Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Wtorek 27 listopada 2012 
    

Nvidia ''uwalnia'' kod sterownika 2D dla Linuksa


Autor: Wedelek | źródło: Tech Power Up | 09:53
(3)
Niedawno Nvidia zaprezentowała swoje nowe sterowniki dla Linuksa, które zwiększyły znacząco wydajność , a teraz producent "uwolnił" kod sterownika 2D przeznaczonego dla urządzeń z rodziny Tegra. Kod źródłowy jest dostępny wraz z modułem Direct Rendering Manager (w skrócie DRM). Projekt był w Nvidii początkowo rozwijany tylko przez Thierrego Redinga, ale teraz otrzymał oficjalne wsparcie Nvidii, co oznacza, że nad jego rozwojem będzie pracować zespół oddelegowanych pracowników.

Nowa funkcjonalność dedykowana jest deweloperom i da im dostęp do bardziej zaawansowanych funkcji sterownika, związanych z jego funkcjonowaniem, co pozwoli między innymi monitorować jego zachowanie. Otwarty kod pozwoli programistom jeszcze lepiej dostosować kod Linuxa, tak by oprogramowanie mogło optymalnie korzystać ze wszystkich funkcji układu graficznego. Kolejne wersje będą udostępniane użytkownikom wraz z nową wersją sterowników, a niezbędne pliki będą umieszczane w folderze drivers/video/tegra/host/.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. .:. (autor: anon1984 | data: 27/11/12 | godz.: 10:09)
    Szkoda że to tylko dla tegry.

    Pzdr.


  2. eee (autor: daver | data: 27/11/12 | godz.: 10:57)
    "[...]eksperymentalnym managerem sterownika nazwanym przez Nvidię Direct Rendering Manager [...]"

    "[...]DRM był początkowo rozwijany tylko przez Thierrego Redinga[...]"

    Wedelek, znajdz zrodlo, ktore wie o czym pisze, bo wychodza potem takie bzdury.


  3. he he (autor: Qjanusz | data: 27/11/12 | godz.: 22:59)
    http://i.ytimg.com/vi/mN1EnZk91A0/0.jpg

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.