Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 25 sierpnia 2014 
    

AMD i Creative Assembly współpracują przy Alien: Isolation


Autor: DYD | 17:32
(6)
AMD ogłosiła zawiązanie nowego partnerstwa technologicznego ze studiem Creative Assembly, które jest deweloperem gry Alien: Isolation. Ten opracowywany w ramach programu AMD Gaming Evolved tytuł ma wykorzystać moc technologii AMD Eyefinity oraz CrossFire, w tym rozdzielczości 4K UltraHD oraz szereg efektów DirectX 11 zoptymalizowanych do działania na najnowszych kartach graficznych. Alien: Isolation o gra z gatunku survival-horror, w której atmosfera nieustannego zagrożenia życia sprawi, że gracze będą mieli szansę poczuć niemal namacalny strach. 15 lat po wydarzeniach z filmu Aliens córka Ellen Ripley – Amanda zmuszona jest desperacko walczyć o przetrwanie w czasie misji mającej na celu odkrycie prawdy zniknięcia jej matki. Wcielając się w Amandę gracze będą mieć kontakt z niezwykle dynamicznie zmieniającym się otoczeniem i staną w obliczu paniki zdesperowanych ludzi oraz nieprzewidywalności bezlitosnego Obcego.

Nie mając wystarczającej możliwości obrony i będąc zupełnie nieprzygotowani na zaistniałą sytuację gracze będą zmuszeni przeszukiwać okolice, tworzyć improwizowane rozwiązania i główkować nie tylko po to, żeby ukończyć misję, ale po prostu, żeby pozostać przy życiu.

Alien: Isolation to gra, która wciąga przerażającą atmosferą nieustannego zagrożenia,” powiedział Clive Gratton, Leag Programmer w Creative Assembly. „Obraz odgrywa fundamentalną rolę w tym, jak odbiera się grę, i dlatego wykonaliśmy dużo pracy, aby nasz autorski silnik graficzny pozwolił w pełni oddać na ekranie naszą wizję. Firma AMD pomogła nam udoskonalić ten silnik i dzięki temu na komputerach można będzie się cieszyć takimi rozwiązaniami jak teselacja DirectX 11, HDAO, efekty cząsteczkowe i specjalny system cieni. Obsługa takich technologii jak AMD Eyefinity i CrossFire sprawia, że doznania na komputerach są nawet jeszcze lepsze!

Gracze chcąc zanurzyć się wizualnie bogatym i zarazem przerażającym środowisku gry „Alien: Isolation” mogą zapewnić sobie jej kopię kupując wybrane karty graficzne AMD Radeon Serii R9 u sprzedawców biorących udział w promocji „Nigdy nie spoczywaj na laurach: Edycja Kosmiczna”, która startuje 2 września 2014 roku.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. @Temat (autor: PrEzi | data: 25/08/14 | godz.: 18:17)
    Dodajmy do tego, ze ponoc ma wspierac Mantle ;-)

  2. od jakiegoś czasu AMD kładzie nacisk na współpracę z ludźmi tworzącymi silniki (autor: Qjanusz | data: 25/08/14 | godz.: 19:47)
    3D - słuszna droga.

    Oby tylko przy okazji pomocy, nie zostały zaimplementowane dołki dla posiadaczy GeForców


  3. @Qjanusz (autor: PrEzi | data: 25/08/14 | godz.: 20:55)
    Akurat tego AMD/ATi nie udowodniodo... a przynajmniej sobie nie przypominam... (albo nie chce ;) )
    Jak cos - wyprowadz mnie z bledu.
    Natomiast przypadkow NV moge wymienic ot-tak przynajmniej kilka...


  4. ... mantle jest po to by nowy direct-x był zgodny z architekturą AMD... (autor: SebaSTS | data: 26/08/14 | godz.: 00:39)
    ... No i był wybór czy wydać na nową kartę AMD czy na nowy system Microsoft aby obsłużył nowe direct-x.

  5. @SebaSTS (autor: PrEzi | data: 26/08/14 | godz.: 06:55)
    Mantle jest po to, zeby COKOLWIEK sie ruszylo w tym zatechlym swiatku DX/OGL. I wiesz co ? Zadzialalo.

  6. @03 (autor: mbe | data: 26/08/14 | godz.: 07:40)
    Podobno przy TFX w TR coś tam niby było ale prawda jest taka że NV dała zada z optymalizacją na premierę.

    Potem okazało sie ze ich karty są za słabe w DC i musieli w sterach trochę pokombinować co pogarszało grafe na ich kartach po włączeniu TFX.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.