipowej, gdy temat byl o czyms innym. Cwaniaczek ?

  39. dlaczego producenci (autor: szpan | data: 31/07/12 | godz.: 10:03)
    telefonow - szajsungi i inne kopiuja design apple?
    apple postraszyl i sgs3 wyglada jak wyglada :) zabaweczka z odpustu :)


  40. @39 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 10:15)
    W życiu już tak jest ze wszystko jakbyś się uparł jest podobne lub kopią drugiego. Może zapytaj od kogo skopiował Apple iphone, bo to też przecież jest wiadome, zapytaj może komu apple ukradł pomysł siri, chwaląc się że to ich pomysł. A tak w ogóle ty widzisz? Bo podobieństwo iphone i S3 jest takie jak konia do krowy - mają nogi :))
    Ostatnimi czasy to raczej Apple jest w strachu a nie Samsung, co widać, słychać i czuć :)


  41. @40 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 10:17)
    http://www.neowin.net/...i-sued-by-chinese-company

  42. @35 (autor: Dabrow | data: 31/07/12 | godz.: 10:55)
    Ford nie był pierwszym producentem samochodów. Są inni. Ford pierwszy zaczął robić to na taśmie produkcyjnej...

  43. @Pawel27 (autor: arra | data: 31/07/12 | godz.: 10:56)
    Proszę przestań już. Apple w strachu, hehehe dobre. Strach przed plastikiem z Korei. To czego Apple się boi, albo powinno bać, nazywa się WM8, reszta konkurencji jest zupełnie niegroźna choć w statystykach liczna ;)

  44. Misiaczki (autor: ZeXeL | data: 31/07/12 | godz.: 10:59)
    musicie się pogodzić z tym, że Galaxy SII już zniszczył Iphona. Android ma większość rynku, a Apple broni się patentami, bo się po prostu boi. Pokój z Wami!

  45. heh (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 11:18)
    Dabrow - to jedynie przykład w jaki sposób może zadziałać korporacja posiłkując się kasą i łapówkami plus hu..ym prawem patentowym.
    I co sądzisz że patentowanie ikon na ekranie, pasków powiadamiań, gestów, kształtów, zaokrąglonych rogów, podobieństwa opakowania, to są plagiaty? A gdzie są plagiaty jeżeli chodzi o czerpanie pomysłów przez Apple od innych? Wtedy takie nie mają znaczenia? A dlaczego?

    @arra - proszę cię przecież działaniami Apple samo się z tym nie kryje że sra w portki, bo Samsung zagarnia nawet jego własny teren - Stany. Chyba że tak chcesz to żyj w błogiej nieświadomości, ja się tym nie martwię :)
    A Windows to kiepa jeszcze gorsza od iOS, więc się tak nie bój bo z ich strony ci nic nie grozi ;) Jobs wiedział już dawno temu że Android to wróg nr 1 ale przez własne zadufanie się mu poległo, a myślał że jest Bogiem ;)


  46. @40 (autor: szpan | data: 31/07/12 | godz.: 12:02)
    >> "A tak w ogóle ty widzisz? Bo podobieństwo iphone i S3 jest takie jak konia do krowy - mają nogi :))"
    ja widze, ale ty musisz wiecej niz raz przeczytac komentarz :)

    Skopiowal? z gotowego produktu czy szkicow nudzacego sie bajtla na kibelku :)

    Nikt nie kopiuje samsunga bo to wiejski design ;) dodac jeszcze balonik i wio :)


  47. @46 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 12:06)
    No dla szpanu to tylko ajfon - zgadzam się z tobą panie szpan :)))

  48. paweł (autor: Aamitoza | data: 31/07/12 | godz.: 13:20)
    czytaj dalej "portale".

    Apple nikomu nie ukradło Siri, tylko kupiło od firmy która udostępniła siri w appstore. No ale zawsze można napisać że "ukradli" żeby wzmocnić wypisywane bzdury ;)

    Do tego dalej wyznawajj teorie spiskowe. Apple sra w majtki? No na pewno srają, ale ze szczęscia, bo względem poprzedniego roku sprzedaż iphoneów wzrosła im ponad 2 krotnie.

    Nawet WP jest ciekawszy od androida - szczególnie teraz jak z wersji na wersję coraz bardziej go psują w wielu aspektach, ale po co dyskutować z fanbojem? :)


  49. @48 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 13:57)
    Nie jestem fanbojem, bo gdyby Samsung prowadził taką politykę zwiałbym do HTC. Przeczytaj to co napisałem we wpisie 34, ale ze zrozumieniem.
    Mam wielką nadzieję że Apple które teraz zyga do wszystkich firm w branży nie tylko telefonicznej ale i komputerowej wreszcie dostanie po łbie, to tylko kwestia czasu. I co z tego że sprzedali więcej jak odnotowali spadek gdy Samsung rozwalił wszystkich prawie 80 procentowym wzrostem zysków?
    Samsung jest w stanie w miesiąc czy dwa wrzucić na rynek nowość gdy Apple musi się tłamsić rok by znieść jakieś jajo.
    Zresztą wystarczy popatrzeć na nowy tablet 12'' o rozdziałce 2560x1600. Samsung chciał sobie taki zrobić o go ma wyprzedzając Apple już w tym roku dwukrotnie, pierwsze wyprzedzając iPada mini a teraz tab 12''.
    Teraz się nie zdziw że gdy Samsung poczuł jakie zyski może przynieść tylko dział smartfonów i tabletów i do tego jeszcze tych sztandarowych, że za niedługo będziesz miał pokaz Samsunga za 3500zł z kevlaru czy karbonu. Jeżeli w odpowiednim dziale siedzą kumaci skośnoocy, to już widzą co należy sprzedawać i jak produkować.
    A Apple pozostanie niestety tylko obrona patentowa, bo jedna seria samsunga o jubilerskiej dokładności wykonania i Apple obudzi się z ręką w nocniku.


  50. widzę, że żyjesz w bardzo surrealistycznym świecie. (autor: Aamitoza | data: 31/07/12 | godz.: 14:38)
    Gdzie samsung wyprzedził apple w tym roku? Apple od dłuższego czasu ma tablet o PPI ponad 260. Samsung dopiero taki będzie oferować.

    A nie bądź takie pewny że jakakolwiek jakość podskoczy. Samsung widzi zyski, to nic nie zrobi lepszego, bo po co zwiększać koszta?

    Z resztą miałem kontakt z tyloma sprzętami samsunga i taka ilośc wylądowała w serwisie że aż głowa mała. Do niedawna miałem kineskopowy telewizor samsunga - może z 8 lat miał, a już geometria padła kompletnie po latach pięciu, góra obrazu uciekała po skosie w lewo, podobnie dół. Wszystko było by fajnie, gdyby nie 2x starszy philips działał dobrze i dawał o wiele lepszy obraz.

    Dla mnie samsung zawsze bedzie zawsze niższą półką jakościową, bo na takie traktowanie zapracował sobie przez ostatnie lata. Z resztą nadal masa ich telefonów ląduje non stop w serwisie, a jak się okazuje sporo galaxy S3 także wraca na serwis. - jeszcze gdyby był szybki, a tego nie udało mi się jeszcze doświadczyć.


    A dlaczego samsung dobrze wypadł jeżeli o zyski chodzi? Bo zaprezentowali kilka nowych produktów w ostatnim kwartale więc i nic dziwnego. Następny kwartał już taki ciekawy nie będzie, ale jak chcesz to okłamuj się dalej ;)


  51. @50 (autor: Plackator | data: 31/07/12 | godz.: 14:45)
    Ciekawi mnie jakie produkty wylądowały od samsunga w serwsie z twojej ręki i dlaczego.

  52. @51 (autor: Aamitoza | data: 31/07/12 | godz.: 15:05)
    Trafił wave, bo bateria nie chciała się ładować. Wave dziewczyny też (ale to z powodu przegrzewania się i szybkiego rozładowywania - non stop był gorący). Po powrocie dotrwały już do końca, ale niesmak pozostaje, a czas oczekiwania był dłuższy niż miał być. Podobnie z monitorem samsunga, też serwis długo go trzymał, aż w efekcie zmieniłem na LG, a samsunga sprzedałem jak tylko wrócił. No i wspomniany telewizor, ale tutaj gwarancja już się skończyła. Jeszcze kiedyś był taki cienki jeden model, za cholere nie pamiętam jak się nazywał. Ale to z 8, albo 7 lat temu było dobre, też padł nie bardzo wiadomo z jakiej przyczyny.

    Więc mam uraz do samsunga i jego cudownych "trwałych" produktów.


  53. @51 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 15:10)
    :)) To taka standardowa gadka szmatka, jak się nie ma lepszych argumentów to się ładuje takimi których nie można udowodnić :))
    A mi wybuchły dwa ajfony, na szczęście w plecaku, a tablet uległ samospaleniu, chociaż nie instalowałem aplikacji autodestrukcyjnej ;)


  54. 53@ (autor: Aamitoza | data: 31/07/12 | godz.: 15:13)
    widzę, że argumenty się skończyły - Nic nowego z resztą.

  55. @51 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 15:22)
    Czyli ogólnie mówiąc same starocie ci padały. Albo miałeś pecha bo ja w sumie miałem z 5 modeli telefonów raczej półka zawsze wysoka, jeszcze przed smartfonami i nigdy nie miałem problemów z serwisem, bo po prostu nie miałem z nim styczności. Podobnie teraz 4 telewizory LCD Samsunga w tym dwa Smart TV, Galaxy S2, Galaxy S3 i Note, jeden bluray Samsunga (drugi Sony).
    Zastanawiam się kto ci doradził TV bańki Samsunga, jak to była przecież straszna kicha i nikt kto nawet troszkę tylko liznął tematu TV wtedy nie kupiłby Samsunga, bo ich bański to była porażka. Wtedy brało się Panasonic, ew. Sony składane niestety w PL, ew. Sharp lub Philips nigdy Samsunga. Tak więc płaciłeś za własne błędy i nieznajomość tematu. Do tej pory Samsung ma np. kiepskie aparaty foto i kamery, nawet napędów optycznych wszelkiej maści bym raczej się wystrzegał, bo są znacznie lepsze innych firm.


  56. @54 (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 15:26)
    Skończyły? Żartujesz?
    Może powinieneś kupić sobie telewizor iTV z gniazdem iEuro-Scart oraz iPilotem, do tego iMagnetowid i iBluray .. ups .. zapomniałem że iKomputery z iApple nie tolerują standardów które nie są ich lub "pożyczone", więc bluray odpada :)))


  57. ... (autor: Aamitoza | data: 31/07/12 | godz.: 15:37)
    Zdecydowanie masz ze sobą jakiś problem, haha ;)

  58. @Pawel27... (autor: Wolf | data: 31/07/12 | godz.: 15:47)
    Oj jak ty malo wiesz...

  59. Heh (autor: Paweł27 | data: 31/07/12 | godz.: 17:28)
    iProblem ;-) Skonczyly ci sie juz argumenty?

    Wolf - moze cos sie zmienilo i mozna juz nabyc iKomputer z Blutay Recorderem, a ja to przegapilem ?


  60. Tak czytam sobie te przepychanki trzymajac w rekach S3 i iP4s (autor: speed | data: 1/08/12 | godz.: 05:08)
    I tak zastanawiam sie o co wam chodzi.
    1 . w lewej rece S3 w prawej iP4s wrarzenie?
    mniej wiecej takie jak bym lewa reka dotykal cycka 80 latki a prawa wysportowanej 22 latki z B+ :)))
    ale kazdy lubi co innego:)))
    W wykonaniu Samsung niestety ale sie nie popisal ,przecietne z minusem ,4s jak by byl szerszy o 5-6mm i wyzszy o okolo 7-10mm ,to wymiarowo jak dla mnie bylby perfekt,s3 jest po prostu za duzy ale ma fajny ekranik.
    sprawdzilem jak sie maja czasy do podawanych przez wytworcow ,ustawienia identyczne 3g i bluetooth wlaczone reszta wylaczona . s3 w okresie do wyladowania jeden jak i drugi mial okolo 3 godzin urzytkowania (dokladnie 2h 48min s3 i 2h 53min 4s ) Samsung wytrzymal 6 dni i 7 godzin ,4s 7 dni 21 godzin.
    Obydwa telefony sa w tym samym systemie .
    Urzywajac speednet. S3 pokazuje 4,9Mb sciaganie i 1,6Mb wysylanie ; 4s odpowiednio 8,2Mb i 3,2Mb . aby sie upewnic sciagalem ten sam film 190MB i 4s sciagnal to prawie dwa razy szybciej.
    Ogolnie obydwa sa fajne ale swoje pieniadze dal bym za 4s.
    4s tez szybciej i latwiej ustawia bluetooth przy polaczeniu z samochodem .dziala to po prostu lepiej .
    Ja to widze tak jak apple zrobi zmiany troszke powiekszy (kiedys) wstawi ekranik 4-4,2 cala i bedzie to dzialalo tak jak teraz to reszta bedzie miala ciezkie zycie.
    Jakosc wykonania 'japka' jest perfekcyjna czego nie mozna powiedziec o innych .
    Jedynie co mnie zastanawia jak trzeba upasc na glowe aby za telefon placic 2tys zl (obojetnie jakiej marki) .


  61. @60 (autor: Paweł27 | data: 1/08/12 | godz.: 11:07)
    Nie dziwi mnie twoja opinia jako posiadacza akcji Apple :))))

  62. @61 (autor: Wolf | data: 1/08/12 | godz.: 11:22)
    Mnie dziwi ze ciebie nie dziwi...

  63. @60 (autor: agnus | data: 1/08/12 | godz.: 11:49)
    "Jedynie co mnie zastanawia jak trzeba upasc na glowe aby za telefon placic 2tys zl (obojetnie jakiej marki) ."

    - Zadaję sobie to samo pytanie od kilku lat już. Jak widzę jak dmuchają i chuchają znajomi na swoje 3GSy i Samsungi to.. odpadam z tej zabawy. Swój telefon wrzucam do kieszeni z kluczami i zapominam. Nie rozumiem jak można kupować telefony za 2tys+ zarabiając tyle co miesiąc :) Wg mnie coś nie tak z głową bo przecież nie wszyscy to gadżecierze?


  64. agnus (autor: Aamitoza | data: 1/08/12 | godz.: 12:38)
    Dlatego biorę najczęsciej coś co oferują za 1-100zł w interesującym mnie abonamencie.

    A jak widzę ludzi którzy dają sobie wcisnąc galaxy s3/note/ iphone'a za jedyne 800-1000zł w abonamentach za ponad 100zł to chce mi się smiać ;) Albo jak widzę takich którzy aby kupić S3 za 1zł biorą abonamenty za 200zł, ale nie dlatego, że potrzebują takiego abonamentu, bo wcześniej mieli 2x mniejszy i był okej, a dlatego, żeby nie wydawać 1000zł i mieć "es czy" ;) ...a potem na niego chuchać i dmuchać aby nic się nie stało.

    Ja rozumiem, że fajny gaddget i w ogóle, ale telefony za 1-100zł wiele im nie ustępują... (na przykład nowe xperie, czy lumie) a pocieszysz się takim S3 przez kilka dni i potem zapomnisz o większości bajerów. Jak miałem wave'a to na początku wgrywałem jakieś motywy, widgety, instalowałem masę programów... po miesiącu wróciłem do fabrycznych ustawień, zmieniłęm tylko tapetę i zostało kilka programów których rzeczywiście używałem.


  65. heh (autor: Paweł27 | data: 1/08/12 | godz.: 13:19)
    Ja wręcz przeciwnie. Wolę wydać kasę jeden raz i kupić na wolnym rynku, a potem mieć konkretną kartę przetargową z operatorem, któremu to ja ustalam zasady, bo mam aparat, niż ładować się w jakieś chore abonamenty po 150 czy 200zł, mieć telefon za 1zł ale uwalony abonamentem przez 2 lata.
    Ostatnio wziąłem ale na firmę za 1zł SGS3 w abonamencie bez ograniczeń rozmów w kraju, bo taki mi był potrzebny i jest OK.
    Z drugiej strony dziwię się jak ludzie biorą tak wielkie abonamenty gdy w Play za 79zł jest bez ograniczeń do wszystkich sieci ???
    Chociaż z tego co wiem do końca roku warto w Play podpisać jak najdłuższą umowę, bo preferencyjne warunki, dopłaty do rozmów, jakie miał Play kończą się w tym roku i można spodziewać się że od przyszłego roku będą gorsze, czyli takie jak oferują inne sieci.
    Więc dobrze jest w tym roku podpisać umowę na dłużej z jakimś fonem i go po prostu puścić na Allegrogo, za 600-700zł (bo takie można dostać do 49zł).

    @Aamitoza - na prawdę nie wszyscy kupują smartfon jako kilkudniową fascynację. Są tacy którzy z niego korzystają dzień w dzień i nie mowa tu o opcji telefonowania :)
    Myślisz że smartfon wielkości Note jest dla takiego kolesia co się znudzi i przestanie korzystać z jego możliwości i dobrodziejstw? W życiu nie zmieniłbym na nic mniejszego, nawet na SGS3, chyba że na iphone 5,3'' z androidem (mógłby wyglądać tak jak 4s) ;)


  66. @65 (autor: agnus | data: 1/08/12 | godz.: 13:46)
    "w Play za 79zł jest bez ograniczeń do wszystkich sieci"
    W T-Mobile jest to samo. Ale ograniczeniem nie dla wszystkich do przełknięcia jest to że... jest to oferta bez telefonu a więc żegnajcie Ajfon i Galaksy za 1000zł ;)

    Osobiście mam telefon z fizyczną klawiaturą, klasyczny. Ma wszystko co potrzebne: MMSy, kalendarz z organizatorem, BT, nawet radio ma. Rozumiem że ktoś może cieszyć się ze smartfonów, nie neguję tego. Ale zarzynanie się, branie 2x większego abonamentu, dopłacanie gdy nas zwyczajnie na takie urządzenie NIE STAĆ a po roku i tak drastycznie straci na wartości... cóż... dla mnie to oznaka głupoty i owczego pędu na nowości i to co modne.


  67. @66 (autor: Paweł27 | data: 1/08/12 | godz.: 14:33)
    W taryfie firmowej Play za 150 zl mamy wszystkie sieci i stacjonarne bez limitow lac,nie z sms i mms, 4GB transferu danych w kraju, 30 albo 60 minut w Unii plus iles transferu i Iphone 4s lub S3 za 1zl na 24 miesiace. Wiem bo ostatnio kumpela brala taki, czesto jeździ do Raichu. Nie chciala iphone tylko S2, ktory tez byl za 1zl, w sumie ciezko dostepny i trzeba bylo czekac, wiec doradzilem jej by wziela iphone i w najblizszym komisie wymienila na biale S2 plus kasa do reki.
    Wczesniej miala w T-Mobile to ja tak szyli, ze placac okolo 160zl musiala doplacac za rozmowy do Play :-)


  68. @67 (autor: agnus | data: 1/08/12 | godz.: 15:13)
    Weź bo ktoś pomyśli że w Playu robisz ;-)
    Abonament 150zł to dużo. Ale oferta za połowę tego i darmowe rozmowy do wszystkich komórkowych... dość atrakcyjna. Jestem pewien że w Orangu, Play i Plusie mają lub będą mieli za chwilę to samo.

    Osobiście nie lubie telefonów zaj#%$%ych syfem od operatora, kupuję telefony z normalnej dystrybucji więc mój konczący się abonament na pewno zamienię na taką "free" ofertę bez telefonu.


  69. @68 (autor: Paweł27 | data: 1/08/12 | godz.: 17:53)
    Jakbym robił to by mnie nie było stać na niektóre gadżety ;)
    Dla niej 150 to o wiele mniej niż płaciła w T-Mogile, gdzie do tych 160zł abonamentu musiała dopłacać praktycznie zawsze po 40-50zł bo dzwoniła nie wiedząc nawet do Play.
    A brandla należy się pozbyć od razu po zakupie i wgrać czysty rom z rootem. Właśnie brandlowane oprogramowanie jakie najczęściej dostaje się w sieciach jest powodem lagów czy nawet zwisów, może dlatego nigdy nie doświadczyłem tych rzeczy :))


  70. #61 naprawde poza tym nie masz nic konkretnego do powiedzenia? (autor: speed | data: 1/08/12 | godz.: 19:35)
    To ja jeszcze cos dopisze .
    Model S3 z 4G wytrzymuje okolo 2-3 godzin i to z dwu rdzeniowym procem bo z tym czterordzeniowym wynalazkiem pewnie godzine by wyrobil:))))
    Nie bez powodu robia az cztery rozne modele S3 te najlepsze sa z dwu rdzeniowym procesorem a zabawka dla dzieciakow ma az cztery rdzenie:)))
    Niestety ale na dzien dzisiejszy S3 moze pochwalic sie jedynie fajnym ekranikiem reszta 'wnetrznosci ' to takie sobie i nie predko to sie zmieni .
    Mapa na S3 chodzi wolniej niz na 4s .4s znacznie szybciej lapie lokalizacje i.t.d.
    To ze S3 ma tysiace zabawek to o kant potluc jak te najwazniejsze ktore decyduja o tym czy kupic czy nie ustepuja innym.
    Osobiscie jestem uzytkownikiem 6-letniej motoroli i jakos mi to nie przeszkadza:)))


  71. @70 (autor: Paweł27 | data: 1/08/12 | godz.: 21:33)
    Ja używam Note, więc nie mam nic do powiedzenia na temat S3, który jest w posiadaniu żony, która kocha youtube, FB, Twittera, kręcić filmy i robić fotki. Niezbędne jest jej także Radio FM i Tune in Radio Pro gdy jest w zasięgu wifi oraz GG i nie przekonasz jej już za nic w świecie by mogła mieć mniejszy ekran niż ten w S3. S2 z tego powodu poszedł w szufladę i pewnie będzie go trzeba sprzedać, ale szkoda bo to najlepszy sprzęt ostatnich lat.
    Dla mnie np. smartfon o wielkości ekranu 3,5'' nadaje się chyba tylko do dzwonienia, bo co na takiej powierzchni można zrobić :)))


  72. agnus (autor: Aamitoza | data: 1/08/12 | godz.: 21:47)
    w plusie ju mają i taniej.

  73. @70 ,zgadzam sie w 100% do tego co napisales nawet wiekszy (autor: speed | data: 1/08/12 | godz.: 22:31)
    bylby super. Na 3,5 calowym niestety ale nie da sie poszalec . Gielde ,mape, pozycje, pogode na tym co ma iPh. da sie smialo sprawdzac i fajnie to chodzi.
    Tak jak napisalem wczesniej jak apple powiekszy troszeczke i wstawi ekranik 4- 4,5 cala utrzyma jakosc to ma moje pieniadze ( za produkt).
    Jako telefon ( z tych wszystkich zabawek) 4S jest wysmienity do tego wspaniale dzialajace funkcje ktore naprawde sie przydaja i dzialaja daja w tym przewage nad innymi.
    Osobiscie sprawdzilem jak dziala bluetooth w dwoch autach i nie ma watpliwosci ze samsung musi nad tym popracowac.
    Tu wyglada tak bierzesz 4S za 54$ miesiecznie i masz wszystko bez limitow w Manitobie wiekszosc w calej Kanadzie i sporo poza granicami. (jednorazowa oplata za 4s to 149.00$
    Podobnie z wiekszoscia tego typu 'zabawek'
    Polaczenie z Polska mam za 1,2 centa za minute
    ile Ty bys zaplacil za cos takiego?
    Ogolnie z tego co widze mlodzi ( 12-16 lat) biora samsungi a starsi inne . Znajomy prowadzi salon z tymi zabawkami i pytalem jak sprzedaja sie S3 i 4s to zostalem zaskoczony na 50 4s sprzedaje jednego S3 (troche to specyfika mojego miasta a moze co innego) . Samsung w dalszym ciagu ma opinie srednia a nawet mniej niz srednia (zapracowali na to :)))) ) i do tego klamia .
    Sprzedaja tutaj modele z 4G (dwu rdzeniowe).


  74. @73 (autor: Paweł27 | data: 2/08/12 | godz.: 08:20)
    Nie wiem czym kłamią, ale Apple przecież robi to samo. W Australii już otrzymali kary za nieprawdziwe reklamy w których bazowali głównie na LTE, które jak wiesz nie działa poza Stanami i pewnie Kanadą. W Europie to samo i dziwi mnie że jeszcze nikt się im za to nie dobrał do tyłka i kasy. We Włoszech przegrali za niedostosowanie się do wymogów 2 letniej gwarancji w całej EU, gdy Apple chciało dopłatę za drugi rok.
    Więc jak już piszesz, wytykając komuś kłamstwa, to staraj się to robić obiektywnie :)
    Poza tym polityka trolla patentowego zaczyna szkodzić w postrzeganiu tej firmy. Patentowanie kształtów (kwadrat), grubości, zaokrągleń ? Jakie podobieństwa poza tym, że tablet to tablet i nie może być okrągły, nie może być gruby, ciężki i kanciasty - to chyba logiczne że nie idzie to w parze w wagą, a na to jak widać po produktach, Samsung zwraca największą uwagę Gdzie Note z 5,3'' ekranem jest tylko o trzydzieści parę gram cięższy od 4s.


  75. #74 to juz spore odchodzenie od sedna (autor: speed | data: 3/08/12 | godz.: 01:19)
    W czym klamia a w tym ze S3 nawet blisko nie jest 300godzin ktore podaja (a to ludzi boli)
    4S zabraklo kilku minut do 200godzin .
    Zreszta nie ma co wypisywac bo to i tak nic nie zmieni.
    Co do LTE .ich zabawka obsluguje ten standard
    a co pisali w Australi tego nie wiem .
    Osobiscie nie przeszkadza mi 1 roczna gwarancja w takich rzeczach ,wole miec 8 lat i 200tys/km na auto niz 2 lata na bzdety ale kazdy woli co innego:)))
    Europa ma juz zatwierdzone czestotliwosci na LTE 800Mhz od (chyba lutego) a ze idzie to jak krew z nosa to co wina Apple?
    Mi wisi jaka polityke prowadza ,jak cos nakreca to dostana po dupie proste.
    Posadziles tez (posrednio) apple ze za lapowy cos krecili z ACTA ,masz dowody?
    Zapytaj pewnego Szwajcarskiego producenta lekow jak im zalezy na ACTA:)))))
    Setki miliardow dolarow plyna z Chin w postaci podrobionych lekow to ci nie przeszkadza?
    Pol biedy jak by prawidlowo dzialaly a tak dziwisz sie ze ludzie biora i im nie pomaga?
    Masz jakies nie zrozumiale powody ( dla mnie ) tak jechac po Apple ale to juz Twoja sprawa ,mnie naprawde nie przeszkadza kto jaki robi fon a jarac sie tym to juz przesada.
    A tak poza tymi narzekaniami pomyslales dlaczego np. s3 mimo ze ma max w 3G okolo 40Mb/sek bedec w takiej szybkiej sieci wyciaga tylko w okoliicach 5 a taki kiepski 4S ktory ma max okolo 14Mb/sek kreci prawie maxa ? Ty moze na te rzeczy nie zwracasz uwagi a mnie to mowiac delikatnie drazni.


  76. @75 (autor: Paweł27 | data: 3/08/12 | godz.: 14:39)
    Dowody na lapowy? Nie przesadzaj. Za duzo zbiegow okolicznosci jak na przypadkowe dzialania, zreszta bylo o tym glosno na forach, i w wielu przypadkach przewijalo sie Apple, ale mnkejsza o to. Zauwaz ze chwile po spuszczeni Acta z woda zaczely sie akcje patentowe i blokowanie rynkow europejskich potem amerykanskich przed produktami Samsunga. Dziwne, ze zaraz po Acta. Czyzby nie udalo sie w ten sposob wiec tzreba bylo zlapac sie innego?
    Na transfery az tak nie patrze, bo nasze sieci i tak nie pozwalaja na to by osiagnac to co powinno byc przy 3G.
    Na podrabiane leki czy podrobki Appla nie potrzebne jest Acta, wystarcza dokladniejsze kontrole i przeszkolony personel. Acta to sciema, ktora korporacje chcialy zagarniac wiecej niz mozna legalnie. Dziwie sie ze ty tego nie wiesz. Podroby trzeba tepic, ale gdzie podroba jest Samsung Galaxy ktory ma wyryte jak byk na przodzie SAMSUNG, a nie Ipad. Wg A ta to juz jest podroba, bo podobie wyglada.


  77. fap fap fap (autor: Remek | data: 4/08/12 | godz.: 21:24)
    ...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.