Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
Środa 24 października 2012 
    

Colorovo poszerza swoje portfolio o obudowy i akcesoria czyszczące


Autor: DYD | 15:04
(6)
Marka Colorovo, której właścicielem jest ABC Data po 16 miesięcach swojej działalności przedstawiła strategię rozwoju kolejnych grup asortymentowych. W czerwcu ubiegłego roku rozpoczęła sprzedaż materiałów eksploatacyjnych pod własną marką Colorovo. W obecnej chwili pod tą marką Spółka oferuje trzy grupy produktowe - do materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery) dołączyły akcesoria czyszczące sprzęt komputerowy (pianki, żele, sprężone powietrze) oraz obudowy komputerowe.

Jeszcze w tym roku marka Colorovo wprowadzi kolejne produkty, z segmentu elektroniki użytkowej, jednak na razie nie podano żadnych oficjalnych informacji na temat jakie będą do produkty.

Colorovo sprzedaje obecnie blisko 400 produktów, na terenie 7 krajów europejskich (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Rumunia). Colorovo stawia głównie na marżę, czego wynikiem jest 14 miejsce wśród 416 linii produktowych w ofercie ABC Daty pod względem wartości osiąganej marży.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Ani jednej (autor: Grelcio | data: 25/10/12 | godz.: 00:40)
    Ani drugiej nie znam... a to, że mają sprężone powietrze - po prostu supcio!

  2. O_o (autor: Qroń | data: 25/10/12 | godz.: 01:31)
    ABC Data nie znasz? Firma na naszym rynku działa od przeszło dwóch dekad. Jest jednym z wiodących, o ile nie największym dystrybutorem IT w Polsce. Trudno coś takiego przeoczyć.
    Rozumiem, że każdy artykuł wciśnięty przez DYDa na kilometr czuć kryptoreklamą. Smarkościerki smarkościerkami, ale to, że obudowy zaczęli produkować jest ciekawą informacją. Może trochę zbytni odpust, ale t kwestia gustu.


  3. Qroń chciałeś zapewne napisać "zamawiać" (autor: Sławekpl | data: 25/10/12 | godz.: 01:43)
    u chińczyków i sprzedawać z własnym logo ;)

  4. @Sławekpl (autor: Qroń | data: 25/10/12 | godz.: 04:20)
    Touche...
    Pojęcia nie mam gdzie tę blachę gną, ale zapewne masz rację w tej materii.


  5. Dlaczego nie? (autor: mFuker | data: 25/10/12 | godz.: 15:07)
    Polska firma, z Polski produkty. To, że wytwarzane w Chinach to co zrobić? Dobre 3/4 światowego rynku zleca produkcje w Chinach z własnym logo. Nic odkrywczego.

    Komuś się chce i organizuje produkt dla mas :)


  6. mFuker "...z Polski produkty" - "...produkcja w Chinach" (autor: Sławekpl | data: 25/10/12 | godz.: 15:30)
    nie widzisz "drobnego" dysonansu między tymi zwrotami? :E
    hmm... idź do szefa i się zapytaj czemu macie tak wysokie marże, czyżby pojawił się nowy model Gulfstream :P


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.