Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 22 września 2014 
    

Wyniki wydajności nowych iPhone'ów - jest moc


Autor: EmilM | źródło: AnandTech | 22:07
(57)
Pod adresem amerykańskiej firmy z nadgryzionym jabłuszkiem w logo często padają słowa krytyki, że smartfony iPhone nie są warte swojej ceny, a urządzenia o podobnych parametrach z robocikiem na pokładzie są 2, czy nawet 3-krotnie tańsze. Trudno zaprzeczyć, że produkty Apple są bardzo drogie, szczególnie dla mieszkańców naszej "zielonej wyspy", jednak nie można im zarzucić niskiej jakości podzespołów, a już na pewno nie niskiej wydajności, czego dowodem są wyniki testów, opublikowane przez serwis AnandTech.

Układ SoC, który zagościł na pokładzie nowych iPhone'ów został wykonany w technologii 20 nm. 64-bitowy procesor ma tutaj 2 rdzenie o taktowaniu 1,4 GHz, a pamięć RAM wynosi 1 GB. Jak widać specyfikacja nie wzbudza entuzjazmu, bo konkurencyjne smartfony z systemem Android są wyposażone w 4, 6, a nawet 8 rdzeni o taktowaniu mocno przekraczającym 2 GHz, przy nawet do 3 GB pamięci operacyjnej. Jak jednak wiadomo liczby nie zawsze są w stanie odzwierciedlić faktyczną wydajność urządzenia i wygląda na to, że tak jest i w tym przypadku, a przy najmniej tak wynika z poniższych wykresów.





Tradycyjnie już układ Apple najgorzej poradził sobie z obliczeniami fizyki i na tym polu rzeczywiście nieco odstaje od czołówki.

Więcej wykresów możecie znaleźć pod TYM linkiem.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Aha czyli w tym co dla mnie najwazniejsze... (autor: gantrithor | data: 22/09/14 | godz.: 23:41)
    wypada slabo :S

  2. @gantrithor (autor: PrEzi | data: 22/09/14 | godz.: 23:58)
    Ale ale... ale...... to jest przeciez emejzing ! I wypada dobrze w Safari !! I i...... to jest ajfon przeciez ! ;-) I ma 64 bity (nieuzywane ale ciiii) i w ogole ma japko w logo !
    No jak mozna tego nie lubic, ba! Wrecz ubostwiac ;-)


  3. coraz bardziej (autor: josh | data: 23/09/14 | godz.: 00:33)
    kreteńskie komentarze się na TPC pokazują, znudził Wam się Onet, czy co?

  4. josh jaki produkt, taki komentarz ;) (autor: Sławekpl | data: 23/09/14 | godz.: 02:55)
    ...

  5. josh (autor: detox | data: 23/09/14 | godz.: 03:13)
    niestety :)

  6. autor notki (autor: detox | data: 23/09/14 | godz.: 03:15)
    pisze: " Trudno zaprzeczyć, że produkty Apple są bardzo drogie, szczególnie dla mieszkańców naszej "zielonej wyspy", jednak nie można im zarzucić niskiej jakości podzespołów, a już na pewno nie niskiej wydajności, czego dowodem są wyniki testów, opublikowane przez serwis AnandTech. "

    takie sa fakty. Swojego katuje od 2 lat z rozmowami bez limitu i to dziala tak jak powinno.


  7. @6+ (autor: robgrab | data: 23/09/14 | godz.: 07:39)
    Ja swoją nokie n82 katuję od 6 lat, teraz też rozmowami bez limitu i to działa jak powinno. Czy Twój iphone będzie za 4 lat też tak działał?

  8. A8? (autor: Conan Barbarian | data: 23/09/14 | godz.: 07:49)
    A8 to taki rycerzyk Skywalker, co ma swoje 5 minut.
    Już niebawem zobaczycie jak Imperium kontratakuje, a do 2020 będzie pozamiatane po tych awanturnikach. Nie ma innej możliwości jak opanowanie górnego segmentu mobile przez Intela i Microsoft.


  9. @7 moje dziecko (autor: x_nerve | data: 23/09/14 | godz.: 07:50)
    używa aktualnie iphona prawie w tym wieku...
    Telefon na razie działa.


  10. @8. (autor: mikay | data: 23/09/14 | godz.: 08:24)
    A Linux przegoni Windowsa ;) bla bla bla

  11. lol (autor: Wyrzym | data: 23/09/14 | godz.: 09:35)
    wiecej jadu sie nie da? :D matki wam tym pozabijali? dziewczyny ktore sie podobaly polecialy na kogos z iphonem? zus przesadzil z wysokoscia skladek z polecenia Jobsa?

  12. kto dzis potrzebuje (autor: Wyrzym | data: 23/09/14 | godz.: 09:40)
    wydajnosci podczas przegladania netu? po co plynny interfejs, telefon powinien obliczac fizyke jak sam szatan coby na klopie mozna bylo rozwiazac zagadke wszechswiata ^^

  13. @12 (autor: Muchomor | data: 23/09/14 | godz.: 09:50)
    Hehehehe - krótko, zwięźle i na temat.

  14. @12 (autor: rookie | data: 23/09/14 | godz.: 09:51)
    Jak to po co? Wszyscy chcą by im gry na Unreal Engine 4 działały w telefonie (i to w 60 fps) :P

  15. ... @12 oplułem swojego nexusa... (autor: SebaSTS | data: 23/09/14 | godz.: 10:15)
    ... Dobre...

  16. @Wyrzym (autor: PrEzi | data: 23/09/14 | godz.: 11:13)
    Gdyby nie to, ze moj 1+1 lezy sobie spokojnie na obok kompa i klawiatury to pewnie by sie na niego kawa rowniez ulala -- moze efekt nie tak dramatyczny jak u SebaSTS ale... ;)

  17. Szkoda, że... (autor: Lates | data: 23/09/14 | godz.: 11:17)
    oficjalne testy pomijają OnePlus One.

    Najważniejsze jednak, że będzie można je ładować w mikrofali :P


  18. @Lates (autor: PrEzi | data: 23/09/14 | godz.: 11:46)
    Wystarczy, ze jest HTC One oraz S5 -- 1+1 plasuje sie dokladnie pomiedzy.

  19. @Oneplus One (autor: PrEzi | data: 23/09/14 | godz.: 13:58)
    Jesli ktos chce zaproszenie do zakupu Oneplus One -- dajcie znac. Wczoraj otrzymalem kolejna porcje i mam jeszcze dwa do rozdania :-)

  20. po tym jak ten super wydajny fajfon zaczął dymić (autor: Sławekpl | data: 23/09/14 | godz.: 14:17)
    nie używany w torebce pasażerki samolotu na trasie TLV-PRG, wcale bym się nie zdziwił jakby FIAA wydała zakaz wnoszenia ich na pokład, chyba że po wyjęciu baterii, ale zaraz przecież on nie ma wyciąganej baterii :))
    nie zdziwiłbym się jakby powstały na lotniskach punkty demontażu i montażu baterii,
    skubania ciąg dalszy :>


  21. te trolu (autor: Wyrzym | data: 23/09/14 | godz.: 14:31)
    jest jakis producent ktorego telefon sie nie zapalil?

  22. Nie rozumiem trendu iphone (autor: Marek1981 | data: 23/09/14 | godz.: 15:05)
    w pewnej firmie wszyscy dyrektorzy chcieli to ścierwo i po 3mc wracali na BB.

  23. Wyrzym na wysokości 10 000 stóp tak, wszystkie inne :P (autor: Sławekpl | data: 23/09/14 | godz.: 15:23)
    teraz masz szansę potrollować z faktami :)

  24. To temu ze (autor: Wyrzym | data: 23/09/14 | godz.: 15:34)
    baterie iPhonow maja amejzing lit, dzieki specjalnemu oprogramowaniu wykrywaja pulap i uaktywnia sie ich wbudowana cecha niszczenia otaczajej ich rzeczywistosci. Czesto takie zachowanie mozna zaobserwowac w zyciu codziennym, robia one papke z mozgu kazdemu kto obok nich przejdzie, tylko posiadacze sa chronieni.

    A ty jestes arcyglabem ^^


  25. @19 (autor: Muchomor | data: 23/09/14 | godz.: 15:46)
    Skończ trollować iphony - kto chce i tak sobie je kupi.
    Napisz lepiej coś o Oneplus One.
    - zapłaciłeś VAT celnikom?
    - rozumiem, że gwarancji nie ma (bo odsyłanie do Chin/Tajwanu jest nierealne - sprawdzałem temat)?
    - jakie zdjęcia to robi? Słyszę zachwyty, ale nie widziałem potwierdzenia od szarego usera.


  26. @22. (autor: Muchomor | data: 23/09/14 | godz.: 15:48)
    Nie ulega wątpliwości, że nie są to fony dla każdego.
    U mnie część durektorów namiętnie ich używa, a inni mają Windowsphony. Co ciekawe adnroidów firmowych jest najmniej.
    Mają bardzo dopracowany soft i jako konstrukcja są równie dobre. Czy warte tej kasy? Dla mnie nie, ale jeśli są ludzie chcący tyle płacić, to najwyraźniej są jej warte.


  27. ehhh (autor: Wedelek | data: 23/09/14 | godz.: 15:50)
    No cóż. Zawsze tak było, że jakaś część społeczeństwa przejawiała swoistą alergię na określone produkty. Takie osobniki widząc logo marki X dostają, że tak to ujmę, "małpiego rozumu" przechodząc w tryb nienawiści. Były walki Amiga vs Comodore, AMD vs Intel/Nvidia, a teraz mamy Apple vs reszta świata. Za jakiś czas przyjdzie "moda" na inną firmę i tak w koło. Ot takie skrzywienie/choroba cywilizacyjna XXI wieku.

    Takich Slawków w tematach poświęconych firmom przez nich znienawidzonym najlepiej po prostu ignorować. Oni muszą wykrzyczeć światu swe racje (niezależnie od tego, czy ten świat chce tego słuchać, czy nie) bo inaczej nie wytrzymają i nie ma na to rady.


  28. amejzing :P (autor: cyriak | data: 23/09/14 | godz.: 16:18)
    Jak wykazały testy safari jest dobrze zoptymalizowane na iphonie.

    co do szybkości to widać ze jest trochę lepiej niż w 5s - co robi wrażenie jako że 6 i 6+ mają dużo więcej pixeli do przepchnięcia - no chyba że to wszystko testy offscreen są...


  29. @25Muchomor (autor: PrEzi | data: 23/09/14 | godz.: 18:12)
    1 Nie badz taki hej do przodu - towar jest z faktura i wysylany z Wielkiej Brytanii - wg. przepisow w obrocie unijnym VAT jest juz odprowadzony.
    2 Zle rozumiesz - RMA/naprawy jest wykonywane w obrebie Europy
    3 Porownywalne z Note 2. Dla mnie to kwestia drugorzedna -- ale tak jak mowilem - kolega dzis porownywal zdjecia robione z reki miedzy 1+1 a Note 2 i stwierdzil, ze One robi lepsze. Ja tam widzialem bardziej naturalne, nieprzesycone kolory tylko... w sumie nic szczegolnego. Do Lumii sie nadal nie umywa, zreszta jak wiekszosc telefonow z IP6/6+ na czele.

    Zapytam lepiej inaczej, bo w moim odczuciu pytania sa na pograniczu tendencyjnych/trollowania :
    - jak tam ze stabilnoscia nowych IP6/6+ ? Zadnych raportow o naglych zwiechach, padach ?
    - jak tam kwestie zasiegu ? Nie ma problemu z rozlaczaniem WLAN w "nowych szóstkach" ?
    - mam nadzieje ze szkielko aparatu z tylu sie tez nie rysuje zbytnio przez to ze jest wystajace ponad gabaryt obudowy ?
    - Obudowa tez mam nadzieje, ze jest stabilna, wytrzymala i bron boze sie nie znieksztalca/wygina ?

    To tak na predce z pytan jakie sie same narzucaja --> patrzac po forach apple -- takich pytan moglbym zadac znacznie wiecej, zwazywszy na cene i "super jakosc łał emejzing, dzast łorks itd itp".


  30. Wyniki wydajności nowych iPhone'ów (autor: Marucins | data: 23/09/14 | godz.: 18:28)
    Posiadaczy ajFonóe nie obchodzą jakieś tam cyferki.

  31. to mnie nie przestanie zaskakiwać, podać fakt (autor: Sławekpl | data: 23/09/14 | godz.: 18:32)
    a to że zaczął dymić fajfon jest bezspornym faktem, to użytkownicy tego sprzętu dorobią nieziemskie teorie najczęściej o autorze wpisu aby tylko nie odnieść się do meritum sprawy,
    korona chyba im by spadła z głowy jeśli by przyznali, że ich sprzęt jednak ma jakieś wady
    więcej rozsądku a mniej emeizingu polecam
    Wedelek tylko weź ziółka przed wpisaniem riposty, szkoda kolejny raz psuć wizerunek łaciną ;)


  32. @29 (autor: Muchomor | data: 23/09/14 | godz.: 18:42)
    Mnie się nie pytaj - ja się nie kryję z tym, że nie jestem ich targetem (siedzę na Andku). Potrafię jednak zrozumieć, tych co nim są, tak samo, jak chętnych na 'nowe' zakrzywione monitory Samsunga.
    Skoro ludzie się w kolejki ustawiają, to znaczy, że im mankamenty nie przeszkadzają.

    Co do 1+ to duże zaskoczenie. A dostałeś je faktycznie w cenie 299/349USD ?
    Chyba bym się skusił na to urządzenie gdyby aparat dociągnął do poziomu Lumii 9xx - robię częściej zdjęcia fonem niż dedykiem...


  33. @1,2,4 (autor: d3k | data: 23/09/14 | godz.: 19:19)
    3DMark uzywa OpenGL od ktorego apple odchodzi w strone niskopoziomowego metal-a (https://developer.apple.com/metal/) ktory juz teraz zapewnia wielokrotnie lepsza wydajnosc graficzną.

  34. @14 (autor: d3k | data: 23/09/14 | godz.: 19:41)
    Prosze bardzo (Apple Metal) www.unrealengine.com/...for-ios-8-revealed-at-wwdc

  35. Slawek, przestan trolowac bo zaczynasz byc nudny (autor: detox | data: 23/09/14 | godz.: 20:00)
    to wrecz niesamowite z jakim animuszem zwalczasz Apple zamiast skupic energie na wychwalaniu wlasnego fona.
    Najbardziej bawic moze gosc ktory nigdy sprzetu nie uzywal i ktorego nie zamierza kupic wypowiada sie na jego temat. Wyglada to na spamowanie po to zeby zaistniec.
    Niech o iPhonie wypowiadaja sie jego uzytkownicy, pasjonaci oraz ci ktorzy zamierzaja go kupic czyli osoby ktore maja cos do powiedzenia poza narzekaniem.
    Czy ja narzekam na samsunka jesli go nie mam, nie mialem i nie zamierzam miec?, przeciez to brzmi groteskowo.
    Ludzie badzmy powazni a niech sie wypowiadaja na okreslone tematy ludzie ktoryz rzeczywiscie cos sensownego maja do powiedzenia. Mozna nie byc fanem sprzetu jako calosci ale na przyklad cenic oprogramowanie. Apple jest dopracowane i daje prawo do darmowego upgrade czyli nowej wersji systemu - duzy plus. Bledow tez nigdy nie wywala owszem zdarzaja sie po przejsciu do nowszej wersji na starszym modelu ale to jest ryzyko wkalkulowane, wcale nie ma obowiazku pobierania przeciez najnowszej wersji.


  36. Muchomor (autor: detox | data: 23/09/14 | godz.: 20:03)
    pisze: " ja się nie kryję z tym, że nie jestem ich targetem (siedzę na Andku). Potrafię jednak zrozumieć, tych co nim są, tak samo, jak chętnych na 'nowe' zakrzywione monitory Samsunga.
    Skoro ludzie się w kolejki ustawiają, to znaczy, że im mankamenty nie przeszkadzają."

    takim podejsciem zawyzasz nieco srednie IQ ogolu rozmowcow dla ktorych "japko" jest zle bo zle i trzeba ponarzekac ;)


  37. @Muchomor (autor: PrEzi | data: 23/09/14 | godz.: 21:02)
    Tak, kupilem za 299 EUR +5,99 DHL Express przesylka - byla nastepnego dnia od momentu jak potwierdzili wysylke - w sumie dwa dni czekalem od zlozenia zamowienia.
    Aparat na pewno nie dociagnie do poziomu Lumii - z tego co mi wiadomo (ale glowy nie dam) to Lumia ma optyczna stabilizacje - czego nie ma tutaj... Jest to mankament bo czasami zdarzylo mi sie lekko "poruszyc" zdjecie.
    Ale - na Stockowym CM11s z wgranym custom kernelem + tweakami mam naprawde dobry czas pracy na baterii -- z data/wlan always on w zeszlym tygodniu ponad 5 dni (przy 14% baterii) do tego 3h screen on time w sumie.
    Dla mnie to i responsywnosc (no i design) byly kluczowe.
    Tylna scianka telefonu jest wykonana jakby z piasku -- jest przyjemnie chropowata i jest to pierwsza tego typu obudowa jaka widzialem. Bardzo przyjemnie lezy w reku i jest dla mnie "w sam raz". A do tego typowo "Stockowy" Android -- nawet ze stockowym launcherem po prostu pływa.
    Note 2/3 nie trawie bo jest juz po prostu dla mnie gabarytowo za duzy. A przy tym jest diametralna roznica miedzy Snapdragonem 801 (1+1) a 800 (Note 3) jesli chodzi o czas pracy na baterii -- Note3 nie udalo mi sie "zmusic" do tego, zeby sobie procesor spokojnie spal -- zawsze ktorys rdzen/rdzenie cos robia i sie wybudzaja...
    Pare ROMow, Greenify, PM disable (zwane potocznie freezem), Kernele, CPU Governors itd itp. Nic... Udalo mi sie co najwyzej wydluzyc jego i tak krotki czas pracy na baterii o +- 30% (z jednego dnia, na jeden dzien +7-8h).
    Od razu zaznaczam, ze testowalem rozne odlamy Stockowych ROMow - zeby zachowac funkcjonalnosc S-Pena.


  38. jakoś nikt nie chce się odnieść do dymiącego fajfona (autor: Sławekpl | data: 24/09/14 | godz.: 04:44)
    wszyscy na około temat obchodzą jak dymiące ... a wycieczki personalne im chyba sprawiają jakiś rodzaj dzikiej satysfakcji,
    może mnie ktoś zaskoczy i napisze w temacie coś sensownego, bo jak na razie zaskoczony nie jestem...


  39. @35. (autor: SonyWali | data: 24/09/14 | godz.: 08:08)
    detox ...znajdź mi takiego człeka, który wyda na itelefon co najmniej 2,5 kafla po czym stwierdzi, że coś mu tam nie pasuje. Już to widzę. W życiu nie przyzna się, że wydał tyle kasy na coś czego żałuje. I to jest AMAJZING. Nie ma iPhona i raczej mieć nie będę...jak dla mnie za drogi na to co oferuje.

  40. @38 (autor: myszon | data: 24/09/14 | godz.: 08:17)
    już ci Wyrzym napisał. Wszystko co ma w sobie baterię litową może się zapalić. Taka jest specyfika baterii a nie telefonu. Tu nie ma o czym gadać.

  41. @PrEzi (autor: mikay | data: 24/09/14 | godz.: 08:39)
    czy temat zaproszeń jest jeszcze aktualny?

  42. @mikay (autor: PrEzi | data: 24/09/14 | godz.: 08:46)
    Mam jeszcze ostatnie. Kto pierwszy ten lepszy ;]

  43. myszon chcesz mi udowodnić, że to był pierwszy telefon (autor: Sławekpl | data: 24/09/14 | godz.: 08:50)
    w samolocie? bo inne jakoś nie dymiły a też w nich są baterie litowe,
    i jest o czym ale akurat tutaj to wyłącznie pisać...
    odchudzona do granic absurdu konstrukcja i stąd problem, bateria nie ma żadnych zabezpieczeń, wystarczy mocniejsze promieniowanie RTG na kontroli aby to się stało, na tym lotnisku stosują mocniejsze skanery, takie skanery są też już w niektórych urzędach
    jeszcze trzeba będzie wynajmować ochroniarza aby z nim polecieć czy wejść do sądu :E
    telefon specjalnej troski xD,
    "UWAGA!!! mam iPhona" xD


  44. to dlaczego miliony innych iPhonów (autor: myszon | data: 24/09/14 | godz.: 09:40)
    nie zapalają się w samolocie?

  45. iPhone 6 Bending competition begins ! ;) (autor: PrEzi | data: 24/09/14 | godz.: 10:12)
    http://www.neowin.net/...us-bend-off-with-a-note-3

    http://www.neowin.net/...heir-handsets-are-bending


  46. oj slawus juz dobrze (autor: Wyrzym | data: 24/09/14 | godz.: 11:00)
    zapalil sie w samolocie, tak wiemy ze sie zapalil w samolocie, bo sie zapalil w ???? oczywiscie ze w samolocie.
    Wedlug starych rumunskich wierzen bateria zapalajaca sie w samolocie to znak plodnosci i urodzaju.

    Juz ci mowilem ze to nie ma nic wspolnego z tym ze to bateria litowa, zapalnikiem w tym wypadku byl samolot i nadgryzione jablko.

    A napisalem juz ze sie iphone zapalil w samolocie? wlasciciel byl czarnym zydomasonem to jak sie mial mu tele... pfuuu iphone nie zapalic ;]


  47. @37 (autor: Muchomor | data: 24/09/14 | godz.: 11:07)
    Aaa widzisz, zapłaciłeś 299 EURO, a na ich stronie jest taka cena w USD...
    Pewnie, że dalej masz potwora za ułamek ceny S5, ale już widać rozdzwięk między zapowiadaną polityką cenową firmy, a realiami.
    Ogólnie, to ten fonik kopie dupsko, ale ja mam zupełnie inne priorytety.


  48. @Muchomor (autor: PrEzi | data: 24/09/14 | godz.: 11:29)
    299 EUR za wersje 64GB ! Cena jest prawidlowa --- kosztuje 350$ ta wersja.
    Naprawde nie szukaj dziury w calym, bo juz to wszystko przerobilem.


  49. PrEzi o ile pamiętam masz wersję One+1 z 64 GB (autor: Sławekpl | data: 24/09/14 | godz.: 11:37)
    potwierdź, bo kolega się nie może nadziwić jak mogłeś dać 299 euro ;)
    ostatnio widziałem z tyłem zrobionym z bambusa, wersję limitowaną One+1, wygląda świetnie
    stabilizację optyczną ma tylko 6+, dlatego wystaje aparat, w mikrusie stabilizacja się nie zmieściła ...


  50. Sławekpl (autor: PrEzi | data: 24/09/14 | godz.: 11:41)
    Tak, wlasnie napisalem -- ze za 299EUR mam wersje 64GB. Mniejszej nie chcialem -- kosztuje bodaj 269 EUR.

    Obudowa bambusowa fajna, ale "stockowa" tez jest zaje**sta -- jak juz pisalem wczesniej -- jeszcze takiej w zadnym telefonie nie widzialem/macalem.
    Swietnie lezy w reku, nie zostawia odciskow itd.
    Tak jakby obudowa z faktura drobnego papieru sciernego... Efekt naprawde fajny.


  51. SonyWali (autor: detox | data: 24/09/14 | godz.: 13:50)
    no nie przesadzaj, co innego kupic dom na wysoki kredyt, wtedy na pewno nikt nikogu sie do teog nie przyzna ale jest wiele osob ktore mowia i pisza krytycznie co im sie nie podoba. Pryz czym ta krytyka nie musi byc bardzo silna. Ktos przeszedl z samsunga z ktorego byl zadowolony, na poczatku ciesko bylo mu sie przestawic bo brak roznych ulatiwien, to byl ios6, po krytyce uzytkownikow iPhonow przyszla aktualizacja do 7 i telefon stal sie bardziej fukncjonalny. Teraz firma stale o to dba. Ale sprzed chodizl jak nalezy, upadl w slromnej oslonie na "tarz" w garazu i nic mu sie nie stalo wiec wady rekompensuja zalety jak solidnosc podzespolow. Poza tym wazna sprawa, zes te samsungi do reki, htc , nie widisz tych nienaturalnych, pastelowych kolorow ?, czasem z ciekawosic biore to do reki jak sa nowosci, naprawde razi. Kazdy chwali co ma a jesli sa jakies mankamenty to je zaakceptuje, To dziala unwersalnie chyba, nie?. Cena tego tel. jest tylko wyspkaw Polsce (tyle co dobry urlop na slonecznym Cyprze). Biorac na umowe z kolei abonament miesieczny tez przesadzisty. Sppjrz na rachunek w sklepie, dodajesz ceny kilku artykolow wychodza grosze, potem dochodza warty i cena robi sie juz powazna. Skubie nas zasadnicoz panstwo.

  52. sorry (autor: detox | data: 24/09/14 | godz.: 13:53)
    za literowki i bledy ktorych normalnie nie popelniam
    :))


  53. @50 (autor: Muchomor | data: 24/09/14 | godz.: 15:23)
    To zmienia postać rzeczy. Wychodzi ciut drożej niż na stornce, ale dużo taniej niż jakby UC dowalił VAT do tej ceny. Jest za to normalna gwara.
    Jak mówiłem: ten fonik mnie zadziwia.


  54. @Muchomor (autor: PrEzi | data: 24/09/14 | godz.: 17:11)
    Mnie ciagle nie przestaje --- a mam go juz miesiac czasu i bezposrednie porownania z dwoma S4 (jednego sprzedalem --> 1+1 go zastapil) oraz Note2 (kolega wlasnie zmienia na 1+1 -> juz wyslany), Note3 i kilkoma innymi chinskimi telefonami na roznych MediaTekach (wlacznie z MT6592W) i za kazdego z tych porownan One wychodzi obronna reka -- czy to pod wzgledem designu, czy to pod wzgledem czasu pracy na baterii, czy to pod wzgledem wydajnosci, nie wspomne nawet o cenie -> bo jest wart kazdego euro. Jedyne czego mu brakuje jak dla mnie to optycznej stabilizacji obrazu w kamerze...
    Jakbym mial wydziwiac to jeszcze dodalbym wodoodpornosc i slot kart SD (ktorego brak AZ TAK mocno przy 64GB nie boli).


  55. pewni użytkownicy się wyśmiewali z plastikowych słuchawek (autor: Sławekpl | data: 25/09/14 | godz.: 08:06)
    a teraz dostali aluminiową odkształcalną ...
    zadedykuję im na poprawę nastroju fraszkę Sztaudyngera,
    "Fortuna toczy się kołem, pod kołem to pojąłem"
    jeszcze się doczekacie solidnej konstrukcji, trzeba mieć nadzieję, znów będziecie mogli z podniesionym czołem iść środkiem ulicy ze swoim ukochanym telefonem przed nosem i wyśmiewać plastikowe już nie wytrzymalsze fony, uszy do góry :)
    miłego dnia
    P.S.
    aż żal mi się ich zrobiło, leżącego też nie wypada kopać, trzeba okazać trochę współczucia w tej tragedii, koledzy pocieszcie tych nieszczęśników ...


  56. Sławekpl (autor: SonyWali | data: 25/09/14 | godz.: 14:51)
    ...a czy to nie jest amajzing? Jedni produkuja wyginane wyświetlacze...a drudzy idą na całość...wyginany smartfon... i juz wiadomo dlaczego tyle tom kosztuje :)

  57. SonyWali najlepiej to podsumował Ogrodnik - ARCF (autor: Sławekpl | data: 25/09/14 | godz.: 15:39)
    Accidental Random Case Forming ;)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.