Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 28 lutego 2013 
    

Trailer Headshot ze Sniper: Ghost Warrior 2


Autor: DYD | 15:14
(9)
Firma CI Games, polski producent gier oraz międzynarodowy wydawca, zaprezentowała dzisiaj nowy zwiastun do gry Sniper: Ghost Warrior 2. Najnowszy zwiastun daje przedsmak tego, co czeka na graczy w nadchodzącej produkcji CI Games, która wykonana została na silniku Cry Engine 3. W Ghost Warrior 2 gracz wciela się w role cichego zabójcy, który oprócz umiejętności pociągnięcia za spust, musi wykazać się zdolnościami niezbędnymi do opracowania optymalnej taktyki, w której skradanie się i dobieranie dobrego punktu obserwacyjnego pozwala na oddanie idealnego strzału.

Najnowszy tytuł warszawskiego dewelopera to rozwinięcie serii, pozwalającej graczom wejść w rolę snajpera, wykorzystującego zaawansowaną broń oraz taktykę do wykonywania tajnych misji na całym świecie. Premiera gry zapowiedziana jest n 15. marca 2013 roku.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. hmm (autor: 123er | data: 28/02/13 | godz.: 16:53)
    dopóki strzelało się do takich komputerowych ludzików (jak np cod2) to była zabawa, teraz przy takich szczegółach robi się niesmacznie.

  2. @123er (autor: agnus | data: 28/02/13 | godz.: 17:25)
    A czym się tamte ludziki różniły od tych? Wirtualny świat.
    Poczekaj aż na ekranach będziesz miał prawdziwy fotorealizm.


  3. ja tam widzę różnicę (autor: 123er | data: 28/02/13 | godz.: 17:40)
    i dla mnie granica została przekroczona, ale każdy robi jak lubi.

  4. dopuki (autor: kombajn4 | data: 28/02/13 | godz.: 18:02)
    w SniperElite będzie można strzelać do szwabów to nawet jak grafika była by fotorealistyczna to będzie smacznie ;)

  5. Zgadzam sie z agnusem... (autor: PrEzi | data: 28/02/13 | godz.: 18:52)
    ...czy tu, czy w BFie, czy w Crysis, MW czy innym CoDzie - jest to wirtualny swiat...
    A co do przekroczenia granicy smaku, to mysle ze tej produkcji daleko do tego...
    Przykladem pojscia po bandzie byla chociazby seria Soldier of Fortune, gdzie mozna bylo rozczlonkowywac ciala, po strzeleniu w glowe ona sie rozpadala na kawalki itd.
    A ty nie ma takiego efektu (choc wg. mnie jesli ma to byc symulator to efekt taki byc powinien przy strzale z takiego kalibru - ewentualnie do wlaczenia/wylaczenia w opcjach jak i caly 'gore' w grze).

    Ale wracajac do trailera - koncept fajny, grafika ok, miejmy nadzieje ze w dwojce poprawia najwiekszy mankament jedynki = jak Cie znajdzie jeden 'wirtualny przeciwnik' to naparza do Ciebie juz cale stado, oraz mimo ze jestes zadekowany w krzakach tak, ze Ty ledwo co widzisz w promieniu 5 m, a przeciwnik z 40m potrafil Ciebie dostrzec i wpakowac w ciebie cala serie...


  6. hmmm (autor: Mario2k | data: 28/02/13 | godz.: 20:38)
    Ogolnie jak na CryEngine 3 to cudow nasi nie zapodali :/
    Gra niby wychodzi lada moment a tu zero konkretnych gameplay'i czyzby sie czegos wstydzili/obawiali ?


  7. Postrzelamy - zobaczymy :) (autor: Bergerac | data: 1/03/13 | godz.: 14:53)
    W pierwszej grze o ból oczu i głowy przyprawiało przedzieranie się przez krzaki i liście ocierające się wręcz o gałki oczne - właśnie to było do poprawy.

  8. ... (autor: Majster | data: 1/03/13 | godz.: 18:00)
    Soldier of Fortune 2 Prague:

    http://www.youtube.com/watch?v=zHbUjcqkNek


    Screamer 2:

    http://www.youtube.com/watch?v=Pi7RA_e5fcE


    Crysis - Maxed out on custom setting and on "My Forest" map:

    http://www.youtube.com/watch?v=VOPdHzAkUbg

    Widać wyraźnie jak grafika poszła do przodu. Wystarczy pomyśleć co będzie za kolejne 15 lat, he he.

    I oczywiście Kingpin: Life of Crime z 1999 roku.

    http://www.youtube.com/watch?v=46qFe1mwcIk

    Świetna, kultowa gra oparta na tym samym silniku co Quake 2. Wystarczy trochę szczęścia i wprawy, żeby odstrzelić przeciwnikowi nogę. Nie mówiąc już o shotgunie, gdy chłop zalicza dead end przy odpowiednim strzale - po prostu łepetyny nie ma i po ptokach. :)

    Kingpin Forever - http://www.kingpinforever.com/


  9. Majster jest sie czego czepiac (autor: RusH | data: 3/03/13 | godz.: 02:37)
    1 engine renderuje pociski - to by moze mialo sens gdyby engine dzialal z szybkoscia 120FPS, ale nie przy ledwo 28fps gdzie strzelajac przez jedna klatke widzisz lecacy pocisk. Kiedy ostatnio widziales kule wylatujaca z lufy pistoletu?

    2 wiatr jest tylko trikiem, nie jest symulowany, jest nienaturalny, liscie trzesa sie chyba ze strachu :) gdy wybucha granat nie ma podmuchu ze srodka eksplozji

    3 nie wyglada to naturalnie, predzej jak film rysunkowy


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.