Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 30 stycznia 2013 
    

Nowe sterowniki AMD poprawią wydajność w Crysis 3 i nie tylko


Autor: Wedelek | źródło: AMD | 10:57
(10)
Wczoraj ruszyły otwarte beta testy trybu multiplayer nowego Crysisa 3 i w związku z tym AMD wypuściło swoje nowe sterowniki dedykowane dla desktopowych Radeonów z rodziny HD 7000, HD 6000 i HD 5000, a także mobilnych HD 7000M, HD 6000M i HD 5000M. Zdaniem producenta, Catalysty 13.2 w wersji Beta 3 są w stanie zwiększyć wydajność w Crysis 3 o maksymalnie 15% (jeśli korzystamy z technologii MSAA), podczas rozgrywki w Devil May Cry możemy liczyć na maksymalnie 50% wzrost mocy, a wydajność konfiguracji CrossFire w Crysisie 2 wzrośnie o 10%.

Nowe sterowniki lepiej radzą sobie również z grami Skyrim, Boderlands 2 oraz Guild Wars 2, a programiści AMD wyeliminowali zgłaszane problemy z migoczącymi teksturami w grach korzystających z DirectX9.0c

Rekomendowane ustawieniach dla kart AMD Radeon HD Serii 7000 podane zostały na blogu AMD.

Nowe sterowniki można pobrać TUTAJ.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Zaczyna się... (autor: SonyWali | data: 30/01/13 | godz.: 12:01)
    znowu szał pał ze sterownikami pod kolejnego Crysisa... mędrcy będą wyszukiwać mikro przycięć i wieszczyć , że ta firma robi lepsze sterowniki od drugiej. Wpierw nVidia robi pod "Krzysia" drivery a teraz AMD...czekam na Intela :D :D :D

  2. Kiedyś... (autor: Macom | data: 30/01/13 | godz.: 12:39)
    Kiedyś robiło się programy (optymalizowało) się kod programu/gry pod dany standard ... teraz chyba jest odwrotnie...
    Ciekawe jak to na prawde wygląda z kąd oni "wyciskają" te % skoro to "chyba" sterowniki powinny być wzorcem pewnych funkcji które obsługuje sprzęt....

    Takie podawanie % tylko w moich oczach jako dojrzałego (30 + ) konsumenta potwierdza jak bardzo niedopracowany produkt kupuje się


  3. a jak to jest z tą wydajnością (autor: Demo | data: 30/01/13 | godz.: 12:55)
    pieją ile to % wzrośnie w danym tytule, a czy nie ma obniżek wydajności w innych?

  4. zgaduje (autor: Kosiarz | data: 30/01/13 | godz.: 13:10)
    ze poprostu wywalaja pewne rzeczy ktore nie maja wplywu na wyglad i rozrywke a sa liczone przez karte niepotrzebnie.

    kiedys pamietam ze jedna z firm (chyba nv ale glowy nie dam) sterownikami celowo pogorszyla wyglad ktorejs gry zeby FPSy lepiej sie na papierze prezetowaly :P mam nadzieje ze to mamy juz za soba


  5. ja jakos nie wierze aby byle sterownik jakos (autor: chris_gd | data: 30/01/13 | godz.: 13:41)
    mocno poprawial wydajnosc pod konkretny tytul, optymalizowac to mozna sama gre i tutaj jestem w stanie uwierzyc, ze wychodzi patch i zdecydowanie poprawia wydajnosc, pamietam, ze taka sytucja byla przy COD Black Ops na 4850 nie dalo sie grac, wgralem aktualne patche i poprawili bubla tak, ze z niegrywalnego tytulu zaczal smigac w ponad 40fps-ach

  6. @ 4 (autor: SonyWali | data: 30/01/13 | godz.: 13:56)
    true true ...to było u nv. Niestety teraz producenci kart graficznych muszą poprawiać to co skopali producenci gier.

  7. @chris_gd (autor: VP11 | data: 30/01/13 | godz.: 13:56)
    Nie od dawna wiadomo ze w obliczeniach sa dwie wazne rzeczy dokladnosc i szybkosc. Zwiekszamy szybkosc poprzez zmniejszenie dokladnosci. W przypadku gier dozwala sie uzyskanie nieprawidlowego wyniki. Nie ma to wplywu na ludzkie zycie, jak przy projektowaniu samolotu lub windy. Pozostaje jednak jedna rzecz. Przy pewnym przyspieszeniu traci sie jakosc, a za tym i przyjemnosc. I na odwrot co nam z wodotryskow jak mamy klatkowanie. A wiec szukamy optymalnych ustawien gdzie wydajnosc i jakosc jest zrownowazona.

    Sterowniki to sa obliczenia, a wiec mozna wyrzucic lub zoptymalizowac kod pod katem wydajnosci. A ten nie na wszystkie gry tak samo zadziala. Wszystko zalezy od producenta gry. Na ile jego gra jest mocno zoptymalizowana.


  8. chris_gd optymalizacja polega na podmianie szaderow (autor: RusH | data: 30/01/13 | godz.: 15:22)
    driver wykrywa ze odpaliles Crysis fefnascie, sprawdza checksum wgranego shadera i jesli ma taki w bazie danych to go podmienia na napisany przez ludzi z AMD/NVIDIA dla konkretnego GPU

    napisac shader robiacy efekt X jest banalnie latwo (mozna je nawet wyklikac w edytorze UE3), napisac shader ktory jest przy tym SZYBKI na danej platformie to sztuka ktora potrafia tylko wysokiej klasy programisci (musisz zoptymalizowac pod konkretna arch, ilosc dostepnych shaderow, ilosc i szybkosc ramu oraz localnego cache w GPU, itd itp)


  9. hmmm (autor: Mario2k | data: 31/01/13 | godz.: 09:08)
    Jest zauwazalna poprawa radek 7950 oc 1160MH
    z ustawienia high smaa x1 1920x1080 90-105 klatek na sekunde mozna powiedziec miod malina. Niestety w ustawieniach very high 45-55 klatek wprawdzie ciagle mozna przyjemnie grac ale komfort nie ten sam co na high


  10. @4,@6 (autor: morgl | data: 31/01/13 | godz.: 09:42)
    Chodziło o serię 5x00 Nvidii i H-L2. Nawet wykrywali kiedy robiło się screenshota http://wkupiesila.blogspot.com/...-internecie.html

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.