Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 14 grudnia 2012 
    

Samsung Galaxy Note III z 6,3-calowym ekranem?


Autor: Zbyszek | źródło: GSMArena | 23:27
(58)
Smartfon Galaxy Note firmy Samsung wywołał w ubiegłym roku dużo kontrowersji za sprawą swojego ogromnego wówczas 5,3-calowego ekranu. W debiutującym niedawno Galaxy Note II producent zdecydował się jeszcze delikatnie zwiększyć jego wielkość do 5,5-cala. Wiele osób zapewne zastanawia się, czy kolejna generacja tego modelu otrzyma jeszcze większy ekran. Tymczasem dziennik Korea Times twierdzi, że w Galaxy Note III Samsung zdecyduje się kolejny raz powiększyć ekran, i to wcale nie mało.

Według informacji pochodzącej podobno od jednego z pracowników Samsunga, do jakiej dotarła korańska gazeta, ekran Galaxy Note III będzie miał przekątną aż 6,3-cala. Jak na smartfon taki rozmiar wydaje się już przesadą. Warto jednak dodać, że do takiego kroku Samsunga zmusić może konkurencja w postaci modelu Ascend Mate firmy Huawei, który będzie wyposażony w 6,1-calowy ekran i ma trafić na rynek w pierwszej połowie przyszłego roku.

Galaxy Note III powinien zadebiutować na rynku nie wcześniej niż w połowie przyszłego roku. Do tego czasu sporo może się jeszcze zmienić, dlatego informacji dziennika Korea Times nie należy traktować z całkowitą pewnością.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. hmm (autor: kubazzz | data: 14/12/12 | godz.: 23:59)
    duży.. ciekawe jakie proporcje i jaka rozdzielczość.

  2. Kiedyś walczono o jak najmniejszy telefon (autor: Tormiasz | data: 15/12/12 | godz.: 00:24)
    Teraz idziemy w drugą stronę...

  3. bo kiedyś (autor: kubazzz | data: 15/12/12 | godz.: 01:23)
    telefon miał inne cechy.
    Same telefony są w sumie małe.
    Cienkie jak kartka papieru, a tylko mają dużą powierzchnię ze względu na duży ekran.
    Kiedyś ten temat w ogóle nie istniał.
    A swoją drogą - porównaj sobie Nokię 5110 i Galaxy S3/Note... zdziwisz się jakie to było wielkie ;)


  4. Tormiasz (autor: Mario2k | data: 15/12/12 | godz.: 06:58)
    Kiedys to byl tylko telefon , wiec mogl i powinien byc maly .
    Dzis to sa mini komputery z funkcja telefonu
    wiec wiekszy ekran zapewnia lepsza obsluge .


  5. Tylko, że jak jest za szeroki (autor: J@rek | data: 15/12/12 | godz.: 09:09)
    to ciężko go pewnie utrzymać w dłoni. A przy uchu dwoma rękoma to jakoś ciężko.

  6. hmmmm (autor: Mario2k | data: 15/12/12 | godz.: 10:30)
    Jak zwykle nazekaja ci ktorzy i tak by ne kupili bo za drogo.
    Rzeczywistosc zweryfikuje czy nowy note bedzie za duzy.


  7. No dobra. (autor: sevae | data: 15/12/12 | godz.: 11:03)
    Sam marudziłem jak pomniejszano wszystko bo mam duże łapska. Ale bez przesady.

    Ja czekam na modę na pogrubianie i wsadzanie większych baterii :)


  8. telefon? (autor: cyriak | data: 15/12/12 | godz.: 11:52)
    telefony sa nadal małe (samsungi czy nokie do 100 pln nie mają wielu funkcji dodatkowych ale są małe, dzwonią i bateria trzyma tydzień - dwa bez ładowania) - urządzenia wielofunkcyjne z funkcją dzwonienia rosną - chociaż to tez nie prawda - samsung już dawno miał przynajmniej jeden 7 calowy tablet z którego można dzwonić - teraz 6,3 cala tablet nazywa się telefonem - bo pod taką nazwą lepiej się sprzeda. dell wykazał ze 5 calowe tablety się nie sprzedają a 5,3 cala "telefon" sprzedaje się świetnie - niekoniecznie oznacza to że to dobry telefon... ale taka nazwa pozwala sprzedać to coś... :P

  9. 7 cali jeszcze (autor: Plackator | data: 15/12/12 | godz.: 12:10)
    Mieści się spokojnie w kieszeni, poza tym brakowało smartphonów/tabletów o tej wielkości na rynku - mieści się kieszeni i przy okazji jest duży.

  10. Haha (autor: Yog-Sothoth | data: 15/12/12 | godz.: 12:22)
    Spodziewałem się tego, jak widać już niektórzy zgłaszają chęć noszenia telefonu wielkości płytki naściennej przy uchu :))))

  11. @Mario2k (autor: VP11 | data: 15/12/12 | godz.: 12:39)
    Lepiej miec 2 urzadzenia zwykly telefon malutki i wygodny oraz tablet wiekszy i przeznaczony do pracy z wieloma aplikacjami.

    A komu wydaje sie ze ma maly filutek, to taki galaxy nie zwiekszy.


    A tak na serie, za chwile powiesz ze telefon musi miec 24 lub 30", bo wygodniej sie obsluguje.


  12. @11 (autor: Plackator | data: 15/12/12 | godz.: 12:51)
    Telefon do kieszeni, a tablet gdzie ?
    Bo taki "Faplet" idzie wsiąść do kieszeni, a przeszkadza mniej niż standardowa komórka.


  13. @6 Nie mówię o tym konkretnym (autor: J@rek | data: 15/12/12 | godz.: 12:54)
    w domu mam coś podobnego, mniejszy... i wydaje mi się za szeroki już, niepewnie się go trzyma w porównaniu do małego zwykłego telefonu. Dlatego myślę, że jeszcze szersze telefony, dosyć śliskie (chociaż perforowany spód telefonu) są ciut niewygodne w trzymaniu. Ale oczywiście co kto lubi i co komu pasuje

  14. VP11 (autor: Mario2k | data: 15/12/12 | godz.: 13:55)
    Powiedzialem ze rzeczywistosc zweryfikuje , jak kupia go miliony to bedzie wiadomo ze rynek potrzebowal takiego byczka .

    dodam ze w pracy jedna kolezenak uzywa na zodzien Galaxy Note 2 ,ledwo toto w reku trzyma ale twierdzi ze jest zachwycona ze miala iphona 4 i zmienila go ze wzgledu na maly ekran .


  15. Miałem kiedyś (autor: agnus | data: 15/12/12 | godz.: 14:14)
    Nokię 8210 i... już mi pozostało zamilowanie do małych fonów. Dziś mam niewiele większy telefon i sobie chwalę, wszędzie się mieści, nie dostaję zawału serca gdy mi upadnie lub przewala się razem z kluczami w kieszeni.

    Kompletnie nie kumam fapowania nad smartfonami ale.. najwyraźniej jestem w niszy :)


  16. ... (autor: Mariusch1 | data: 15/12/12 | godz.: 14:58)
    Już czekam z niecierpliwością aż zobaczę jakiegoś kretyna z takim "fonem" przy uchu:D

  17. @15 (autor: Plackator | data: 15/12/12 | godz.: 15:22)
    W smartphonie telefon jest dodatkiem, więc sam telefon ze smartphonem wiele wspólnego nie ma..

    Poza tym smartphone był przed telefonem, to telefon próbowano upodobnić do smartphona.


  18. może i "za duży", ale... (autor: mikołaj | data: 15/12/12 | godz.: 15:56)
    Były małe, są duże, beda jescze większe, aż stana się za duże w opini wiekszości użytkowników. Wtedy będzie można okreslić właściwy rozmiar i standardy dla danych grup użytkowników. Czasy typowego telefonu juz dawno minęły. Za chwilę dziwaczne będzie trzymanie "czegoś" przy uchu do prowadzenia konwersacji, bo przecież wszyscy bedą prowadzić wideorozmowy i tylko taki sposób będze dla co po niektórych oczywisty. Nie będzie już więcej "kretynów", tylko ignoranci z kwaśnymi minami ;)

    Lepiej, zamiast wypisywać kompromitujące komentarze, spokojnie obserwować, wybrać swoja droge i dać innym taka samą szansę.

    PS. sam korzytam do tej pory z Noki E51 i z chęcią bym wymienił na coś sensownego w rozmiarze do 4,3"... choć raczej będzie to 4,8" :(


  19. @17 (autor: agnus | data: 15/12/12 | godz.: 16:21)
    Wtedy nazywało się to palmtop i było produktem niszowym - była grupa ludzi, która używała ale daleko temu było do popularnosci telefonów komórkowych.

    Niby w smartfonie telefon jest dodatkiem ale ludzie i tak przez większość czasu przez to gadają. Widzę po znajomych.
    Czasami mam wrażenie że próbuje się usprawiedliwiać monstrualność tych urządzeń właśnie wielofunkcyjnością. Dla mnie ślepa uliczka (imo, bo wiem jaki jest trend).


  20. @18 (autor: agnus | data: 15/12/12 | godz.: 16:24)
    "bo przecież wszyscy bedą prowadzić wideorozmowy i tylko taki sposób będze dla co po niektórych oczywisty"

    Wątpię. Gdyby wideorozmowy były takim hitem, już dawno ludzie by z nich korzystali. A mamy 3G, net, kamerki z przodu, z tyłu, z boku itd i ludzie dalej gadają.
    Możliwość wideorozmów miałem już w K610i, z perspektywy czasu pomysł poroniony.


  21. widać że Samsung testuje rynek (autor: digiter | data: 15/12/12 | godz.: 18:15)
    skoro 5 calowe się sprzedają zróbmy 6 calowy. Od 3 do 10 cali rynek będzie wypełniony telefonami, phabletami i tabletami. Zostawiając dziurę dajesz miejsce na wejście konkurencji.

  22. wideorozmowy (autor: Wyrzym | data: 15/12/12 | godz.: 18:42)
    no pewnie, idealne jak idziesz sobie ulica, czy jedziesz samochodem, juz pomijajac fakt ze nie zawsze mi (albo komus) chce sie patrzec na ryj rozmowcy :)

  23. agnus (autor: Mario2k | data: 15/12/12 | godz.: 20:50)
    Pewnie jakas budrzetowke masz i stad co highendowe to be be to tak popularne podejscie do zycia..............
    ze salceson lepszy od poledwicy ;)


  24. @Mario2k (autor: Yog-Sothoth | data: 15/12/12 | godz.: 21:05)
    Skończ waść bo załość bierze, na początku myślałem że żartujesz z tym tekstem "krytykują bo za drogi i nie kupili", ale zaczynam mieć wątpliwości..

  25. Yog-Sothoth (autor: Mario2k | data: 15/12/12 | godz.: 21:45)
    Troche zartowalem ... ;)
    mieszkam od ponad 7 lat w UK , w samym Londynie uzywanych jest wiecej Galaxy Note 2
    niz w calej Polandi , to samo z SGS3
    dane od znajomego ktory pracuje w Vadofone UK
    ( ponoc posiada dostep do takich informacji O2 .Orange.T-Mobile,3 i Vadofone)

    wiec ????
    Jak mozna byc obiektywnym zarabiajac 1500zl/miesiac ??? byc bez szans wziecie topowego smartphona w abonament.
    Skoro nie mam szans na w/w sprzet to jak moge obiektywnei oceniac jego przydatnosc ??


    pewnie zaraz bedzie wojna ;)

    no to strzelajcie


  26. w sumie to nie wiem (autor: akslow | data: 15/12/12 | godz.: 22:03)
    po co komentowac :). Komus sie nie podoba to nie kupi. Producent widzi nisze to wypuszcza sprzet, czasem moze nawet ryzykuje. Jezeli uda im sie to sprzedac to znaczy, ze trafili w potrzeby klientow i tyle. Dla innej grupy klientow tez cos zaproponuja, wiec wszyscy beda zadowoleni. Tak wlasnie dzis dziala rynek. Zgodnie z potrzebami odbiorcow.

  27. heh (autor: Paweł27 | data: 15/12/12 | godz.: 22:12)
    Żeby za chwilę nie stało się tak, że hasło "bo was nie stać", które przywarło już do ajfoniarzy, nie zostało przywłaszczone posiadaczom smartfonów na prawdziwym systemie operacyjnym jakim jest Android, bo chyba każdy wie że iOS-u systemem operacyjnym nazwać się nie da :)

  28. taaaak Paweł tak, (autor: Dabrow | data: 15/12/12 | godz.: 23:34)
    a teraz idź po chusteczki i powycieraj po sobie...

  29. @28 (autor: Paweł27 | data: 16/12/12 | godz.: 00:42)
    Chyba trzeba być ślepym by nie widzieć, że iOS nie jest pełnoprawnym by nazywać go systemem operacyjnym, jest na stałe przyspawany do konkretnej specyfikacji sprzętowej, brak powłok systemowych, multitaskingu, systemu plików i innych rzeczy które czynią jakąć tan platformę systemem operacyjnym jak choćby Android. W rzeczywistości iOS to właśnie taka platforma do uruchamiania aplikacji, dzwonienia, smsów i od niedawna mms-ów, przeglądania internetu i czytania wiadomości, do youtube i gierek i to wszystko na co stać iOSa.
    Co to za system operacyjny, skoro jest tak drastycznie poograniczany z każdej strony? Może miano pół OS-u z prawdziwego zdarzenia będzie dobrym nazewnictwem tego czegoś.
    W przypadku androida, otwartość systemu daje nieograniczona możliwość jego modyfikacji i personalizacji.
    Przecież ip4 to ledwo zipiąca słuchawka. Wystarczyło ostatnio by google wypuściło nowe mapy, którymi ajfoniarze się zachłysnęli i łykali z AppStore jak pelikany bijąc rekordy ściągalności aplikacji (niepełnowartościowej, okrojonej wersji androidowej), by samo na własnej skórze przekonali się, że ip4 ledwo je mieli a 4s tylko jako tako daje radę.

    Ktoś niedawno napisał i z tym się zgodzę że "poziom zaawansowania iOS jest mniej więcej taki jak przeciętnego kalkulatora czterodziałaniowego"
    Nic dodać, nic ująć. iOS prostotą wręcz poraża. Dawno temu napisałem że cały iOS jest funkcjonalny i "skomplikowany" jak sam drawer androida.


  30. Heh (autor: Yog-Sothoth | data: 16/12/12 | godz.: 02:17)
    Zarówno iOS jak i Android są siebie warte, jeden ograniczony jak dla szympansa za to działający bez problemów, drugi mulący i otwarty - szkoda tylko że trzeba przy nim grzebać żeby mieć podstawowe funkcje dostępne u innych w standardzie.

  31. Chłopaki (autor: agnus | data: 16/12/12 | godz.: 02:35)
    Nie ma co generalizować. Zarabiam więcej niż te 1500/mies (nie napiszę ile bo znowu będzie..) i stać mnie na iPhone czy mocnego Andka. Po prostu nie widzę potrzeby kupowania dla siebie takiego urządzenia. Owszem, fajna zabawka ale szkoda mi kasy - wolę zainwestować w nowy TV czy w lepszy urlop z kobietą.
    Po prostu uważam że teraz jest jakieś szalenstwo - co nie jest smartfonem to szmelc. Bzdura. Każdemu wg potrzeb.

    Co do iOS - nie zgadzam się. System operacyjny jest tyle warty ile zadania, z których się wywiązuje. Kupujący iPhone nie kupują Windows czy Linuxa. Oni dobrze wiedzą co dostają i są z tego happy. A to że grupce IT-maniaków to nie odpowiada bo "Andek to jedyny słuszny OS dla smartów" to problem urojony. Powtarzam - większość nabywców iOSu jest zadowolona. Kto kupił i wymienił na Andka po prostu przestrzelił z potrzebami. Znam ludzi, którzy kupili Omnie na WP a potem andkowe smarty i dopiero z iPhone dostali to co chcieli. Nie plujmy na ludzi tylko dlatego że nie onanizują się przy czymś innym co my sami.


  32. @30 (autor: Paweł27 | data: 16/12/12 | godz.: 04:19)
    A jakież to funkcje dostępne w standardzie, domyślam się że chodzi o funkcje iOS, można mieć w andku poprzez grzebanie?
    Domyślam się także, że nie chodzi o jakieś głęboko ukryte funkcje androida, które wszystkie można wstawić na pulpit w postaci widgetów ?


  33. Brawo Samsung (autor: M@jkel | data: 16/12/12 | godz.: 10:13)
    Konsekwentnie kroczą drogą donikąd. Szacuneczek.

  34. Deska (autor: LoneStarr | data: 16/12/12 | godz.: 10:57)
    deska albo wiosło przy uchu, komicznie wygląda jak ktoś COŚ wielkości książki przykłada do głowy ;)

  35. Paweł (autor: Dabrow | data: 16/12/12 | godz.: 11:01)
    Niech do ciebie dotrze ze nikt poza tobą i jeszcze paroma innymi fanbojami nie onanizuje się przed telefonem z samym systemem. Sprzęt ze swoim OSem jest tyle wart ile dają użytkownikowi aplikacje na ten układ. I akurat homogeniczność iOS i jego związanie z konkretnym Sprzętem jest tu zaletą bo daje sprawdzona platformę. I ludzie w dupie mają mnogość ui itp - chca działającą rzecz i to dostają. Tyle. Sam mam andka, ale szefowi poradzilem ajfona i jest ok, inaczej bym co chwila miał pytania o pierdoły... Ale widać co innego nas kręci...

  36. btw (autor: Dabrow | data: 16/12/12 | godz.: 11:03)
    Moja uwaga do twojej osoby dotyczyła tej mani pytania o japku pod każdym postem, nie ważne czego dotyczy on...

  37. @32 (autor: Yog-Sothoth | data: 16/12/12 | godz.: 12:14)
    Choćby ssąca w standardzie książka adresowa w Androidzie, trzeba instalować nakładki z marketu żeby wyświetlało podstawowe informacje przy kontaktach a i tak nie jestem w 100% zadowolony. W BB mam to bez kombinowania..

  38. @35-37 (autor: Paweł27 | data: 16/12/12 | godz.: 13:45)
    Zapewne nawet kolego nie wiesz co oferuje linux albo może jego lekko okrojona wersja jaką jest android. Twoja niewiedza jest jak cień dziecka kroczącego we mgle ;)
    W nieskończoność mógłbym podawać przykłady jakie oferują oprogramowania na androida, zapewne istniejące na iOS ale tak samo okrojone jak cały pseudo system apple.
    Strzelam pierwszy lepszy soft - Carberus i jego możliwości. Każdy ajfon, ipad, ipod jest inwigilowany z góry jak tylko zajdzie taka potrzeba. Potrafisz inwigilować w podobny sposób ze swojego iosa? potrafisz nagrywać filmy, dźwięk, robić foty, zarządzać jako administrator i ze wszystkimi jego uprawnieniami innym telefonem, tabletem tak by nie było żadnych śladów? zdalnie kontrolować wszystko na np. 5 telefonach przez www, wyświetlać wiadomości na pełnym ekranie tekstem lub syntezatorem mowy, blokować co się tylko chce i włączać np. GPS bez śladu na ekranie klienta w celu jego namierzania?
    To tak próbka, być może jajfon też to potrafi :))

    iOS to słabizna która nic nie może, ale dla tak niewiele potrzebującego jajfoniarza - wszystko może, bo dzwoni i odbiera maile ;)

    @ Yog-Sothoth - a w jakim celu stworzono market? Mnie np. nigdy nie podobał się dialer i książka androida więc nie potrafię ci powiedzieć jak działa bo jej nigdy nie używałem. Ty w ajfonie musisz i to nas różni. ja używam exDialera i jakoś twoich problemów nie widzę, a z marketu mam dziesiątki aplikacji i zamienników, które mnie bardziej pasują i to w przeciwieństwie do ciebie uważam za wielki plus.


  39. ah oh eh (autor: szpan | data: 16/12/12 | godz.: 14:41)
    Samsung musi narobić pierdylion urzadzen aby dogonić króla. Ciekawe czy maja już odpowiedni procesor do płynnego przewijania list w androidzie :)

  40. @szpan (autor: Pider | data: 16/12/12 | godz.: 15:19)
    Samsung wyprzedził srajfona podczas premiery sgs2. A teraz to apple musi gonić wszystkich...

  41. @40 (autor: Paweł27 | data: 16/12/12 | godz.: 16:01)
    To juz jest dla ajfona nieosiagalne. Moze wykonanie ich jest niezle, chociaz i to stanelo w miejscu, ale z iosa nic juz wiecej nie sa w stanie wyciągnąć , poza mało ważnymi bzdetami jakimi napedzają kolejne wersje, ktore nie różnią sie praktycznie niczym znaczącym.
    Pozostalo tylko ultra plynne dzialanie dalera :-) Zawsze to jakiś plus na korzysc ajfona gdy konkurencja wprowadza multiwindow i obsluge kilku uzytkowniko w co w przypadku tabletow ma sens


  42. @38 (autor: Yog-Sothoth | data: 16/12/12 | godz.: 16:10)
    ja ci o BB a ty mi o iPhonie.. czy ja gdzieś napisałem że posiadam ten telefon? Chyba jakaś obsesja..

    Fajnie że jest market, dzięki temu kulawy system może w miarę dobrze działać choć nigdy nie będzie hulał tak jak zamknięty. Na służbowym fonie mam DW Dialera i jako tako spełnia swoje zadanie, choć muli nieprzeciętnie zresztą jak i cały telefon.

    Dla mnie plusem jest wyjęcie telefonu z pudełka i jego użytkowanie a nie szukanie po markecie softu żeby zainstalować mu standardowe funkcje. Widzisz nigdy nie byłem fanem Apple ale pobawiłem się chwilę iPhonem i już wiem czemu ten telefon jest tak popularny - płynność działania - coś o czym Android może pomarzyć.


  43. @42 (autor: Paweł27 | data: 16/12/12 | godz.: 16:26)
    Dobrze ze napisales TELEFON, bo jako telefon pewnie by nawet mnie zadowolił. Ale wybierając topowe smartfony telefon jest dla mnie tylko dodatkiem, więc nie przekonales mnie swoim argumentem.
    Ciekawe ze u mnie tez wszystko dziala plynnie, a personalizuje pod siebie bo wymagam czegos wiecej niz wyciagnietego z pudelka ograniczonego iUrzadzenia. Moze to byc wazne dla lam, ale na prawde niewielu znam posiadaczy topowych smartów z androidem, ktorzy by kupili ten aparat i nie ustawiali go pod wlasne potrzeby. BB fakt, jest to najbezpieczniejszy system. W MONie tylko BB sluza jako telefony sluzbowe i w pelni to rozumiem.


  44. rany (autor: angh | data: 16/12/12 | godz.: 16:58)
    Jaka cegla przy glowie? ktos zapomnial o istnieniu sluchawek i/lub bluetooth? galaxy note to swietny sprzet, siedzi sobie spokjnie w keiszeni marynarki, odbieram rozmowy guziczkiem na sluchawkach, i nie mam z tym najmniejszego problemu.

  45. @Paweł27 (autor: Xeno | data: 16/12/12 | godz.: 19:57)
    Czy Cie podnieca pisanie bredni o iOS?Powiem tyle, telefon/smartfon jest żeby z niego korzystać i dlatego go kupują i używają, a nie robią nim na drutach jak ty potrafisz to zrobić na androidzie. Może właśnie dlatego że jest zawężone spektrum ingerencji w telefon przez producenta jest tak dobrym produktem i ludzie go chcą, a dokładnie po prostu z niego korzystają...

  46. @45 (autor: Paweł27 | data: 16/12/12 | godz.: 20:06)
    Jakich bredni? Przecież piszę o rzeczach z których korzystam i z których zapewne wielu ajfoniarzy chciałoby skorzystać ale niestety nie da rady, więc jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
    Pisałem przykładowo o sofcie Cerberus i zapawniam cię, że KAŻDY w nim znajdzie coś dla siebie, choćby podgląd z kamery postawionego w pokoju tabletu na smartfonie z drugiego końca świata, czy pełną kontrolę rodzicielską dziaciaków łącznie z obrazem, dźwiękiem i dokładnym punktem na mapie google. I co to ma wspólnego z robótkami na drutach? Pewnie nie jesteś wymagającym klientem więc ajfon ci wystarcza - twój wybór.


  47. noz kur.. nie moge (autor: Xavier | data: 16/12/12 | godz.: 20:59)
    ile razy to samo mozna. Czy tak trudno pojac, ze dany sprzet ma odpowiadac potrzebom uzytkownika, nawet jesli to gowniane potrzeby. Co jest lepsze, pomidorowa czy ogorkowa. Jak ktos ma ochote i potrzebe nosic 3 i pol cegly przy sobie to niech nosi. Dorosnijcie dzieci.

  48. Paweł (autor: Dabrow | data: 16/12/12 | godz.: 23:01)
    rozmowa na różnych płaszczyznach. Zupełnie. ty żyjesz w swoim świecie jak z zielonoczarnego kodu matrixa, inni wolą w tym czasie napić się wina ze znajomymi. Napisałem Ci - męczące są te twoje permanentne wcinki nt. appla zawsze i wszędzi. Po prostu jesteś bardziej namolny niż niejeden troll.... Tyle. Nie zamierzałem/wciąż nie zamierzam z tobą dyskutować nt. kwesti programistycznych - bo sam nie jestem programistą ani informatykiem więc to nie moja broszka. Mam to czego używam, ustawione tak jak chcę, czasem sobie poeksperymentuję ale ja (zapewne w przeciwieństwie do ciebie) nie mam potrzeby co chwila grzebać w kernelu i zmieniać romy co tydzień.... w imię wolności systemu.....
    Xavier ci w @47 dobrze napisał najprościej jak się da - to co ci tłumaczę - sprzęta ma dawać uzytkownikowi to czego się od niego oczekuje. Skoro ludziom pasuje to co daje im ajfon to co się ciskasz? Ciesz się swoim oświeceniem, swoją przewagą na ciemnogrodem ajfoniarzy i żyj szczęśliwie swoim życiem, a nie jak pierdolony Cortez lecisz z krucjatą tam gdzie cię nie chcą.
    Dotarło???


  49. @48 (autor: Paweł27 | data: 17/12/12 | godz.: 08:01)
    Oswiece cie ze nie grzebie w kernelach i nie zmieniam romow co tydzien bo nie mam takiej potrzeby. Zreszta nawet o tym nie wspominalem. Pisalem o mozliwosciach programistycznych, ktore sa nieograniczone gdyz system na to pozwala.
    Tak ciesze sie ze android zawiera w sobie mozliwosci calego iOSa i 90% tego czego iOS nigdy nie nie dostanie :-)


  50. @49 (autor: agnus | data: 17/12/12 | godz.: 10:46)
    Ale zważ że istnieją ludzie, którzy cieszą się że iOS tego 90% Androida nie posiada ;)
    Każdy medal ma dwie strony. Zawsze jest coś za coś. Nie ma idealnych rozwiązań, są tylko rozwiązania dopasowane do zadań i użytkowników.


  51. fajny (autor: Ad@mus | data: 17/12/12 | godz.: 11:45)
    Miałem Note, teraz mam Note II i jestem bardzo zadowolony. Ten telefon nie ma konkurenta, aczkolwiek 6,3'' wydaje mi się już niepotrzebne. Na 5,5'' wszystko jest superek i nie widzę sensu zmieniać na większy.

    Pawle, zainstalowałem sobie ten program z Google Play, Cerberus i jestem pod wrażeniem co toto potrafi. Podałem 5 telefonów i przez stronę www.cerberusapp.com nawiguję wszystkimi.
    Nawet żonie w pracy przed chwilą uruchomiłem kamerkę przednią i tylną i nagrałem obraz z dźwiękiem i przesłałem do siebie juppi!!! Kuźwa nie myślałem, że coś takiego istnieje. Dzięki za namiar bo zabawa wyśmienita, a później znajdzie się temu zastosowanie. Pomyślałem że można go nawet wykożystać jako darmowy system kradzieżowy śledzenia samochodu, do pilnowania dzieciaków, żony. Można powiedzieć sysstem bez ograniczeń. Mam tylko jedno pytanie, bo jak ktoś np zwinie mi telefon to mogę go namierzyć przez GSM i GPS, ale pod warunkiem że go włączy, bo przez stronę nie mogę włączyć GPS. Pisałeś że da się włączyć GPS i to tak by w pasku powiadomień nie było ikonki. Jak to mogę zrobić?


  52. ehh (autor: Paweł27 | data: 17/12/12 | godz.: 12:01)
    @49 - zgadza się, zresztą widać to w naszej codzienności gdzie ci z ograniczonymi potrzebami potrzebują tylko Smoleńska, gdy reszta, mniej ograniczona intelektualnie ma trotyl i pancerne brzozy głęboko w d..ie ;)

    @51 Przecież wystarczy że wejdziesz
    https://www.cerberusapp.com/help.php
    i masz opisane w temacie "I have a rooted device. Can I get additional features?"

    Gdy zainstalujesz Cyberusa jako aplikację systemową GPS będziesz mógł włączać zdalnie ze strony lub z innego smartfonu i co najważniejsze jak ktoś ci zwinie telefon a masz zabezpieczony hasłem to każdy robi Factory Reset, a ten skasuje Cyberusa. Gdy zainstalujesz Cyberusa jako apkę systemową zostaje on zintegrowany z romem i żaden reset go nie rusza.


  53. @52 (autor: agnus | data: 17/12/12 | godz.: 13:59)
    "Twój Moher kupowałby iPhone5!"
    "Bądź oryginalny, kup Googla, f*ck the system"
    :-) Ech. Nie wiem czy śmiać sie czy płakać... No ale ok, każdy ma jakiś tam poukładany "światopogląd".

    Szkoda tylko że czasem Ci, którzy chcą się robić na "mniej ograniczonych" forsują swoją modłę w sposób jasno sugerujący zdecydowane "ramy umysłowe".. :-)


  54. @53 (autor: Paweł27 | data: 17/12/12 | godz.: 15:11)
    Ramy to raczej domena appla. Mnie daleko do silowego ograniczania swoich potrzeb i mozliwosci, i nie mam na mysli tylko systemu w telefonie :-)

  55. @54 (autor: agnus | data: 17/12/12 | godz.: 15:16)
    Ale przecież nie chodzi o Ciebie Pawle, świat nie kręci się wokół Twoich potrzeb. Różni ludzie - różne potrzeby wobec technologii. Rozumiem że Cię to g. obchodzi co chcą inni ale nie możesz tego nie zauważać. I jako osoba interesująca się technologią powinieneś mieć nieco więcej dystansu.
    Nie uważasz?


  56. @54 (autor: Paweł27 | data: 17/12/12 | godz.: 18:21)
    Spoko. Dlaczego mnie ma nie obchodzić co chcą inni? Przecież coby nie wybrali, nie dostaną mniej, bo po prostu się nie da dać mniej niż oferują możliwości iOSa. Androida przecież da się tak pookrajać, że zostanie prawie taka sama "bieda-system" jak iOS, wystarczy root i titanium backup i zrobimy z Androida wielką kichę która będzie w dodatku jeszcze płynniejsza niż iOS.
    Ja i dystans? Przecież ja nikogo nie zmuszam do kupowania smarta na andku, tylko rozśmiesza mnie, może nie tutaj, ale na maJaple.pl jak tępe japkowe żołnierze porównują iOS6 do androida a widzieli najwyżej wersje 2.3.6 na jakimś telefonie krzaku za całą złotówkę w wersji na kartę i już mają pełne porównanie systemów i płynności.


  57. Hehe (autor: Yog-Sothoth | data: 17/12/12 | godz.: 22:28)
    Ja się tam skłaniam ku temu że Apple czymś się Pawlowi27 naraził, może psa mu rozjechał przedstawiciel czy coś w tym stylu, bo to po prostu podchodzi pod manię, jakkolwiek by autor nie próbował zakamuflować pod płaszczem żartów.

  58. telefon, nawet najbardziej wybajerzony, z ponad 6" ekranem (autor: Qjanusz | data: 18/12/12 | godz.: 00:28)
    to wg mnie przerost formy nad treścią.

    Nie kupiłbym tego, chociaż nie odmawiam chęci kupna takich urządzeń osobom zainteresowanym.

    Dziwię się jednocześnie kilku przedmówcom, którzy zdaje się mają patent na mądrość i wyłączność na kreowanie rynku. Każdemu wg potrzeb. Tylko się cieszyć je dostępna jest różnorodność. Komu to przeszkadza?


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.