Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 17 kwietnia 2015 
    

Unreal Engine 4.6 i technologia NVIDIA VXGI


Autor: Giray | 23:45
(7)
NVIDIA w najnowszej serii kart graficznych GeForce GTX 9xx, zastosowała nową technologię dynamicznego oświetlenia zwaną voxel GI lub VXGI. Zapewnia ona niewiarygodnie realistyczne oświetlenie, cienie i odbicia w grach PC i silnikach gier nowej generacji. Technologia ta została włączona do różnych silników, w tym Unreal Engine 4. Jak widać na screenach i oczywiście w filmie, technologia wygląda świetnie. Rozwiązanie uchodzi obecnie za najlepsze jeżeli chodzi o jakość generowanych efektów.




(kliknij, aby powiększyć)


(kliknij, aby powiększyć)


(kliknij, aby powiększyć)


(kliknij, aby powiększyć)


(kliknij, aby powiększyć)


 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Ładne (autor: Dziadek Żniwiarz | data: 19/04/15 | godz.: 01:27)
    Kapitele wyglądają jak rysowane, ale poza tym można by pomylić screeny ze zdjęciami.
    Na filmie świetny ogień.


  2. ... (autor: radonix | data: 19/04/15 | godz.: 13:26)
    Nie-sa-mo-wi-te...!

  3. Unreal Engine 4.6 i technologia NVIDIA VXGI (autor: Marucins | data: 19/04/15 | godz.: 18:21)
    I na demkach skończywszy.

  4. ... (autor: radonix | data: 19/04/15 | godz.: 22:00)
    @Marucins:

    niekoniecznie.

    Pamiętasz, jak gry wyglądały 5 lat temu?
    Wyobrażasz sobie, jak gry będą wyglądały za 5 lat? (boję się, że świat w realu będzie brzydszy od tego wygenerowanego na ekranie monitora ;-D)


  5. Fotorealizm (autor: szpono | data: 20/04/15 | godz.: 08:55)
    A ja właśnie dlatego kupiłem w końcu nowy komputer z kartą GTX 970... bo fotorealizm już jest w najlepszych detalach!! i ktoś niezorientowany nie zobaczy różnicy. FarCry, Crysis, Mortal Combat X, Wolfenstain.-- Tutaj wygląd naprawdę powala. Natomiast MC X - i fabuła jakby się oglądało film akcji przerywany walkami ... REWELACJA.
    Została ciągle twarz do poprawy i fizyka ruchów. Chociaż w fizyce już jest naprawdę dobrze :) ale czegoś brakuje.
    Jeżeli mogą coś zrobić jeszcze lepiej to czemu nie :) Czekam na tytuły wykorzystujące nowe instrukcje.


  6. @radomix (autor: NimnuL-Redakcja | data: 20/04/15 | godz.: 10:43)
    świat wygenerowany na komputerze jest zbyt doskonały, czasem zbyt czysty (screeny wyżej) - i to je odróżnia od rzeczywistości. Niemniej jednak efekt jest porywający. Tyle, że światła/cienie i tekstury to jedno, ale w grach jeszcze kawałek brakuje do realistycznego animowania postaci, o ich AI nie wspominając.

  7. @Maucins (autor: rookie | data: 20/04/15 | godz.: 11:31)
    Przypomnialy sie czasy Geforce 256 :P Ale rzeczywiscie postem widac golym okiem. Zeby jeszcze MS dodal to do nowego DX... Inna sprawa czy w ogole to zostanie szerzej wykorzystane skoro PS4 czy XB1 nie beda mialy tych wodotryskow, a gry PC to czesto proste konwersje konsola->PC.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.