Niedawno portal Heise.de przeprowadził wywiad z wiceszefem działu globalnej sprzedaży produktów firmy AMD, dostarczając nam kilku ciekawych informacji. Po pierwsze pracownik firmy z Sunnyvale poinformował opinię publiczną, że w najbliższym czasie nie pojawi się kolejna wersja bibliotek DirectX w wersji 12 i nadal obowiązywać będzie API oznaczone symbolem 11.1. Ponadto Roy Taylor w odpowiedzi na zadane przez dziennikarzy pytanie czy do nowego pakietu Never Settle trafi Battlefield 4 stwierdził, że jest to prawdopodobne, co w kontekście jego wypowiedzi można odczytywać jako „niemal pewne”.
Podczas rozmowy padła też zapowiedź kolejnych technologii AMD poprawiających obraz, które zadebiutują w najbliższym czasie, prawdopodobnie przy okazji premiery nowych Radeonów. Przykładem inicjatywy AMD na tym polu jest technologia TressFX, która odpowiada za naturalnie wyglądający warkocz Larry Croft w nowym Tomb Raiderze.
K O M E N T A R Z E
mniejsza z DXem (autor: Qjanusz | data: 5/04/13 | godz.: 11:19) co do poprawiaczy obrazu, to dobrze że firma będzie rzucała kolejne kamyczki do AMD Gaming Evolved.
Przy zagospodarowaniu next genów i połowy PCtów, ficzerki czerpiące z APU pozwolą być może w końcu na wypłynięcie FXów i na wyrównaną walkę z Intelem.
No cóż, niewykluczone (autor: Pijar | data: 8/04/13 | godz.: 10:03) że, z chwilą wyposażenia konsoli Microsoftu w Apu od AMD, częstotliwość pojawiania się nowych DX ulegnie zmniejszeniu.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.