Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Środa 13 lutego 2013 
    

Heaven Benchmark 4.0: Nowe benchmarki od firmy Unigine


Autor: Wedelek | źródło: Tech Power Up | 12:25
(11)
Programy testujące wydajność kart graficznych firmy Unigine znają już wszyscy entuzjaści i są to obok Futuremarka oraz 3DMarków najczęściej wykorzystywane aplikacje testowe. Niedawno na stronie ich producenta pojawiła się nowa, czwarta odsłona testu o nazwie Heaven, który jest już dostępny dla platformy Linux, Windows oraz Mac OS. W przypadku odmiany dedykowanej "okienkom" Microsoftu, benchmark korzysta z API DirectX11, a jeśli mamy zainstalowanego Linuksa lub OS Apple, to używane są biblioteki OpenGL.

Nowa wersja Heaven wprowadza kilka ulepszeń efektów SSDO (Scene Space Directional Occlusion) oraz flar, nowe algorytmy świateł, lepszą obsługę konfiguracji złożonej z kilku kart graficznych, poprawiony system skryptów oraz algorytm odpowiadający za wyświetlanie gwiazd na dynamicznie generowanym niebie, gdy zapada zmrok. Pojawiła się też obsługa Antialiasingu w systemie Mac OS X, informacja na temat aktualnej temperatury i zegara z jakim pracuje testowany GPU oraz obsługa dwóch, nowych języków: rosyjskiego i chińskiego.

Unigine Haven 4.0 można ściągnąć bezpośrednio ze strony producenta - KLIK.



Niebawem na stronie Unigine pojawi się jeszcze jeden benchmark - nowa wersja Unigine Valley, który korzysta z tego samego silnika co Haven, ale karty są testowane z wykorzystaniem innej sceny. Surrealistyczne klimaty zastępuje ładnie wykonana dolina.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Na to czekałem. (autor: belixa | data: 13/02/13 | godz.: 12:32)
    Jak w temacie

  2. po co testy na silnikach (autor: RusH | data: 13/02/13 | godz.: 12:33)
    ktore nie sa uzywane w grach, na prawde nie wiem kto gra w te testy

    liczy sie tylko wydajnosc na enginach uzywanych przez najpopularniejsze multiplatformowe (czytaj portowane z konsol spowrotem na pc) gier


  3. Rush (autor: Mario2k | data: 13/02/13 | godz.: 12:58)
    Moze to tylko dla rywalizacji ? swoja droga jak za darmo to nie nazekac . Aczkolwiek wolalbym test wwbudowany w np BF3 albo Crysisa.

  4. @3... (autor: InsaneInMe | data: 13/02/13 | godz.: 13:43)
    Dokładnie jestem tego samego zdania.. aczkolwiek zawsze w BF3 można dać render.drawfps 1 i zobaczyć sobie na poszczególnych mapach mniej więcej jak działa optymalizacja i porównać - ale przydałby się wbudowany jak w Hard Reset. Heaven zawsze cieszy oko :) Pozdrawiam

  5. RusH (autor: Markizy | data: 13/02/13 | godz.: 14:54)
    według mnie dobrze jest że powstają takie programy/benchmarki. Ponieważ pokazują co można uzyskać przy użyciu odpowiedniego oprogramowania i sprzętu. Bo idąc twoją metodologią to po co w ogóle robić testy na PCtach skoro wszystko to i tak porty z konsoli które są reliktami elektroniki obecnie.

  6. Przecież właśnie (autor: Monku | data: 13/02/13 | godz.: 16:24)
    Unigine wydała na swoim silniku rts Oil Rush. Jest wzmianka na stronie producenta. Do pobrania też z desury. A także w sklepie Ubuntu... I najważniejsze na windows, linuksa i maca.
    http://oilrush-game.com/info/developers/


  7. no wlasnie markizy (autor: RusH | data: 13/02/13 | godz.: 19:01)
    po co? :)
    gdyby jeszcze te testy faktycznie soba cos przedstawialy, jakis real time raytracing nieodroznialny od filmy na przyklad :) a nie takie nie wiadomo co z miliardem poligonow przeorane teselacja a grafa jak w grze z przed 4 lat.


  8. RusH (autor: Markizy | data: 13/02/13 | godz.: 19:08)
    jak by to było takie proste zrobić to co ty piszesz to już by dawno było, intel sam się porwał na to ze swoim larable i słych o niej zaginął ;)

    Z drugiej strony lepiej może żeby świat wirtualny nie pokrywał się z rzeczywistym, niektórzy mogą zatracić różnice jeszcze łatwiej niż obecnie.

    Co do możliwości do Monku podrzucił grze na tym silniku, i wygląda całkiem ciekawie, pozostaje mieć nadzieje że inni też z tego skorzystają z powyższego silnika.


  9. a ja bym chciał jakąś grę na silniku Outerra :) (autor: Teriusz | data: 13/02/13 | godz.: 21:04)
    http://www.youtube.com/watch?v=SeoT_cz2nC0

  10. a ja na tym (autor: RusH | data: 13/02/13 | godz.: 22:32)
    http://www.atomontage.com/

    http://www.youtube.com/watch?&v=VYfBrNOi9VM


  11. a voxelki :D (autor: Teriusz | data: 14/02/13 | godz.: 16:42)
    i jak jeszcze dodać fizykę ich rozwalania :)))))

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.