Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Środa 11 grudnia 2013 
    

Snowdrop - nowy silnik graficzny od Ubisoftu


Autor: Wedelek | 07:26
(23)
Firma Ubisoft zaprezentowała podczas imprezy VGX 2013 swój nowy silnik graficzny o nazwie Snowdrop, który ma powalczyć z konkurentami o miano najlepszego narzędzia do renderowania grafiki w grach. Możliwości nowej technologii faktycznie są imponujące, co wyraźnie widać na załączonym poniżej filmiku, ale piękna oprawa wizualna to nie wszystko. Liczy się też optymalizacja, zwłaszcza że gry tworzone w oparciu o Snowdrop będą musiały chodzić płynnie nie tylko na mocnych PCtach, ale i znacznie słabszych konsolach. Sprawy nie ułatwi też konkurencja która nie ma zamiaru odpuszczać, więc o tytuł króla wśród silników graficznych produktowi Ubisoftu przyjdzie walczyć z nowymi wersjami Unreal Engine, Crytek Engine, FrostBite, czy Red Engine.

Pierwszą grą bazującą na Snowdrop będzie The Division - produkcja sygnowana imieniem i nazwiskiem Toma Clancy, która ujrzy światło dzienne dopiero w czwartym kwartale przyszłego roku.


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. hehe zeby nie bylo tak (autor: MayheM | data: 11/12/13 | godz.: 09:21)
    jak w Colonial marines... W demo piknie, a w grze sztucznie i okrojona grafika masakrycznie...

  2. czwarty kwartał przyszłego roku (autor: ray | data: 11/12/13 | godz.: 09:22)
    to mnie najbardziej irytuje, że tytuły zapowiadają na 2 lata przed ukończeniem. do tego czasu ta grafika zdąrzy się opatrzeć...

  3. ''slabszych konsolach'' (autor: rookie | data: 11/12/13 | godz.: 09:23)
    Zobaczymy co powiedza posiadacze i5 gdy okaze sie ze gry optymalizowane sa pod 8 rdzeni (ktorych nie posiadaja) i jedynie mocne i7 oraz 8 watkowe FX'y dobrze sobie radza w grach....Wtedy wszyscy beda mowic o slabej optymalizacji a nie o tym, ze ich CPU jest w stanie obsluzyc za malo watkow...

  4. Super (autor: loccothan | data: 11/12/13 | godz.: 09:42)
    To jest Początek Prawdziwego Next-Gen na PC (pewnikiem DX 11.2 i Win 8.1 aby wsio zobaczyć ;-)

  5. wyglada oblednie (autor: piwo1 | data: 11/12/13 | godz.: 10:06)
    szeroko, przestrzennie, pelno detali. w koncu gra w ktorej wszystko zajmuje sporo miejsca, a nie wyglada jak male klocki.

  6. @5 obłędnie to wygląda wszystko na prezentacjach (autor: Demo | data: 11/12/13 | godz.: 10:25)
    zobaczymy w praktyce jak to wyjdzie.

  7. rookie (autor: komisarz | data: 11/12/13 | godz.: 12:23)
    8 rdzeni z ktorych kady ma wydajnosc nieco wyzsza od atoma (i to nie kazdego). CPU jest w stanie obsluzyc wiecej watkow niz ma rdzeni.

  8. Co powiedzą? Nic, już dawno będą mieli nowe procesory. (autor: Bitboy_ | data: 11/12/13 | godz.: 12:49)
    Zapewne następce i5, lub i7. Gra wychodzi za rok, to dużo czasu na upgrade sprzętu dla graczy :)
    Zresztą "mocne i7/ 8 wątkowe FXy" już są tanie, a będą tańsze i jeszcze szybsze ich wersje do końca przyszłego roku..
    A do optymalizacji pod 8 rdzeni/wątków - daleeeeka droga.


  9. przyłącze się do dyskusji (autor: piobzo | data: 11/12/13 | godz.: 12:57)
    ale nie współbierznie....

    to dyskusja z cyklu co lepsze 2 rdzeniowe procesory o dwa razy wyżej wydajności czy 4 rdzeniowe... i nie da się tego prosto rozstrzygnąć... trzeba iść na kompromisy...
    po nawet jeśli jesteś dwa razy szybszy...
    ale jest tak, że jednak przewagę ma więcej wątkowy procesor, jeśli te są wykorzystane, prawidło i optymalnie, w innych warunkach obserwujemy to co obserwujemy od paru latek....

    chyba jednak z wydajnością fx się pomyliłeś... apu != fx... każdy fx leje atoma


  10. demo ładne ale.... (autor: BeeDead | data: 11/12/13 | godz.: 13:12)
    Tak się chwalą, że wszystko dynamiczne ale jak wiatr wieje w lewo a dym leci prosto lub w prawo to coś jest nie tak. Czuje duuuużo skryptów na sztywno. I pewnie zapomnieli napisać, że reenderowano na 3x GTX780 przez 2 dni :)

  11. Do 3 (autor: Atak_Snajpera | data: 11/12/13 | godz.: 14:20)
    Człowieku w PS4 masz 8 rdzeni ale:
    1) taktowanie jednego rdzenia to tylko 1,8Ghz
    2) tylko 6 rdzeni jest dostępne dla developerów. Pozostałe dwa są na sztywno zarezerwowane dla systemu.

    Reasumując. Deweloperzy mają do swojej dyspozyji tylko coś ala Phenom X3 3,6 Ghz (ogólna wydajność)


  12. @10 (autor: ray | data: 11/12/13 | godz.: 14:57)
    to że dym nie reaguje na wiatr to nie znaczy że jest oskryptowane...

  13. @piobzo (autor: komisarz | data: 11/12/13 | godz.: 15:33)
    nie sadze, ze 4 rdzenie z wydajnoscia X beda w jakimkolwiek zastosowaniu wydajniejsze niz 2 rdzenie o wydajnosci 2X. W jakims malutkim (mieszczacym sie w cache) specjalnie napisanym programie byc moze beda mialy bardzo podobna wydajnosc.

    Brak wspolbieznosci nie jest problemem przypadku zastosowan konsolowych, bo w tym samym czasie zostanie wykonana taka sama lub wieksza praca.

    Co do Atmoma vs Jaguara to na Anandtech jest test atoma Z3770. Atom wygrywa dosc wyraznie, mimo ciutke mniejszego taktowania.


  14. komisarz bo to juz nie jest atom atom (autor: RusH | data: 11/12/13 | godz.: 16:26)
    z3770 to arch ~core2, pelne OOO, w testach wydajnosciowo te nowe atomy wypadaja tak samo jak okrojone i3 laptopowe, do tego ciagna TYLE SAMO PRADU :D wiec po co nazywac cos atomem skoro ma to cos te same parametry co i3? do telefonu/tabletu i tak sie nie nadaje bez wiatraka

    co do samego engine i gry to mozna sobie zonaczyc demo z chyba E3 gry Division, gra jest KIEPSKA, takie WoW w FPSie, zamiast dungeonow sa sklepy, magazyny czy posterunki policji, strzela sie do AI, nuuuuda
    cala ta ladna grafika to triki na szaderach


  15. demo (autor: RusH | data: 11/12/13 | godz.: 16:31)
    http://www.youtube.com/watch?v=EWJD8DMasCU

  16. RusH (autor: Teriusz | data: 11/12/13 | godz.: 18:47)
    Demo przypomniało mi trochę Fallout Tactics i rozrywkę w trybie realtime. Jeżeli Division będzie takim taktykiem to ja cholera nie zastanawiam się i kupuję tą grę.

    "Shut Up And Take My Money!" :D


  17. hmm (autor: Mario2k | data: 11/12/13 | godz.: 20:10)
    Zastanawiajace jest skoro zapodaja takie demo z mozliwosci silnika to gdzie filmik Full HD ???
    dziwne nieprawdaz ?

    Swoja droga jest w koncu po tylu latach szansa ze bedzie optymizacja dla PC w nowych grach robionych pod nextgeny


  18. up. (autor: piobzo | data: 11/12/13 | godz.: 20:33)
    pod apu napewno...

  19. no i d... (autor: piwo1 | data: 11/12/13 | godz.: 20:43)
    demo wyglada jak kazda gra na peceta. zero przestrzennosci. a zapowiedz wygladala tak fajnie

  20. Tyłka nie urywa (autor: Blazakov | data: 12/12/13 | godz.: 04:42)
    Od 10 lat nic w grafice komputerowej dla mnie się nie zmieniło. Dla mnie te gry wyglądają tak samo jak HalLife2 który był chyba ostatnim dużym skokiem. Nowe szadery, dym, efekty - no i co z tego, skoro dalej to wszystko wygląda plastikowo, przesadnie czysto i sztucznie. Jak... gra.

    Ekscytacja się tym demem to dla mnie tylko dowód, że nowe pokolenia graczy przyzwyczaiły się do braku rozwoju w grafice. Zostają wyższe rozdzielczości (co najmniej jakby komukolwiek było to w dynamicznej rozgrywce potrzebne) i większe tekstury. Normalnie szał. A to, że głupi generator prądu z 2:15 wygląda jakby właśnie wyjechał z fabryki Lego dalej nikomu nie przeszkadza. Gdzie rozwój na miarę chociażby Turoka czy Max Payna które powodowały opad japy na podłogę w porównaniu ze wcześniejszymi produkcjami tamtych czasów.

    Jedyna pozytywna rzecz to niszczenie obiektów - ale znając życie nikt nie będzie tego implementował (bo za dużo z tym roboty). Ehhh. :/


  21. @20 (autor: ray | data: 12/12/13 | godz.: 09:00)
    jestem przekonany, że jak porównasz Division z HL2 to różnicę jednak zobaczysz ;)

  22. @17 (autor: Daemos | data: 12/12/13 | godz.: 11:43)
    u mnie wyświetliło się w full hd

  23. Blazakov (autor: Teriusz | data: 12/12/13 | godz.: 18:26)
    http://www.neogaf.com/...m/showthread.php?t=729427

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.