AMD i Creative Assembly współpracują przy Alien: Isolation
Autor: DYD | 17:32
(6)
AMD ogłosiła zawiązanie nowego partnerstwa technologicznego ze studiem Creative Assembly, które jest deweloperem gry Alien: Isolation. Ten opracowywany w ramach programu AMD Gaming Evolved tytuł ma wykorzystać moc technologii AMD Eyefinity oraz CrossFire, w tym rozdzielczości 4K UltraHD oraz szereg efektów DirectX 11 zoptymalizowanych do działania na najnowszych kartach graficznych. Alien: Isolation o gra z gatunku survival-horror, w której atmosfera nieustannego zagrożenia życia sprawi, że gracze będą mieli szansę poczuć niemal namacalny strach. 15 lat po wydarzeniach z filmu Aliens córka Ellen Ripley – Amanda zmuszona jest desperacko walczyć o przetrwanie w czasie misji mającej na celu odkrycie prawdy zniknięcia jej matki. Wcielając się w Amandę gracze będą mieć kontakt z niezwykle dynamicznie zmieniającym się otoczeniem i staną w obliczu paniki zdesperowanych ludzi oraz nieprzewidywalności bezlitosnego Obcego.
Nie mając wystarczającej możliwości obrony i będąc zupełnie nieprzygotowani na zaistniałą sytuację gracze będą zmuszeni przeszukiwać okolice, tworzyć improwizowane rozwiązania i główkować nie tylko po to, żeby ukończyć misję, ale po prostu, żeby pozostać przy życiu.
„Alien: Isolation to gra, która wciąga przerażającą atmosferą nieustannego zagrożenia,” powiedział Clive Gratton, Leag Programmer w Creative Assembly. „Obraz odgrywa fundamentalną rolę w tym, jak odbiera się grę, i dlatego wykonaliśmy dużo pracy, aby nasz autorski silnik graficzny pozwolił w pełni oddać na ekranie naszą wizję. Firma AMD pomogła nam udoskonalić ten silnik i dzięki temu na komputerach można będzie się cieszyć takimi rozwiązaniami jak teselacja DirectX 11, HDAO, efekty cząsteczkowe i specjalny system cieni. Obsługa takich technologii jak AMD Eyefinity i CrossFire sprawia, że doznania na komputerach są nawet jeszcze lepsze!”
Gracze chcąc zanurzyć się wizualnie bogatym i zarazem przerażającym środowisku gry „Alien: Isolation” mogą zapewnić sobie jej kopię kupując wybrane karty graficzne AMD Radeon Serii R9 u sprzedawców biorących udział w promocji „Nigdy nie spoczywaj na laurach: Edycja Kosmiczna”, która startuje 2 września 2014 roku.
K O M E N T A R Z E
@Temat (autor: PrEzi | data: 25/08/14 | godz.: 18:17) Dodajmy do tego, ze ponoc ma wspierac Mantle ;-)
od jakiegoś czasu AMD kładzie nacisk na współpracę z ludźmi tworzącymi silniki (autor: Qjanusz | data: 25/08/14 | godz.: 19:47) 3D - słuszna droga.
Oby tylko przy okazji pomocy, nie zostały zaimplementowane dołki dla posiadaczy GeForców
@Qjanusz (autor: PrEzi | data: 25/08/14 | godz.: 20:55) Akurat tego AMD/ATi nie udowodniodo... a przynajmniej sobie nie przypominam... (albo nie chce ;) )
Jak cos - wyprowadz mnie z bledu.
Natomiast przypadkow NV moge wymienic ot-tak przynajmniej kilka...
... mantle jest po to by nowy direct-x był zgodny z architekturą AMD... (autor: SebaSTS | data: 26/08/14 | godz.: 00:39) ... No i był wybór czy wydać na nową kartę AMD czy na nowy system Microsoft aby obsłużył nowe direct-x.
@SebaSTS (autor: PrEzi | data: 26/08/14 | godz.: 06:55) Mantle jest po to, zeby COKOLWIEK sie ruszylo w tym zatechlym swiatku DX/OGL. I wiesz co ? Zadzialalo.
@03 (autor: mbe | data: 26/08/14 | godz.: 07:40) Podobno przy TFX w TR coś tam niby było ale prawda jest taka że NV dała zada z optymalizacją na premierę.
Potem okazało sie ze ich karty są za słabe w DC i musieli w sterach trochę pokombinować co pogarszało grafe na ich kartach po włączeniu TFX.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.