Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2021
Wtorek 10 września 2013 
    

Jutro aktualizacja 8.8 do World of Tanks


Autor: DYD | 10:19
(25)
Wargaming ogłasza premierę aktualizacji do World of Tanks o numerze 8.8. Europejscy gracze będą mogli zapoznać się z nową wersją już 11 września, w USA pojawi się dzień później. Na rynkach koreańskim i południowo-wschodniej Azji odpowiednio 16 i 18 września. Wraz z nową mapą o nazwie Tundra, aktualizacja przyniesie ze sobą nową linię rosyjskich czołgów średnich. Obiekt 140 dołączy również do walki, jako najmocniejszy przedstawiciel czołgów średnich tejże linii.

Inne, istotne zmiany to przede wszystkim aktualizacje w niemieckim drzewku technologicznym i debiut czołgu DW na poziomie 4 oraz VK3002 (M) na poziomie 6. Maszyny VK3001H i VK3601H przechodzą do czołgów ciężkich. W chińskim drzewku technologicznym witamy dwie nowe maszyny typu „premium” – T-34-3 i 112, odpowiednio średnia i ciężka jednostka, obie na poziomie 8’ym.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Zmian jest sporo, ... (autor: Muchomor | data: 10/09/13 | godz.: 10:58)
    ... ale raczej balansowych.
    Nie podoba mi się grzebanie przy E-75 i E-50. KV-2 dostał nerfa. T-34 dostąje buffa penetracji dla działa S-54 i to sporego. Będzie prawie tyle co ZIS, ale wszyscy i tak grają ZISem więc to jeden pies.
    3001H to kupiłem tylko dla slotu i załogi na 100% - pójdzie do E-100.


  2. kolejny krok (autor: zawadaki | data: 10/09/13 | godz.: 12:34)
    kolejny krok od zeszmacenia całkowitego tej gry, nie poprawiają błędów zamiast tego zajmują się pierdołami, jedyną zaletą tej gry jest fakt ze jest jedyna, brak konkurencji, ja już dano straciłem zapał do tego badziewia, z obrzydzeniem myślę o rozegraniu choć jednej bitwy w kluczowym momencie trafi się strzał ze zero albo czołg przeciwnika stanie się nagle przenikalny dla moich pocisków, no cuda istne cuda, albo po oddaniu strzału w najsłabiej opancerzoną cześć niskotrierowej artylerii otrzymam komunikat "tego nie przebijemy"

  3. obiekt 140? (autor: angh | data: 10/09/13 | godz.: 13:30)
    Ta gra powoli ma wiecej prototypow, niz rzeczywistych jednostek... totalnie bez sensu. Przeciez jest masa swietnych czolgow, z roznych lat, ktore moga sie tam znalezc, a my dostajemy coraz to nowe UFO. Chyba tylko w WoWP jest gorzej. Cale szczescie, ze niedlugo alternatywa.
    http://www.youtube.com/watch?v=jj5oyw4xnkU


  4. VK3001H (autor: kombajn4 | data: 10/09/13 | godz.: 13:45)
    czołg ciężki lol DW2 tier 4 mniej pancerza od PzKpfw III (konia pociągowego 3 rzeszy) i ta sama armat kolejny lol

  5. angh (autor: Markizy | data: 10/09/13 | godz.: 15:20)
    pytanie tylko kiedy Gaijin wystartuje z dodatkiem czołgów do WarThunder, i w sumie czołgiści powinni mieć bardziej szczegółowe elementy wczytane w stosunku do samolotów czy floty :)

  6. zawadaki problemem nie jest gra (autor: RusH | data: 10/09/13 | godz.: 16:59)
    tylko ty - po prostu w niej ssiesz :)

    http://www.mywotstats.com/...EEEEE/SigCustomBG.png


  7. RusH (autor: zawadaki | data: 10/09/13 | godz.: 17:22)
    już nie

  8. @06 (autor: Plackator | data: 10/09/13 | godz.: 19:24)
    Jaki nolife :E

  9. @Markizy (autor: angh | data: 11/09/13 | godz.: 00:22)
    Czolgi wystartuja w okolicy listopada, szczegolowosc czologow mozesz zobaczyc na screenach na stronei war thunder - wot naprawde nie ma czego porownywac, na zalaczonym filmiku z grubsza widac jak sie chlopaki bawia, a poza tym, to nie wszystkie mapy beda laczyly wszystkie rodzaje sil - beda rowniez mapy tylko na czolgi.
    A sama szczegolowosc dla czolgistow z pewnoscia jest do zrobienia - pomeidzy klirntami wysyla sie tylko pozycje i akcje, grafika jest liczona na koncowce;)


  10. @2..... (autor: guziel | data: 11/09/13 | godz.: 10:07)
    ale pierdoły opowiadasz człowieku.
    Poznaj mechanikę gry dopiero się wypowiadaj.
    Strzały za zero jak je nazywasz są wtedy gdy pocisk uderza w pancerz warstwowy i penetruje jego pierwszą powlokę nie przenikając już kolejnej warstwy. Przykładem tu może być is7 który ma boczne pancerze z podwójnych płyt.
    Wielokrotnie ten temat był poruszany i opisywany przez producentów i graczy na Forum !!!! Ale trzeba czytać forum i pozyskiwać informacje a nie kłapać dziobem na coś czego się nie rozumie !
    Co do przenikania pocisków przez czołgi rozumiem że masz namyśli że pocisk trafia w teksturę czołgu i przez niego przelatuje jak by go nie było ? Jeśli tak to spodlałeś się z czymś z czym ja nie miałem do czynienia mimo rozegranych 20 tysięcy bitew.


  11. guziel noob (autor: zawadaki | data: 11/09/13 | godz.: 11:33)
    ale ty tępy jesteś, strzały za zero i przenikalność pocisków powstają kiedy pozycja u klienta nie zgadza się z pozycją rejestrowaną w danym momencie na serwerze, problem każdej gry sieciowej ale tu nikt nie nie stara tego niwelować, pancerze wielowarstwowy tak jak w SP albo osłony to tylko jeden z możliwych wytłumaczeń dla nielicznych przypadków, podobnie jak niemożliwość przebicie pancerza który jest na 1000% przemijalny, to są błędy których nikt nie poprawia, przenikalność pewnie doświadczyłeś ale jesteś zbyt zaślepiony tą tandetną grą żeby to zauważyć, fanbojstwo żałosny jesteś, WG nie ma się czego bać skoro ma zastępy takich tępaków, tle bite al głupi jesteś jak byłeś żal mi ciebie, pewnie jeszcze wydałeś pieniądze na pojazd premuim i namiętnie używasz złotych pestek żeby na auto celowaniu w jarzmo walić i przebijać, bo myślenie gdzie trafić i nauka weekspot za trudne dla ciebie, pewnie jesteś typowym pomidorem, noobem, pewnie twój żywioł to gnać razem z leming train ?

    @RusH zapewnię referuje do konta zawadaki na którym o ile pamięta jest jedna bitwa no moze kilka, brawo za inteligencje skąd miał bym mieć jakiekolwiek pojecie o WOT odbywając jedna bitwę, moze to tylko konto na sprzedaż w trakcie robienia, tak bo istnieje takie zjawisko tworzenia kont na sprzedaż na Allegro, gdybym policzył wszystko konta jakie zrobiłem to bitew było by pewnie gdzież ~30k


  12. mozes miec i 50K bitew (autor: RusH | data: 11/09/13 | godz.: 11:47)
    ale nadal jeczysz na gre zamiast spojrzec na siebie

    podlinkuj te swoje super konta misiu :)


  13. @11 (autor: Muchomor | data: 11/09/13 | godz.: 12:52)
    Taaa...
    Strzały z przebiciem, ale za zero to są strzały dokładnie jak opisał je guziel.
    Sytuacja jaką ty opisujesz to niekoniecznie strzały za zero. Na kliencie rodzi kupę sytuacji, które mogą wyglądać jak błąd. NP. wygląda jakbyś miał lufe odwróconą w przód, strzelasz i trafiasz w czołg sojuszniczy obok ciebie, bo wg. serwera twa lufa jeszcze się do przodu nie obróciła. Inna to np. pocisk przelatujący na wylot przez cel nie robiąc mu krzywdy, itp., itd. Sytuacje te są rzadkie i nie wypaczają wyników meczów. W przeciwieństwie do przebić pancerzy za zero punktów, które notorycznie trafiają się łosiom nie znającym mechaniki i strzelającym w 'nadklola' ISa-3 lub wizjery i jarzma innych czołgów. Jak ktoś namiętnie tam strzela, gdzie szanse skutecznych przebić są nikłe, to i ma wyniki jak ty.

    Rush - niezły lansik! KAZNA, co? ;)
    Nolajf!


  14. @10 (autor: angh | data: 11/09/13 | godz.: 13:54)
    Jak wytlumaczysz 2 z rzedu strzaly za zero z object 904 do t-50-2? ten czolg nei ma zadnych warstwowych pancerzy. Poza tym, albo penetracja jest, albo jej nie ma, to jest blad i nie ma sensu go tlumaczyc jakimis planami.
    Ale jezeli masz linka do oficjalnego stanowiska WG to chetnie sie z nim zapoznam.


  15. @14 (autor: Muchomor | data: 11/09/13 | godz.: 15:16)
    Bez powtórki się tego wytłumaczyć nie da.
    Jak masz kiepskie łącze z dużą ilością brakujących pakietów na linii klient<->serwer to różne cuda będą się działy, bo WoT (i inne gry online) korzysta z protokołu UDP, który nie ma korekcji.
    Jak łącze ok, to się raczej skłaniam ku opinii, że to był rykoszet, a nie strzał za zero. Nastąpił overmatch i tyle.
    Bardzo bym chciał polegać tylko na twym słowie, ale WoT to nie real-life, trzeba trochę liznąć jego mechaniki, żeby zrozumieć jak to działa. To jest tylko algorytm!
    Oczekwianie reakcji jak w rzeczywistym świecie to zwykła naiwność.


  16. @up (autor: Promilus | data: 11/09/13 | godz.: 17:03)
    Najczęstsze strzały za zero to penetracje przez pancerze warstwowe - w tym gąsienice, jarzmo działa itp. Wbrew pozorom prawie każdy czołg ma jakiś kawałek pancerza warstwowego. Przelatywanie pocisków przez czołgi też jest - nawet mimo włączonego celownika serwerowego ! Bardzo rzadko się zdarza, ale jest. Inna sprawa to strzelanie w przezroczyste tekstury, najłatwiej zauważyć na np. podjeździe pod górkę el haluf lub stercie gruzu himmelsdorf, ale nie wyłącznie. Także zniszczone modele czołgów dookoła mają przezroczystą nieprzebijalną teksturę więc nieraz chcesz się za takim schować, strzelasz pod jego lufą i... zonk bo trafiłeś w niewidoczne gówno - czyt. lenistwo i dyletanctwo twórców gry. Dodatkowo chowiąc się za sprawnym lub wykopconym pojazdem i celując we wroga bardzo często tracisz obwódkę i podświetlenie wrogiego pojazdu "pod celownikiem". T71 na sacred valley może zniszczyć najeżdżając połowę domków, ale nie przejedzie przez lekko wystające fundamenty. Na lakeville można z środkowej drogi zjechać po lekkim ukosie na niższą półkę, ale nie można wyjechać spowrotem - pod większym skosem można spokojnie wyjechać na górkę w przypadku piaszczystej rzeki. Można by baboli wymieniać dużo więcej - a nacisk developerów jest na nowe mapki i pojazdy. Na koniec warto dołożyć MM który pozwala na bitwy gdzie jedna drużyna ma top VIII tieru, a druga tylko VII, albo gdy w jednej drużynie są 4 pojazdy 5 tieru (w tym arta), 5 pojazdów 6 tieru i 6 pojazdów 7 tieru, a w drugiej drużynie 1 pojazd 5 tieru (arta), 7 pojazdów 6 tieru i 7 pojazdów 7 tieru. Och, oczywiście każda drużyna ma w takim wypadku jednakowe szanse wygrać, prawda? :>

  17. @UP (autor: Muchomor | data: 11/09/13 | godz.: 17:08)
    Co do strzałów za zero, to powtórzyłeś to co ja i guziel napisaliśmy.
    Z resztą się zgadzam, oprócz narzekania na MM. MM dobiera z tego co ma dostępne, więc często dochodzi do FCK UPów. Zdarzają się sytuację, że po jednej stronie na top tierze są 2 czołgi, a po grugiej 2 arty - nie wiem czemu się to trafia ale to jest oczywiście złe, bo mógłby spokojnie przeniść jeden czołg i artę między drużynami. Jest to jednak niezbyt częste. Raczej wypaczy wynik gry jeśli po obu stronach na topce są równi gracze.
    Ogólnie ja do MM uwag po prostu nie mam, bo nie ma się co specjalnie czepiać.


  18. @Muchomor (autor: Promilus | data: 11/09/13 | godz.: 17:22)
    Słuchaj, jak gracze piszą do tego Mikaila czy SerBa że chcą hard limit SPG per team na 1 albo 2 to odpowiedź jest, że nie można bo by artylerzyści musieli długo czekać. Potem przychodzi seria patchy gdzie arty dostają po dupie, grinduje się równie wolno jak wcześniej (o ile nie wolniej - mimo zdjęcia 50% handicapa) a i tak szczególnie w późnych godzinach zdarzają się bitwy gdzie są 4 albo i 5 na drużynę. A potem przez 10 walk ani jednej. To zamiast robić po swojemu mogliby ankietę dać "co wolicie artylerzyści, czekać nawet kilka minut czy dostać spierd*** artę". Dodam tylko, że przed 0.8.x MM w ten sposób nie dobierał drużyn i było przynajmniej w miarę "równo", a teraz i bez plutonów grając na 8mce trafiam na batchat party po drugiej stronie. A wystarczą przecież 2 żeby zrobić zamieszanie, przy 3 (przeciw żadnemu magazynkowcowi) to jest już masakra.

  19. @14 (autor: angh (autor: RusH | data: 12/09/13 | godz.: 03:29)
    wlasnie potwierdzasz co napisal muchomor
    gasiennice sa podwojnym pancerzem/spaced armor

    Promilus co do mm to imo wazniejsi sa gracze od czolgow, MM tak dobiera graczy aby statystycznie 'no child left behind' - tz stara sie kazdemu dac kilka latwych do wygrania bitew aby kazdy byl zadowolony, Maja nawet na to patent w US (!!! patent na dobieranie graczy w matchmakerze aby trzymac zadany poziom % wygranych itd)
    zadaniem MM nie jest zrobienie sprawiedliwie :) jest za to zrobienie tak aby najgorszy pajac mogl pod koniec dnia powiedziec GG a potem kliknac troche eurasow za zloto :)
    WG ponoc zgarnia teraz >300 milionow baksow rocznie zysku


  20. @18 (autor: Muchomor | data: 12/09/13 | godz.: 11:19)
    Jak WG zacznie się słuchać graczy i ich ankiet, to ta gra umrze w przeciągu pół roku.
    Są natomiast sprawy obiektywnie skopane (jak np. przestarzały silnik graficzny) i tutaj zdaje się WG po cichu, w tle ciężko pracuje i nie informuje nas o tym. Mimo wszystko jestem pewny, że przycisnęli dość mocno programistów skoro WT GD wchodzi. WoWp jest IMHO już nie do uratowania, więc może zaczną się na powrót przykładać do konia pociągowego tj.: WoTa.


  21. @14 (autor: Muchomor | data: 12/09/13 | godz.: 11:22)
    Jeśli przebijasz pancerz w kształcie litery 'V' tak, ż przebijasz tylko jedno jej ramię, to penetracja jest czy jej nie ma?
    WG twierdzi, że jest, ty mówisz, że nie ma. Kwestia zupełnie umowna, ale ponieważ to WG tworzy algorytm zwany mechaniką gry, to radzę się go nauczyć i dostosować się, albo do końca swych dni będziesz lamił i płakał nad strzałami za zero.


  22. Aktualizacja 8.8 World of Tanks (autor: WGA_Jasysae_PL | data: 12/09/13 | godz.: 18:06)
    Witam :)
    Bardzo dobrze zrobiona aktualizacja.
    Jeżeli chodzi o nowa aktualizację w World of Tanks to mamy nową mapkę, przerobione zostały również mapy: Cichy Brzeg, Komaryn, Bagno.Poprawiono niektóre błędy na mapach: Karelia, Sewerogorsk, Lotnisko. Dodane zostały nowe czołg radzieckie i niemieckie, gra się świetnie ;) Polecam i zapraszam na oficjalne forum gry World Of Tanks :) Pozdrawiam.Polski. Ambasador Wargaming - Jasysae


  23. @muchomor (autor: angh | data: 13/09/13 | godz.: 22:02)
    Gralem w wot od alfy. Jedno z nas lami, ale nie jestem to ja, kolego.
    Jezeli Wargaming nie potrafi ostatecznie odpowiedziec graczom wprost o co chodzi ze stralami za zero, to chyba cos jest na rzeczy. Oni robia kawal swietnej roboty, ale to nie oznacza, ze nie mozna ich krytykowac. To, o czym piszesz to zgtadywanki nie poparte zadnym komentarzem developera, rownie dobrze moglbym napisac, ze pocisk polamal barierke, a wiec byla penetracja.
    Problem istnieje i nie jest przez nikogo wytlumaczony. Nie uwazasz, ze gdyby nie byl to bug to ktos to by wytlumaczyl? To jest bug, i mozesz sobie to tlumaczyc nawet interwencja ufo, jezeli Ci to pomoze, ale nei zmienia to faktu ze problem istnieje.


  24. angh jak do sciany? (autor: RusH | data: 14/09/13 | godz.: 11:46)
    strzaly za zero sa gdy twoj pocisk odbija sie gdzies w podwojnym pancerzu
    tez gram od alfy :)


  25. Rasz to ty też grasz? (autor: m&m | data: 14/09/13 | godz.: 19:28)
    Ciekaw jestem ilu boardowiczów "siedzi" w tankach
    pozdro maciasty3

    @Jasysae
    Co to za nowy twór Ci ambasadorowie?


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.