Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Poniedziałek 28 lipca 2014 
    

Jaskinia Graczy: Star Citizen - potęga możliwości CryEngine3


Autor: LoccOtHaN | 09:37
(19)
Star Citizen jest nowym Symulatorem kosmicznym tworzonym przez Chrisa Robertsa - Cloud Imperium Games. Gra składa się z dwóch głównych komponentów: first-person space combat oraz first-person shooter. Jednym słowem jest to połączenie dwóch różnych typów gier w jedną spójną całość. W symulatorze kosmicznym mamy możliwości handlu, wydobycia surowców, elementów gry o najemnikach, założenia gildii itp. W pierwszoosobowej części gry mamy możliwości zwiedzania stacji kosmicznych, walki a także inne działania.

Najnowsze wideo z gry Star Citizen pokazuje postęp w tworzeniu lądowisk, środowisk, sklepów itp. w zaludnionym przez ludzi systemie Stanton. To co już osiągnięto w grze jest naprawdę imponujące. To pokazuje nam jak potężnym narzędziem jest CryENGINE 3.





Jak wspomniałem wcześniej gra jest tworzona na bazie zmodyfikowanego CryENGINE 3 firmy CryTek, wykorzyse nowe API od AMD - Mantle i DX11.2 oraz natywnie wspiera VR Oculus Rift.
Gra zadebiutowała na platformie KickStarter dwa lata temu (19.XI.2012) i zebrała bardzo szybko kwotę $2,134,374 z potrzebnych $500.000 !

W tej chwili dalej można wspierać projekt na oficjalnej stronie. Trwa również zbiórka na implementacje nowych elementów. Gra w tej chwili zebrała już ponad 46mln USD, co czyni ją rekordzistą projektów zapoczątkowanych na KickStarterze.




[kliknij, aby powiększyć]



[kliknij, aby powiększyć]



[kliknij, aby powiększyć]

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Huurrraaa! (autor: ligand17 | data: 28/07/14 | godz.: 10:33)
    Chris Roberts powraca! To gwarancja dobrej zabawy w grach!

  2. Jeżeli kasa idzie w developing (autor: Teriusz | data: 28/07/14 | godz.: 10:45)
    czyli tworzenie samej gry to będzie świetna. Obecnie większość kasy idzie w promocję i marketing, a mniejsze kwoty w budowanie samej gry. Później wychodzą buble jak Battlefield 4.

    Uważam, że system crowdfundingowy finansowania gier jest jednym z najlepszych. A i tak wiele osób składa preordery na gry i czeka na premierę. Tak przynajmniej jest pewność, że kasa trafi do studia, a nie do darmozjadów u wydawcy.


  3. btw. (autor: Teriusz | data: 28/07/14 | godz.: 10:47)
    Jaką sumę z tych 46mln dostaje sam Kickstarter?

  4. @Teriusz (autor: Bitboy_ | data: 28/07/14 | godz.: 11:03)
    A skąd pomysł że jakaś część do nich trafi?
    Polecam się zapoznać z regulaminem Kick Startera..


  5. @3 Kickstarter pobrał 5%, ale od 2,1 mln USD a nie od 46 mln USD. (autor: Rhobaak | data: 28/07/14 | godz.: 11:08)
    I jeszcze mała uwaga do LoccOtHaNa:
    "$2,134,374 z potrzebnych $500.000" - nie dość, że dwa różne rodzaje separatorów w jednym zdaniu, to oba niezgodne z polskimi zasadami zapisu.


  6. 5@. (autor: loccothan | data: 28/07/14 | godz.: 11:33)
    Dzieki za radę będę pisał systemem 2,4mln USD ;-)

  7. BTW (autor: loccothan | data: 28/07/14 | godz.: 11:36)
    Na developing gry idzie prawie cała kasa ;-)
    dokładniejsze info macie u Robertsa na oficjalnej, Ja jestem tam zarejestrowany od 2 lat ;-)


  8. Rhobaak (autor: Teriusz | data: 28/07/14 | godz.: 11:57)
    Thx. O takie info mi chodziło. Bitboy jak widzisz pobiera.

  9. Po obejżeniu... (autor: Shamoth | data: 28/07/14 | godz.: 12:11)
    ...kilku zajawek, napawa mnie niepokojem fakt że to będzie arcade z ładną grafiką. O symulacji newtonowskiej możemy zapomnieć skoro w kosmosie używają stateczników a nie dysz no i efekty dźwiękowe... w próżni, były by ok gdyby jako jedyne występowały te które przenosi kadłub i jego poszycie ;]

  10. ... (autor: sid67 | data: 28/07/14 | godz.: 12:44)
    @Teriusz - przez KS zebrali 2,1mln, pewnie jakiś % za obsługę akcji biorą,

    ciekawe czy problemy w Cryteku mogą wpłynąć na te gry (Citizen i Deliverance)?


  11. Shamoth a się czepiasz, na statecznikach są dysze (autor: Sławekpl | data: 28/07/14 | godz.: 13:29)
    tylko ich nie widzisz, bo to micro, a stateczniki bo jakoś musi się sterować podczas lądowania w atmosferze, nawyki pilotów też wzięli pod uwagę, dwa środowiska a wszystko działa prawidłowo :P
    a jak chcesz kosmiczną ścieżkę dźwiękową to nic trudnego, wyłączysz dźwięk :)


  12. @Shamoth (autor: ligand17 | data: 28/07/14 | godz.: 15:14)
    Polecam zapoznać się z listą gier zrobionych przez Robertsa - może przestaniesz walić głupoty.

  13. Jaskinia Graczy: Star Citizen - potęga możliwości CryEngine3 (autor: Marucins | data: 28/07/14 | godz.: 15:28)
    Czy osoba pisząca art przyłożyła się do tych danych?

    Na chwilę obecną jest $48,670,938
    Wątpię aby przez kilak godzin z 46 mln urosło do 48!

    Do tego link się zmienił! - https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

    Pewnie przepisujecie fragmentu że starych artykułów.


  14. Teriusz (autor: Mario2k | data: 28/07/14 | godz.: 17:57)
    Jestem swiadom kilku bledow BF4 ale jezeli ta gra jest bublem to ty jestes 100% Idiota.

  15. @UP a co nie jest tak? (autor: Dather | data: 28/07/14 | godz.: 19:05)
    Każda łatka niewiele poprawiała i zarazem dokładała kolejnych bugów.
    Zerżneli prawie wszystko z BF3 i jeszcze zrobili to źle <faceplam>


  16. Star Citizen w Polsce... (autor: Dratro | data: 28/07/14 | godz.: 19:53)
    jest jeszcze dość cichym tytułem, ale widać że z dnia na dzień ten stan rzeczy zmienia się, jeżeli ktoś szuka rzetelnych i aktualnych informacji dotyczących SC, to zapraszam na forum Polskiej społeczności SC: http://star-citizen.com.pl/forum/

  17. Mario2k (autor: Teriusz | data: 29/07/14 | godz.: 04:10)
    hehehe...
    Jak widać łykasz wszystko co ci EA zaserwuje i jeszcze obrażasz innych jak mają odmienne zdanie. Także lepiej zaprzestań spuszczania się przy BF4, bo rzuca ci się to na mózg, na twoją samoocenę jak i ocenę otoczenia.


  18. @12. (autor: Shamoth | data: 29/07/14 | godz.: 10:26)
    Aż taki młody nie jestem żeby ich nie pamiętać.
    Po prostu mówię co widziałem na zajawkach SC i średnio mi to pasowało. Mam tylko nadzieję że sama gra nie będzie miała takich baboli.
    Swoją drogą zapowiada się ciekawy okres, Elite: Dangerous i EvE: Valkiria na horyzoncie... o ostatnim X lepiej nie wspominać bo hype nakręcili mocny a wyszło, sam nie wiem co i mam nadzieję że kolejne 3 tytuły wyjdą lepiej.


  19. A ja musze przyznać że... (autor: Duke Nukem PL | data: 29/07/14 | godz.: 12:33)
    robi wrażenie. Dobrze narysowane i interaktywne SF to miód na serce fanów tego gatunku.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.