Projects Cars ukaże się w maju tego roku, a miesiąc przed oficjalną premierą deweloper, Slightly Mad podał nieco informacji technicznych na temat tej gry. W pierwszej kolejności zostały wymienione wymagania systemowe gry. Minimalne wymagania sprzętowe są niestety dość wysokie:
CPU - 2,66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400, 3,0 GHz, AMD Phenom II X4 940;
Grafika - NVIDIA GTX 260, ATI Radeon HD 5770, obie z minimum 1GB pamięci.
Pamięć - 4 GB Zalecane wymagania:
Procesor - 3,5 GHz Intel Core i7 4,0 GHz, AMD 3700 FX-8350;
Grafika - NVIDIA serii GT600, Radeon z serii HD7000, każda z 2GB pamięci.
Pamięć - 8 GB
Twórcy gry deklarują obsługę rozdzielczości do 12K, ale nie zapominajmy, że wraz ze wzrostem rozdzielczości rosną wymagania względem komputera.
Na konsolach kryterium będzie 60 fps, które PS4 osiągnie w rozdzielczości 1080p, a Xbox One w 900p. Twórca gry rozważa możliwość stworzenia wersji obsługującej DirectX12.
Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie kolejnego, czwartego już obsuwu premiery i pogramy w te wyścigi już w przyszłym miesiącu.
K O M E N T A R Z E
dość wysokie? (autor: GULIwer | data: 18/04/15 | godz.: 11:58) komputer sprzed 7 lat to nie są wysokie wymagania
a czekaj (autor: GULIwer | data: 18/04/15 | godz.: 12:23) tam są 4 jajka mój błąd
niskie wymagania (autor: Raptor99 | data: 18/04/15 | godz.: 12:46) karta GTX 260 to jest dinozaur nie pamiętam czy sprzed 7lat ?
no właśnie (autor: GULIwer | data: 20/04/15 | godz.: 11:48) też spojrzałem na karty, ale w wymaganiach mają quady już nie tak stare chociaż w porównaniu do innych gier teraz wychodzących i tak niskie te wymaganie