Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
0 Najczęściej czytane 0
 
 » 69866  | Twarde dyski
W miarę tanie magazynowanie - test Seagate Archive HDD 8TB
 » 64999  | Smartfony i tablety
Huawei Honor 7 - wersja 16GB - recenzja smartfona
 » 59453  | Inne urzadzenia
Test PocketBook Ultra - o jeden krok za daleko?
 » 54407  | Inne urzadzenia
Robot pod strzechą – Test iRobot Roomba 776p
 » 45546  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2015 - trzecia edycja za nami!
 » 44760  | Obudowy
Test obudowy Fractal Design Define Nano S - seria Define w pigułce
 » 43491  | MiniPC
Test Beelink M18, tani MiniPC Android 5.1 ze wsparciem UHD 60fps
 » 41356  | Myszki
Test Razer Diamondback i Orochi - ostateczne rozwiązania dla graczy?
 » 40707  | Myszki
Pomocnik gracza – test myszki Ozone Argon (Ocelote World)
 » 40289  | Dźwięk
Edifier S1000DB - test głośników na wyższą półkę
 » 38839  | Dźwięk
Test wzmacniaczy FiiO A3 i E17K Alpen2 - muzykalne urwisy
 » 37266  | Klawiatury
Test klawiatury Ozone Strike Battle: kompaktowo-gamingowo
 » 36211  | Dźwięk
Test słuchawek Roccat Kave XTD – krzykliwe stereo
 » 35695  | Myszki
Test SteelSeries Rival (Fnatic) + podkładka DeX – mocni zawodnicy
 » 35346  | Myszki
Test SteelSeries Rival 100 – rywalizacja w klasie ekonomicznej
 » 35296  | Dźwięk
Test Encore Rockmaster OE - budżetowy optymizm
 » 34890  | Smartfony i tablety
Test Onda Obook 10 DualOS - tablet, który chce być dla każdego
 » 32877  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2016 - relacja z imprezy na RetroGraczy
 » 32396  | Klawiatury
Recenzja klawiatury Razer Blackwidow X Chroma
 » 32118  | Smartfony i tablety
Recenzja smartwacha Zeblaze Cosmo i opaski Unitra Smartband U1
 » 31196  | Dźwięk
Test Ozone TriFX - słuchawki ze zmienną geometrią dźwięku
 » 30742  | Obudowy
Test obudowy NZXT S340 Elite - hartowane szkło, VR i minimalizm
 » 29692  | Dźwięk
Test Aswy Air Speaker V2 – lewitujący głośnik
 » 27299  | Dźwięk
Recenzja Somic V2 - słuchawki z dalekiego wschodu
 » 24855  | Dźwięk
W otoczeniu dźwięku - recenzja Ozone Rage Z90
 » 23712  | Smartfony i tablety
Test TP-LINK Neffos C5 Max - tani dualsim z dużym ekranem
 » 23490  | Dźwięk
Akustyczna ambrozja - test słuchawek RHA MA750 i T20
 » 22800  | Obudowy
Recenzja obudowy SilverStone Kublai KL07
 » 22730  | Dźwięk
Test Creative Aurvana ANC - cisza, cisza wszędzie?
 » 22092  | Chłodzenie
Recenzja chłodzenia cieczą Fractal Design Celsius S24
 » 21903  | MP3 players
Gimby nie znajo. Audiomagic Player - recenzja przenośnego odtwarzacza MP3
 » 21873  | Klawiatury
Recenzja klawiatur mechanicznych MasterKeys Pro L oraz Genesis RX75
 » 20503  | Myszki
Test myszki Gigabyte XM300 - czyżby świetna mysz za 120 zł?
 » 19010  | Klawiatury
Test klawiatury Xtrfy K2-RGB – profesjonalny ''mechanik''
 » 18900  | Oprogramowanie
Pixel Heaven 2017 - raport z retroimprezy
 
0 0 0


TwojePC.pl © 2001 - 2018
Wtorek 25 lutego 2014 
    

Obsługa Mantle w Thief zostanie dodana w marcu


Autor: Wedelek | źródło: Guru3D | 07:40
(12)
Dziś na sklepowe półki wkracza nowy Thief, który jest kolejną grą po Battlefield 4 w której zobaczymy technologię Mantle w akcji. Niestety rzeczone API nie będzie zaimplementowane w grze od samego początku, tylko dodane z odpowiednią poprawką, która ujrzy światło dzienne najprawopodobniej w marcu. Szczegółowej daty nie znamy. Thief (2014), to podobnie jak Tomb Raider (2013) gra stanowiąca restart znanej i lubianej przez graczy serii w skład której wchodzą gry o tym samym tytule. Wcielimy się w niej w rolę średniowiecznego złodzieja o imieniu Garrett, którego śmiało można nazwać ekspertem w dziedzinie pauperyzacji zamożnych mieszkańców miast.

Głównym trzonem rozrywki nadal będą elementy skradankowe i zręcznościowe – w końcu jesteśmy złodziejem, a nie zabijaką, ale nie obędzie sie bez kilku nowości. Przykładowo, podobnie jak w przywoływanym Tomb Raiderze czy Batmanie, pojawi się specjalny tryb detektywistyczny, który ułatwi rozrywkę i pomoże odnaleźć przydatne nam elementy. Jeśli chodzi o wymagania sprzętowe, to w przypadku platformy PC (będzie też wersja dla Xbox One i PlayStation 4) prezentują się one następująco:

Minimalne:
• OS: Windows Vista lub nowszy
• CPU: dwurdzeniowy procesor
• RAM: 4 GB
• Karta graficzna: AMD Radeon 4800 / Nvidia GTS 250
• DirectX: DirectX 10
• HDD/SSD: 20 GB

Rekomendowane:
• OS: Windows 7 lub 8
• CPU: AMD FX 8000 series or better / Intel Quad i7 Core CPU
• RAM: 4GB i więcej
• Karta graficzna: AMD Radeon R9 / Nvidia GTX 660 lub mocniejsze
• DirectX: DirectX 11
• HDD/SSD: 20 GB


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. oj slabo to widze (autor: RusH | data: 25/02/14 | godz.: 10:06)
    wyglada na to ze wbrew zapowiedziom gra wcale nie byla od podstaw pisana z mysla o mantle :P i tez wyszlo im nagle ze tylko przy slabych cpu jest jakas roznica wydajnosci

    ps:gra jest dosc denna, same cutsceny :/


  2. Właśnie miałem to samo pisać. (autor: Muchomor | data: 25/02/14 | godz.: 10:34)
    Much ado about nothing.
    Tyle było krzyku, że będzie pisana pod mantle, a tu się jednak okazuje, że nie bedzie. Doda się paczyka, który coś tam poprawi na słabszych kartach i git.
    Całe to mantle umrze zanim zdąży faktycznie pokazać pazury, jak tak dalej pójdzie.


  3. AMD dało du*y po całej linii (autor: Dather | data: 25/02/14 | godz.: 12:29)
    Zawiodłem się na czerwonych... najwidoczniej mantle jest chwytem marketingowym.
    Chyba że coś w końcu się zmieni w tej materii i gry będą pisane a nie obiecywane pod mantle.


  4. @RusH (autor: fanzboj | data: 25/02/14 | godz.: 12:37)
    Już zapomnieliście że mantle właśnie ma poprawiać wydajność w przypadku słabszych CPU? Wy to naprawdę dziwni jesteście. Dostajecie technologię, dzięki której można sobie zaoszczędzić kilkaset zł. na procka by cieszyć się tymi samymi efektami.
    Kiedy do was dotrze że cała domniemana przewaga Intela wynika tylko i wyłącznie z przestarzałych, zapyziałych i prymitywnych technik programowania?
    Z jednej strony wszyscy by chcieli zmian, wyduszenia całej mocy ze sprzętu a jak ktoś to próbuje zrobić to odrazu zaczynają się jęki. Prawda jest taka że CPU to w przypadku gier coraz mniej ważny element PCeta. Od dawna są możliwości techniczne by gry świetnie chodziły na zwykłym tanim procku tylko wciąż oprogramowanie nie nadąża za sprzętem każąc wam kupować drogie i zbędne badziewie.


  5. @01 (autor: mbe | data: 25/02/14 | godz.: 13:13)
    Znowu masz ból d*py?? Chcesz maść??

    @2
    Od dawna wiadomo że Mantle na razie będzie tylko dodawane bo jest to świeże API. Jak ktoś myślał inaczej jak ty to jest po prostu idiotą.
    Po za tym Mantle ma poprawić wydajność na słabym CPU a nie GPU.

    @3
    To nie AMD pisze gry wiec to chyba nie do końca ich wina...


  6. @fanzboj / mbe (autor: PrEzi | data: 25/02/14 | godz.: 13:23)
    Otoz to... nic dodac, nic ujac...
    Ale swoja droga szkoda ze nie wyrobili sie z wydaniem gry juz z zaimplementowanym Mantle...
    BTW -- Catalysty 14.2 juz dzis !!


  7. A ja tak (autor: ghost12 | data: 25/02/14 | godz.: 13:43)
    mam pytanie z innej beczki.
    Ktoś może gdzieś widział/czytał o implementacji mantle na linuxie?
    Może przy okazji SteamOS? Bo ja tak sobie myślę że mantle byłoby idealnym api dla rozwoju tego systemu.


  8. Catalysty 14.2 Beta (autor: PrEzi | data: 25/02/14 | godz.: 18:42)
    Slowo cialem sie stalo :
    http://www.guru3d.com/...d_catalyst_14_2_beta.html
    http://www.techpowerup.com/...4-2-beta-1-3/mirrors


  9. mantle = glide (autor: RusH | data: 25/02/14 | godz.: 22:42)
    3dfx dzieki swojemu api tez nadrabial i voodoo 5 na PCI osiagalo wydajnosc GF3-GF4 na AGPx8

    co prawda voodoo wymagalo szybkich cpu z powodu braku sprzetowego T&L, cpu musial to liczyc softowo, ale obchodzili sie bez szybkiego lacza pomiedzy GPU a plyta
    wersja AGP Voodoo 5 byla niewiele szybsza od PCI

    Mantle na 100% jest dobrym pomyslem, widac to po konsolach ktore sa w stanie dzwigac chodzby GTA5 na ~Radeonie x1800. Jednak AMD JAK ZAWSZE dalo dupy na calej linii. Prezentacja BF4 z framedropem, teraz obsuwa z Thiefem. Zaraz okaze sie ze w Thief tez nie ma roznicy w wydajnosci, albo jest 10%.

    Mantle powinno na starcie dac minimum 2x kopa wydajnosci. Roznica powinna byc albo w spadku zuzycia cpu, albo w 2-5 krotnym skoku ilosci detali na ekranie przy tym samym cpu.


  10. a nie (autor: Markizy | data: 26/02/14 | godz.: 10:14)
    wpadliście na pomysł że mantle jest dodatkiem i to nie priorytetowym ? Przecież producent musi wydać najpierw grę z DX lub openGL tak żeby wszyscy mogli grać a nie mały procent rynku. Lepiej żeby to wydali dobrze zaimplementowane niż tak na szybko z błędami, tym bardziej że nie był to priorytet dla twórcy gry. I tak będzie przez długi czas, dopóki nie będzie dużej ilości kart działających z tą technologią.

    Czy mantle coś tutaj przyniesie trzeba poczekać aż gra będzie posiadać stosownego patcha.


  11. @Rush (autor: EXpect | data: 26/02/14 | godz.: 10:15)
    Rush a tak na serio napisz nam proszę co AMD ma wspólnego z wypuszczaniem patchy do gry innego publishera?

    AMD może udostepniać technologię, inzynierów oraz soft, ale jesli wydawaca ma inne priotyety na start wynikajace z roznych czynnikow to przecież nic nie zrobia.


  12. 4@. Coś w tym (autor: loccothan | data: 26/02/14 | godz.: 13:34)
    Jest co piszesz, ale Ja dla przykładu nie mam problemów z wydajnością w żadnej grze (teraz cisnę w Crysis 3 Multi hmm i Multi działa lepiej od Single o_0 w Multi mogę Ultra + AA w 1920:1440 a w singlu na trochę mniejszej 1600:1200 dziwne ! ) w BF3 i BF4 oraz Crysis2 i Titan Fall zadnych problemów na moim Super AMD x6 1100 BE + XFX 7970Ghz, moje OC jest delikatne proc tylko na 3.8GHz a XFX na zmineijszonym do 1040/1475 1165v. Wsio smiga :-) Moim zdaniem do grania taki zestaw jak mam wystarczy na dłuugo jeszcze, a MANTLE się dopiero rozwija, dajmy czas temu ustrojstwu bo to co mam w BF4 jest GIT

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
0 Ostatnie recenzje / testy 0
 
Test MiJia 360° 720p Home Security Camera - oko na dom 
Test MiJia 360° 720p Home Security Camera - oko na dom

odsłon 2106 komentarzy 6
Recenzja aplikacji IOTransfer 3 do zarządzania plikami 
Recenzja aplikacji IOTransfer 3 do zarządzania plikami

odsłon 1472 komentarzy 3
Pixel Heaven 2018 
Pixel Heaven 2018

odsłon 5989 komentarzy 5
Recenzja obudowy Fractal Design Define R6, flaga na maszt 
Recenzja obudowy Fractal Design Define R6, flaga na maszt

odsłon 8788 komentarzy 15
Test Redmi Note 4 - chińczyki trzymają się mocno 
Test Redmi Note 4 - chińczyki trzymają się mocno

odsłon 12338 komentarzy 24
Test myszy i klawiatury Gamdias Zeus P1 i Hermes P1 
Test myszy i klawiatury Gamdias Zeus P1 i Hermes P1

odsłon 7720 komentarzy 2
Recenzja EaseUS Data Recovery Wizard : odzyskiwanie danych 
Recenzja EaseUS Data Recovery Wizard : odzyskiwanie danych

odsłon 7505 komentarzy 3
Test RHA MA650 Wireless - wolność, swoboda i zabawa 
Test RHA MA650 Wireless - wolność, swoboda i zabawa

odsłon 13436 komentarzy 6
Recenzja SteelSeries Rival 110 - solidny zawodnik 
Recenzja SteelSeries Rival 110 - solidny zawodnik

odsłon 12055 komentarzy 7
Recenzja obudowy Fractal Design Meshify C 
Recenzja obudowy Fractal Design Meshify C

odsłon 12094 komentarzy 14
Recenzja TP-Link NC450 - kamera IP z nocnym trybem 
Recenzja TP-Link NC450 - kamera IP z nocnym trybem

odsłon 17802 komentarzy 9
Test Wilkinson Hydro Connect 5 - ku uciesze obojga 
Test Wilkinson Hydro Connect 5 - ku uciesze obojga

odsłon 18997 komentarzy 28
Test SteelSeries Arctis 5 - cienka muzyczna linia 
Test SteelSeries Arctis 5 - cienka muzyczna linia

odsłon 14719 komentarzy 10
Test Supermyszy - SteelSeries Rival 310 oraz Sensei 310 
Test Supermyszy - SteelSeries Rival 310 oraz Sensei 310

odsłon 15680 komentarzy 2
Test Razer Hammerhead BT - mobilne słuchawki nie tylko dla gracza? 
Test Razer Hammerhead BT - mobilne słuchawki nie tylko dla gracza?

odsłon 18008 komentarzy 5
 
0 0 0