Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Wtorek 27 maja 2014 
    

Oficjalna premiera gry Watch Dogs


Autor: Wedelek | 14:25
(16)
Dziś swój debiut ma nowa gra przygodowa Ubisoftu o nazwie Watch Dogs. Wcielamy się w niej w hakera mieniem Aiden Pearce stawiając czoła wielkim korporacjom próbującym przejąć władzę nad ludźmi i przy okazji mszcząc się za osobistą krzywdę jakiej doznał nasz bohater. Brzmi znajomo? Nic dziwnego, bowiem wspomniany tytuł łączy w sobie elementy niemal wszystkich gier tego producenta, jakie powstały w ostatnich latach, a w szczególności Assasin's Creeda. Ponieważ nasz protagonista zna się na hakowaniu komputerów, więc jedną z broni, którą mamy do dyspozycji jest smartfon, za pośrednictwem, którego możemy sterować otaczającymi nas urządzeniami i w ten sposób torować sobie drogę do celu.

W Watch Dogs zagrają posiadacze konsoli PlayStation 3 i 4, Xbox 360 oraz One, a także komputerów PC. W późniejszym czasie w tytuł ten zagrają też posiadacze Wii U.


O ile w przypadku konsoli nie musimy się troszczyć o to, jakie wymagania ma dana gra, to już posiadając PCta nie mamy takiego komfortu. Na co więc musimy się przygotować? Po pierwsze musimy posiadać 64-bitowy system Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) lub Windows 8, kartę dźwiękową zgodną z DirectX 9.0c (API składa się nie tylko z Direct3D, ale i DirectInput, DirectSound, DirectPlay, DirectShow i DirectMusic), 25GB miejsca na dysku, oraz kartę graficzną zgodną z DirectX 11. A co z resztą?

Minimalne wymagania:

Procesor: o wydajności Core 2 Quada Q8400 @ 2.66Ghz lub Phenoma II X4 940 @ 3.0Ghz
Pamięć RAM: 6GB
Karta graficzna: o wydajności co najmniej Geforce'a GTX 460 lub Radeona HD 5770 z 1GB RAMu

Zalecane wymagania:

Procesor: Intel Core i7-3770 @3.5 GHz lub AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz, albo mocniejszy
Pamięć RAM: 8GB
Karta graficzna: Nvidia Geforce GTX 560 Ti lub AMD Radeon HD 7850 z 2GB RAMu


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. ... (autor: radonix | data: 27/05/14 | godz.: 16:54)
    Długo zapowiadana produkcja. Życie zweryfikuje, czy nie była zbytnio ''pompowana'' przez recenzentów.

  2. @loccothan (autor: PrEzi | data: 27/05/14 | godz.: 17:44)
    No to slowo sie rzeklo - dawaj tego swojego magicznego tweaka ;-) (chyba, ze masz na mysli Hotfixa + Cat 14.6 ktore sporego kopa daja :-) )

  3. Witam moim drodzy Oto obecany Tweak (autor: loccothan | data: 27/05/14 | godz.: 18:56)
    A ja z innej beczki, jak zwykle Tweak mam i do WD :D
    http://www.mediafire.com/...j12/LargePage_util.zip
    To jest skrypt napisany przez kolesia z forum Guru3D i w Windowsach x64 Bit z 8GB (im więcej tym lepiej) daje mozliwość Programowi wykorzystania pełni waszego RAMu w danej grze (tu WD a mam zrobione w innych również Wolf także dostał trochę kopa ale Wolfx64)
    Tutaj Tweak do Win 7/8 apropos wykorzystania zasobów RAM przez system (podnosi troszkę ogólną wydajność) -> http://i.imgur.com/sOItX4C.png
    Tylko w ostatnim Tweaku proszę czytajcie ze zrozumieniem i zmieniajcie pod swój system i nie wyłaczajcie PagingExecutive !!! tu się nie zgadzam z kolesiem, moim zdaniem to dławi wydajność przy 32GB Ramu juz nie
    SecondLevelDataCache ma być jaki jest w waszym procu Lev2 cache itd.
    On ma ustawienia na 16GB RAM ja mam 8GB więc wartości są inne -> http://i61.tinypic.com/359dzkn.jpg
    znajdziecie w Regedit :
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
    Pozdrawiam i życzę Wam miłego Przyspieszania Kompa i zmieniać wartości Decimal nie Hexa

    UPD.
    I jeszcze kilka Tweaków poprawiających efekty wizualne w grze:
    Uzer >Moje dokumenty > My Games > Watchdogs > xxxx > GamerProfile.xml)
    Są tu 3 interesujące Nas opcje:
    DeferredFXQuality - zmienić console na PC
    Czyli:
    DeferredFxQuality="PC"
    DeferredFxQuality="PC"
    HighPrecisionNormal="1"
    RenderSplashes="1"
    RenderRain="1"
    SuperSampling="0" (tu na 1 jeśli macie SLI lub CF min. to 780Ti lub R290)

    Optymizacja na Radku leży i kwiczy lol czekam na CAT 14.6 Beta
    Zielone logo nie sprzyja posiadaczom AMD, i znów na nV vRAM 2800MB a na Radku 3200MB lol na Nv ucinają tekstury w sterownikach :-(

    I scr. z mojego WD:
    http://i62.tinypic.com/szdgrc.jpg
    http://tinypic.com/m/ibcl5s/4


  4. @loccothan (autor: PrEzi | data: 27/05/14 | godz.: 19:06)
    Ale przeca Cat 14.6 juz sa --- zapodalem dzialajacego linka w poscie o Catach ;)

  5. Up@ (autor: loccothan | data: 27/05/14 | godz.: 21:45)
    Już zainstalowałem ;-) ale wydajność na Radkach tej gry to 1600:1200 85Hz cienie LOW, Bez Differed, Cząsteczki na High czyli Ulta/Medium i gra gdy jadę samochodem pokazuje 19-28 kl/s :-( Powiem że tak chu..jowej optymizacji nie widziałem już od Bardzoo Dawna, jednak nigdy już nie kupię gry z Zielonym Chu..jowym nV logiem. jak tak UBI bedzie się dawać wodzić za nos spoconemu to bedą mieli Lipton a nie sprzedaż ;-) na PC oczywiście bo na Next-Genach działa i wygląda OK Tu masz artukuł o róznicy w wyglądzie co miało a co jest -> http://www.dsogaming.com/...ld-details-comparison/

    Ci co mają Radki nie kupować nawet za 50 dych (chiba że po 15 paczach lol)


  6. aha (autor: loccothan | data: 27/05/14 | godz.: 21:48)
    i róznica w Procu 3.85 4.0 i 4.1 to są znikome przyrosty kl/s max 3-4 Więc to Optymizacja leży i kwiczy, a Gra jest naprawdę fajna, tylko że na Ultra FHD i WHD to pograja tylkko posiadacze 780Ti

  7. wiem (autor: loccothan | data: 27/05/14 | godz.: 22:53)
    Zmieniłem na Very High Tekstury z Ultra i jest OK, róznice są gdy sie przyjrzysz ;-) i dałem Deffered na PC cienie High. Dziwne bo na nV 770 256bit lol smiga na MAX w fHD he he zieloni to jest porażka, czekam na pacze bo gra jest COOOL

  8. @loccothan (autor: PrEzi | data: 27/05/14 | godz.: 23:07)
    Slyszalem, ze strasznie powtarzalna jest...
    A poza tym -- zaloze sie, ze zieloni znowu wymyslili cos pokroju najbardziej teselowanego bloku cementu na swiecie w Crysisie aby tylko na konkurencji gorzej chodzilo a na "swoich" kartach zeby zaliczalo tylko minimalny spadek wydajnosci...
    Ale szczerze ? Zobaczylem znaczek Ubi i NV to od razu sie niczego innego nie spodziewalem po tym...
    Jedyna chyba dobrze pod AMD zoptymalizowana ich gra to Deus Ex:HR (zreszta ze znaczkiem Czerwonych).


  9. zobaczcie (autor: loccothan | data: 27/05/14 | godz.: 23:15)
    http://www.eurogamer.pl/...-gier-na-kartach-radeon

  10. gra jest nudna (autor: RusH | data: 28/05/14 | godz.: 02:28)
    i ssie :/ wszedzie cutsceny, wiecej ogladania niz grania

    wielkie hype o nic


  11. @Rush (autor: Wyrzym | data: 28/05/14 | godz.: 09:58)
    to zacznij grac moze zamiast ogladac filmiki na yt o grze lub czytac opinie. W tutorialku pare przerywnikow, pozniej norma.

    Co do gry to nie chodzi wysmienicie na 7790, pewnie na odpowiedniku nvidi bylo by znacznie lepiej.


  12. @10 w 100% się zgadzam i można jeszcze dodać (autor: TheW@rrior | data: 28/05/14 | godz.: 10:20)
    - Brak możliwości strzelania z aut co kończy się pościgiem kilkunastominutowym za autem gdzie trzeba zabić cel
    - Brak jakiejkolwiek fizyki zniszczeń i sterowania pojazdem. Czyli ledwo bierze się zakręty, prawie nie da się spaść z motoru, zahaczając inne słupy, auta możemy dalej jechać prosto.
    - Brak HP czyli system z BF, CoD i innych gniotów gdzie wystarczy się schować aby odzyskać życie co nie raz w misji robi z nas Rambo
    - Policja nawet przy 5 gwiazdkach i helikopterze bardzo łatwa do zgubienia. Brak patrolów wodnych więc dla wytrwałych można wskoczyć do wody i wypłynąć na otwarte wody, sama się policja zgubi.

    WD to nie jest nawet poziom zaawansowania fizyki i rozgrywki GTA4. Już lepiej się grało w GTA3 niż w to "coś". Nawet nie ma co mówić o GTA5.


  13. Odnośnie wymagań Watch Dogs (autor: Iras89 | data: 28/05/14 | godz.: 23:57)
    Ta gra aż błaga o zaimplementowanie Mantle !!!! Oby Mantle znalazło się w GTA V na PC.

  14. WD nie bedize zadnego mantle (autor: RusH | data: 29/05/14 | godz.: 02:58)
    ubisoft siorbie lapowk^^^support techniczny i marketing prosto od Nvidii, i dlatego gra na nowe konsole zbudowane o APU magicznie obsluguje psiksa i inne nvidiowe spowalniacze

    Ubisoft to firma ktora skasowala dzialajacy szybciej na AMD DX 10.1 bo nvidia im kazala


  15. Już ustawiłem (autor: loccothan | data: 29/05/14 | godz.: 13:27)
    WD u mnie teraz działa na poziomie Grywalnym ;-)
    min 32 max 97 śred 58 kl/s Latency śred 16ms (czyli srednio 60fps) Ustawienia: Tekstury na 2GB cienie na Low, reszta Ultra + deffered=PC, Wygląda zajebiście nawet (szczególnie w nocy w deszczu ;-)
    Ogółem graficznie jest bardzo podobna do SC Blacklist tylko optymizacja słabsza.. A gra jak gra jest ok 7.5/10 mozna dać
    Co do ominięcia Spowalniaczy na AMD od nV trzeba poedytować:
    PS4
    <!-- Orbis -->
    <quality id="orbis"
    ResolutionX="1920"
    ResolutionY="1080"
    HighPrecisionNormal="1"
    HDR="1"
    Bloom="1"
    EnvironmentQuality="pc"
    AntiPortalQuality="nextgen"
    PostFxQuality="pc"
    TextureQuality="pc"
    TextureResolutionQuality="pc"
    WaterQuality="pc"
    ParaboloidReflectionQuality="pc"
    VegetationQuality="pc"
    TerrainQuality="pc"
    GeometryQuality="pc"
    LodDitheringQuality="pc"
    DepthPassQuality="pc"
    ShadowQuality="orbis"
    ShadingQuality="high"
    RoadQuality="pc"
    ParticlesQuality="pc"
    RenderRain="0"
    AntiAliasingQuality="pc"
    SSAOQuality="pc"
    DepthOfFieldQuality="pc"
    MotionBlurquality="pc"

    Wszędzie gdzie macie wątpliwości zmienić na Orbis (czyli PS4 wtedy gra korzysta z GCN lol) anh ta nV


  16. nie no serio (autor: Wyrzym | data: 29/05/14 | godz.: 19:56)
    jak widze takie akcje to zaluje ze kiedykolwiek uzywalem czegokolwiek z logo nvidia...

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.